abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 15:52:42 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_109898155
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is geen verschil tussen illegaal verblijvende en illegaal _O-
Die begrijp ik dus ook niet.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:54:29 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109898212
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is geen verschil tussen illegaal verblijvende en illegaal _O-
De uitspraak van de rechter.

De wijze van binnenkomst is sowieso illegaal, als er niet volgens de standaard procedure wordt gehandeld. Blijkt nu dat jij kapot geschoten wordt omdat je een homo bent, dan wordt deze illegale binnenkomst rechtgetrokken met een rechtmatig verblijf in de vorm van bijvoorbeeld een verblijfsvergunning.

Is het omdat je hier wilt profiteren van voorzieningen, dan ben je illegaal en onrechtmatig hier en moet je terug. Doe je dat niet, dan ben je dus een illegaal verblijvende.
Dit, dus.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:55:34 #153
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109898255
quote:
5s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, en dus? Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.

[..]

Ten eerste: Ben jij tegenwoordig zó helderziend/helderwetend dat jij vanaf je computertje kunt beoordelen wie in dit topic wel en geen ervaring heeft met krijsende baby's?

Ten tweede: Mensen die geen ervaring hebben met krijsende baby's mogen geen onbegrip hebben voor deze daad?
Dat die man zo in de dip zat dat hij zichzelf in bescherming had moeten nemen om niet alleen gelaten te worden met het kind. die had de moeder ook moeten zien aankomen naar mijn mening.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 15:59:23 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_109898418
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat die man zo in de dip zat dat hij zichzelf in bescherming had moeten nemen om niet alleen gelaten te worden met het kind. die had de moeder ook moeten zien aankomen naar mijn mening.
Ja hoor, natuurlijk. Nog even en de moeder die op haar werk was (ja iemand moet de kost verdienen nietwaar :') ) krijgt de schuld.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:00:43 #155
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109898461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, natuurlijk. Nog even en de moeder die op haar werk was (ja iemand moet de kost verdienen nietwaar :') ) krijgt de schuld.
Als ik het vonnis lees was de mishandeling al langer aan de gang.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:02:05 #156
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_109898517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
En sowieso, dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_109898549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die begrijp ik dus ook niet.
Die gozer is gek en begrijpt geen fuck van de procedures.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:03:28 #158
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_109898572
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En sowieso, dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.
Omdat ik hier het vonnis heb neergepland ;).

quote:
pi_109898593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Helder.
En dus had deze man helemaal niet alleen gelaten mogen worden met huilende baby's, want dat zou verkeerd kunnen gaan, dat blijkt.

Mensen die denken beter te weten maar zelf geen ervaring hebben met krijsende baby's :')
He, ik heb wel ervaring ermee maar denk er heel, heel anders over.

Verder met je 'helder': lees eens hoe die man is, vindt je het prima dat zo iemand weer vrijgelaten wordt?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:08:16 #160
92926 Joipoidoipoipoi
pi_109898759
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Omdat ik hier het vonnis heb neergepland ;).

[..]

Jahaa! Ik heb dit topic ook gevolgd hoor...

Nogmaals: Dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.

Voor de mensen die wat trager van begrip zijn: Het is niet nodig om het vonnis te lezen om te snappen dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:11:19 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109898899
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Jahaa! Ik heb dit topic ook gevolgd hoor...

Nogmaals: Dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.

Voor de mensen die wat trager van begrip zijn: Het is niet nodig om het vonnis te lezen om te snappen dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby.
Misschien wil je het nogmaals herhalen want nog niet iedereen heeft gehoord wat je zei?
Overigens, ik ga verder niet mee in je spelletje dommetje spelen. Ik zeg wat ik zeg en je kleurt het maar in hoe je dat zelf vind passen.
The truth was in here.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:13:39 #162
92926 Joipoidoipoipoi
pi_109899022
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Bastard het volgende:
Misschien wil je het nogmaals herhalen want nog niet iedereen heeft gehoord wat je zei?
Nee hoor, maar napoleonfour snapte mijn vraag blijkbaar niet, want die kwam tot 2 keer toe met antwoorden die niks met de vraag te maken hadden.

quote:
Overigens, ik ga verder niet mee in je spelletje dommetje spelen. Ik zeg wat ik zeg en je kleurt het maar in hoe je dat zelf vind passen.
Waar heb jij het nou weer over? Heb je weer eens last van je paranoïde wanen ofzo?! :D
  woensdag 4 april 2012 @ 16:17:39 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109899201
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Waar heb jij het nou weer over? Heb je weer eens last van je paranoïde wanen ofzo?! :D
Oh het is geen spelletje? Dan is het dus niet gespeeld.
The truth was in here.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:25:12 #164
92926 Joipoidoipoipoi
pi_109899591
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Bastard het volgende:
Oh het is geen spelletje? Dan is het dus niet gespeeld.
Dat uitgerekend iemand als jij mij dom noemt, daar hecht ik geen waarde aan hoor. _O-
En omdat je geen antwoord op doodnormale vragen wilt geven (of omdat je ze niet snapt), noem je het maar meteen een spelletje. :')

quote:
Helder.
En dus had deze man helemaal niet alleen gelaten mogen worden met huilende baby's, want dat zou verkeerd kunnen gaan, dat blijkt.
Ja, en dus? Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.

quote:
Mensen die denken beter te weten maar zelf geen ervaring hebben met krijsende baby's :')
Ten eerste: Ben jij tegenwoordig zó helderziend/helderwetend dat jij vanaf je computertje kunt beoordelen wie in dit topic wel en geen ervaring heeft met krijsende baby's?

Ten tweede: Mensen die geen ervaring hebben met krijsende baby's mogen geen onbegrip hebben voor deze daad?
  woensdag 4 april 2012 @ 17:10:47 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109901881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De uitspraak van de rechter.

De wijze van binnenkomst is sowieso illegaal, als er niet volgens de standaard procedure wordt gehandeld. Blijkt nu dat jij kapot geschoten wordt omdat je een homo bent, dan wordt deze illegale binnenkomst rechtgetrokken met een rechtmatig verblijf in de vorm van bijvoorbeeld een verblijfsvergunning.

Is het omdat je hier wilt profiteren van voorzieningen, dan ben je illegaal en onrechtmatig hier en moet je terug. Doe je dat niet, dan ben je dus een illegaal verblijvende.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die gozer is gek en begrijpt geen fuck van de procedures.
Dit is de procedure, geef dan aan waar het niet klopt?
Dit, dus.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:02:58 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109903653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

He, ik heb wel ervaring ermee maar denk er heel, heel anders over.

Verder met je 'helder': lees eens hoe die man is, vindt je het prima dat zo iemand weer vrijgelaten wordt?
Over de strafmaat heb ik mij nog niet uitgelaten, maar die vind ik echt beneden peil.
Je krijgt 20 maanden cel voor diefstal, dus het lijkt mij dat de verhouding daarin krom is.
The truth was in here.
pi_109908607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik wil het niet goed praten dat hij dit gedaan heeft, maar ik herken de frustratie van een krijsende baby die je niet lijkt te kunnen kalmeren. Gooi daar nog wat meer factoren bij die je hoofd op hol gooien en je kan een explosieve situatie krijgen en in een opwelling dingen doen waar je later spijt van krijgt.
Hou op zeg...als je niet tegen een krijsende baby kan moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.
Wat ze die Dwight E. mogen aandoen ga ik niet eens uitleggen... }:|
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')