Die begrijp ik dus ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is geen verschil tussen illegaal verblijvende en illegaal
De uitspraak van de rechter.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is geen verschil tussen illegaal verblijvende en illegaal
Dat die man zo in de dip zat dat hij zichzelf in bescherming had moeten nemen om niet alleen gelaten te worden met het kind. die had de moeder ook moeten zien aankomen naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, en dus? Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.
[..]
Ten eerste: Ben jij tegenwoordig zó helderziend/helderwetend dat jij vanaf je computertje kunt beoordelen wie in dit topic wel en geen ervaring heeft met krijsende baby's?
Ten tweede: Mensen die geen ervaring hebben met krijsende baby's mogen geen onbegrip hebben voor deze daad?
Ja hoor, natuurlijk. Nog even en de moeder die op haar werk was (ja iemand moet de kost verdienen nietwaarquote:Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat die man zo in de dip zat dat hij zichzelf in bescherming had moeten nemen om niet alleen gelaten te worden met het kind. die had de moeder ook moeten zien aankomen naar mijn mening.
Als ik het vonnis lees was de mishandeling al langer aan de gang.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk. Nog even en de moeder die op haar werk was (ja iemand moet de kost verdienen nietwaar) krijgt de schuld.
En sowieso, dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor, natuurlijk. Nog even en de moeder die op haar werk was (ja iemand moet de kost verdienen nietwaar) krijgt de schuld.
Die gozer is gek en begrijpt geen fuck van de procedures.quote:
Omdat ik hier het vonnis heb neergeplandquote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En sowieso, dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
LJN: BW0687,
http://pastebin.com/P3MQBLNG
He, ik heb wel ervaring ermee maar denk er heel, heel anders over.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helder.
En dus had deze man helemaal niet alleen gelaten mogen worden met huilende baby's, want dat zou verkeerd kunnen gaan, dat blijkt.
Mensen die denken beter te weten maar zelf geen ervaring hebben met krijsende baby's
Jahaa! Ik heb dit topic ook gevolgd hoor...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat ik hier het vonnis heb neergepland.
[..]
Misschien wil je het nogmaals herhalen want nog niet iedereen heeft gehoord wat je zei?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jahaa! Ik heb dit topic ook gevolgd hoor...
Nogmaals: Dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby is naar aanleiding van het nieuwsbericht toch voor iedereen duidelijk. Dat bedoelde ik met mijn vraag aan Bastard met wat hij ermee wil zeggen, dat hij dat detail er uitlicht.
Voor de mensen die wat trager van begrip zijn: Het is niet nodig om het vonnis te lezen om te snappen dat die man niet alleen gelaten moest worden met die baby.
Nee hoor, maar napoleonfour snapte mijn vraag blijkbaar niet, want die kwam tot 2 keer toe met antwoorden die niks met de vraag te maken hadden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Bastard het volgende:
Misschien wil je het nogmaals herhalen want nog niet iedereen heeft gehoord wat je zei?
Waar heb jij het nou weer over? Heb je weer eens last van je paranoïde wanen ofzo?!quote:Overigens, ik ga verder niet mee in je spelletje dommetje spelen. Ik zeg wat ik zeg en je kleurt het maar in hoe je dat zelf vind passen.
Oh het is geen spelletje? Dan is het dus niet gespeeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Waar heb jij het nou weer over? Heb je weer eens last van je paranoïde wanen ofzo?!
Dat uitgerekend iemand als jij mij dom noemt, daar hecht ik geen waarde aan hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef Bastard het volgende:
Oh het is geen spelletje? Dan is het dus niet gespeeld.
Ja, en dus? Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Bastard het volgende:
Helder.
En dus had deze man helemaal niet alleen gelaten mogen worden met huilende baby's, want dat zou verkeerd kunnen gaan, dat blijkt.
Ten eerste: Ben jij tegenwoordig zó helderziend/helderwetend dat jij vanaf je computertje kunt beoordelen wie in dit topic wel en geen ervaring heeft met krijsende baby's?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Bastard het volgende:
Mensen die denken beter te weten maar zelf geen ervaring hebben met krijsende baby's
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De uitspraak van de rechter.
De wijze van binnenkomst is sowieso illegaal, als er niet volgens de standaard procedure wordt gehandeld. Blijkt nu dat jij kapot geschoten wordt omdat je een homo bent, dan wordt deze illegale binnenkomst rechtgetrokken met een rechtmatig verblijf in de vorm van bijvoorbeeld een verblijfsvergunning.
Is het omdat je hier wilt profiteren van voorzieningen, dan ben je illegaal en onrechtmatig hier en moet je terug. Doe je dat niet, dan ben je dus een illegaal verblijvende.
Dit is de procedure, geef dan aan waar het niet klopt?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die gozer is gek en begrijpt geen fuck van de procedures.
Over de strafmaat heb ik mij nog niet uitgelaten, maar die vind ik echt beneden peil.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik heb wel ervaring ermee maar denk er heel, heel anders over.
Verder met je 'helder': lees eens hoe die man is, vindt je het prima dat zo iemand weer vrijgelaten wordt?
Hou op zeg...als je niet tegen een krijsende baby kan moet je überhaupt niet aan kinderen beginnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil het niet goed praten dat hij dit gedaan heeft, maar ik herken de frustratie van een krijsende baby die je niet lijkt te kunnen kalmeren. Gooi daar nog wat meer factoren bij die je hoofd op hol gooien en je kan een explosieve situatie krijgen en in een opwelling dingen doen waar je later spijt van krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |