Hé, da's nieuw, normaal 'koop' ik alleen gratis dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot 20 uur 'verkopen' ze er gratis ijs :p
Niet zo veel tekenfilmpjes kijken op zondagochtend, daar begin je nu toch wel een beetje te oud voor te worden hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt het in al mijn muscles. Like duh.
ja ik ook maar ik geef ook allen maar de boodschap doorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hé, da's nieuw, normaal 'koop' ik alleen gratis dingen.
Gelukkig is het een gratis boodschap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik geef ook allen maar de boodschap door
Dat is sowieso bullshitquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo veel tekenfilmpjes kijken op zondagochtend, daar begin je nu toch wel een beetje te oud voor te worden hoor
ja g*dverquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is sowieso bullshitMensen die denken dat ze te oud zijn voor tekenfilms zijn gewoon vergeten hoe het is om jong te zijn en fantasie te hebben, derhalve.. medelijden
Phineas & Ferb
ik zie kansen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gelukkig is het een gratis boodschap.
Hihiquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja g*dverProbeer ik met pijn en moeite dat konijn op te voeden, kom jij even bijdehand doen
Met vloeken kom je verdomme nergens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja g*dverProbeer ik met pijn en moeite dat konijn op te voeden, kom jij even bijdehand doen
huu bor de wolfquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Huu.
Bier pakken en sportjournaal kijken
laters flesquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Huu.
Bier pakken en sportjournaal kijken
edoch is hij in het topic geraakt, ik bespeur een tegenstrijdigheidquote:
Ja mot jij ook een ros voor je harses?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
edoch is hij in het topic geraakt, ik bespeur een tegenstrijdigheid
Dat is geen vloeken dus goedgekeurd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mot jij ook een ros voor je harses?
liever een merriequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mot jij ook een ros voor je harses?
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat is geen vloeken dus goedgekeurd.
Alleen klopt de "ook" niet want je hebt mij niet gedreigd voor de bek te rammen.
Ja maar dan wel grammaticaal correct graagquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdomme
dat zal de vuigerd leren met zijn smoelquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jou tichel ik gewoon zonder aankondiging voor je kanis verdomme
KOM DANquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Fha het volgende:
Ik klap jullie allemaal als jullie godverdomme niet wat vriendelijker tegen elkaar doen.
wie is er kutter? De kuttekop of fe kuttekop die hem volgt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mis ik verdomme ook nog het hoere sportjournaal door jullie kuttekoppen
Nee. Jij komt volgende week hier, dan klap ik je dan gewoon op eigen turf.quote:
eens kijken of je zonder nog van die praatjes hebtquote:
Dan kom ik wel nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Jij komt volgende week hier, dan klap ik je dan gewoon op eigen turf.
Ik kan altijd nog schrijven en typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
eens kijken of je zonder nog van die praatjes hebt
Nu al gewonnenquote:
nee nee fha wint altijdquote:
pessimist.quote:
Jah en dattum!quote:
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je bent me gewoon weer aan't negeren
Liefjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigen gemaakte babi pangang is toch het lekkerste![]()
ja jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigen gemaakte babi pangang is toch het lekkerste![]()
Kom je bij mij kijken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Fha het volgende:
Verdomme weer geen tv ontvangst
Wel tweede pizza
Lijkt me niet dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom je bij mij kijken?Ik heb een vet mooie TV jijweets
![]()
We gaan wel heel de avond voetbal kijken dan
iew viezerdquote:
heequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
Eet smakelijkof heb je al gegeten?
Nou nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende gloeiende, ik zit echt de ogen uit m'n kop te janken hier![]()
![]()
![]()
![]()
yukiquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
Eet smakelijkof heb je al gegeten?
quote:
Een seriequote:
Ik was vet druk Grey's Anatomy kijken jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee![]()
Ik riep j net vet hard, wil j geen gratis ben & jerrys ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |