Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb dat ook gehad vorig jaar, na een valpartij op de fiets (Okkie BBQ op z'n oude adres)
Haha ja klopt. Gelukkig gaat het bij mij niet om zenuwen en had ik er alleen last van wanneer ik mij bijvoorbeeld wilde opdrukken met de platte hand op de grond. Ik kan nu mijn pols weer veel verder pijnvrij bewegen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb dat ook gehad vorig jaar, na een valpartij op de fiets (Okkie BBQ op z'n oude adres) was die botjesverzameling tussen pols en hand helemaal door de war...wat sessies manuele therapie, oefeningen voor thuis, maar die zenuwen die beklemd hebben gezeten regenereren heel langzaam, helaas. Geduldkwestie.
Dat kraken is echt raar...voelt op moment meer of hij van plan is die hand er maar gewoon ter plekke af te wringen!
Neu, was de keer daarvoor, in z'n vorige huis...misschien twee jaar geleden dan? ik ging door een bochtje en daar lag zand...boem ging ik, val gebroken met m'n hand, maar dan krijgt de pols nogal een klap dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...
Mooi, dat herstelt dan veel sneller!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Gelukkig gaat het bij mij niet om zenuwen en had ik er alleen last van wanneer ik mij bijvoorbeeld wilde opdrukken met de platte hand op de grond.
Ja zenuwen herstellen langzaam. Las iets over een cm per jaar ofzo? Bobbie Traksel heeft helemaal geen gevoel meer in 1 van zijn handen, ook door een val op zijn pols.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mooi, dat herstelt dan veel sneller!
Nee, dat was OkkieFest 2quote:Op woensdag 4 april 2012 09:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...
ah, vandaarquote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Neu, was de keer daarvoor, in z'n vorige huis...misschien twee jaar geleden dan? ik ging door een bochtje en daar lag zand...boem ging ik, val gebroken met m'n hand, maar dan krijgt de pols nogal een klap dus.
Ik denk dat ik ff voor Ivo spreek, maar inschrijven kan zelfs nog om 5 voor 7 op zondagochtend.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb tot nu toe 3 aanmeldingen binnen voor zondag. Wie ontbreekt er nog?
Vet cool!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Pritt het volgende:
Mijn ouders zijn toevallig in Limburg dit weekend in hun huisje dus dan zal ik vanuit daar richting Maastricht gaan, 30 minuutjes rijden. Even een adresje voor mij? Dan rij ik zondag gewoon even mee.
Begin is bij stay okay in maastricht. Is er maar 1 van.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Pritt het volgende:
Mijn ouders zijn toevallig in Limburg dit weekend in hun huisje dus dan zal ik vanuit daar richting Maastricht gaan, 30 minuutjes rijden. Even een adresje voor mij? Dan rij ik zondag gewoon even mee.
Top! Was een goede ruil overigensquote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef Patroon het volgende:
Trouwens vandaag heeft je spatbordje weer prima dienst gedaan Freddeh!
Dat geldt voor iedereen denk ik. Ik stuur je wel een pm met mijn nummer. Ik heb dit seizoen max. 150 op een dag gereden denk ik. Maar ik weet dat ik het kan, en daar put ik mijn kracht uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef Pritt het volgende:
haha 300km is meer dan ik tot nu toe dit hele jaar heb gefietst maar goed.
Balls of steel en verstand op nul zetten.
Kunnen sommige die gaan mij even wat mobiele nummers opsturen zodat ik weet wanneer en waar te meeten?
Waar zit je aan te denken? Vind zelf altijd de draai en keer rondjes bij de Veluwe wel vermakelijk in de zomerquote:Op woensdag 4 april 2012 19:37 schreef Narcotical het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat mooie tourtochten voor de zomer?
De ietwat grotere tochten. Geen tochten waar 50 man ofzo aan meedoen. Opzich vind ik iets met heuvels wel een keer een uitdaging dus heuvelrug of limburg misschien zelfs wel. Een vlakke tocht heb ik opzich ook geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken? Vind zelf altijd de draai en keer rondjes bij de Veluwe wel vermakelijk in de zomerHoorde ook leuke verhalen over Omringdijk toertocht bij Hoorn.
Kan, maar liever heb ik de gegevens van tevoren. Dan kan ik de papieren in orde maken. Aanmeldingsformulier, GPS track en routebeschrijving kun je allemaal downloaden van www.ern-ossendrecht.nl. Aanmeldingsformulier invullen en naar mij opsturen (dus niet naar de secretaris). Dan liggen je spullen klaar tussen 6 en 7 uur bij de Stay Okay, Maasboulevard 101 in Maastricht. Voor het makkelijke vinden, aan de oostoever van de Maas, direct naast de Kennedybrug.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ff voor Ivo spreek, maar inschrijven kan zelfs nog om 5 voor 7 op zondagochtend.
Kaas, Oksel, No-P en ik zijn er zaterdagavond al, wij kamperen vlakbij Maastricht zodat we niet zondag om half 5 's ochtends in de auto moeten stappen.
Dat is nu een echte baas ....... als je hem uitrijdt!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Pritt het volgende:
Oh wow, kom er net achter dat ik maandag gewoon vrij heb.
Zit er toch over na te denken om die 300km te gaan rijden, gewoon zonder conditie, op karakter.
Is er nog een mogelijkheid om mij in te schrijven?
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef Patroon het volgende:
Ik wil ook wel mee. Maar de bougie vinkjes van onze auto zijn op
Dan pak je de fiets, kun je lekker warm rijden, en daarna rustig uitrijden.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef Patroon het volgende:
Ik wil ook wel mee. Maar de bougie vinkjes van onze auto zijn op
De mooiste is natuurlijk al sinds jaar en dag Mons-Chimay-Mons op 1 mei, la "Primavera" des classiques du cyclotourisme. 200 km en 2600 hoogte meters! Prima rit om helemaal verrot weer die laatste 30 km valsplat naar beneden Mons in te knallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:37 schreef Narcotical het volgende:
Het is dat ik zondag een kamer moet sauzen, want anders ging ik die 300 km natuurlijk ook gewoon even meedoen...
Weet iemand trouwens nog wat mooie tourtochten voor de zomer?
Haha, en wij allemaal kutsmoezen bedenkenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
Het is dat ik geen zin heb, anders had ik die 300km ook wel mee willen fietsen.
Wel een takke-eind rijden. 250km en uiterlijk 7:30 starten is eigenlijk niet te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De mooiste is natuurlijk al sinds jaar en dag Mons-Chimay-Mons op 1 mei, la "Primavera" des classiques du cyclotourisme. 200 km en 2600 hoogte meters! Prima rit om helemaal verrot weer die laatste 30 km valsplat naar beneden Mons in te knallen.
Leuk Pritt, gezellig! Ik stuur je ook even een PM over mn GSM (ik bel met Vodafone, dus niks is gegarandeerd deze week)quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef Pritt het volgende:
Hopla, ben ingeschreven hoor, je hebt mail Ivo.
Nu hopen dat ik als ik morgen wakker ik er nog steeds zin in heb,
Maar even wat gelletjes inslaan.
Netjes!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Voor het eerst weer bij de Mol meegereden, ging niet slecht voor de 1e keer met weinig training.
1x groep moeten lossen door een stomme fout van mezelf (zat te ver achterin achter nieuwelingen) en daarna weer aangepikt en de wedstrijd uitgereden.
Rond de 100 km lijkt me wel mooiquote:Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Narcotical: hoe lang wil je je tochten hebben? De DTC uit Driebergen organiseert elk jaar een paar leuke tochten over de utrechtse heuvelrug, maar daar doen geen honderden mensen mee. de Jan Jansen classic is leuk heuvelachtig en massaal. Classici Boretti is huge, Rabo cycle tourt is groot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |