is dat wel met een meerderheid van stemmen gebeurd dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt het verlof ingetrokkenIs het kabinet nu met onbetaald verlof of op staande voet ontslagen?
*joinquote:
Die plek is al vergevenquote:
Ingetrokken m'n keutel reetquote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt het verlof ingetrokkenIs het kabinet nu met onbetaald verlof of op staande voet ontslagen?
Hoe dat? Heb geen zin om me er in te verdiepenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ze zijn in ONZ ook weer lekker bezig
allemaal '*** van de dag' topicsquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe dat? Heb geen zin om me er in te verdiepen
Ah, die hele rij gesloten topicsquote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
allemaal '*** van de dag' topics
gadverdamme, dat hoef ik allemaal niet te weten hoorquote:
Aan wiequote:
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positiequote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan wie![]()
zonder mij was er geen AKQ SC geweest dus vind dat die functie mij het meeste toe komt
Correctoquote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positie
Nou, 1 blik op die buik en je weet genoegquote:Op woensdag 4 april 2012 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
gadverdamme, dat hoef ik allemaal niet te weten hoor
Jazeker, op dit moment is het rust wat de klok slaat, volgende week dinsdag gaan we weer koekeloerenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verloopt het bijvullen en aftoppen nog een beetje volgens plan?
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef MaJo het volgende:
Aan wie![]()
zonder mij was er geen AKQ SC geweest dus vind dat die functie mij het meeste toe komt
Ik: Homdeck, die is de SC begonnenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?
ik moest denken aan moederkoekeloeren, maar dit is geen woord zeker?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, op dit moment is het rust wat de klok slaat, volgende week dinsdag gaan we weer koekeloeren
Moederkoekloeren welquote:Op woensdag 4 april 2012 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moest denken aan moederkoekeloeren, maar dit is geen woord zeker?
Nem is ook goed, die kan ik lekker beïnvloeden als beste mattiequote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een dictatuur, als ik het goed is zit Nem op de door jou beoogde positie
Ja maar ja maar... ik heb het op fok gestartquote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lieverd, als wij geen contact hadden gehouden na Londen was je nooit met Asmo in contact geweest. En dankzij tinu en de "Sneaky Monkeys" kwam dit ook van de grond. Dus wie kan zeggen wat de meest bepalende factor is geweest?
Zonder AKQ ook geen SCquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik: Homdeck, die is de SC begonnen
Dat is iets wat je niet kunt zeggenquote:
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ging net sigaretten halen bij de appie en er werd weer naar mijn ID gevraagdwanneer stopt dat een keer?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaal
Toen mijn moeder was bevallen van broertje S. (DiabloSam) was ze natuurlijk thuis met zwangerschapsverlof. We woonden toen in een jaren '30 huis in noord-Amstelveen, met zo'n hele zware eiken deur die je in twee delen kunt open doen. Maar ja, mijn moeder is niet zo heel erg groot (1,55m), dus de deur ging altijd in zijn geheel open.
Kwam er een keertje zo'n deur-aan-deur verkoper. Zij deed open, met S. op de arm. Zegt die vent:
"hallo meisje, is je moeder thuis?"
En mijn moeder ging door het lint
"IK BEN DE VROUW DES HUIZES!!!"
En smeet de deur zo hard dicht dat het hele huis nog een uur stond te trillen op z'n grondvesten
Ze was toen 33
Het heeft ook daarna nog best een tijd geduurd voordat ze echt met "mevrouw" en "u" werd aangesprokenquote:
Je moeder heeft me dat verhaal ooit verteld jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een leuk verhaal
Toen mijn moeder was bevallen van broertje S. (DiabloSam) was ze natuurlijk thuis met zwangerschapsverlof. We woonden toen in een jaren '30 huis in noord-Amstelveen, met zo'n hele zware eiken deur die je in twee delen kunt open doen. Maar ja, mijn moeder is niet zo heel erg groot (1,55m), dus de deur ging altijd in zijn geheel open.
Kwam er een keertje zo'n deur-aan-deur verkoper. Zij deed open, met S. op de arm. Zegt die vent:
"hallo meisje, is je moeder thuis?"
En mijn moeder ging door het lint
"IK BEN DE VROUW DES HUIZES!!!"
En smeet de deur zo hard dicht dat het hele huis nog een uur stond te trillen op z'n grondvesten
Ze was toen 33
Think againquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
Nem is ook goed, die kan ik lekker beïnvloeden als beste mattie
De AKQ had ook kunnen bestaan zonder de SC. Dan was er gewoon de AKQ. En die heb jij opgericht.quote:Zonder AKQ ook geen SC
Proberen voet bij stuk te houden. Je hebt altijd meer rechten dan je denkt. Als ze moeilijk gaat doen, kun jij dat ook.quote:Heerlijk gedrumd netZo naar de dokter voor doorverwijzing naar vermoeidheidscentrum. Hoop dat ze niet moeilijk gaat doen
Misschien is het beter dat je niet meer op de driewieler naar de winkel gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moeder heeft me dat verhaal ooit verteld jaKan me voorstellen dat ze behoorlijk pissed was
Maar je moeder is tenminste nog klein, ik ben ruim 1.80 en word nog 10 jaar jonger geschat
Ik doe het natuurlijk wel op een manier dat jij het niet door hebt hequote:
Ok ok, fair enough. Maar Homdeck is in geen velden of wegen meer te bekennen dus dan neem ik de honours wel waarquote:De AKQ had ook kunnen bestaan zonder de SC. Dan was er gewoon de AKQ. En die heb jij opgericht.
Maar Homdeck heeft toch echt de SC gelanceerd
Ze deed gelukkig helemaal niet moeilijk en ik kreeg de doorverwijzing (a 10 bladzijden met allemaal onderzoeksresultatenquote:Proberen voet bij stuk te houden. Je hebt altijd meer rechten dan je denkt. Als ze moeilijk gaat doen, kun jij dat ook.
Zou het daaraan liggen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat je niet meer op de driewieler naar de winkel gaat
Grappig is datquote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is het trouwens "vraag Nem om OV-advies en/of hulp"-maand. Ik ben de afgelopen paar weken echt door enorm veel mensen gevraagd om geld te wisselen voor een automaat, welke trein/bus ze moesten hebben, de weg met de auto/fiets en net weer een Turkse vrouw welke tram ze moest hebben. Maar dan in het Duits. En dat kan ik nog een stuk beter dan ik dacht
Good luckquote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ik doe het natuurlijk wel op een manier dat jij het niet door hebt he
quote:Ze deed gelukkig helemaal niet moeilijk en ik kreeg de doorverwijzing (a 10 bladzijden met allemaal onderzoeksresultaten) zo mee en ook een bloedprikformulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |