Nee volgens mij niet, qua resultaten inderdaad geen topclub, qua budget wel en dan hoort City er ook bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben überhaupt nooit de CL gewonnen toch? Of was dat nou in 2005?
En Valencia, malaga.... Anzhi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, qua resultaten inderdaad geen topclub, qua budget wel en dan hoort City er ook bij
Klopt wel maar bij de eerste 2 weet je al dat je de competitie nooit gaat winnen en bij die laatste...daar wil je nog niet begraven wordenquote:
ojah Valencia in 2000 en 2001.quote:
Nog eventjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
j0rdiii zit in de jilla?kidding right?
Real life ban.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja wat...? De virtuele jill (in de zin datie een ban heeft) of is hij echt opgepakt?
virtuele jill. al zo'n maand gebannedquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja wat...? De virtuele jill (in de zin datie een ban heeft) of is hij echt opgepakt?
quote:
Nog een maandje bubba verwennen?quote:
AWACSquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
ojah kapiteintje, ik ben best wel dom dat ik niet wist van gilze rijen. Ik ging nu even opletten wat voor vliegtuigen er nou boven tilly vliegen. Zag ik zon raar vliegtuig met een grote ufo erop geplakt
Ja, vanmiddag vloog er idd een AWACS langs m'n flat. Machtige dingen zijn dat man. Vooral als ze zo laag vliegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
ojah kapiteintje, ik ben best wel dom dat ik niet wist van gilze rijen. Ik ging nu even opletten wat voor vliegtuigen er nou boven tilly vliegen. Zag ik zon raar vliegtuig met een grote ufo erop geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |