ik heb er wel.iets meer hoorquote:
Ik heb er weer eentje bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
kunnen ze die Jan zelf niet bellen dan? en waarom doe je dat voor Jan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Weer een dag voor Jan met de korte Lul op een telefoontje zitten wachten. Zo komen we er wel
Jan is een goeie peer. Met Jan erbij lijkt MIJN lul langerquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kunnen ze die Jan zelf niet bellen dan? en waarom doe je dat voor Jan?
Paar kratten bier in je nek gooien en dan NIET uitloggen. Kujjelachejongequote:
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef PeZu het volgende:
die notes staan ook vol onzin plus het compleet willekeurige moderatiebeleid daarom erkwn ik ze niet derhalve ben ik braaf
Die cirkelredenering is goed want ik keur 'm goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef PeZu het volgende:
die notes staan ook vol onzin plus het compleet willekeurige moderatiebeleid daarom erkwn ik ze niet derhalve ben ik braaf
Ik heb mezelf benotequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordt.
hmhmquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker ja, dat onzin uit serieuze topics naar de notes verplaatst wordt.
Nee, Pezu heeft gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
+1 notequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die cirkelredenering is goed want ik keur 'm goed.
je bent me gewoon weer aan't negerenquote:
juist, daarom erken ik ook al jaren niks meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Pezu heeft gelijkNog niet de helft van alle notes zijn echt terechte aantekeningen van iets wat je verkeerd gedaan hebt. Zodra een niet al te snuggere mod (en daar zijn er nogal wat van, of wou je dat ook ontkennen?
) een grap niet snapt of anderszins niet weet wat ie ermee moet knalt ie m maar uit voorzorg in je notes, "want dan staat het er maar vast"
![]()
Ik ben al in 2005 gestopt met me druk maken over de willekeur op dat gebied, maar mijn notes lopen gewoon tot in 2010 door
Ik ontken niks, ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Pezu heeft gelijkNog niet de helft van alle notes zijn echt terechte aantekeningen van iets wat je verkeerd gedaan hebt. Zodra een niet al te snuggere mod (en daar zijn er nogal wat van, of wou je dat ook ontkennen?
) een grap niet snapt of anderszins niet weet wat ie ermee moet knalt ie m maar uit voorzorg in je notes, "want dan staat het er maar vast"
![]()
Ik ben al in 2005 gestopt met me druk maken over de willekeur op dat gebied, maar mijn notes lopen gewoon tot in 2010 door
Jezus donderopmanquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Fha het volgende:
Klein ongelukje
Het is gewoon zo lelijk dat ik het moet delen hier
* DaMart ziet af van satésaus bij zijn avondeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Fha het volgende:
Klein ongelukje
Het is gewoon zo lelijk dat ik het moet delen hier
Ik kom niet meer bij manquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart ziet af van satésaus bij zijn avondeten.
Ik vind jou niet meer leukquote:
Even verbeterd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind jou niet meer leuk![]()
Wat een schijttopic.
Inkt op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
O ja, handig. Dan sturen ze een kaart dat ze niet alle verwarmingsmeters hebben kunnen uitlezen, en dan vragen ze om de gegevens in te vullen van de meternummers die ze hebben opgegeven op de kaart... is die kaart verder leeg.
Nee wel kramp in mijn kakenquote:
gaafquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
O ja, handig. Dan sturen ze een kaart dat ze niet alle verwarmingsmeters hebben kunnen uitlezen, en dan vragen ze om de gegevens in te vullen van de meternummers die ze hebben opgegeven op de kaart... is die kaart verder leeg.
Bezuinigingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef DaMart het volgende:
Precies. Ik ga ze echt niet allemaal nalopen hoor. Sterker nog, de meter in de treinkamer is alleen nog leesbaar als ik in een onmogelijke positie ga zittenquote:
Waar laat je het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee wel kramp in mijn kakenEn nu toch echt 2e pizza maken want van lachen krijg je heus ook nog meer honger
Gewoon in mijn buikquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar laat je het?![]()
Oh nee, daar hoef ik geen antwoord op trouwens![]()
Lekker hardlopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar laat je het?![]()
Oh nee, daar hoef ik geen antwoord op trouwens![]()
smakelijk katjequote:
Getraind en je hebt honger... is die TS jouw kloon?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buikGetraind, dus hongerveel
Oh da's om de hoek!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef PeZu het volgende:
Yuki yuki gratis ben & jerrys op het radboudtraverse
Ja, en daarna?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buikGetraind, dus hongerveel
Nee want ik doe niet aan hardlopen en mijn moeder bellen zou ik 1 niet doen en heeft 2 weinig zinquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef DaMart het volgende:
Getraind en je hebt honger... is die TS jouw kloon?
Daarna verdwijnt het in al mijn muscles. Like duh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |