Beste samenvatting van dit.quote:
Dit dus, triest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Kekster het volgende:
kk UEFA heeft de finale al in het boekje staan
Mee eens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef speknek het volgende:
Kuipers kreeg waarschijnlijk een belletje van de FIFA.
Durven ze niet.quote:
En Nesta houdt dom vast. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
Puyol duwt, Barca krijgt penalty.
Tuurlijk joh, zo gaat dat in Barca-fap land
Hij kreeg Platini te horen door zijn oortje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef speknek het volgende:
Kuipers kreeg waarschijnlijk een belletje van de FIFA.
Messie schoot de bal uit na het fluitje, dus rood. oh wacht het is Barca...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
Puyol duwt, Barca krijgt penalty.
Tuurlijk joh, zo gaat dat in Barca-fap land
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
specsavers.nl heeft wel een aanbieding voor jou denk ik.
Kan je letterlijk bij elke hoekschop een penalty gaan geven. Wat een enorme lading onzin kraam je hier uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En Nesta houdt dom vast. Eigen schuld.
Hij had hem niet hoeven geven, maar je kan het wel doen. Gewoon onhandig gedaan door Nesta, waarom Busquets aan zijn shirt trekken? Hij was al lang weg en probeert hem zo bij de bal weg te houden.
Het begon met Puyol volgens mij...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En Nesta houdt dom vast. Eigen schuld.
Hij had hem niet hoeven geven, maar je kan het wel doen. Gewoon onhandig gedaan door Nesta, waarom Busquets aan zijn shirt trekken? Hij was al lang weg en probeert hem zo bij de bal weg te houden.
Oke.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je letterlijk bij elke hoekschop een penalty gaan geven. Wat een enorme lading onzin kraam je hier uit.
doe een AZetjequote:
vergeet die bodycheck van pujol nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je letterlijk bij elke hoekschop een penalty gaan geven. Wat een enorme lading onzin kraam je hier uit.
wat een onzin. Voetbal is een contact sport. Anders moet Barcelona maar gaan korfballen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik ben 100% voor Milan in deze, maar dit was gewoon oliedom van Nesta. Gewoon een terechte pingel.
Zit je Barcashirtje lekker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Het was wel heel overuidelijk vasthouden van Nesta, en niet zo kort ook.. Recht voor de ogen van Kuipers.
2 domme acties van Milan met terechte pingels.
Dat wel... het wordt alleen bijna nooit consequent toegepast door andere scheidsrechtersquote:
Underdog jeweetz.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hulp nodig hebben van de rotterdamse Kuipers
Rotterdamse?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sinouhquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
“@KhalidSinouh: Je kan Barca ook gewoon de overwinning geven!!!! Goed bezig Kuipers :S”
Omdat ze alleen maar met behulp van de scheidsrechter tot scoren komenquote:
gelukkig niet gezien door kuipersquote:
Volgens mij niet, maar ik zou dan eerlijk gezegd de herhaling nog eens moeten zien. Van mij had hij hem niet hoeven te geven trouwens, ik vond het overdreven. Ik wil alleen zeggen dat hij hem wel kán geven en Nesta veel risico neemt.quote:
Heeft zijn vrouw niet nog wat wijze woorden klaarquote:
Voetbal is een contactsportquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
wat een onzin. Voetbal is een contact sport. Anders moet Barcelona maar gaan korfballen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel dat Barca "zelf" gaat scoren. Zonder penal zeg maar.
hij komt uit Oldenzaal...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dit... het leek mij ook erg ver gaan. Sowieso penalty bij een cornerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik zou dan eerlijk gezegd de herhaling nog eens moeten zien. Van mij had hij hem niet hoeven te geven trouwens, ik vond het overdreven. Ik wil alleen zeggen dat hij hem wel kán geven en Nesta veel risico neemt.
WATSER WAAROM ROEP JE MIJ AH ZENEquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Hmf. Heb toch het idee dat dit altijd gebeurt tijdens een corner.
Maar het mag niet, dus toch een terechte penalty.
Kots de scheidsrechters dan uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar met behulp van de scheidsrechter tot scoren komen
Als de scheids de regels goed zou overnemen zou Barca de helft van de wedstrijden niet uit kunnen spelen, vanwege kaart krijgen voor kaart vragenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Romanus het volgende:
[..]
Altijd kaarten vragen en ze gaan veel te makkelijk liggen
Dat. Als er een penalty kwam voor elke duw en trek situatie in de zestien, zouden er elke wedstrijd vijf gegeven worden. Als het consequent gedaan wordt, prima. Maar nu zo voor Barca weer, gadverdammequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Belachelijke strafschop natuurlijk. Beide spelers trekken over en weer aan elkaars shirt. Gewoon doorspelen dus.
Logisch:quote:
2e helft nog meer pingelsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef chufi het volgende:
Het is nog vroeg ... de 2-2 komt zo weer en dan moet Barcelonea er no 4 of zoiets toch![]()
Tis nog maar de 1e helft
Ja er wordt over en weer aan elkaars shirt getrokken, dan komt Puyol met een schouderworp waardoor Buskets valt --> pingel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je ziet toch ook duudelijk wat er gebeurd?
TOch niet.quote:
Dat helpt nietquote:
door urbyquote:
Krijgt sowieso de finale nu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Rodawa het volgende:
Kuipers fluit zich in ieder geval in de picture.
Vlak onder tong80quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuijpers staat op de FOK!-Bangalijst
En een handtekeningquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Kuipers zal in de rust wel het shirt van Messi vragen
dankzij onze landgenoot kuipersquote:
is zo.. maar Seedorf is een Nederlanderquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur op de scheids... het waren twee pingels... en bij die tweede situatie doet Kuipers nu eens keer wél wat andere scheidsrechters heel vaak nalaten....
De 2e viel mee, maar bij de 1e penalty was het gewoon dom. Wie maakte die sliding eigenlijk, Abate?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijk hoe Milan gewoon 2 goals volkomen weggeeft. Naja...
eerste was terecht, tweede kan je niet weten omdat ze 0,0 laten herhalenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur op de scheids... het waren twee pingels... en bij die tweede situatie doet Kuipers nu eens keer wél wat andere scheidsrechters heel vaak nalaten....
100% Eensch!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Even naar club 69quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Kuipers laat zich na de wedstrijd nog even pijpen door een lekker Spaans hoertje. Op kosten van Blatter, als beloning.
echt welquote:
ditquote:
Daarom is het ook zo vaag.. dat juist bij Barça opeens wel een pingel is..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef The_Avatar het volgende:
Kuipers zal zich wel bevredigen met een barca shirt die hij heeft gekregen in de rust van messi.
barca welquote:
Van Hanegem.. die heeft zich de laatste tijd dan ook compleet belachelijk gemaakt met zijn slechte columnsquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Wilskracht het volgende:
Van Hanegem is het eens met Kuijpers (Barca fan) (Bij Ajax had hij het geen penalty gevonden)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef J2T het volgende:
Die Kuipers![]()
Weten die Italianen ook eens hoe wij ons voelen elke week.
Tweede is duwen, trekken en vasthouden van beide kanten. Ze moeten hem eens van de andere kant laten zien. Dan zie je duidelijk dat Nesta ook werd vastgehouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eerste was terecht, tweede kan je niet weten omdat ze 0,0 laten herhalen. Tevens twee gele kaarten onthouden aan Barcelona. nee hij fluit geweldig.
Dan had Messi net ook geel kunnen krijgen jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo vaag.. dat juist bij Barça opeens wel een pingel is..
Net zoals toen met RVP die geel kreeg omdat hij doorspeelde.. het is wel opvallend.
Dat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Wat een gezeik op de scheidsrechter. Die heeft gewoon prima gefloten.
Hoe opzichtig wil je iemand vasthouden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Wel jammer, maar het is Milan's eigen schuld.
Vind ik ook, maar hij zal nu een hele lading gezeik over zich heen krijgen. Jammer maar helaas, ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Wat een gezeik op de scheidsrechter. Die heeft gewoon prima gefloten.
Chelsea toen, dit kan je toch moeilijk toeval noemen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Originele_Naam het volgende:
vorig jaar arsenal genaaid door de scheids met van persie, dit jaar 2x pingel. WTF
Laat ze het eens consequent doen en ik zal niet meer zeuren eroverquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Barcelona krijgt gewoon dit soort mazzeldingen mee als ze hulp nodig hebben. Normaliter fluit een scheids in 99% van zulke gevallen NIET. Net als toen voor Robin van Persie. In 99% van de gevallen laat de scheids dat gaan. Maar niet tegen Barcelona.![]()
![]()
Zoveel waarheid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Barcelona krijgt gewoon dit soort mazzeldingen mee als ze hulp nodig hebben. Normaliter fluit een scheids in 99% van zulke gevallen NIET. Net als toen voor Robin van Persie. In 99% van de gevallen laat de scheids dat gaan. Maar niet tegen Barcelona.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
En ook geen geel voor Xavi, en Alves?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Breekfast het volgende:
Het waren gewoon 2 penalty's hoor, goed gefloten van Kuipers.
Al die Barca haters moeten weer even een plek hebben om uit te huilen.
Exact.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
Iedereen stelt de verkeerde vraag.
De vraag moet niet zijn 'was het een penalty' maar 'had Milan aan de andere kant bij dezelfde situatie met 1-1 stand óók een strafschop gekregen? Het antwoord is nee, natuurlijk niet.
Maar dan doet kuipers het inderdaad gewoon goed toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
Dit ja. Ik bedoel die tweede pingel gebeurt godverdomme 100 keer per wedstrijd en nu opeens wordt er voor gefloten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Laat ze het eens consequent doen en ik zal niet meer zeuren erover
QFT.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
De vraag moet niet zijn 'was het een penalty' maar 'had Milan aan de andere kant bij dezelfde situatie met 1-1 stand óók een strafschop gekregen? Het antwoord is nee, natuurlijk niet.
dat ballack die scheids lastig vielquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Chelsea toen, dit kan je toch moeilijk toeval noemen.
Allen jammer dat dat dan heeeeeeeeeeeeeeeel toevallig net in het voordeel vab Barcelona is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Insinuatie gebaseerd om niks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
Nee onzin. Gewoon consequent gefloten van Kuipers. Overtreding in strafschopgebied is penalty.quote:
nee joh gebeurde toch niks johquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
En ook geen geel voor Xavi, en Alves?
De 10e is hij er weer bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Barça is bevoorrecht....
Ik mis inZanity voor zo'n mooie preek
Zou elke scheids altijd moeten doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit ja. Ik bedoel die tweede pingel gebeurt godverdomme 100 keer per wedstrijd en nu opeens wordt er voor gefloten.
dat zijn dus eigenlijk 100 penalties!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit ja. Ik bedoel die tweede pingel gebeurt godverdomme 100 keer per wedstrijd en nu opeens wordt er voor gefloten.
Vab vab vabquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allen jammer dat dat dan heeeeeeeeeeeeeeeel toevallig net in het voordeel vab Barcelona is.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Originele_Naam het volgende:
beter gaat milan gewoon de 2-2 maken, ik heb het helemaal gehad met barca![]()
![]()
![]()
![]()
De gele kaarten heeft hij ook niet gegeven. Typisch.quote:
Booeehooeehoeeeeequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef Cara het volgende:
100x Messi in 1 wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Originele_Naam het volgende:
beter gaat milan gewoon de 2-2 maken, ik heb het helemaal gehad met barca![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |