Nog eventjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
j0rdiii zit in de jilla?kidding right?
Real life ban.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja wat...? De virtuele jill (in de zin datie een ban heeft) of is hij echt opgepakt?
virtuele jill. al zo'n maand gebannedquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja wat...? De virtuele jill (in de zin datie een ban heeft) of is hij echt opgepakt?
quote:
Nog een maandje bubba verwennen?quote:
AWACSquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
ojah kapiteintje, ik ben best wel dom dat ik niet wist van gilze rijen. Ik ging nu even opletten wat voor vliegtuigen er nou boven tilly vliegen. Zag ik zon raar vliegtuig met een grote ufo erop geplakt
Ja, vanmiddag vloog er idd een AWACS langs m'n flat. Machtige dingen zijn dat man. Vooral als ze zo laag vliegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
ojah kapiteintje, ik ben best wel dom dat ik niet wist van gilze rijen. Ik ging nu even opletten wat voor vliegtuigen er nou boven tilly vliegen. Zag ik zon raar vliegtuig met een grote ufo erop geplakt
Jaquote:
Dat zijn alle AWACS toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jaen volgens mij was ie van de nato.
weet ik het :p heeft het nederlandse leger niet zon ding?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |