Wie is 't deze keer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
oh weer huilie huilie over een asielzoeker.
Nekschot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
oh weer huilie huilie over een asielzoeker.
Een of andere ex militair uit Afghanistan. Hij wordt gezien als oorlogsmisdadiger.quote:
Oeh...interessant. ff kijken. Waar zie je 't staan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een of andere ex militair uit Afghanistan. Hij wordt gezien als oorlogsmisdadiger.
Was net op RTL4.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oeh...interessant. ff kijken. Waar zie je 't staan?
Je hebt toch geen polio of wel boeler?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
HONGER.. nondeju.. moeder ligt in het ziekenhuis/bij de EHBO, geen idee hoelang die shit nog duurt.. ik wil mijn macaroni.
Wat is nou weer een boeler en ik kan niet koken jongequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen polio of wel boeler?
Jij kunt niet een macaroni koken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is nou weer een boeler en ik kan niet koken jonge
Een boeler ben je als je ma gewond bij de Eerste Hulp zit in 't ziekenhuis en jij geen macaroni voor jezelf kunt maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is nou weer een boeler en ik kan niet koken jonge
Ultra-gay.jpgquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, wat vind je van dit nummer? Denk je dat Littlerabbit het kan waarderen?
Warning, 1 keer luisteren en het zit de rest van de dag in je kop.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, wat vind je van dit nummer? Denk je dat Littlerabbit het kan waarderen?
Warning, 1 keer luisteren en het zit de rest van de dag in je kop.
quote:
Kwartiertje fruityloops.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Although...props voor degene die die beat heeft gemaakt. Die heeft er wel kijk op iig.
Je hoeft het niet zo subtiel te doen, het is 2012.. it's okay to gay. Je mag het gewoon toegeven hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Although...props voor degene die die beat heeft gemaakt. Die heeft er wel kijk op iig.
Boeiend, de helft van de bekendste songs aller tijden zijn in minder dan een half uur gemaakt. En als je kijkt naar de tekstuele bagger van 90% van de muziek die men draait op commerciele stations slaat je hart ook over.quote:
Ok. Everyone.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo subtiel te doen, het is 2012.. it's okay to gay. Je mag het gewoon toegeven hoor.
pff zon rood zwembroekje kan anno 2012 echt niet meer hoor.quote:
Oh, je was serieus over die beat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeiend, de helft van de bekendste songs aller tijden zijn in minder dan een half uur gemaakt. En als je kijkt naar de tekstuele bagger van 90% van de muziek die men draait op commerciele stations slaat je hart ook over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |