Bij ons loopt er een gozer rond op school. Zijn achternaam is Gertsquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gers Pardoel![]()
![]()
Echt een grotere antipathie jegens een artiest van hollandse bodem heb ik bijna niet.
Ok, cool story bro.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een gozer rond op school. Zijn achternaam is Gerts.
Gers Pardoel doe eens zinge
Ziggo Dome he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens komen deze bazen in December naar Nederland. Wie gaat er mee naar deze geniëen?
DEZETRACK
IS
ZO
AAN
Echt een instant klassieker man.
013 had perfect kunnen zijn :p net als de melkweg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof t ja. Ik vraag me alleen af of ik 't zo'n act vind voor een grote hal, maargoed.
Boursin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goed pasta-gerechtje met kip? Voor de verandering maar weer eens pasta eten.
Ja, moet je wel die schelpjes hebben als pasta.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goed pasta-gerechtje met kip? Voor de verandering maar weer eens pasta eten.
kip pesto en pijnboompitten ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
Pasta met pesto, kip en sperziebonen. Erg lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Klein ongelukje
Topic van het jaar. Nu al
Heb ooit ergens gelezen dat dit gemiddeld 2x per jaar per mens gebeurd. Geloof dat nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Klein ongelukje
Topic van het jaar. Nu al
Dan mag ik het nog voor 24 jaar in gaan halenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ooit ergens gelezen dat dit gemiddeld 2x per jaar per mens gebeurd. Geloof dat nog steeds niet.
Heeft ze dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Nou nog niet gegeten, ga nu naar het ziekenhuis, moeders moet blijven. Tot lator.
Echt, die staan nu op mijn netvlies gebrand.quote:
Dat overkomt iedereen sowieso wel 1 keer in z'n leven denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ooit ergens gelezen dat dit gemiddeld 2x per jaar per mens gebeurd. Geloof dat nog steeds niet.
Waarom zou je het zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuck zou je daar foto's van maken en het op internet zetten
Jij wil dat wijf gewoon neuken. Mijn chick lijkt er best veel op man als ze zichzelf ook zo extreem make-upt. Zelfde pony, alleen andere kleur ogen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, wat vind je van dit nummer? Denk je dat Littlerabbit het kan waarderen?
Warning, 1 keer luisteren en het zit de rest van de dag in je kop.
Ik ken de gast die die beat gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Although...props voor degene die die beat heeft gemaakt. Die heeft er wel kijk op iig.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken de gast die die beat gemaakt heeft.
Wel een Rotterdammertquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gers Pardoel![]()
![]()
Echt een grotere antipathie jegens een artiest van hollandse bodem heb ik bijna niet.
Zou geen nee zeggen hoe ze er daar uitziet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij wil dat wijf gewoon neuken. Mijn chick lijkt er best veel op man als ze zichzelf ook zo extreem make-upt. Zelfde pony, alleen andere kleur ogen.
Zou je wel nee zeggen tegen mijn vriendin dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou geen nee zeggen hoe ze er daar uitziet.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou je wel nee zeggen tegen mijn vriendin dan?![]()
Ligt eraan hoe haar levres de gené interieur et exterieur eruitzien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou je wel nee zeggen tegen mijn vriendin dan?![]()
Droogtrainen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, wel een leuk meisje hoor. En mijn vriendin zit te soppen om het lijf van die gast..
Uitgeragt, wat dacht jij dan, je kent me tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe haar levres de gené interieur et exterieur eruitzien.
Het ziet er ook gewoon - serieus - niet uit manquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Droogtrainen.Weet je hoe fucking veel energie het kost om zo'n lichaam te krijgen? Dat is 't echt niet waard in mijn ogen, tenzij het je werk is.
Het was maar een grapje man, chill out.quote:
Over wie hebben julli hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Droogtrainen.Weet je hoe fucking veel energie het kost om zo'n lichaam te krijgen? Dat is 't echt niet waard in mijn ogen, tenzij het je werk is.
gast in die clipquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje man, chill out.
[..]
Over wie hebben julli het
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uitgeragt, wat dacht jij dan, je kent me toch
Ik vind droog getrainde mensen geen gezicht man. Vind het er niet echt mooi uitzien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar wel extreem droog getraind ja.
nah dat niet eens. Ik vind het gewoon veel lekkerder.quote:
Ik wel. En ja het is ook lekkerder eigenlijk. Plus je hebt niet na 1,5 uur zo'n lege maag ineens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dat niet eens. Ik vind het gewoon veel lekkerder.
ah, maar heb je dan bio kip of gewoon waterkip?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. En ja het is ook lekkerder eigenlijk. Plus je hebt niet na 1,5 uur zo'n lege maag ineens.
kalkoenfiletquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, maar heb je dan bio kip of gewoon waterkip?
ah, ik zie het. ben gewoon een beetje leesblindquote:
Rauw in de oven gedaan ofzo ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook gegeten net.
In de oven gedaan. Duurde fokking lang totdat die een beetje goed was...
Ja, ik had sowieso het idee dat m'n blokjes er langer over deden dan die plofkip die ik af en toe heb. Dus kan goed zijn dat het ook gewoon aan het vlees zelf ligt zeg maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook gegeten net.
In de oven gedaan. Duurde fokking lang totdat die een beetje goed was...
Kalkoen is iig vele male malserquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik had sowieso het idee dat m'n blokjes er langer over deden dan die plofkip die ik af en toe heb. Dus kan goed zijn dat het ook gewoon aan het vlees zelf ligt zeg maar.
Het was echt veel lekkerder idd. En malser.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kalkoen is iig vele male malser(Indien goed bereid uiteraard)
Is wel 't snelste idd, maargoed rauw kan ook gewoon hoor. Vaak gaat het sneller als je zodra de buitenkant wit is een zilverfolietje er overheen drukt met de glanzende kant naar de filet toe. Dan houdt het de warmte beter vast en is 't sneller klaar.quote:
Had er eerst aluminumfolie over gedaan. Half uur in de oven, maar was nog zo rauw als schrale kut. Daarna folie er afgehaald en nog maar een half uur laten staan. Dat hielp beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel 't snelste idd, maargoed rauw kan ook gewoon hoor. Vaak gaat het sneller als je zodra de buitenkant wit is een zilverfolietje er overheen drukt met de glanzende kant naar de filet toe. Dan houdt het de warmte beter vast en is 't sneller klaar.
Kalkoen vlees vind ik echt vies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kalkoen is iig vele male malser(Indien goed bereid uiteraard)
Altijd eerst de buitenkant laten garen en dan het folietje er pas overheen. En dan was je oven ook nog eens niet heet genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Had er eerst aluminumfolie over gedaan. Half uur in de oven, maar was nog zo rauw als schrale kut. Daarna folie er afgehaald en nog maar een half uur laten staan. Dat hielp beter.
Mja...'t is eigenlijk wel waar hoor, maar als het goed gelukt is vind ik dat 't heel erg meevalt. Kalkoen is ook magerder, dus het is ook logisch eigenlijk.quote:
Zijn niet veel studenten die zoveel moeite doen voor een maaltijdquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens heerlijke pasta in elkaar geflanst. Voor herhaling vatbaar.
-kalkoenfilet
- tomatensaus
- verse knoflook
- rode uit
- pijnboompitten
- groene paprika
- pepertje
- cherrytomaatje
- volkoren penne
- balsamico azijn
- olijfolie
- beetje tijm, zout, peper en cayennepeper
- gebakken reepjes yorkham
Dit alles op een bedje van rucola en gegarneerd met een dekentje van parmezaanse kaas.
Was echt niet veel moeite hoor. Was in 12 minuutjes klaar. Scheelt ook als je een aantal ingredienten gewoon hebt staan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn niet veel studenten die zoveel moeite doen voor een maaltijd
Kei hard zuipen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb morgen mijn laatste tentamen, en heb geen zin om te leren. Wat zal ik doen?
Vergeet niet om haar bloedend in de berm achter te laten. Dat vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Coke snuiven en dan een bitch anaal vernederen.
Ja ga alsjeblieft weg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Avondje ook weer vergald. lekker in bed tyfen.
tot laters
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Coke snuiven en dan een bitch anaal vernederen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet om haar bloedend in de berm achter te laten. Dat vinden ze leuk.
dezelfde als jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Welke huisarts hedde gij? Gin goeie dan!
Hij verbergt zijn obsessie en gefap op Jojoortje niet, hij hoeft niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Smoofie, pas op wat je zegt. Je wordt gespyed tooled.
Ik heb pics van haar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij verbergt zijn obsessie en gefap op Jojoortje niet, hij hoeft niet bang te zijn.
Nee. Jojoortje heeft hij al gehad..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij verbergt zijn obsessie en gefap op Jojoortje niet, hij hoeft niet bang te zijn.
3 wekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat me raden, als het over 2 weken niet weg is moet je terug komen?
Ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
He Assassins Creed is nog maar 10 euro. De vorige delen vond ik zowaar leuk om te spelen.
Ik hoef het niet te zien. kan alleen maar negatief uitpakken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zal ze wel posten hier. Jo.....slaapt toch/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |