100% nl is meer van het semi-poetische nederlandstalig. Dus niet echt deze variant.quote:
apres-ski.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig is mijn muzieksmaak ontzettend breed en erger ik me niet heel snel aan muziek of het moet Apre-Ski of Nederlandstalig zijn.
quote:
najah soms ben je gebonden aan die troepquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, wees blij dat wij hier zelf onze muziek uitzoeken en die andere top40fappers lekker kutmuziekluisteren
Die teksten van Blof.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
apres-ski.![]()
Sommige Nederlandstalige muziek trek ik nog wel. Zo vind ik Acda en de Munnik nog wel gaan en sommige nummers van Blof trek ik ook nog wel enigszins.
Ode to the bouncer stuiter ik uren doorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben afgelopen jaar wel getrapt in de hype van Danza Kaduro ..vind dat toch een leuke nummer, zeker met heel wat bier op.
Idd. Als je bezopen bent betrap je jezelf op allerlei latino-gay-moves waar je normaal je ogen uit je kop voor zou schamen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben afgelopen jaar wel getrapt in de hype van Danza Kaduro ..vind dat toch een leuke nummer, zeker met heel wat bier op.
Repost.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-politie-auto.dhtml
Wat een baas
Ugh dat zeikstemmetje van die gozer... en de hele dag radio op mijn stageplek. Dat nummer heeft me nog bijna tot zelfmoord gedreven.quote:
Treden binnenkort op in Nederland voor +- 40 euro per kaartje. Ga er denk ik wel naartoe gewoon om het een keer te zien.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-politie-auto.dhtml
Wat een baas
Oh shit...mijn guilty pleasure is ook Blink 182.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ugh dat zeikstemmetje van die gozer... en de hele dag radio op mijn stageplek dat nummer heeft me nog bijna tot zelfmoord gedreven.
Dat lijkt me echt bruut ja, ik heb hun live video toen ze optraden bij de Brixton Academy, geniale shit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treden binnenkort op in Nederland voor +- 40 euro per kaartje. Ga er denk ik wel naartoe gewoon om het een keer te zien.
Dat vond ik dan ook nog wel leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...mijn guilty pleasure is ook Blink 182.
http://www.nu.nl/muziek/2756876/tenacious-d-komt-nederland.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bruut ja, ik heb hun live video toen ze optraden bij de Brixton Academy, geniale shit.
Gers Pardoelquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt ook nog kneusjes die dat verhaaltje vertellen alleen op een hoog tempo met achtergrondmuziekje erop van Gerts Pardoel ook geweldig vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |