is dat wel met een meerderheid van stemmen gebeurd dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt het verlof ingetrokkenIs het kabinet nu met onbetaald verlof of op staande voet ontslagen?
*joinquote:
Die plek is al vergevenquote:
Ingetrokken m'n keutel reetquote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt het verlof ingetrokkenIs het kabinet nu met onbetaald verlof of op staande voet ontslagen?
Hoe dat? Heb geen zin om me er in te verdiepenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ze zijn in ONZ ook weer lekker bezig
allemaal '*** van de dag' topicsquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe dat? Heb geen zin om me er in te verdiepen
Ah, die hele rij gesloten topicsquote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
allemaal '*** van de dag' topics
gadverdamme, dat hoef ik allemaal niet te weten hoorquote:
Aan wiequote:
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positiequote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan wie![]()
zonder mij was er geen AKQ SC geweest dus vind dat die functie mij het meeste toe komt
Correctoquote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positie
Nou, 1 blik op die buik en je weet genoegquote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
gadverdamme, dat hoef ik allemaal niet te weten hoor
Jazeker, op dit moment is het rust wat de klok slaat, volgende week dinsdag gaan we weer koekeloerenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verloopt het bijvullen en aftoppen nog een beetje volgens plan?
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef MaJo het volgende:
Aan wie![]()
zonder mij was er geen AKQ SC geweest dus vind dat die functie mij het meeste toe komt
Ik: Homdeck, die is de SC begonnenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?
ik moest denken aan moederkoekeloeren, maar dit is geen woord zeker?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, op dit moment is het rust wat de klok slaat, volgende week dinsdag gaan we weer koekeloeren
Moederkoekloeren welquote:Op woensdag 4 april 2012 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moest denken aan moederkoekeloeren, maar dit is geen woord zeker?
Nem is ook goed, die kan ik lekker beïnvloeden als beste mattiequote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positie
Ja maar ja maar... ik heb het op fok gestartquote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?
Zonder AKQ ook geen SCquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik: Homdeck, die is de SC begonnen
Dat is iets wat je niet kunt zeggenquote:
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ging net sigaretten halen bij de appie en er werd weer naar mijn ID gevraagdwanneer stopt dat een keer?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaal
Toen mijn moeder was bevallen van broertje S. (DiabloSam) was ze natuurlijk thuis met zwangerschapsverlof. We woonden toen in een jaren '30 huis in noord-Amstelveen, met zo'n hele zware eiken deur die je in twee delen kunt open doen. Maar ja, mijn moeder is niet zo heel erg groot (1,55m), dus de deur ging altijd in zijn geheel open.
Kwam er een keertje zo'n deur-aan-deur verkoper. Zij deed open, met S. op de arm. Zegt die vent:
"hallo meisje, is je moeder thuis?"
En mijn moeder ging door het lint
"IK BEN DE VROUW DES HUIZES!!!"
En smeet de deur zo hard dicht dat het hele huis nog een uur stond te trillen op z'n grondvesten
Ze was toen 33
Het heeft ook daarna nog best een tijd geduurd voordat ze echt met "mevrouw" en "u" werd aangesprokenquote:
Je moeder heeft me dat verhaal ooit verteld jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaal
Toen mijn moeder was bevallen van broertje S. (DiabloSam) was ze natuurlijk thuis met zwangerschapsverlof. We woonden toen in een jaren '30 huis in noord-Amstelveen, met zo'n hele zware eiken deur die je in twee delen kunt open doen. Maar ja, mijn moeder is niet zo heel erg groot (1,55m), dus de deur ging altijd in zijn geheel open.
Kwam er een keertje zo'n deur-aan-deur verkoper. Zij deed open, met S. op de arm. Zegt die vent:
"hallo meisje, is je moeder thuis?"
En mijn moeder ging door het lint
"IK BEN DE VROUW DES HUIZES!!!"
En smeet de deur zo hard dicht dat het hele huis nog een uur stond te trillen op z'n grondvesten
Ze was toen 33
Think againquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
Nem is ook goed, die kan ik lekker beïnvloeden als beste mattie
De AKQ had ook kunnen bestaan zonder de SC. Dan was er gewoon de AKQ. En die heb jij opgericht.quote:Zonder AKQ ook geen SC
Proberen voet bij stuk te houden. Je hebt altijd meer rechten dan je denkt. Als ze moeilijk gaat doen, kun jij dat ook.quote:Heerlijk gedrumd netZo naar de dokter voor doorverwijzing naar vermoeidheidscentrum. Hoop dat ze niet moeilijk gaat doen
Misschien is het beter dat je niet meer op de driewieler naar de winkel gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moeder heeft me dat verhaal ooit verteld jaKan me voorstellen dat ze behoorlijk pissed was
Maar je moeder is tenminste nog klein, ik ben ruim 1.80 en word nog 10 jaar jonger geschat
Ik doe het natuurlijk wel op een manier dat jij het niet door hebt hequote:
Ok ok, fair enough. Maar Homdeck is in geen velden of wegen meer te bekennen dus dan neem ik de honours wel waarquote:De AKQ had ook kunnen bestaan zonder de SC. Dan was er gewoon de AKQ. En die heb jij opgericht.
Maar Homdeck heeft toch echt de SC gelanceerd
Ze deed gelukkig helemaal niet moeilijk en ik kreeg de doorverwijzing (a 10 bladzijden met allemaal onderzoeksresultatenquote:Proberen voet bij stuk te houden. Je hebt altijd meer rechten dan je denkt. Als ze moeilijk gaat doen, kun jij dat ook.
Zou het daaraan liggen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat je niet meer op de driewieler naar de winkel gaat
Grappig is datquote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is het trouwens "vraag Nem om OV-advies en/of hulp"-maand. Ik ben de afgelopen paar weken echt door enorm veel mensen gevraagd om geld te wisselen voor een automaat, welke trein/bus ze moesten hebben, de weg met de auto/fiets en net weer een Turkse vrouw welke tram ze moest hebben. Maar dan in het Duits. En dat kan ik nog een stuk beter dan ik dacht
Good luckquote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ik doe het natuurlijk wel op een manier dat jij het niet door hebt he
quote:Ze deed gelukkig helemaal niet moeilijk en ik kreeg de doorverwijzing (a 10 bladzijden met allemaal onderzoeksresultaten) zo mee en ook een bloedprikformulier
Ja dat denk ik ook. In dit geval was het extra gek want ik stond een puzzel te maken(met mijn hoofd naar beneden) en oordopjes in, en er stond een hele groep mensen om me heenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig is datIk denk dat dat komt omdat je een vriendelijke en open uitstraling heb. Aan mij word ook best vaak de weg gevraagd
Mjah, je ziet er dus gewoon heel jong (knap) uitquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
Je moeder heeft me dat verhaal ooit verteld jaKan me voorstellen dat ze behoorlijk pissed was
Maar je moeder is tenminste nog klein, ik ben ruim 1.80 en word nog 10 jaar jonger geschat
Aan mij wordt het zelden gevraagd. Maar ik heb dan ook een bitch facequote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig is datIk denk dat dat komt omdat je een vriendelijke en open uitstraling heb. Aan mij word ook best vaak de weg gevraagd
Ja, een koelkastgezicht kan wonderen doenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aan mij wordt het zelden gevraagd. Maar ik heb dan ook een bitch face
Dat is dan weer het gekke. Ik heb vaak te horen gekeken dat ik niet zo boos moet kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aan mij wordt het zelden gevraagd. Maar ik heb dan ook een bitch face
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
alsof je bij PS eerst naar haar gezicht kijkt
die zal ik vanavond thuis moeten aanschouwenquote:
Same, samequote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
die zal ik vanavond thuis moeten aanschouwen
Bijna klaar met werk, dus ik kan zo weer aan de slagquote:
- alertquote:
Opzich wel een aardig concept jaquote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Selexyz komt boeken met de brommer brengen
Geinig ideeAl kan ik niet zeggen dat ik ooit 's nachts acuut behoefte had aan een boek. Met eten is dat toch anders.
wij van WC eend.....quote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb even wat leeswerk gedaan over serotonine (http://www.circadian.nl/serotonine/) en een tekort daarvan verklaart zo erg al mijn symptomen, plus symptomen die ik absoluut nooit gerelateerd had (vaak buikpijn, agressiviteit, etc.). De medicatie zou dit op moeten lossen. Ik overweeg al meteen die therapie te skippen
Beiden niet een optie? Lijkt me handig die therapie to doen als ze je daar ook leren omgaan met de medicijnen want het zal nog wel wat veranderingen brengenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb even wat leeswerk gedaan over serotonine (http://www.circadian.nl/serotonine/) en een tekort daarvan verklaart zo erg al mijn symptomen, plus symptomen die ik absoluut nooit gerelateerd had (vaak buikpijn, agressiviteit, etc.). De medicatie zou dit op moeten lossen. Ik overweeg al meteen die therapie te skippen
Alleen maar één van de vele engels- en nederlandstalige bronnen die ik gechecked hebquote:
Ik zou wel hier met de psych kunnen blijven praten. Maar die gaf ook al aan dat ik aan praat therapie weinig heb omdat ik alles heel erg goed op een rijtje heb.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beiden niet een optie? Lijkt me handig die therapie to doen als ze je daar ook leren omgaan met de medicijnen want het zal nog wel wat veranderingen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Okquote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alleen maar één van de vele engels- en nederlandstalige bronnen die ik gechecked heb
[..]
Ik zou wel hier met de psych kunnen blijven praten. Maar die gaf ook al aan dat ik aan praat therapie weinig heb omdat ik alles heel erg goed op een rijtje heb.
quote:Hoe ouder je wordt, hoe meer je verlangt naar díe tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Hoe ouder je wordt, hoe meer je verlangt naar díe tijdquote:Op woensdag 4 april 2012 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OkAls je maar niet denkt dat alles in 2 dagen koek en ei is. Dat is het enige wat ik wilde zeggen
[quote]Nee het duurt sowieso wsl 4 weken voor meds gaan helpen. tot die tijd kan het geen kwaad als iemand me helpt daar doorheen te komen
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alleen maar één van de vele engels- en nederlandstalige bronnen die ik gechecked heb
[..]
Ik zou wel hier met de psych kunnen blijven praten. Maar die gaf ook al aan dat ik aan praat therapie weinig heb omdat ik alles heel erg goed op een rijtje heb.Schrijft de psych de medicatie voor? Ik denk wel dat het slim is om te zorgen dat je zeker de eerste periode met medicatie begeleiding krijgt. In ieder geval tot je zeker weet dat alles loopt zoals het zou moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik natuurlijk ook welquote:
Nope, psych is alleen maar een -loog, die kan dat niet. medicatie komt van campus arts. Daar moet ik me over 30 dagen weer meldenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Schrijft de psych de medicatie voor? Ik denk wel dat het slim is om te zorgen dat je zeker de eerste periode met medicatie begeleiding krijgt. In ieder geval tot je zeker weet dat alles loopt zoals het zou moeten.
PS kan niet quotenquote:
PS kan er gewoon niet mee omgaan!quote:
waarmee?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS kan er gewoon niet mee omgaan!
Quotenquote:
ohquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Quoten
Maar de uitspraak "TS kan er niet mee omgaan" is een gevleugelde Fok-uitspraak
"plas in zijn kont"quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Net als: "TS begint" en "Ik ben 12, wat is deze?"
Dat is wel wat andere koek:Vrouw rijdt rond met baby in handtasquote:Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vrouw belt politie na aanval door kat
Nee, dat was even wat minder.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra, het lijkt me niet grappig te moeten lezen dat defensie 3000 man nieuw personeel zoekt terwijl ze er 12000 uit willen knikkeren.
Kunnen we geen lastercampagne tegen die malafide personeelwervers loslaten?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra, het lijkt me niet grappig te moeten lezen dat defensie 3000 man nieuw personeel zoekt terwijl ze er 12000 uit willen knikkeren.
Ik ben bang van wel. Op 18 jarige leeftijd binnenhalen en op hun 22ste er weer uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaan ze de supermarkten achterna, jonger is goedkoper, ervaring niet nodig?
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan wat daar wordt beweerd. Serotonine heeft vast wel een rol in al die andere mechanismen, maar het valt allemaal in het niet bij andere stoffen die daar de hoofdrol spelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb even wat leeswerk gedaan over serotonine (http://www.circadian.nl/serotonine/) en een tekort daarvan verklaart zo erg al mijn symptomen, plus symptomen die ik absoluut nooit gerelateerd had (vaak buikpijn, agressiviteit, etc.).
hm zit ook wat in...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan wat daar wordt beweerd. Serotonine heeft vast wel een rol in al die andere mechanismen, maar het valt allemaal in het niet bij andere stoffen die daar de hoofdrol spelen.
Buikpijn bijvoorbeeld, kan van zo veel andere dingen komen, het is te makkelijk om dat allemaal weg te wuiven onder de noemer serotoninetekort. Er gebeurt meer in je lijf waar je zelf een rol in hebt en waar je de verantwoordelijkheid voor moet nemen.
Goed punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Er gebeurt meer in je lijf waar je zelf een rol in hebt en waar je de verantwoordelijkheid voor moet nemen.
Heb ik nog niet op maar is ABT-bier zag ik?quote:
Dankje.quote:
Nee, morgen een ochtenddienst. Dus ik kruip zo ook mijn bed in.quote:
Ik, ben een groot fan van komieken als Jim Jeffries, George Carlin, Bill Burr en Louis CK. Maar dat soort humor moet je wel liggen heb ik het idee..quote:
Ja. En mij ligt dat welquote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik, ben een groot fan van komieken als Jim Jeffries, George Carlin, Bill Burr en Louis CK. Maar dat soort humor moet je wel liggen heb ik het idee..
Ook welterusten dan alvast.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen een ochtenddienst. Dus ik kruip zo ook mijn bed in.
nope, vandaag begonnenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
Maar ben je nu begonnen met de medicatie of kan je die pas over 30 dagen ophalen?
Daar hebben we het precies over gehad, though. Ik heb inderdaad erg veel negatieve gedachtes over mezelf, maar ik kan me daar ook vrij goed van distantiëren als het moet. Ik weet meestal heel goed wat waar is en wat niet, maar kan daar verder geen evrandering in brengenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
PS, ik geloof ook wel dat je behoorlijk wat zelfkennis hebt en goed kunt verwoorden waar je vastloopt. Maar daarnaast kan het ook zijn dat je bijvoorbeeld negatieve gedachten hebt over jezelf waar je je niet zo bewust van bent. Of je bent je er bewust van, maar je denkt dat het ook echt allemaal waar is.Cognitieve therapie helpt je onder andere bij het veranderen van negatieve gedachten over bijvoorbeeld jezelf (en die post je hier ook weleens, zelfs in dit topic nog).
Dat is dan ook waar die cognitieve therapie voor is. Ik denk dat de meeste mensen die die therapie volgen of hebben gevolgd echt wel weten dat bepaalde gedachten niet kloppen, maar ze kunnen ze moeilijk stoppen of wijzigen. Nouja, jij bent je bewust van je gedachten (maar volgens mij kunnen ze dan nog wel van invloed zijn?) en dat veranderen, daar zijn dus methoden voor. Evidence-based ook nog. Ik vind het zelf vrij opmerkelijk dat een psych oordeelt dat je er geen/ weinig baat bij zou hebben, maargoed, hij heeft er voor doorgeleerd...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar hebben we het precies over gehad, though. Ik heb inderdaad erg veel negatieve gedachtes over mezelf, maar ik kan me daar ook vrij goed van distantiëren als het moet. Ik weet meestal heel goed wat waar is en wat niet, maar kan daar verder geen evrandering in brengen
Nee, nee, ik snap het helemaal. En ik zei het verkeerd, de psych die wil natuurlijk dat ik praat, maar zegt het ook daar het probleem niet mee op te lossen. En voor mij... ja ik klap gewoon helemaal dicht als ik er met mensen serieus over moet praten. Hier gaat dat een stuk makkelijker, maar hier geef ik dan ook weinig/geen detailsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan ook waar die cognitieve therapie voor is. Ik denk dat de meeste mensen die die therapie volgen of hebben gevolgd echt wel weten dat bepaalde gedachten niet kloppen, maar ze kunnen ze moeilijk stoppen of wijzigen. Nouja, jij bent je bewust van je gedachten (maar volgens mij kunnen ze dan nog wel van invloed zijn?) en dat veranderen, daar zijn dus methoden voor. Evidence-based ook nog. Ik vind het zelf vrij opmerkelijk dat een psych oordeelt dat je er geen/ weinig baat bij zou hebben, maargoed, hij heeft er voor doorgeleerd...
PS, niet om je op de kast te jagen he. Hoop gewoon dat je zo goed mogelijk de hulp krijgt die bij jou past en waar je iets aan hebt.
Dat is wel erg jaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net: "Eberhard Edzard van der Laan"
Eberhard is al debiel..maar Edzard?
Ik denk dat zijn vader verkouden was toen die hem aan ging gevenquote:
Heet ie eigenlijk Evert Edwinquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vader verkouden was toen die hem aan ging geven
This is Americuuhquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe de medicatie bevalt PSWel gek dat je daar verder niet echt begeleiding bij krijgt, ik heb dat gelukkig altijd onder begeleiding van de psychiater gedaan (met uitzondering van 8 jaar geleden, toen liep het via de huisarts). Ik was erg blij met mijn psych want laatst had ik last van nare bijwerkingen door AD en daar kon zij weer op inspringen door andere voor te schrijven. Hoop dat het je helpt, ik heb er veel baat bij
Wel erg hoor, dat soort dingen moeten goed begeleid wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
This is Americuuh
nee maar ik heb er gewoon goeie hoop bij en ben wel erg oplettend, maar ook weer niet te erg
Nou, ik dacht Edward maargoedquote:
Ja, compleet het tegenovergestelde van een aantal Amerikenen dusquote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel erg hoor, dat soort dingen moeten goed begeleid wordenEn gelukkig ben jij iemand met een goed denkvermogen dus dat zal wel goedkomen
ik ook...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, compleet het tegenovergestelde van een aantal Amerikenen dus
Ik vind het ook een debiele toestand daar met die meds.
Ja maar Edward Edwin bekt wat minder lekkerquote:
Dat is ook het absurde inderdaad. Bij dit soort medicatie heb je gewoon begeleiding nodig, het is wel even wat anders dan een paracetamolquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, compleet het tegenovergestelde van een aantal Amerikenen dus
Ik vind het ook een debiele toestand daar met die meds.
Nee,quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef MaJo het volgende:
Ja maar Edward Edwin bekt wat minder lekker
Ja dat klopt, maar ik ging door op de verkoudheidstheorie en dan zou zijn voornaam dus ook niet Eberhard zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee,
Eberhard Edzard van der Laan
Eberhard Edward van der Laan
Dat is logischer dan Edwin
Nee, dus zou het .....X....Edward zijn. Niet Evert Edwin, dat bedoel ik te zeggenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik ging door op de verkoudheidstheorie en dan zou zijn voornaam dus ook niet Eberhard zijn
Ja maar als je Evert verkouden uitspreekt maak je er misschien Eberhard van bij de gemeente snappiequote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dus zou het .....X....Edward zijn. Niet Evert Edwin, dat bedoel ik te zeggen
Nutteloos dit
Ja, dat begreep ik al, daar ging het ook niet over. Het ging over Edwinquote:
quote:
jazekerquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik nog niet op maar is ABT-bier zag ik?
quote:Op donderdag 5 april 2012 06:35 schreef iamredleader het volgende:
Vakantievrij tot maandag 16 april
Jazekerquote:
Hoogwerker? Gewoon onderaan zagen, is makkelijkerquote:Op donderdag 5 april 2012 06:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerstraks Jair naar school brengen en dan een hoogwerker bestellen voor dinsdag. Dan ga ik de boom in de voortuin omzagen
(12 meter, dat kreng)
Met al z'n armen en benen in t gips bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zal Red dat doen? Echt enig idee?
Balenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
ik heb uitgeslapen
Het plan was om een rondje familie te doen en te vertellen dat ik zwanger ben, maar vriendlief heeft zijn rug geslooptSo much voor een leuk lang weekend samen.
Wat dacht je van deze?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koekje![]()
Ik ben een beetje toe aan een nieuwe, maar te lui om er één uit te zoeken.
Ah, bij ons gaat volgende week donderdag de boom uit de achtertuin. Ook zeker die hoogte, dus specialisten erbijquote:Op donderdag 5 april 2012 06:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazekerstraks Jair naar school brengen en dan een hoogwerker bestellen voor dinsdag. Dan ga ik de boom in de voortuin omzagen
(12 meter, dat kreng)
Oh, daarom pakte ik deze juistquote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben niet zo van de filmpjes als UIVind wat ik nu heb al een tikje hysterisch.
Gewoon jarenlang dezelfde, lekker makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben niet zo van de filmpjes als UIVind wat ik nu heb al een tikje hysterisch.
Deze heb ik al sinds dit account geregistreerd werdquote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon jarenlang dezelfde, lekker makkelijk.
en die blijf ik leuk vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn olifantje - met enige onderbreking - vanaf het begin.
Ik vind het ook altijd maar lastig als mensen hun UI veranderen, of eentje nemen die lijkt op die van een ander. Ik herken posts daar namelijk aan, ik kijk eerst naar de UI en daarna pas naar de nickquote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze heb ik al sinds dit account geregistreerd werd
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd maar lastig als mensen hun UI veranderen, of eentje nemen die lijkt op die van een ander. Ik herken posts daar namelijk aan, ik kijk eerst naar de UI en daarna pas naar de nick.
Ik ook. Er is in R&P iemand met dezelfde UI als Etcie, dat blijft verwarrend.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd maar lastig als mensen hun UI veranderen, of eentje nemen die lijkt op die van een ander. Ik herken posts daar namelijk aan, ik kijk eerst naar de UI en daarna pas naar de nick.
Echt frustrerend jaquote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Er is in R&P iemand met dezelfde UI als Etcie, dat blijft verwarrend.
Er is ook een meisje dat het UI van Sheep heeft. Echt een zeurderig meisjemeisje. Was best wel verwarrend in het beginquote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt frustrerend ja. Telkens denken: "Waarom post die in godsnaam in dit topic
. Oh wacht, het is iemand anders
."
Of: 'tjeez, wat is Etcie hier een lompe hork!'quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt frustrerend ja. Telkens denken: "Waarom post die in godsnaam in dit topic
. Oh wacht, het is iemand anders
."
Dat is nog mooier.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is ook een meisje dat het UI van Sheep heeft. Echt een zeurderig meisjemeisje. Was best wel verwarrend in het begin
Nu post Sheep niet meer en zij volgens mij ook niet.
Idemquote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze heb ik al sinds dit account geregistreerd werd
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of: 'tjeez, wat is Etcie hier een lompe hork!'![]()
Oh, 't is Etcie helemaal niet...
En daar hebben we het 'hûh, wiesda?'-effectquote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij had ik ook al jaren dezelfde, maar ik zag dat er nog 3 anderen in mijn lijstje stonden
graag gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En daar hebben we het 'hûh, wiesda?'-effect
Scenic?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nee niets speciaals. Ik denk dat we maandag even wat autobedrijven langs gaan om te kijken naar andere auto. Peace vindt hem na de reparatie minder goed rijden en de auto moet eind deze maand naar de keuring. Misschien beter om voor die tijd een andere te kopen. En aangezien we onze vakantie hebben geannuleerd, hebben we iets meer te besteden!
Silkquote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef Bart het volgende:
Ja dat was wel heel stom natuurlijk. Ze had een vet mooie UI, en nu?quote:
Nog geen idee. Maar ik neig er wel naar. Maar dan het nieuwe model. Peace is nog niet overtuigd omdat de buurman heeft gezegd dat Renaults geen goede auto's zijn.quote:
Ik zeg: spanken die handelquote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel stom natuurlijk. Ze had een vet mooie UI, en nu?
het zijn prima auto'squote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nog geen idee. Maar ik neig er wel naar. Maar dan het nieuwe model. Peace is nog niet overtuigd omdat de buurman heeft gezegd dat Renaults geen goede auto's zijn.Maar ik vind de buurman een beetje mierenneuker. Hij is ook erg van de blahblah.
Zal het de volgende keer dat ik d'r zie doen!quote:
Ik heb twee keer een Renault gehad... een Megane en een Laguna. Allebei goede auto's.quote:
Renaults zijn echt niet slecht hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog geen idee. Maar ik neig er wel naar. Maar dan het nieuwe model. Peace is nog niet overtuigd omdat de buurman heeft gezegd dat Renaults geen goede auto's zijn.Maar ik vind de buurman een beetje mierenneuker. Hij is ook erg van de blahblah.
Scenic heb ik ook een keer een dagje in gereden, was echt een lekkere auto! Enige nadeel was de km-teller, die digitaal was en in het midden zat. Dat vond ik echt irritant. Maar verder was ik er erg over te spreken!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een Renault gehad... een Megane en een Laguna. Allebei goede auto's.Peace is nogal gehecht aan Seat. Maar die zijn veel duurder en hebben niet echt een model a la Scenic.
Dat lijkt mij ook irritant inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Scenic heb ik ook een keer een dagje in gereden, was echt een lekkere auto! Enige nadeel was de km-teller, die digitaal was en in het midden zat. Dat vond ik echt irritant. Maar verder was ik er erg over te spreken!
Seat Altea xl of zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Maar we moeten even 2 weken afwachten of we echt een grotere auto nodig hebben. Zo niet, dan kan er wel een zelfde soort model Seat komen.
Ja, maar die os erg duur vind ik. En ik vind een auto uit 2003/2004 prima. We willen er ook niet te veel aan uitigeven eigenlijk.quote:
Misschien wel jaquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook irritant inderdaad.Kwestie van wennen misschien.
Wij hebben vroeger ook heel veel gedoe gehad met Renaults. Maar het zijn wel erg comfortabele auto's en reparaties zijn in verhouding goedkoop.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je wil geen goede auto?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik weet wel wat ik niet wilEn dat is o.a. BMW, Mercedes en Volvo. Die zijn bij voorbaat uitgesloten.
Als je auto via de baas krijgt, is het ook wat gemakkelijker kiezen, denk ik. Dat is bij ons allebei niet mogelijk helaas.
Audi A3 was mijn tweede keus. Maar BMW was mooier (imho dan) en snellerquote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil een Audi
BMW en Mercedes wil ik nog niet dood in gevonden worden.
Ik vind het vreselijke patserige auto's. Ik hou er gewoon niet van.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wil geen goede auto?
Maar ik heb een beperkte keus, dus dat is wel makkelijker ja.
Is wel praktischquote:Op donderdag 5 april 2012 10:45 schreef Mark het volgende:
Ik wil een mercedes Vito of een Volkswagen Multivan
En je wil wel een Seat?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke patserige auto's.
Die vind ik niet patserig hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
En je wil wel een Seat?
Maar ik snap je wel hoor.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind een Volkswagen Touran wel leuk trouwens
Seats zitten wel een bovengemiddelde hoeveelheid patsertjes achter het stuur hoor, het is een behoorlijk sportief merk...quote:
Je ziet het hier niet zo heel veel, misschien scheelt dat..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Seats zitten wel een bovengemiddelde hoeveelheid patsertjes achter het stuur hoor, het is een behoorlijk sportief merk...
Hmm..the plot thickensquote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is ook een meisje dat het UI van Sheep heeft. Echt een zeurderig meisjemeisje. Was best wel verwarrend in het begin
Nu post Sheep niet meer en zij volgens mij ook niet.
Het zijn ook echt wel goede auto's hoor, net als Volkswagen en Audi, komen allemaal van dezelfde goede tekentafelquote:Op donderdag 5 april 2012 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je ziet het hier niet zo heel veel, misschien scheelt dat..Het is wel een fijne stabiele auto.
Zafira denken we ook aan idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef Mark het volgende:
Als je een Touran wil, kun je ook een Zafira nemen. Die reed erg prettig
Ibiza's inderdaad wel...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zijn ook echt wel goede auto's hoor, net als Volkswagen en Audi, komen allemaal van dezelfde goede tekentafel. Maar als ik zie wat er allemaal achter het stuur van die Ibiza's en Leons zit...
Die ziet er wel mooi uit inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.autokiosk.nl/2(...)-1140-euro-voordeel/
Als ik zelf nu een auto zou mogen uitzoeken..
lekker groot, goedkoop (in verbruik ook), en volgens mij qua betrouwbaarheid ook zo gek nog niet. Onderdeel van volkswagen tegenwoordig.
ik ga hier binnenkort ook eens een balletje opgooien, er rijden er hier al een aantal van bij ons, ik wil er ook eenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.autokiosk.nl/2(...)-1140-euro-voordeel/
Als ik zelf nu een auto zou mogen uitzoeken..
lekker groot, goedkoop (in verbruik ook), en volgens mij qua betrouwbaarheid ook zo gek nog niet. Onderdeel van volkswagen tegenwoordig.
De lelijkste auto ter wereld. Maar dan nog lelijkerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Er is natuurlijk maar één geschikte auto voor Diaan. Eén met bloemen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
C4, zou je die in een spoiler willen zetten? En kunnen de Google Ads uit? Volgens mij post je verboden content
Dit model valt nog wel mee, de eerste generatie was erger. Overigens heb ik de Ssang Yong Rodius altijd lelijker gevonden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De lelijkste auto ter wereld. Maar dan nog lelijker
C4, zou je die in een spoiler willen zetten? En kunnen de Google Ads uit? Volgens mij post je verboden content
WTF, die achterkantquote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef ß het volgende:
[..]
Dit model valt nog wel mee, de eerste generatie was erger. Overigens heb ik de Ssang Yong Rodius altijd lelijker gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijdende dakkapel
Die achterkant heeft wel wat weg van zo'n volkswagen hippie bus waar het dak van omhoog kan om een slaapruimte te creërenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef ß het volgende:
[..]
Dit model valt nog wel mee, de eerste generatie was erger. Overigens heb ik de Ssang Yong Rodius altijd lelijker gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijdende dakkapel
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die achterkant heeft wel wat weg van zo'n volkswagen hippie bus waar het dak van omhoog kan om een slaapruimte te creëren
Dan kan je ook voor de honda FR-V gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
Jammer dat die Multipla zo lelijk is, het concept is namelijk wel grappig
Er zit een concept achter de Multipla?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
Jammer dat die Multipla zo lelijk is, het concept is namelijk wel grappig
2 rijen van 3 stoelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit een concept achter de Multipla?
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet er nou niet het hoofd van een meisje op het dashboard?
Marc Dquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet er nou niet het hoofd van een meisje op het dashboard?
de bloemen zijn erg leuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Er is natuurlijk maar één geschikte auto voor Diaan. Eén met bloemen.
[ afbeelding ]
quote:
Een van de tofste tekenfilms ooit! Net als Ovide en Dommelquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
dus je tafel is een hagelslagveld nu
't Scheelt ook wel een aantal jaar. 10 jaar met mij, wat voel ik me nu opeens een guppie.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Scheelt ook wel een aantal jaar. 10 jaar met mij, wat voel ik me nu opeens een guppie.Wat was 'in jouw tijd' dan leuk om te kijken?
Waarom moet ik bij de kreet 'kindernet' aan Robert M. en consorten denken...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef TradeMarkie het volgende:
en laatst heb ik een paar uur kindernet zitten kijken en dat vond ik best wel weer tof
stuif es in en klassenwerk ken ik ook nog wel, dat was lagere schooltijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vond Topcat erg leuk. En Stuif 'es In.. Sportbillie. En Klassewerk. Maar Stuif 'es In en Klassewerk zijn geen tekenfilmseries. Ow Ren je rot vond ik ook erg leuk. Je had destijds ook Alleen op de wereld, Nils Holgersson. Maar dat vond ik zielige series en keek niet echt.
In "mijn tijd" had je alleen een woensdagmiddag voor de kinderen op tv.
Ja met Linda de Mol op MTV he?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ome WillemIk kan me ook herinneren dat ik de DJ Cat show erg leuk vond, maar toen was ik nog heel jong.
Oh, ik dacht MTV.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was op Sky channel, en die verdween toen op een gegeven moment van de kabel.
Daar was ik te jong voor en in de herhaling mocht ik het niet zienquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar was ik te jong voor en in de herhaling mocht ik het niet zienEen paar jaar geleden gedownload, geniale serie!
quote:
Huh? Die ken ik niet. De boeken heb ik verslonden! Net als Tup en Joepquote:
Astu, de hele film.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Die ken ik niet. De boeken heb ik verslonden! Net als Tup en JoepDie heeft Twan ook nog gelezen. Nu bewaar ik ze voor Lennon.
quote:
Roger Ramjet! En heel veel Muppets en Tom & Jerry gekeken natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik dacht MTV.
Sky Channel keek ik wel altijd naar de Fun Factory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook nog boekjes van "De Vijf"? Vast ook wel iets voor Twan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Die ken ik niet. De boeken heb ik verslonden! Net als Tup en JoepDie heeft Twan ook nog gelezen. Nu bewaar ik ze voor Lennon.
Die heb ik laatst ook gedownload, er is een hoop goede kindertv gemaakt in die periode.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de zevensprong gekeken vroeger
was toen best spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |