Daarom gewoon jaren 60/70 opzetten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig is er alleen maar zaadmuziek.
Call me maybe
De wereld is groter dan alleen de top-40.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Call me maybe
J0rdi's celmaatjequote:
Zeg dat eens tegen onze radio stations :")quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen de top-40.
Bij de generatie van tegenwoordig niet. Alleen maar top 40 op hun ipod of else.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen de top-40.
dat ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen onze radio stations :")
Er wordt tegenwoordig ook nog goeie muziek gemaakt hoor. Je moet er alleen wel zelf naar zoeken, aangezien dat in de regel niet door de platenbonzen door je strot geduwd wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Call me maybe
Ja. Jij ook neem ik aan.quote:
Sowieso man, als ik werk de hele dag die bagger aanhoren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Supply&Demand, blijkbaar is er een grote doelgroep die die rotzooi wil horen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon zelf je muziek uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah alles beter dan 538 reclame.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso man, als ik werk de hele dag die bagger aanhoren.![]()
En dan heb je in deze omgeving ook nog meer pure aidsradiostations, zoals funx en decibel!!
Het is gewoon allemaal hetzelfde. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik soms 100% nl opzet. Voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah alles beter dan 538 reclame.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal hetzelfde. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik soms 100% nl opzet. Voor de afwisseling.
Ik kwam daar pas achter toen ik aan 't verhuizen was. Radiootje heel de dag aan. 2 dagen lopen verven. Dan kom je er pas achter hoe beperkt het muziekaanbod is man. Stuk of 35 nummers die over en over gedraaid worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal hetzelfde. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik soms 100% nl opzet. Voor de afwisseling.
Ik heb medelijden met mensen uit amersfoort, hun stad ontvangt alleen maar gare stations.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jep, had ik altijd op 't werkquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kwam daar pas achter toen ik aan 't verhuizen was. Radiootje heel de dag aan. 2 dagen lopen verven. Dan kom je er pas achter hoe beperkt het muziekaanbod is man. Stuk of 35 nummers die over en over gedraaid worden.
Bij mij dus nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig is mijn muzieksmaak ontzettend breed en erger ik me niet heel snel aan muziek of het moet Apre-Ski of Nederlandstalig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |