abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109848359
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_109848462
Ik vind gewoon dat je dan maar andere broek moet kopen! :P
Nee hoor, gewoon voor gaan waar jij best bij voelt ;) Zelfverzekerde vrouwen O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109848493
Weer een beetje hersteld van de griep, V1z0R?
pi_109848522

Beetje rare pose, maar dit vind ik dus mooi.
pi_109848786
Lijstjes update:
O: 200 rijstmelk met 7-korenvlokken en kokos, eetl. lijnzaad (300)
T: dubbele kleine bth kaas (250)
L: bruin bolletje kroket, 300 gr salade (sla, komkommer, kool, courgete, tomaat, olijven) (500)
T: 150 yoghurt met banaan (200)
T: peer of mandarijn (70)
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm gebakken in olijfolie en 1 venkel gestoofd in bouillon (400)
S: bodybalance

totaal 1700....
Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 03-04-2012 14:14:35 ]
pi_109848836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 200 rijstmelk met 7-korenvlokken en kokos, eetl. lijnzaad
T: dubbele kleine bth kaas
L: bruin bolletje kroket, 300 gr salade (sla, komkommer, kool, courgete, tomaat, olijven)
T: 150 yoghurt met banaan
T: peer of mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm gebakken in olijfolie en 1 venkel gestoofd in bouillon
S: bodybalance

Co, als dit lijstje volgens Eetmeter 1700 kcals is (ik doe er altijd 100 of 150 bij want ze zitten vaak laag), hoe kunnen jouw lijstje dan OOIT 1800 zijn?
Kaas, kroket, zalm?
pi_109848872
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer een beetje hersteld van de griep, V1z0R?
:Y Fit als een beer!

Hoe loopt het gainen bij jou?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109848919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kaas, kroket, zalm?
Ja. Kaas = 1 portie = 70 kcal volgens eetmeter (het was zeg maar 1 plak met de kaasschaaf)
Kroket = 160 kcal
Zalm = ongeveer 250 kcal (gegrild)
pi_109848940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Perruche het volgende:

O: plakje suikerbrood 250
L: 2x geroosterd Allinson met roomboter, rauwe ham, komkommer en ui 375
T: volle griekse yoghurt 300
T: bospeen 20
T: wodka, papadum met chilisaus 250
D: kiprollade, mangosausje, wat mie of rijst en geloof dat ik boodschappen moet doen voor groenten. Indien geen zin dan wat geglaceerde wortels en een komkommersalade. 500
T: 2 blokjes xtra pure chocolade 100

1795
pi_109848948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]

Nou, even een paar tieten aangroeien en nog 5kg kwijt en :W *) :P
Ja doei.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:12:53 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109849000
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

[..]

Grappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubby :Y

En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109849006
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

[..]

Afgelopen maand weer 2.5kg erbij. :Y Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
pi_109849014
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER
Ik vind die zwemband toch niet zo mooi. :@ Is het misschien toch waar dat vrouwen vaak kritischer zijn over elkaar dan mannen over ons...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109849020
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

[..]

Oh die vind ik echt te vettig.
pi_109849043
Ik denk dat ze met een paar kg minder veeeeel mooier is. :Y
pi_109849113
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

[..]

* Sarabi stopt met afvallen
pi_109849139
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

[..]
:D hoe kom je aan mijn foto? :P

(as if ik ooit zo mooi gelijkmatig bruin zou worden btw :') :+ )
pi_109849182
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
* Perruche spreekt uit ervaring
pi_109849185
Freaks.
Ja doei.
pi_109849302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje rare pose, maar dit vind ik dus mooi.
Ja, ik ook!
pi_109849397
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER
zo zag ik er uit voordat ik 7 kilo afviel en ging sporten.
pi_109849643
Ik vind het mooi! :)

Als ze hoepeloorbellen in had was ik helemaal verkocht :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Afgelopen maand weer 2.5kg erbij. :Y Nu 82.5kg, er komt nu wel wat vet bij schat ik.
Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af! :P
Anders even jaartje van genen wisselen? Kun jij flink wat massa aanzetten, gaat het er hier wat makkelijker af :D :')

Oh, en Perr, een kroket is normaal zo'n 300kcal... Of je moet een kleine hebben, maar meeste zijn 100gr en da's ~300kcal...
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:27:51 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109849669
Mooie dame maar wel flinke vetrol als ze zit. Ik heb ook een prima buik als ik sta.
Niet meer actief op Fok!
pi_109849676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje te. Zo op die foto ziet het er mooi uit maar in het echt heb je dan wel putdijen enzo.
Da's waar ja, en met kleding aan kan het ook wel mooi zijn maar dan moet je wel heel goed weten welke kleding bij je figuur past want veel meer dingen staan dan niet.
Everything has changed
pi_109849815
quote:
Ik dus meer zoiets, Co
SPOILER

Dat zou nog haalbaar zijn O+ Ik zou een moord doen voor dat figuur!
Bij wijze van dan hè 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109849817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het mooi! :)

Als ze hoepeloorbellen in had was ik helemaal verkocht :@

[..]

Mja, zolang er ook spiermassa bijkomt is het goed toch? En dat kleine beetje is er bij jou ook makkelijk zat af! :P
Anders even jaartje van genen wisselen? Kun jij flink wat massa aanzetten, gaat het er hier wat makkelijker af :D :')
Jij mag dat ook mooi vinden, zelfs met hoepeloorbellen. :P

Ruilen klinkt goed. :') Ik doe er nu ook geen cardio meer bij, alleen KT.. waarschijnlijk vliegt het er wel weer af als ik er weer 20 min cardio bij ga doen. :Y
pi_109849835
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
Zelfs ik heb nog wel een klein putje in mijn kont als ik 'm aanspan... :P
pi_109849874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

Grappig, veel mannen vinden molliger mooier schijnt! Ik vind dit zelf al ietsje te, al is ze wel stevig mollig, niet blubby :Y

En haar buik is geloof ik platter dan die van mij, whehehe :+
Mijn vent heeft al geroepen dat ik echt niet zo'n platte plank mag worden! :D
Hij houdt van zachte vrouwen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109849893
Jullie doen nu net alsof ze moddervet is -O- Alsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan -O-

Gelukkig valt dat in het echt allemaal best mee :P *O*
pi_109849942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie doen nu net alsof ze moddervet is -O- Alsof je met een maat 40 geen leuke kleren meer aan kan -O-

Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.
pi_109849947
quote:

Neuh, ze is niet moddervet. Maar het ging over ideale figuren en dit is -voor mij- verre van ideaal.
pi_109849953
quote:

Dat meisje is echt niet moddervet :D Is een gewone vrouw zoals vrouwen er eigenlijk van nature uitzien (vrouwen hebben vet, ja!). De huidige tijdsgeest wil dat we er allemaal superslank uitzien.
pi_109849976
Het is denk ik ook meer dat je er bijvoorbeeld zelf niet zo uit zou willen zien, maar als je haar tegenkomt op een feestje ga je volgens mij echt niet denken "Zoooo, die is dik" :D .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109849997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die heeft echt wel meer dan een maat 40 hoor, ook al zegt het plaatje van niet.
Denk dat het wel mee valt hoor. Lijkt op mijn lijf en 40 lukt meestal wel :Y (boven minder zelfs)
pi_109850074
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Goodbye het volgende:
Het is denk ik ook meer dat je er bijvoorbeeld zelf niet zo uit zou willen zien, maar als je haar tegenkomt op een feestje ga je volgens mij echt niet denken "Zoooo, die is dik" :D .
Nee hoor, ik heb er ook zo uitgezien en had ook maat 40. En mijn BMI was gezond.
Alleen niet zo bruin dus :') En niet zo'n gave huid. En niet zo'n leuk hoofd met van dat mooie lange haar :{
pi_109850130
Kst, jij hebt een super leuk hoofd Isa O+ :9
Ja doei.
pi_109850141
Mijn beeld van maat 40 is natuurlijk bij 1m60, dus dan ben je best al dik voor je lengte en word je bij sommige kleren echt een propje.
Everything has changed
pi_109850171
Vind het nog steeds eng dat dit 'plus size' heet.. :X

SPOILER
(zelfde dame in spijkerbroek dus)
pi_109850172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kst, jij hebt een super leuk hoofd Isa O+ :9
Ik kijk er misschien al te lang tegenaan :')
pi_109850203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
En terecht. Vadsig wijf :{w
Ja doei.
pi_109850209
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
pi_109850221
quote:

SPOILER
Is dat diezelfde griet als die in bikini?

Agh gewoon een heel standaard mooie vrouw toch :)
pi_109850223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
Mijn beeld van maat 40 is natuurlijk bij 1m60, dus dan ben je best al dik voor je lengte en word je bij sommige kleren echt een propje.
Oh ja, ik vergeet lengte ook zo vaak. Dan zegt iemand graag 75 kg te willen wegen en dan denk ik: zo zwaar nog? Maar dan is ze bijv 1m85 :+
pi_109850282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben nog nooit zo dik geweest en op mijn dikst had ik maat 40/42. Ik schat haar echt wel in op 42.
:Y

"Size: UK 12"
pi_109850299
quote:

SPOILER
Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien. :P Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
Everything has changed
pi_109850324
quote:

SPOILER
En nog heel wat meer foto's op google die echt niet lijken op 'plus size'! :o
pi_109850376
Anyway, ik heb, met mijn 1m74, ook UK maat 12 (zelfs een broek UK maat 10 gekocht) maar vind mezelf niet meer 'dik;'. :6 Mager is wat anders, maar ik weiger mezelf te conformeren aan die ontzettend ongezonde beelden die heersen :{w
pi_109850382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een voordelige foto waarop je haar verhoudingen niet goed kunt zien. :P Zulke smalle broekspijpen vind ik bijvoorbeeld boven maat 40 niet echt mooi meer, maar dik is ze niet nee.
Photoshop of 20kg geleden? :?

SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 14:42:41 #49
70532 loveli
N
pi_109850398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

"Size: UK 12"
Jurkjes maat 10 zijn mij vaak net te strak, maat zegt niet zoveel. Verhoudingen, vetpercentage, bouw, aanleg.

Linksom of rechtsom, als ik 20 kilo aankom, heb ik niet het figuur van die curvy dame, maar ben ik een appel met relatief dunne benen. En bij die spijkerbroekfoto vermoed ik photoshop bij de armen.
crap in = crap out
pi_109850450

[ Bericht 100% gewijzigd door Nallie op 03-04-2012 14:46:08 ]
Be someone that makes you happy
pi_109850475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Photoshop of 20kg geleden? :?

SPOILER
Hier is ze in ieder geval prima.
pi_109850485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind haar ook wat te vol zeg maar. Ik hou wel van vormen, maar ook strak. Beetje hoe Doutzen eerst was. Nu is ze alweer meer skinny..
Doutzen is echt keiveel afgevallen ;(
pi_109850531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, ik heb, met mijn 1m74, ook UK maat 12 (zelfs een broek UK maat 10 gekocht) maar vind mezelf niet meer 'dik;'. :6 Mager is wat anders, maar ik weiger mezelf te conformeren aan die ontzettend ongezonde beelden die heersen :{w
O+ jij bent prachtig hoor!
pi_109850575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

T yoghurt met grapefruit of kiwi (of ander fruit)?
D Groentesoep en wokschotel met krieltjes en biefstuk?
Thnx! yoghurt is wel een goed idee!
Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 14:46:37 #55
70532 loveli
N
pi_109850577
Ze is volgens wikipedia 1.80, 75 kilo en 24 jaar jong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Katie_Green
crap in = crap out
pi_109850596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ jij bent prachtig hoor!
Nietes, maar daar kunnen minder kilo's ook niet echt aan helpen verder :+ :P
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 14:47:40 #57
70532 loveli
N
pi_109850618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:

[..]

Biefstuk minder, of ik moet hem goed doorbakken gaan eten, maar dat vind ik smerig *rillll*
Biefstuk in kleine stukjes snijden/knippen, kort bakken, zo worden ze snel gaar, maar geen schoenzool.
crap in = crap out
pi_109850631
Fok haalt mn post weg als ik wil editten... :(

1.80 en 75 kilo? Ik zag er echt niet zo uit toen ik 75 kilo woog :')
pi_109850648
Ga ik mijn auto wassen, heb ik een of andere gepensioneerde opa die wil voorpiepen :')_!

Zou toch denken dat hij alle tijd van de wereld heeft :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109850653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef progje het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht al, heb ik iets gemist... Gefeliciteerd nog! :*
Everything has changed
pi_109850710
quote:
Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.

En nog steeds heb ik hetzelfde probleem als viking. Als ik sta is er niets aan de hand, maar als ik zit heb ik nog steeds te veel buik.
pi_109850731
Ik vind het raar dan maat 40 al mollig is :{w
pi_109850772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Vetzakken zijn we O+ maar wel samen O+
Ja doei.
pi_109850786
quote:
Ligt eraan, als ik maat 40 heb of iemand van 3 koppen groter. Een flink lange dame met maat 40 is waarschijnlijk niet zomaar mollig.
pi_109850793
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben wel zo mollig geweest, maar ben nooit verder gekomen dan maat 40.

En nog steeds heb ik hetzelfde probleem als viking. Als ik sta is er niets aan de hand, maar als ik zit heb ik nog steeds te veel buik.
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van.. Ik heb bijna een compleet zichtbare 6pack en ik heb ook nog een buik als ik zit. :')
pi_109850836
quote:
Ligt eraan wat je verstaat onder 'mollig'. Volgens de Van Dale is het:
quote:
mol·lig bn, bw zacht aanvoelend en niet hoekig van omtrek en lijnen
Ik denk dat je met maat 40 (als je er dan zo uitzag als die bikini-foto-mevrouw) echt wel zacht aanvoelt en niet hoekig van omtrek en lijnen bent O+

Mollig is iets heel anders dan dik, imo.
pi_109850903
quote:
Ik vond dat ik te mollig was met maat 40 (toen 1,68 m en 65-67 kilo. Vet met name rond de heupen en buik en dikke bovenbenen en armen).
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 14:54:49 #68
70532 loveli
N
pi_109850906
Mollig is hoe de ietwat onhandige man zijn dikke vrouw/vriendin noemt.
crap in = crap out
pi_109850945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef Nallie het volgende:
Fok haalt mn post weg als ik wil editten... :(

1.80 en 75 kilo? Ik zag er echt niet zo uit toen ik 75 kilo woog :')
Ik ook niet! Ook niet nu ik 69 kilo weeg!

En bij mollig denk ik eerder aan klein en rond en zacht, niet perse aan maat 40.
pi_109850975
Mollig betekent meestal dikkig, vettig, zacht, niet hoekig ja. En uiteraard maakt lengte en verhoudingen uit bij hoe een maat oogt. Maar ik blijf er bij dat een gemiddelde maat 40 niet mollig of dik is :P
pi_109851007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef loveli het volgende:
Mollig is hoe de ietwat onhandige man zijn dikke vrouw/vriendin noemt.
iets met een spijker en kop vermoed ik :+ w/
pi_109851049
quote:
Dat is toch ook wel een beetje overdreven als het om die vrouw op de foto gaat?
pi_109851051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Mollig betekent meestal dikkig, vettig, zacht, niet hoekig ja. En uiteraard maakt lengte en verhoudingen uit bij hoe een maat oogt. Maar ik blijf er bij dat een gemiddelde maat 40 niet mollig of dik is :P
En 'stevig' dan?

Ik dacht vroeger echt na over hoe ik in een opsporingsbericht omschreven zou worden: 'normaal postuur' of 'stevig postuur' :')
pi_109851062
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vond dat ik te mollig was met maat 40 (toen 1,68 m en 65-67 kilo. Vet met name rond de heupen en buik en dikke bovenbenen en armen).
Ik denk dat je er dan dunner uit zag dan de dame op de bikinifoto! Ik was nl 70 kilo en zag er nog niet zo uit en ik ben even lang als jij. Of we hebben allebei een verkeerd beeld van hoe we eruit zien, ik te positief en jij te negatief. :P Kan ook.

En maat 40 op iemand van gemiddelde lengte is mollig, op iemand die klein is kan het zelfs al wat dik zijn en op iemand die lang is, is het weer precies goed. imho
pi_109851117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

En 'stevig' dan?

Ik dacht vroeger echt na over hoe ik in een opsporingsbericht omschreven zou worden: 'normaal postuur' of 'stevig postuur' :')
Hahaha ik dacht dat ik de enige was die zich dat weleens had afgevraagd... en welke foto ze zouden gebruiken ;)
pi_109851129
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De zo is hier denk ik als in "zoals"ipv "zoooooooooo". Wat semantisch allemaal :)
pi_109851130
*gaat met haar dikke mollige kont boodschappen doen*

:N :P
pi_109851151
Grappig dat iedereen nu de opmerkingen op zichzelf gaat betrekken :'). Ik ben niet "zo dik" als die vrouw op de foto maar ik vind mezelf wel een beetje te dik. *)
pi_109851157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Neuh. Want het is een vergelijking.

Ik zeg een paar posts daarboven dat ik niet vind dat ze moddervet is. Naar mijn mening is het iemand met iets te veel kilo's her en der.
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 15:00:11 #80
70532 loveli
N
pi_109851182
Wie noemt wie dik?

*insert popcorn*
*insert blikje tonijn*
crap in = crap out
pi_109851203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:
Grappig dat iedereen nu de opmerkingen op zichzelf gaat betrekken :'). Ik ben niet "zo dik" als die vrouw op de foto maar ik vind mezelf wel een beetje te dik. *)
En V1z0R zit giechelend achter z'n computer omdat z'n plannetje geslaagd is. :P
pi_109851206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef loveli het volgende:
Wie noemt wie dik?

*insert popcorn*
B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109851219
quote:
Ik ben echt wel zo dik :D maar verder is zij wel bloedmooi
pi_109851252
Ik begrijp nooit zo goed waarom termen als ''dik'' en ''mollig'' anders ingekleed moeten worden, terwijl er wel gezegd ''mag'' worden dat iemand te dun, mager, of te gespierd is.
pi_109851266
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst een meisje met een nog dikkere kont dan jij...." :'(
pi_109851291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef anna82 het volgende:
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst iemand met een nog dikkere kont dan jij" :'(
De schavuit :{w :(
Ja doei.
pi_109851294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En V1z0R zit giechelend achter z'n computer omdat z'n plannetje geslaagd is. :P
Ik zie nu een twee meter lange boom van een vent giechelend als een schoolmeisje achter zijn pc zitten :D _O-
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 15:03:10 #88
70532 loveli
N
pi_109851335
quote:
Iemand zei gister tegen mij: "Ik zag laatst een meisje met een nog dikkere kont dan jij...." :'(
Damn, nog dikker?
crap in = crap out
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:03:18 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109851341
Ik zou wel maat 38 willen! :9 Nu heb ik ongeveer 42 :') Alsnog noem ik mezelf ook niet dik, wel chunky/mollig :+

Laatst wel bijzonder, vroeger was ik in mn hoofd altijd dikker dan ik echt was, en nu had ik laatst het omgekeerde toen allemaal jassen in maat L strak zaten :') Terwijl andere kleding gewoon nog afzakt oO< Ik tegen vriendje: "NOUJAAAA. ;( L past altijd :( Boh!"

Achjaaa, maten.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109851359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat je er dan dunner uit zag dan de dame op de bikinifoto! Ik was nl 70 kilo en zag er nog niet zo uit en ik ben even lang als jij. Of we hebben allebei een verkeerd beeld van hoe we eruit zien, ik te positief en jij te negatief. :P Kan ook.
zou kunnen, maar ik denk het niet. Heb jij wel eens een foto gepost van toen je dikker was?
  Vis een optie? dinsdag 3 april 2012 @ 15:04:43 #91
70532 loveli
N
pi_109851407
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

zou kunnen, maar ik denk het niet. Heb jij wel eens een foto gepost van toen je dikker was?
Een paar jaar geleden, in een rood (gestippeld?) jurkje. Nog steeds heel mooi in verhouding. Co is een beetje genetisch bevoordeeld.
crap in = crap out
pi_109851412
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, even kijken of hij in mijn photobucket staat nog. Toen was ik volgens mij zo'n 69 kilo.
pi_109851437
quote:
Inderdaad ja, echt weer een vrouwenactie. :D

Ik heb maat 36/38 en ik ben nog steeds te dik. :+
Everything has changed
pi_109851444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Damn, nog dikker?
_O-
pi_109851465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou wel maat 38 willen! :9 Nu heb ik ongeveer 42 :') Alsnog noem ik mezelf ook niet dik, wel chunky/mollig :+

Laatst wel bijzonder, vroeger was ik in mn hoofd altijd dikker dan ik echt was, en nu had ik laatst het omgekeerde toen allemaal jassen in maat L strak zaten :') Terwijl andere kleding gewoon nog afzakt oO<

Achjaaa, maten.
Ik ben in mijn hoofd vaak ook dunner dan ik ben. Dan zie ik mezelf op een foto terug en denk ik 'oei'. Of ik realiseer me dat ik écht niet meer in een 's' pas (dat heb ik sinds vorig jaar geaccepteerd :P).

En ik ben soms lelijker in mijn hoofd. Dan valt een foto me positief mee qua hoofd. Helaas heb ik dat ook wel eens omgekeerd. Dat vind ik mezelf voor de verandering eens een keer een lekker wijf en schrik ik bij het terugzien van foto's :D :+
pi_109851541
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zie nu een twee meter lange boom van een vent giechelend als een schoolmeisje achter zijn pc zitten :D _O-
Hoe weet jij dat ik m'n katholieke schoolmeisjesuniform aanheb? :o :@
pi_109851556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik m'n katholieke schoolmeisjesuniform aanheb? :o :@
Gast, mental pictures. }:| ;(
pi_109851593
quote:
Echt niet! Oh jij verdraaier!

Edit; * Perruche zegt hap hap hap.

Ja NOG dikker :6.
pi_109851642
Gevonden:

Ik vind dit dus echt niet mooi. :N
pi_109851689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]

Ik vind dit dus echt niet mooi. :N
Heuj, waar is je taille? :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')