Ik heb er weer eentje bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
kunnen ze die Jan zelf niet bellen dan? en waarom doe je dat voor Jan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Weer een dag voor Jan met de korte Lul op een telefoontje zitten wachten. Zo komen we er wel
Jan is een goeie peer. Met Jan erbij lijkt MIJN lul langerquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kunnen ze die Jan zelf niet bellen dan? en waarom doe je dat voor Jan?
Paar kratten bier in je nek gooien en dan NIET uitloggen. Kujjelachejongequote:
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef PeZu het volgende:
die notes staan ook vol onzin plus het compleet willekeurige moderatiebeleid daarom erkwn ik ze niet derhalve ben ik braaf
Die cirkelredenering is goed want ik keur 'm goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef PeZu het volgende:
die notes staan ook vol onzin plus het compleet willekeurige moderatiebeleid daarom erkwn ik ze niet derhalve ben ik braaf
Ik heb mezelf benotequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordt.
hmhmquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordt.
Nee, Pezu heeft gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
+1 notequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die cirkelredenering is goed want ik keur 'm goed.
je bent me gewoon weer aan't negerenquote:
juist, daarom erken ik ook al jaren niks meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Pezu heeft gelijkNog niet de helft van alle notes zijn echt terechte aantekeningen van iets wat je verkeerd gedaan hebt. Zodra een niet al te snuggere mod (en daar zijn er nogal wat van, of wou je dat ook ontkennen?
) een grap niet snapt of anderszins niet weet wat ie ermee moet knalt ie m maar uit voorzorg in je notes, "want dan staat het er maar vast"
![]()
Ik ben al in 2005 gestopt met me druk maken over de willekeur op dat gebied, maar mijn notes lopen gewoon tot in 2010 door
Ik ontken niks, ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Pezu heeft gelijkNog niet de helft van alle notes zijn echt terechte aantekeningen van iets wat je verkeerd gedaan hebt. Zodra een niet al te snuggere mod (en daar zijn er nogal wat van, of wou je dat ook ontkennen?
) een grap niet snapt of anderszins niet weet wat ie ermee moet knalt ie m maar uit voorzorg in je notes, "want dan staat het er maar vast"
![]()
Ik ben al in 2005 gestopt met me druk maken over de willekeur op dat gebied, maar mijn notes lopen gewoon tot in 2010 door
Jezus donderopmanquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Fha het volgende:
Klein ongelukje
Het is gewoon zo lelijk dat ik het moet delen hier
* DaMart ziet af van satésaus bij zijn avondeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Fha het volgende:
Klein ongelukje
Het is gewoon zo lelijk dat ik het moet delen hier
Ik kom niet meer bij manquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart ziet af van satésaus bij zijn avondeten.
Ik vind jou niet meer leukquote:
Even verbeterd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jou niet meer leuk![]()
Wat een schijttopic.
Inkt op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
O ja, handig. Dan sturen ze een kaart dat ze niet alle verwarmingsmeters hebben kunnen uitlezen, en dan vragen ze om de gegevens in te vullen van de meternummers die ze hebben opgegeven op de kaart... is die kaart verder leeg.
Nee wel kramp in mijn kakenquote:
gaafquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
O ja, handig. Dan sturen ze een kaart dat ze niet alle verwarmingsmeters hebben kunnen uitlezen, en dan vragen ze om de gegevens in te vullen van de meternummers die ze hebben opgegeven op de kaart... is die kaart verder leeg.
Bezuinigingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
Precies. Ik ga ze echt niet allemaal nalopen hoor. Sterker nog, de meter in de treinkamer is alleen nog leesbaar als ik in een onmogelijke positie ga zittenquote:
Waar laat je het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee wel kramp in mijn kakenEn nu toch echt 2e pizza maken want van lachen krijg je heus ook nog meer honger
Gewoon in mijn buikquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar laat je het?![]()
Oh nee, daar hoef ik geen antwoord op trouwens![]()
Lekker hardlopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar laat je het?![]()
Oh nee, daar hoef ik geen antwoord op trouwens![]()
smakelijk katjequote:
Getraind en je hebt honger... is die TS jouw kloon?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buikGetraind, dus hongerveel
Oh da's om de hoek!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef PeZu het volgende:
Yuki yuki gratis ben & jerrys op het radboudtraverse
Ja, en daarna?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buikGetraind, dus hongerveel
Nee want ik doe niet aan hardlopen en mijn moeder bellen zou ik 1 niet doen en heeft 2 weinig zinquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef DaMart het volgende:
Getraind en je hebt honger... is die TS jouw kloon?
Daarna verdwijnt het in al mijn muscles. Like duh.quote:
tot 20 uur 'verkopen' ze er gratis ijs :pquote:
Hé, da's nieuw, normaal 'koop' ik alleen gratis dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot 20 uur 'verkopen' ze er gratis ijs :p
Niet zo veel tekenfilmpjes kijken op zondagochtend, daar begin je nu toch wel een beetje te oud voor te worden hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt het in al mijn muscles. Like duh.
ja ik ook maar ik geef ook allen maar de boodschap doorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hé, da's nieuw, normaal 'koop' ik alleen gratis dingen.
Gelukkig is het een gratis boodschap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik geef ook allen maar de boodschap door
Dat is sowieso bullshitquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo veel tekenfilmpjes kijken op zondagochtend, daar begin je nu toch wel een beetje te oud voor te worden hoor
ja g*dverquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is sowieso bullshitMensen die denken dat ze te oud zijn voor tekenfilms zijn gewoon vergeten hoe het is om jong te zijn en fantasie te hebben, derhalve.. medelijden
Phineas & Ferb
ik zie kansen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gelukkig is het een gratis boodschap.
Hihiquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja g*dverProbeer ik met pijn en moeite dat konijn op te voeden, kom jij even bijdehand doen
Met vloeken kom je verdomme nergens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja g*dverProbeer ik met pijn en moeite dat konijn op te voeden, kom jij even bijdehand doen
huu bor de wolfquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Huu.
Bier pakken en sportjournaal kijken
laters flesquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Huu.
Bier pakken en sportjournaal kijken
edoch is hij in het topic geraakt, ik bespeur een tegenstrijdigheidquote:
Ja mot jij ook een ros voor je harses?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
edoch is hij in het topic geraakt, ik bespeur een tegenstrijdigheid
Dat is geen vloeken dus goedgekeurd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mot jij ook een ros voor je harses?
liever een merriequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mot jij ook een ros voor je harses?
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat is geen vloeken dus goedgekeurd.
Alleen klopt de "ook" niet want je hebt mij niet gedreigd voor de bek te rammen.
Ja maar dan wel grammaticaal correct graagquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdomme
dat zal de vuigerd leren met zijn smoelquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdomme
KOM DANquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Fha het volgende:
Ik klap jullie allemaal als jullie godverdomme niet wat vriendelijker tegen elkaar doen.
wie is er kutter? De kuttekop of fe kuttekop die hem volgt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mis ik verdomme ook nog het hoere sportjournaal door jullie kuttekoppen
Nee. Jij komt volgende week hier, dan klap ik je dan gewoon op eigen turf.quote:
eens kijken of je zonder nog van die praatjes hebtquote:
Dan kom ik wel nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Jij komt volgende week hier, dan klap ik je dan gewoon op eigen turf.
Ik kan altijd nog schrijven en typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
eens kijken of je zonder nog van die praatjes hebt
Nu al gewonnenquote:
nee nee fha wint altijdquote:
pessimist.quote:
Jah en dattum!quote:
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je bent me gewoon weer aan't negeren
Liefjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigen gemaakte babi pangang is toch het lekkerste![]()
ja jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigen gemaakte babi pangang is toch het lekkerste![]()
Kom je bij mij kijken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Fha het volgende:
Verdomme weer geen tv ontvangst
Wel tweede pizza
Lijkt me niet dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom je bij mij kijken?Ik heb een vet mooie TV jijweets
![]()
We gaan wel heel de avond voetbal kijken dan
iew viezerdquote:
heequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
Eet smakelijkof heb je al gegeten?
Nou nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende gloeiende, ik zit echt de ogen uit m'n kop te janken hier![]()
![]()
![]()
![]()
yukiquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
Eet smakelijkof heb je al gegeten?
quote:
Een seriequote:
Ik was vet druk Grey's Anatomy kijken jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee![]()
Ik riep j net vet hard, wil j geen gratis ben & jerrys ofzo
Ik kom ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je bij mij kijken?Ik heb een vet mooie TV jijweets
![]()
We gaan wel heel de avond voetbal kijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |