Kaas, kroket, zalm?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 200 rijstmelk met 7-korenvlokken en kokos, eetl. lijnzaad
T: dubbele kleine bth kaas
L: bruin bolletje kroket, 300 gr salade (sla, komkommer, kool, courgete, tomaat, olijven)
T: 150 yoghurt met banaan
T: peer of mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm gebakken in olijfolie en 1 venkel gestoofd in bouillon
S: bodybalance
Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer een beetje hersteld van de griep, V1z0R?Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja. Kaas = 1 portie = 70 kcal volgens eetmeter (het was zeg maar 1 plak met de kaasschaaf)quote:
O: plakje suikerbrood 250quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:
Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik dus meer zoiets, CoNou, even een paar tieten aangroeien en nog 5kg kwijt enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?![]()
![]()
Ja doei.
Ik dus meer zoiets, CoGrappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?
En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik dus meer zoiets, CoAfgelopen maand weer 2.5kg erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
Ik dus meer zoiets, CoIk vind die zwemband toch niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenIs het misschien toch waar dat vrouwen vaak kritischer zijn over elkaar dan mannen over ons...
Know that while you sleep
Everything has changed
Ik dus meer zoiets, CoOh die vind ik echt te vettig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]Fit als een beer!
Hoe loopt het gainen bij jou?
Ik dus meer zoiets, Co* Sarabi stopt met afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]
Ik dus meer zoiets, CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen
[..]hoe kom je aan mijn foto?
![]()
(as if ik ooit zo mooi gelijkmatig bruin zou worden btw![]()
)
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje rare pose, maar dit vind ik dus mooi.
Ik dus meer zoiets, Cozo zag ik er uit voordat ik 7 kilo afviel en ging sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afgelopen maand weer 2.5kg erbij.Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
Da's waar ja, en met kleding aan kan het ook wel mooi zijn maar dan moet je wel heel goed weten welke kleding bij je figuur past want veel meer dingen staan dan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
* Perruche spreekt uit ervaring
Ik dus meer zoiets, CoDat zou nog haalbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillenIk zou een moord doen voor dat figuur!
Bij wijze van dan hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jij mag dat ook mooi vinden, zelfs met hoepeloorbellen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het mooi!
Als ze hoepeloorbellen in had was ik helemaal verkocht
[..]
Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af!
Anders even jaartje van genen wisselen? Kun jij flink wat massa aanzetten, gaat het er hier wat makkelijker af![]()
Zelfs ik heb nog wel een klein putje in mijn kont als ik 'm aanspan...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
* Perruche spreekt uit ervaring
Mijn vent heeft al geroepen dat ik echt niet zo'n platte plank mag worden!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubby
En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe![]()
Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie doen nu net alsof ze moddervet isAlsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan
![]()
Gelukkig valt dat in het echt allemaal best mee![]()
Neuh, ze is niet moddervet. Maar het ging over ideale figuren en dit is -voor mij- verre van ideaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie doen nu net alsof ze moddervet isAlsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan
![]()
Dat meisje is echt niet moddervetquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Denk dat het wel mee valt hoor. Lijkt op mijn lijf en 40 lukt meestal welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.
Nee hoor, ik heb er ook zo uitgezien en had ook maat 40. En mijn BMI was gezond.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Het is denk ik ook meer dat je er bijvoorbeeld zelf niet zo uit zou willen zien, maar als je haar tegenkomt op een feestje ga je volgens mij echt niet denken "Zoooo, die is dik".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Ik kijk er misschien al te lang tegenaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kst, jij hebt een super leuk hoofd Isa![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het nog steeds eng dat dit 'plus size' heet..
En terecht. Vadsig wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Ja doei.
Is dat diezelfde griet als die in bikini?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)
Agh gewoon een heel standaard mooie vrouw toch![]()
Oh ja, ik vergeet lengte ook zo vaak. Dan zegt iemand graag 75 kg te willen wegen en dan denk ik: zo zwaar nog? Maar dan is ze bijv 1m85quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
Mijn beeld van maat 40 is natuurlijk bij 1m60, dus dan ben je best al dik voor je lengte en word je bij sommige kleren echt een propje.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
Know that while you sleep
Everything has changed
En nog heel wat meer foto's op google die echt niet lijken op 'plus size'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zelfde dame in spijkerbroek dus)![]()
Photoshop of 20kg geleden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien.Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkjes maat 10 zijn mij vaak net te strak, maat zegt niet zoveel. Verhoudingen, vetpercentage, bouw, aanleg.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Photoshop of 20kg geleden?
Hier is ze in ieder geval prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doutzen is echt keiveel afgevallenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind haar ook wat te vol zeg maar. Ik hou wel van vormen, maar ook strak. Beetje hoe Doutzen eerst was. Nu is ze alweer meer skinny..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, ik heb, met mijn 1m74, ook UK maat 12 (zelfs een broek UK maat 10 gekocht) maar vind mezelf niet meer 'dik;'.Mager is wat anders, maar ik weiger mezelf te conformeren aan die ontzettend ongezonde beelden die heersen
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
T yoghurt met grapefruit of kiwi (of ander fruit)?
D Groentesoep en wokschotel met krieltjes en biefstuk?
Biefstuk in kleine stukjes snijden/knippen, kort bakken, zo worden ze snel gaar, maar geen schoenzool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!
Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
Hmm, ik dacht al, heb ik iets gemist... Gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!
Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
Vetzakken zijn wequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het raar dan maat 40 al mollig is
Ligt eraan, als ik maat 40 heb of iemand van 3 koppen groter. Een flink lange dame met maat 40 is waarschijnlijk niet zomaar mollig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van.. Ik heb bijna een compleet zichtbare 6pack en ik heb ook nog een buik als ik zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.
En nog steeds heb ik hetzelfde probleem als viking. Als ik sta is er niets aan de hand, maar als ik zit heb ik nog steeds te veel buik.
Ligt eraan wat je verstaat onder 'mollig'. Volgens de Van Dale is het:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat je met maat 40 (als je er dan zo uitzag als die bikini-foto-mevrouw) echt wel zacht aanvoelt en niet hoekig van omtrek en lijnen bentquote:mol·lig bn, bw zacht aanvoelend en niet hoekig van omtrek en lijnen
Ik vond dat ik te mollig was met maat 40 (toen 1,68 m en 65-67 kilo. Vet met name rond de heupen en buik en dikke bovenbenen en armen).quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook niet! Ook niet nu ik 69 kilo weeg!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef Nallie het volgende:
Fok haalt mn post weg als ik wil editten...
1.80 en 75 kilo? Ik zag er echt niet zo uit toen ik 75 kilo woog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |