Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb dat ook gehad vorig jaar, na een valpartij op de fiets (Okkie BBQ op z'n oude adres)
Haha ja klopt. Gelukkig gaat het bij mij niet om zenuwen en had ik er alleen last van wanneer ik mij bijvoorbeeld wilde opdrukken met de platte hand op de grond. Ik kan nu mijn pols weer veel verder pijnvrij bewegen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb dat ook gehad vorig jaar, na een valpartij op de fiets (Okkie BBQ op z'n oude adres) was die botjesverzameling tussen pols en hand helemaal door de war...wat sessies manuele therapie, oefeningen voor thuis, maar die zenuwen die beklemd hebben gezeten regenereren heel langzaam, helaas. Geduldkwestie.
Dat kraken is echt raar...voelt op moment meer of hij van plan is die hand er maar gewoon ter plekke af te wringen!
Neu, was de keer daarvoor, in z'n vorige huis...misschien twee jaar geleden dan? ik ging door een bochtje en daar lag zand...boem ging ik, val gebroken met m'n hand, maar dan krijgt de pols nogal een klap dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...
Mooi, dat herstelt dan veel sneller!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Gelukkig gaat het bij mij niet om zenuwen en had ik er alleen last van wanneer ik mij bijvoorbeeld wilde opdrukken met de platte hand op de grond.
Ja zenuwen herstellen langzaam. Las iets over een cm per jaar ofzo? Bobbie Traksel heeft helemaal geen gevoel meer in 1 van zijn handen, ook door een val op zijn pols.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mooi, dat herstelt dan veel sneller!
Nee, dat was OkkieFest 2quote:Op woensdag 4 april 2012 09:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? We hebben toen de hele tijd samen gefietst...
ah, vandaarquote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Neu, was de keer daarvoor, in z'n vorige huis...misschien twee jaar geleden dan? ik ging door een bochtje en daar lag zand...boem ging ik, val gebroken met m'n hand, maar dan krijgt de pols nogal een klap dus.
Ik denk dat ik ff voor Ivo spreek, maar inschrijven kan zelfs nog om 5 voor 7 op zondagochtend.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb tot nu toe 3 aanmeldingen binnen voor zondag. Wie ontbreekt er nog?
Vet cool!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Pritt het volgende:
Mijn ouders zijn toevallig in Limburg dit weekend in hun huisje dus dan zal ik vanuit daar richting Maastricht gaan, 30 minuutjes rijden. Even een adresje voor mij? Dan rij ik zondag gewoon even mee.
Begin is bij stay okay in maastricht. Is er maar 1 van.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Pritt het volgende:
Mijn ouders zijn toevallig in Limburg dit weekend in hun huisje dus dan zal ik vanuit daar richting Maastricht gaan, 30 minuutjes rijden. Even een adresje voor mij? Dan rij ik zondag gewoon even mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |