ah, ik zie het. ben gewoon een beetje leesblindquote:
Rauw in de oven gedaan ofzo ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook gegeten net.
In de oven gedaan. Duurde fokking lang totdat die een beetje goed was...
Ja, ik had sowieso het idee dat m'n blokjes er langer over deden dan die plofkip die ik af en toe heb. Dus kan goed zijn dat het ook gewoon aan het vlees zelf ligt zeg maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook gegeten net.
In de oven gedaan. Duurde fokking lang totdat die een beetje goed was...
Kalkoen is iig vele male malserquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik had sowieso het idee dat m'n blokjes er langer over deden dan die plofkip die ik af en toe heb. Dus kan goed zijn dat het ook gewoon aan het vlees zelf ligt zeg maar.
Het was echt veel lekkerder idd. En malser.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kalkoen is iig vele male malser(Indien goed bereid uiteraard)
Is wel 't snelste idd, maargoed rauw kan ook gewoon hoor. Vaak gaat het sneller als je zodra de buitenkant wit is een zilverfolietje er overheen drukt met de glanzende kant naar de filet toe. Dan houdt het de warmte beter vast en is 't sneller klaar.quote:
Had er eerst aluminumfolie over gedaan. Half uur in de oven, maar was nog zo rauw als schrale kut. Daarna folie er afgehaald en nog maar een half uur laten staan. Dat hielp beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel 't snelste idd, maargoed rauw kan ook gewoon hoor. Vaak gaat het sneller als je zodra de buitenkant wit is een zilverfolietje er overheen drukt met de glanzende kant naar de filet toe. Dan houdt het de warmte beter vast en is 't sneller klaar.
Kalkoen vlees vind ik echt vies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kalkoen is iig vele male malser(Indien goed bereid uiteraard)
Altijd eerst de buitenkant laten garen en dan het folietje er pas overheen. En dan was je oven ook nog eens niet heet genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Had er eerst aluminumfolie over gedaan. Half uur in de oven, maar was nog zo rauw als schrale kut. Daarna folie er afgehaald en nog maar een half uur laten staan. Dat hielp beter.
Mja...'t is eigenlijk wel waar hoor, maar als het goed gelukt is vind ik dat 't heel erg meevalt. Kalkoen is ook magerder, dus het is ook logisch eigenlijk.quote:
Zijn niet veel studenten die zoveel moeite doen voor een maaltijdquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens heerlijke pasta in elkaar geflanst. Voor herhaling vatbaar.
-kalkoenfilet
- tomatensaus
- verse knoflook
- rode uit
- pijnboompitten
- groene paprika
- pepertje
- cherrytomaatje
- volkoren penne
- balsamico azijn
- olijfolie
- beetje tijm, zout, peper en cayennepeper
- gebakken reepjes yorkham
Dit alles op een bedje van rucola en gegarneerd met een dekentje van parmezaanse kaas.
Was echt niet veel moeite hoor. Was in 12 minuutjes klaar. Scheelt ook als je een aantal ingredienten gewoon hebt staan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn niet veel studenten die zoveel moeite doen voor een maaltijd
Kei hard zuipen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb morgen mijn laatste tentamen, en heb geen zin om te leren. Wat zal ik doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |