ging het lekker? of was het zwoegen Guppers?quote:
ik heb vanmiddasg nog 15km op het programma staan en dan een dagje rust...dan heb ik genoeg kilometers gemaakt deze week.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef AntiChrist het volgende:
net ook maar ff een herstel loopje gedaan 5,11km in 27:12
ja denk dat ik ook wel klaar ben voor de rest van de week 46+km gelopen deze weekquote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb vanmiddasg nog 15km op het programma staan en dan een dagje rust...dan heb ik genoeg kilometers gemaakt deze week.
Al is het wel verleidelijk nu het weer nog steeds prachtig is
Geen last van je schenen?quote:
Het ging eigenlijk wel lekker, maar er zaten ook wandelstukjes inquote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging het lekker? of was het zwoegen Guppers?
Heel klein beetje links, maar alleen als ik er echt op duw. Valt mee dusquote:
als ik de 15 vol maak vandaag zit ik op de 54...meer dan genoeg voor mijn doenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja denk dat ik ook wel klaar ben voor de rest van de week 46+km gelopen deze week
Bij mij dus rechts en ook alleen als ik op mijn scheen duw. NIets met lopen ofzo. Maar dat is dus al een heel poosje.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel klein beetje links, maar alleen als ik er echt op duw.
Ik weet niet of een scheenbeschermer bij voetbal meer doet dan een schild zijn (bijv. compressie ofzo) maar bij hardlopen komt het door overbelasting, en kan een shinsplint opleveren indien je het niet in de gaten houdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even een n00b-vraag. Maar pijn aan schenen is pijn aan de schenen of bedoelen jullie kuiten? En zo niet, hoe krijg je last van je schenen dan? Het is toch geen voetbal, waar je daarom verplicht bent om scheenbeschermers te dragen.
Het is een irritatie wat achter het bot lijkt te zitten.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even een n00b-vraag. Maar pijn aan schenen is pijn aan de schenen of bedoelen jullie kuiten? En zo niet, hoe krijg je last van je schenen dan? Het is toch geen voetbal, waar je daarom verplicht bent om scheenbeschermers te dragen.
Kan je niet kiezen voor het metrieke stelsel?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef Dynamic83 het volgende:
Jeetje wat gaat deze topic reeks snel, zo hou ik het niet bij met lezen he !![]()
Vanavond voor de eerste x gaan lopen met mijn nieuwe garmin. Heb dit loopje gedaan:
http://connect.garmin.com/activity/164997128 Horloge bevalt tot nu toe goedhad alleen na 1 km ff ruzie met de hartslagmeter... hij zat niet goed vandaar die piek van 196 slagen per minuut
Jawel, als ik hem bekijk is dat ook zo. Maar zie idd als ik uitlog en hem dan via de link bekijk het idd anders wordt aangegeven. Ff kijken als ik dat kan veranderen (vast wel...maar waar)quote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan je niet kiezen voor het metrieke stelsel?
Rechtsboven.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan je niet kiezen voor het metrieke stelsel?
Het gaat echt niet om je snelheid, het gaat erom dat je op je gemak in een vast tempo kunt lopen en zeker als je net begint.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor de beginners, lopen jullie ook gelijk al hard? Ik vond het zelf best pittig maar als ik andere hardlopers zie, denk ik dat ik meer aan het joggen was, maar anders hield ik het niet vol
Nee ok, dat moet ik ook in de gaten houden, ik heb pas anderhalf keer met evi mee gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gaat echt niet om je snelheid, het gaat erom dat je op je gemak in een vast tempo kunt lopen en zeker als je net begint.
Al doe je bijna pas op de plaats, het is belangrijk dat je beweegt.
Wanneer je verder bent met Evy merk je vanzelf dat je je tempo beter aanpast aan de muziek.
Heeft ook grotendeels met gewicht te maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ok, dat moet ik ook in de gaten houden, ik heb pas anderhalf keer met evi mee gedaanMaar ik zie hier afstanden en tijden voorbij komen dat ik denk van
Dat red ik nooit niet
Iedereen is een keer begonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ok, dat moet ik ook in de gaten houden, ik heb pas anderhalf keer met evi mee gedaanMaar ik zie hier afstanden en tijden voorbij komen dat ik denk van
Dat red ik nooit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |