Kaas, kroket, zalm?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 200 rijstmelk met 7-korenvlokken en kokos, eetl. lijnzaad
T: dubbele kleine bth kaas
L: bruin bolletje kroket, 300 gr salade (sla, komkommer, kool, courgete, tomaat, olijven)
T: 150 yoghurt met banaan
T: peer of mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm gebakken in olijfolie en 1 venkel gestoofd in bouillon
S: bodybalance
Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer een beetje hersteld van de griep, V1z0R?Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja. Kaas = 1 portie = 70 kcal volgens eetmeter (het was zeg maar 1 plak met de kaasschaaf)quote:
O: plakje suikerbrood 250quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:
Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik dus meer zoiets, CoNou, even een paar tieten aangroeien en nog 5kg kwijt enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?![]()
![]()
Ja doei.
Ik dus meer zoiets, CoGrappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?
En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik dus meer zoiets, CoAfgelopen maand weer 2.5kg erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
Ik dus meer zoiets, CoIk vind die zwemband toch niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenIs het misschien toch waar dat vrouwen vaak kritischer zijn over elkaar dan mannen over ons...
Know that while you sleep
Everything has changed
Ik dus meer zoiets, CoOh die vind ik echt te vettig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Ik dus meer zoiets, Co* Sarabi stopt met afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]
Ik dus meer zoiets, CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]hoe kom je aan mijn foto?
![]()
(as if ik ooit zo mooi gelijkmatig bruin zou worden btw![]()
)
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje rare pose, maar dit vind ik dus mooi.
Ik dus meer zoiets, Cozo zag ik er uit voordat ik 7 kilo afviel en ging sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afgelopen maand weer 2.5kg erbij.Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
Da's waar ja, en met kleding aan kan het ook wel mooi zijn maar dan moet je wel heel goed weten welke kleding bij je figuur past want veel meer dingen staan dan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
* Perruche spreekt uit ervaring
Ik dus meer zoiets, CoDat zou nog haalbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenIk zou een moord doen voor dat figuur!
Bij wijze van dan hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jij mag dat ook mooi vinden, zelfs met hoepeloorbellen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het mooi!
Als ze hoepeloorbellen in had was ik helemaal verkocht
[..]
Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af!
Anders even jaartje van genen wisselen? Kun jij flink wat massa aanzetten, gaat het er hier wat makkelijker af![]()
Zelfs ik heb nog wel een klein putje in mijn kont als ik 'm aanspan...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
* Perruche spreekt uit ervaring
Mijn vent heeft al geroepen dat ik echt niet zo'n platte plank mag worden!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubby
En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe![]()
Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie doen nu net alsof ze moddervet isAlsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan
![]()
Gelukkig valt dat in het echt allemaal best mee![]()
Neuh, ze is niet moddervet. Maar het ging over ideale figuren en dit is -voor mij- verre van ideaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie doen nu net alsof ze moddervet isAlsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan
![]()
Dat meisje is echt niet moddervetquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Denk dat het wel mee valt hoor. Lijkt op mijn lijf en 40 lukt meestal welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.
Nee hoor, ik heb er ook zo uitgezien en had ook maat 40. En mijn BMI was gezond.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Het is denk ik ook meer dat je er bijvoorbeeld zelf niet zo uit zou willen zien, maar als je haar tegenkomt op een feestje ga je volgens mij echt niet denken "Zoooo, die is dik".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Ik kijk er misschien al te lang tegenaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kst, jij hebt een super leuk hoofd Isa![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het nog steeds eng dat dit 'plus size' heet..
En terecht. Vadsig wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Ja doei.
Is dat diezelfde griet als die in bikini?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Agh gewoon een heel standaard mooie vrouw toch![]()
Oh ja, ik vergeet lengte ook zo vaak. Dan zegt iemand graag 75 kg te willen wegen en dan denk ik: zo zwaar nog? Maar dan is ze bijv 1m85quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
Mijn beeld van maat 40 is natuurlijk bij 1m60, dus dan ben je best al dik voor je lengte en word je bij sommige kleren echt een propje.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
Know that while you sleep
Everything has changed
En nog heel wat meer foto's op google die echt niet lijken op 'plus size'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)![]()
Photoshop of 20kg geleden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien.Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkjes maat 10 zijn mij vaak net te strak, maat zegt niet zoveel. Verhoudingen, vetpercentage, bouw, aanleg.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Photoshop of 20kg geleden?
Hier is ze in ieder geval prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doutzen is echt keiveel afgevallenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind haar ook wat te vol zeg maar. Ik hou wel van vormen, maar ook strak. Beetje hoe Doutzen eerst was. Nu is ze alweer meer skinny..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, ik heb, met mijn 1m74, ook UK maat 12 (zelfs een broek UK maat 10 gekocht) maar vind mezelf niet meer 'dik;'.Mager is wat anders, maar ik weiger mezelf te conformeren aan die ontzettend ongezonde beelden die heersen
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
T yoghurt met grapefruit of kiwi (of ander fruit)?
D Groentesoep en wokschotel met krieltjes en biefstuk?
Biefstuk in kleine stukjes snijden/knippen, kort bakken, zo worden ze snel gaar, maar geen schoenzool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!
Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
Hmm, ik dacht al, heb ik iets gemist... Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!
Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
Vetzakken zijn wequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het raar dan maat 40 al mollig is
Ligt eraan, als ik maat 40 heb of iemand van 3 koppen groter. Een flink lange dame met maat 40 is waarschijnlijk niet zomaar mollig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van.. Ik heb bijna een compleet zichtbare 6pack en ik heb ook nog een buik als ik zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.
En nog steeds heb ik hetzelfde probleem als viking. Als ik sta is er niets aan de hand, maar als ik zit heb ik nog steeds te veel buik.
Ligt eraan wat je verstaat onder 'mollig'. Volgens de Van Dale is het:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat je met maat 40 (als je er dan zo uitzag als die bikini-foto-mevrouw) echt wel zacht aanvoelt en niet hoekig van omtrek en lijnen bentquote:mol·lig bn, bw zacht aanvoelend en niet hoekig van omtrek en lijnen
Ik vond dat ik te mollig was met maat 40 (toen 1,68 m en 65-67 kilo. Vet met name rond de heupen en buik en dikke bovenbenen en armen).quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook niet! Ook niet nu ik 69 kilo weeg!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef Nallie het volgende:
Fok haalt mn post weg als ik wil editten...
1.80 en 75 kilo? Ik zag er echt niet zo uit toen ik 75 kilo woog
iets met een spijker en kop vermoed ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef loveli het volgende:
Mollig is hoe de ietwat onhandige man zijn dikke vrouw/vriendin noemt.
Dat is toch ook wel een beetje overdreven als het om die vrouw op de foto gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
En 'stevig' dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Mollig betekent meestal dikkig, vettig, zacht, niet hoekig ja. En uiteraard maakt lengte en verhoudingen uit bij hoe een maat oogt. Maar ik blijf er bij dat een gemiddelde maat 40 niet mollig of dik is
Ik denk dat je er dan dunner uit zag dan de dame op de bikinifoto! Ik was nl 70 kilo en zag er nog niet zo uit en ik ben even lang als jij. Of we hebben allebei een verkeerd beeld van hoe we eruit zien, ik te positief en jij te negatief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vond dat ik te mollig was met maat 40 (toen 1,68 m en 65-67 kilo. Vet met name rond de heupen en buik en dikke bovenbenen en armen).
Hahaha ik dacht dat ik de enige was die zich dat weleens had afgevraagd... en welke foto ze zouden gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
En 'stevig' dan?
Ik dacht vroeger echt na over hoe ik in een opsporingsbericht omschreven zou worden: 'normaal postuur' of 'stevig postuur'
De zo is hier denk ik als in "zoals"ipv "zoooooooooo". Wat semantisch allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje overdreven als het om die vrouw op de foto gaat?
Neuh. Want het is een vergelijking.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje overdreven als het om die vrouw op de foto gaat?
En V1z0R zit giechelend achter z'n computer omdat z'n plannetje geslaagd is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Grappig dat iedereen nu de opmerkingen op zichzelf gaat betrekken. Ik ben niet "zo dik" als die vrouw op de foto maar ik vind mezelf wel een beetje te dik.
quote:
Ik ben echt wel zo dikquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Grappig dat iedereen nu de opmerkingen op zichzelf gaat betrekken. Ik ben niet "zo dik" als die vrouw op de foto maar ik vind mezelf wel een beetje te dik.
De schavuitquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef anna82 het volgende:
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst iemand met een nog dikkere kont dan jij"
Ik zie nu een twee meter lange boom van een vent giechelend als een schoolmeisje achter zijn pc zittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En V1z0R zit giechelend achter z'n computer omdat z'n plannetje geslaagd is.
Damn, nog dikker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef anna82 het volgende:
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst een meisje met een nog dikkere kont dan jij...."
zou kunnen, maar ik denk het niet. Heb jij wel eens een foto gepost van toen je dikker was?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je er dan dunner uit zag dan de dame op de bikinifoto! Ik was nl 70 kilo en zag er nog niet zo uit en ik ben even lang als jij. Of we hebben allebei een verkeerd beeld van hoe we eruit zien, ik te positief en jij te negatief.Kan ook.
Een paar jaar geleden, in een rood (gestippeld?) jurkje. Nog steeds heel mooi in verhouding. Co is een beetje genetisch bevoordeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik denk het niet. Heb jij wel eens een foto gepost van toen je dikker was?
Ja, even kijken of hij in mijn photobucket staat nog. Toen was ik volgens mij zo'n 69 kilo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik denk het niet. Heb jij wel eens een foto gepost van toen je dikker was?
Inderdaad ja, echt weer een vrouwenactie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Ik ben in mijn hoofd vaak ook dunner dan ik ben. Dan zie ik mezelf op een foto terug en denk ik 'oei'. Of ik realiseer me dat ik écht niet meer in een 's' pas (dat heb ik sinds vorig jaar geaccepteerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou wel maat 38 willen!Nu heb ik ongeveer 42
Alsnog noem ik mezelf ook niet dik, wel chunky/mollig
![]()
Laatst wel bijzonder, vroeger was ik in mn hoofd altijd dikker dan ik echt was, en nu had ik laatst het omgekeerde toen allemaal jassen in maat L strak zatenTerwijl andere kleding gewoon nog afzakt
![]()
Achjaaa, maten.
Hoe weet jij dat ik m'n katholieke schoolmeisjesuniform aanheb?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zie nu een twee meter lange boom van een vent giechelend als een schoolmeisje achter zijn pc zitten![]()
Gast, mental pictures.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik m'n katholieke schoolmeisjesuniform aanheb?![]()
Echt niet! Oh jij verdraaier!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef anna82 het volgende:
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst een meisje met een nog dikkere kont dan jij...."
Heuj, waar is je taille?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt niet mooi.
Waren jullie aan het bootcampen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echt niet! Oh jij verdraaier!
Edit; * Perruche zegt hap hap hap.
Ja NOG dikker.
Ja weg dus. Nu was het ook wel een beetje zo'n jurkje en ik was maar net begonnen met sporten, maar toch.quote:
Ja! Dat weet ik nog, dat jij hem ook had!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Oja die stipjesjurk had ik ook......maar dan 3 maten groter.
In m'n geheugen had je een (veel) smallere taille op die foto. Grappig hoe onbetrouwbaar mijn geheugen is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echt niet! Oh jij verdraaier!
Edit; * Perruche zegt hap hap hap.
Ja NOG dikker.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef loveli het volgende:
[..]
In m'n geheugen had je een (veel) smallere taille op die foto. Grappig hoe onbetrouwbaar mijn geheugen is.
Ik heb ook nog de oude foto gevondenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Dat weet ik nog, dat jij hem ook had!
En toch lijk/ben je slanker dan ik op mijn dikst (niet quoten svp ik haal hem straks weer weg):quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
thnx!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht al, heb ik iets gemist... Gefeliciteerd nog!
quote:
Als jij er gelukkiger van wordt om er zo uit te zien dan moet je het doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef conleche het volgende:
Ik zit dus nu door mijn photobucket te bladeren, valt het op?Maar kwam deze ook tegen. Hier pas ik nu niet meer in. Dit is ongeveer 5 kilo minder dan ik nu weeg denk ik. Ik vind het eigenlijk wel mooi. Zal ik dat gaan doen? Wel echt lastig, nu nog 5 kilo eraf, moet ik echt veel voor sporten en supernetjes eten. Weet niet of ik daar zin in heb. Volgens mij sportte ik toen bijna dagelijks en ook wel meer uur op een dag. Ik denk dat ik het maar laat.
Jurkje is toch te kort.
[ afbeelding ]
Zo genoeg gespam. Ga weer aan het werk.
Ja!! Ik probeer me te herinneren of ik er mee over straat ben gegaan. Ik weet het niet meer. Ik hoop van niet.quote:
1m68quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
Tss ik heb al zo hard gewerkt vandaag dat het even op is, ofzo. Ik ga maar een peer eten!
Co hoe lang ben jij eigenlijk?
1,68 m en een kilo of 67-68. Maat 40.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Xennia welke maten heb je daar op die foto? Even voor het vergelijk..![]()
nah, te weinig curves!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef conleche het volgende:
Ik zit dus nu door mijn photobucket te bladeren, valt het op?Maar kwam deze ook tegen. Hier pas ik nu niet meer in. Dit is ongeveer 5 kilo minder dan ik nu weeg denk ik. Ik vind het eigenlijk wel mooi. Zal ik dat gaan doen? Wel echt lastig, nu nog 5 kilo eraf, moet ik echt veel voor sporten en supernetjes eten. Weet niet of ik daar zin in heb. Volgens mij sportte ik toen bijna dagelijks en ook wel meer uur op een dag. Ik denk dat ik het maar laat.
Jurkje is toch te kort.
[ afbeelding ]
Zo genoeg gespam. Ga weer aan het werk.
Daarom, maat 40 is bij mij te dik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok, dat oogt heel anders dan maat 40 mij bij danBen iets langer, maar niet eens heel veel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Is er na deze foto 14 kilo afgegaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, dat is wel zo'n beetje het punt waarop ik besloot dat er wel wat kilootjes af mochten. Al hadden dat er niet per se 14 hoeven zijn.
Jup. Van 68 naar 54 kilo. Dat was wel een beetje te weinig. Ben er ook weer 6 aangekomen hoor, weeg nu dus al bijna twee jaar 60 kilo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Is er na deze foto 14 kilo afgegaan?
Oh oké! Ik schrok al! Jij bent langer toch? Want ik zie er echt zoveel dikker uit als ik 68 weeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. Van 68 naar 54 kilo. Dat was wel een beetje te weinig. Ben er ook weer 6 aangekomen hoor, weeg nu dus al bijna twee jaar 60 kilo.
Ik ben zo'n 1m74.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh oké! Ik schrok al! Jij bent langer toch? Want ik zie er echt zoveel dikker uit als ik 68 weeg.
Ik vind je daar niet dik..quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. Van 68 naar 54 kilo. Dat was wel een beetje te weinig. Ben er ook weer 6 aangekomen hoor, weeg nu dus al bijna twee jaar 60 kilo.
Dat kan je oplossen, duurt alleen ffquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis vooral mijn lange haar als ik door mijn photobucket kijk
true en het hangt bij mij erg af van wat voor kleren ik aan heb maar toch hangt bij mij een rol over de rand van mn spijkerbroek. Die je niet ziet omdat ik er een blazer overheen hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van.. Ik heb bijna een compleet zichtbare 6pack en ik heb ook nog een buik als ik zit.
Ik ben ook heel blij dat mijn haar weer lang is, het is sinds mijn 20e niet zolang geweest als nu en ik laat het NOOIT meer korter knippen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]heb gisteren ook besloten nooit meer naar de kapper te gaan hahaha
ik wel! Helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik had eigenlijk een vunzige post van V1z verwacht of zo..
SPOILER: Voor de eventuele benodigde duidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja!! Die van op dat muurtje?? Nou dat is wel een hele goede om te zien dat je er nu echt oneindig veel beter uitziet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wel! Helemaal niks mis mee. Of moet ik mijn varkentjesfoto weer eens opsnorren?
ook qua kledingkeuzequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Die van op dat muurtje?? Nou dat is wel een hele goede om te zien dat je er nu echt oneindig veel beter uitziet!
Nu ben ik benieuwd!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Die van op dat muurtje?? Nou dat is wel een hele goede om te zien dat je er nu echt oneindig veel beter uitziet!
Check! Naar mate je ouder wordt gaan de aders ook meer showenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik zou je daar bespringen en verslinden, als Catherine Keyl zou doen bij een minderjarige Afrikaan bedolven onder Happy Meals!
Meer iets over dat witte spul op m'n rug, maar vooruit.SPOILER: Voor de eventuele benodigde duidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hé, wat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
ElDino... met je 'vriendin' gewoon inderdaad wat afspreken en zien waar het schip strand of dat het heel zeewaardig is.
En als die iemand zou zeggen "met nog voller en langer haar dan jij", of "nog grotere ogen dan jij". Zou het dan een probleem zijn? Het is de waarde die je er zelf aan hangt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef anna82 het volgende:
Al die mannen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die mannen hier, lijken allemaal op elkaar!
lol ik haal die twee ook altijd door elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die mannen hier, lijken allemaal op elkaar!
Huh nee? Ik heb volgens mij nooit mijn gewicht ingevuld? Ik had dat ding toch vorig jaar gekocht? Toen was ik dunner dan nu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Oh co's geboortedatum en gewicht stonden nog in de Garmin. Weet nu dus dat je op het punt van dat jurkje die Garmin hebt gekocht
.
Zie zie ik er nu uit ongeveer. en ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, dat is wel zo'n beetje het punt waarop ik besloot dat er wel wat kilootjes af mochten. Al hadden dat er niet per se 14 hoeven zijn.
Het was een grapje, want het was Perruche die het zeiquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En als die iemand zou zeggen "met nog voller en langer haar dan jij", of "nog grotere ogen dan jij". Zou het dan een probleem zijn? Het is de waarde die je er zelf aan hangt.
En is de geboortedatum 1-1-1900? Want dan zouden het zomaar de standaardinstellingen kunnen zijn, of.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh nee? Ik heb volgens mij nooit mijn gewicht ingevuld? Ik had dat ding toch vorig jaar gekocht? Toen was ik dunner dan nu.
Daarbij is mijn derriere volgens mij omvangrijker dan die van jouquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het was een grapje, want het was Perruche die het zeiOf eigenlijk zei ze niet eens dat, maar dit paste wel beter in discussie van het moment. Hoe dan ook heb je natuurlijk gelijk.
Volgende keer laten we Vizor keuren!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarbij is mijn derriere volgens mij omvangrijker dan die van jou
Die heb druk vrijerij volgens mij.quote:
Ik las "Pics in bikini of string gaan ge-PM'd worden en zulks".quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Oke!Pics in bikini of string mogen ge-PM'd worden en zulks
Uniek, nee
[..]
Die heb druk vrijerij volgens mij.
Of net niet meer, laatst wilde hij nog gaan lopen knokken namelijk.
oh raar, er stond een verjaardag in in april en 69 kg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh nee? Ik heb volgens mij nooit mijn gewicht ingevuld? Ik had dat ding toch vorig jaar gekocht? Toen was ik dunner dan nu.
natuurlijk niet. Ik schat co toch niet op 112?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
En is de geboortedatum 1-1-1900? Want dan zouden het zomaar de standaardinstellingen kunnen zijn, of.....
April klopt! 69 niet. Weet niet meer precies wanneer ik dat ding kocht maar ik was op mijn zwaarst ruim 64 vorig jaar, dat was in het begin van het jaar, voor de lowcarb en op mijn dunst 57 geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh raar, er stond een verjaardag in in april en 69 kg.
volgens mij stond er idd 64 nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
April klopt! 69 niet. Weet niet meer precies wanneer ik dat ding kocht maar ik was op mijn zwaarst ruim 64 vorig jaar, dat was in het begin van het jaar, voor de lowcarb en op mijn dunst 57 geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Moet je mijn moeder zien.. of mijn zus, is mogelijk nog dunnerquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Oud, uitgezakte huid met dunne armpjes (da's genetisch)Ik zie geen oude uitgezakte huid en ook geen aders btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud, uitgezakte huid met dunne armpjes (da's genetisch)Spillearmpjes die voor zo ver ik kan zien prima bij de rest passen! Niets mis mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Spillearmpjes die voor zo ver ik kan zien prima bij de rest passen! Niets mis mee hoor![]()
![]()
Oud, uitgezakte huid met dunne armpjes (da's genetisch)Maar je hebt wel kuiltjes boven je kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viking, als je mijn foto wilt mag je je email-adres pm-en, dan mail ik de foto
The penis does the picking.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:10 schreef the85mc het volgende:
Zo, ben weer terug van de ub. Kwam vandaag nog de chica van gister tegen, en ik begin toch wel te twijfelen.. We verschillen zoveel qua persoonlijkheid.. Om een voorbeeld te geven: ik weet wel redelijk wat ik wil, en als ik ergens aan begin dan doe ik het goed.
ZIj is net klaar met dr bachelor en ze heeft geen flauw idee wat ze wil gaan doen hierna, ze wil gaan verhuizen naar nijmegen omdat dat een leuke stad is, niet om daar een studie te doen of om te gaan werken. Ze weet zelf nog niet wat ze daar wil gaan doen. We staan gewoon zo anders in het leven dat ik wel erg twijfel. Maar als ik met haar praat is het supergezellig en we hebben dezelfde humor. Dus ja dan zien we wel waar het schip strandt.
Nou, ik zie ook niets mis met een woonplaats kiezen omdat je het daar tof vindt en dan maar eens kijken wat je daar qua werk gaat doenquote:
Gras is altijd groener..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Al die slankerdjes hieroUniek en Siral en Co en Xennia
Goed bezig toch maar weer he!
Enneh, beter dunne armpjes dan flabberige kipfilets, imo!![]()
Awwwquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gras is altijd groener..
Jij bent zo mooi
Beren op de weg, Fransen op de lijst, van hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef the85mc het volgende:
Misschien zie ik ook wel teveel beren op de weg (of hoe zeg je dat)? Voor nu hebben we in ieder geval een leuke tijdEn van oorsprong is ze francaise
dus kan ik binnenkort frankrijk ook afstrepen van de lijst
Daarom juistquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik vind 'spillearmpjes' dan ook weer een beetje onaardig klinken. Net die hele discussie gehad over 'mollig' en 'dik' noemen, maar 'spillearmpjes' zeggen mag dan weer wel?
Uniek ziet er gewoon goed uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Liefde is niet altijd rationeel denk ik zo,
Niet rationeel indeed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Xennia het volgende:
The penis does the picking.
Wat is je echte probleem?
Beetje spuitelf in een topic dat inmiddels zowaar helemaal ontopic is gegaan, maar GENT! Gent, driewerf Gent! Brussel is saai, Brugge is truttig, maar Gent is gewoon tof en cool! Boeken, en rap een beetje. Als je winkel- en/of restauranttips nodig hebt dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef Mixende_match het volgende:
Even jullie mening,
Wil 3 dagen, 2 nachten ff weg Want 5jaar samen.
Belgie lijkt me leuk. Onlangs nog in Brussel geweest, Dus dat valt af. Maar Antwerpen? Gent? Brugge? Wat is leuk? Het gaat ons gewoon om t winkelen en evt wat dingen bezichtigen
Wat geweldigquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje spuitelf in een topic dat inmiddels zowaar helemaal ontopic is gegaan, maar GENT! Gent, driewerf Gent! Brussel is saai, Brugge is truttig, maar Gent is gewoon tof en cool! Boeken, en rap een beetje. Als je winkel- en/of restauranttips nodig hebt dan hoor ik het wel.
Oh, en slaap hier: http://www.chambreplus.be/ en kies dan voor het tuinhuisje, de 'Côté Sud'.Dan heb je een eigen 'huisje' in een privé-stukje tuin, een verdiepinkje met daarop een reuze groot bubbelbad met daarboven een glazen koepel die open kan zodat je de buitenlucht boven je hebt, en er is een gastvrouw die je steeds lekkernijen en drank (!) met een briefje erbij toestopt via het doorgeefluikje in de muur naast je voordeurtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een zeer fijn weekendje dus. Aanrader!![]()
Wow!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje spuitelf in een topic dat inmiddels zowaar helemaal ontopic is gegaan, maar GENT! Gent, driewerf Gent! Brussel is saai, Brugge is truttig, maar Gent is gewoon tof en cool! Boeken, en rap een beetje. Als je winkel- en/of restauranttips nodig hebt dan hoor ik het wel.
Oh, en slaap hier: http://www.chambreplus.be/ en kies dan voor het tuinhuisje, de 'Côté Sud'.Dan heb je een eigen 'huisje' in een privé-stukje tuin, een verdiepinkje met daarop een reuze groot bubbelbad met daarboven een glazen koepel die open kan zodat je de buitenlucht boven je hebt, en er is een gastvrouw die je steeds lekkernijen en drank (!) met een briefje erbij toestopt via het doorgeefluikje in de muur naast je voordeurtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hear hear!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou XMert, ik zou het niet teveel op jezelf betrekken. Er is wel vaker de revue gekomen dat jij een stuk minder 'rond' oogt dan je zelf denkt![]()
Plus, ieder lichaam is anders. Ik heb bijv. wel eens gezocht naar plaatjes die een beetje op het mijne lijken, maar kan niks vinden. Dus iedereen ziet er anders uit met een bepaald gewicht/bepaalde lengte.
Geef jezelf wat meer credit! Je bent een mooie dame en je oogt slanker dan je denkt. Het zou zo mooi zijn als je zelf ook wat blijer met jezelf zou wezen!
Heel goed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wat leuk
Zo, ik heb de hardloopkleren maar 's aangetrokken, maar 't regent nog steedsIk wacht tot 17.00uur en als 't dan nog niet droog is ga ik maar gewoon lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom had ik toen niet in de gaten dat ik gewoon een mooi buikje had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou XMert, ik zou het niet teveel op jezelf betrekken. Er is wel vaker de revue gekomen dat jij een stuk minder 'rond' oogt dan je zelf denkt![]()
Plus, ieder lichaam is anders. Ik heb bijv. wel eens gezocht naar plaatjes die een beetje op het mijne lijken, maar kan niks vinden. Dus iedereen ziet er anders uit met een bepaald gewicht/bepaalde lengte.
Geef jezelf wat meer credit! Je bent een mooie dame en je oogt slanker dan je denkt. Het zou zo mooi zijn als je zelf ook wat blijer met jezelf zou wezen! En als dat echt zo heel lastig is, zou het dan niet kunnen dat er ergens anders een probleem zit..?
Ik vind het er anders superlekker uitzien, recept?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Definitief lijstje van vandaag:
B: Zeg ik niet!![]()
O: Salade van rucola, meloen, olijven, komkommer, rode ui en feta, met verse frambozendressing
L: Soep met kip, taugé, sugar snaps, bosuitjes, spiegelei en pinda's:
[ afbeelding ]
(Lekker ziet het er niet uit, maar was het wél!)
S: 8 x 1 minuut heel erg hard hardlopen op asfalt, met blote voeten
S: Jillian, level 1, gewichtjes van 1 kg
D: Rode linzen met saus van tomaten, ansjovis, olijven, oregano en tonijn
Nog steeds 59,5 kilo.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief, maar ik trek het me toch wel aan. Als dat al als 'dik' wordt bevonden, jemig... dan wil ik het niet weten.
Ik zie mezelf ongeveer zo, maar dan zonder de tett'n, want die heb ik amper:Maar je bent echt ongeveer de helft van haar......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso niet zo'n tokkie uitstraling![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief, maar ik trek het me toch wel aan. Als dat al als 'dik' wordt bevonden, jemig... dan wil ik het niet weten.
Ik zie mezelf ongeveer zo, maar dan zonder de tett'n, want die heb ik amper:Tenzij jij niet dat lekkere wijf in een rood jurkje op je FB bent, zie jij er níet zo uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt wel eens van mij gezegd ook, maar echt XM, jouw zelfbeeld deugt van geen kanten, lieverd.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Heb ik niet echt! Gisteren had ik kip over van een simpel gerechtje met pittige boemboe van de toko. Kip in de pan gegooid met de genoemde groenten (in stukjes gesneden), kippenbouillon erbij, lepel pindakaas erdoor, lepel sambal erdoor, even laten pruttelen. Ondertussen eitje bakken en extra bosuitje en wat pinda's fijnhakken en dat dan over de soep.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het er anders superlekker uitzien, recept?
Met corrigerende panty + onderjurk... in bikini zie ik er wel zo uit. De reden dat ik ook geen bikini/zwemkleding draagquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tenzij jij niet dat lekkere wijf in een rood jurkje op je FB bent, zie jij er níet zo uit.
Het wordt wel eens van mij gezegd ook, maar echt XM, jouw zelfbeeld deugt van geen kanten, lieverd.
Dat dus, ik heb het ook bij de bewuste foto van je op fb gezet.. doe ze gewoon zelf eens naast elkaar zetten op je scherm, je ziet geen verschil? Van veel maten en veel kilo's?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tenzij jij niet dat lekkere wijf in een rood jurkje op je FB bent, zie jij er níet zo uit.
Het wordt wel eens van mij gezegd ook, maar echt XM, jouw zelfbeeld deugt van geen kanten, lieverd.
Onzin, met corrigerende kleding kan je misschien 1 maat wegmoffelen, maar geen 4 maten!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met corrigerende panty + onderjurk... in bikini zie ik er wel zo uit. De reden dat ik ook geen bikini/zwemkleding draag.
Maar goed. Het is zoals het is. Einde onderwerp wmb.
Oh dat kan ik welquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik niet echt! Gisteren had ik kip over van een simpel gerechtje met pittige boemboe van de toko. Kip in de pan gegooid met de genoemde groenten (in stukjes gesneden), kippenbouillon erbij, lepel pindakaas erdoor, lepel sambal erdoor, even laten pruttelen. Ondertussen eitje bakken en extra bosuitje en wat pinda's fijnhakken en dat dan over de soep.
Niet echt hogere wiskunde ofzo.
En bah: posten op Fok per telefoon gaat onhandig. Ik heb dat swypen nog steeds niet onder de knie!![]()
Freud is over twee weken jarig en ik heb nog geen cadeau. *opgeslagen*quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh, dat is leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, had beter niet terug kunnen lezen, voel me nu helemaal a la kamerolifant. Ik ben ronder dan de dame die Viz postte. Ga ook zéker geen foto's van blote rug posten, met al die rolletjes, ook zonder bh.
Meh.
Lijstje
O: kwark-combi
T: banaan (FRUIT!!!)
L: 1 bruin pistoletje kaas, 1x eiersalade
D: stoommaaltijd mozzarella met groenten en pasta
Morgen weer RPM'en
En heb Just Dance voor de wii besteld, kijken of ik daar wat van bak. Met de gordijnen dicht.
Ik hebt het voor Kinect en het is echt heel leuk!quote:
hee wij hebben ons toen toch samen omgekleed? toen vond ik je echt heel slank!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met corrigerende panty + onderjurk... in bikini zie ik er wel zo uit. De reden dat ik ook geen bikini/zwemkleding draag.
Maar goed. Het is zoals het is. Einde onderwerp wmb.
Die beschadigde slokdarm..quote:
Ohw...Nou kijk:quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die beschadigde slokdarm..
/kookpost ik moet nog bijlezen en reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter
Doet me denken aan een cadeau dat ik aan mijn vriend heb gegeven
Een prive roofvogelworkshopook met zijn 2en + de expert en de vogels
Oja en P die er foto's van maakte.
bakken en als hij ziek wordt lust ie nooit meer spekjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:04 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje. Ik maak zuurkoolstamppot met worst
Nu lust ik geen spekjes, maar A. heeft ze er wel graag bij. Ik was gister in de supermarkt en bedacht me dat ik nog een pakje in de koelkast had liggen. Kijk ik nu, is het al een maand over de datum.
Maar het ziet er eigenlijk nog goed uit.. hoe strikt moet ik dat nemen?
Hihihihihihiquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:08 schreef Probability het volgende:
[..]
bakken en als hij ziek wordt lust ie nooit meer spekjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Scheen voelde ik al eerder en denk vooral dat de loden benen komen door het de hele dag stilzittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:07 schreef Sarabi het volgende:
Wat jammer Mo, weet je waardoor het komt?
Misschien al teveel gesport vandaag/deze week?
Ooohooh, wat valschquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:08 schreef Probability het volgende:
[..]
bakken en als hij ziek wordt lust ie nooit meer spekjes![]()
Oja dat van dat stilzitten herken ik welquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Scheen voelde ik al eerder en denk vooral dat de loden benen komen door het de hele dag stilzittendan ben ik altijd wat stroever. Jillian niet gedaan want het regende en dat doe ik altijd in de tuin
![]()
En verder niet al te veel gesport deze week, dus gewoon een pechdag
Je stinkt zelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ik ook wel eens met RPM, dan wil het gewoon niet, pap in de benen.
Mn stoommaaltijd stinkt.
Je liep tegenwoordig buiten hè? Hoe bevalt dat ten opzichte van de loopband voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat van dat stilzitten herken ik wel
Nouja volgende keer beter![]()
Hier is het ondertussen ook alweer bijna 3 weken geleden dat ik gelopen heb....
Moet ik toch iets op gaan verzinnen
Ik heb netjes gedoucht vanochtend. Mn maaltijd niet, gok ik zo.quote:
Onbespoten groente!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb netjes gedoucht vanochtend. Mn maaltijd niet, gok ik zo.
Maaltijd onder de douchequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb netjes gedoucht vanochtend. Mn maaltijd niet, gok ik zo.
In principe wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je liep tegenwoordig buiten hè? Hoe bevalt dat ten opzichte van de loopband voor jou?
In de stoomcabinequote:
Gewoon regelmatig voor 'm gaan lopen zodat hij naar je bevallige kont kan kijken en dan af en toen een lusje maken in een zijstraat zodat je weer gelijk of net achter 'm loopt. Dat doe ik ook met Mr.Mo; die loopt ook iets langzamer, maar over het algemeen blijven we op die manier wel bij elkaar in de buurt. Tenzij hij écht het kleinere rondje wil doen, dan zeg ik op een bepaald punt in de route 'quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In principe wel goedtoch minder saai
Alleen loop ik nu dus met mijn vriend en loop ik eigenlijk te snel, dus dat voelt nog niet helemaal optimaal
Ik ben nu vooral gaar en klaargestoomd voor mn heerlijke maaltijd.quote:
Maar dan moet ik juist naar zijn kont gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig voor 'm gaan lopen zodat hij naar je bevallige kont kan kijken en dan af en toen een lusje maken in een zijstraat zodat je weer gelijk of net achter 'm loopt. Dat doe ik ook met Mr.Mo; die loopt ook iets langzamer, maar over het algemeen blijven we op die manier wel bij elkaar in de buurt. Tenzij hij écht het kleinere rondje wil doen, dan zeg ik op een bepaald punt in de route '' en dan zien we elkaar bij huis weer.
Oh, op die manier, ik dacht dat jij te snel liep en dat je het daardoor niet fijn vindt om samen te lopen. Maar nu ik de zin nalees begrijp ik 'mquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan moet ik juist naar zijn kont gaan kijkenwant hij loopt sneller.
Oh jeetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw...Nou kijk:
Bij mensen met EDS is er vaak sprake van lage spierspanning of stijfheid (door gebrek aan collageen). De meeste spieren kan je trainen, maar de kringspier van je slokdarm naar de maag dus niet. Dan ding gaat niet goed open en dicht, dus loopt mijn maaginhoud fijn weer terug. Ik bedacht gewoon dat het brandend maagzuur was, dus ik niet moeilijk doen, of klagen of zo. Is het gewoon "maagrefluxziekte". Wist ik veel
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:14 schreef Probability het volgende:
Cijfer van een moeilijk tentamen gehad, o.a. statistiek en boekhouden ging het o.a. overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zout, gerookt, eet smakelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:04 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje. Ik maak zuurkoolstamppot met worst
Nu lust ik geen spekjes, maar A. heeft ze er wel graag bij. Ik was gister in de supermarkt en bedacht me dat ik nog een pakje in de koelkast had liggen. Kijk ik nu, is het al een maand over de datum.
Maar het ziet er eigenlijk nog goed uit.. hoe strikt moet ik dat nemen?
Merci!quote:
Waar werk je precies?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een gezeik weer op werk.Als ik volgend jaar ergens weer terugkom ga ik echt niet meer terug de detachering in.
Ik vind het ook lastig. Aankomen op zich niet zo, maar meer dat je niet kan monitoren of je echt door zwangerschap aankomt of dat je 'gewoon' aankomt, if that makes any sense...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef progje het volgende:
ik heb me vanmorgen met angst en bevenweer eens gewogen.
Merk dat ik er toch best wel veel moeite mee heb dat ik nu dikker ga worden.
Maar ik ben niks meer aangekomen na de eerste 1/1.5 kilo gelijk aan het begin (ik weet niet precies hoe zwaar ik was voordat ik zwanger was)
Probeer de weegschaal nu maar zoveel mogelijk te negeren, want ik wil niet minder gaat eten omdat ik merk dat ik zwaarder word. Dat is nu gewoon niet slim.
Ik heb eindelijk bedacht wat ik vanavond ga eten, een broodje hamburger (zelf gemaakt) + sla (met croutons en feta denk ik)
yep, dat dus ook..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig. Aankomen op zich niet zo, maar meer dat je niet kan monitoren of je echt door zwangerschap aankomt of dat je 'gewoon' aankomt, if that makes any sense...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu hier ( http://www.adwax.de/heiliggeist/home.html) op een terrasje met appelwijn, een kaarsje en drie stukjes heerlijk biobrood. Zodirect komt mijn hoofdgerecht: lasagne van pompoen en ricotta met gecaramelliseerde thijmmaronen en geleden courgette.. Toffe dag
Ja!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef sigme het volgende:
Zal ik mijn bloterugfoto weer opduikelen?
Ik vind de zachtere dames trouwens prachtig. Laat je niet opjutten door de magerpolitie!
Oh, en er is weer een koppeltje lammetjes bij. Het zijn er nu tien, ik denk dat het hierbij blijft. 10 lammetjes waarvan 7 (!) ooitjes. Dat is belachelijk veel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu hier ( http://www.adwax.de/heiliggeist/home.html) op een terrasje met appelwijn, een kaarsje en drie stukjes heerlijk biobrood. Zodirect komt mijn hoofdgerecht: lasagne van pompoen en ricotta met gecaramelliseerde thijmmaronen en geleden courgette.. Toffe dag
Ik dus meer zoiets, CoSpuit 13 meldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Eindelijk! de foto gevonden waar het hele topic over gaat
Vind de benen en buik een beetje té maar het is het één of het ander, als ze veel afvalt verdwijnen ook de mooie vetjes vermoed ik.
En ze is mooi bruin!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah wat kleding al niet kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Perruche het volgende:
Wie zegt dat ze daar hetzelfde gewicht had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |