SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom je es ff nachtbaggeren!quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:32 schreef einzweipolizei het volgende:
Gelezen. Ben benieuwd of we nog wat van Gulmez horen.
Timur pikt het zeker weer op?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:36 schreef Salvad0R het volgende:
altijd prachtig, figuren die niet begrijpen wat er publiek is aan een publiek forum.
Idd, zulke verhalen maken 't leuk op FOK!.quote:
Ik had ook wel interesse naar waar ik mezelf kon inschrijven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, zulke verhalen maken 't leuk op FOK!.
Alleen jammer dat er nog geen gegevens zijn vrij gekomen of de advertentie zelf.
Geen animo: [FO] [FEA] Kleur toekennen aan de TS van een reeks..quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Is het mogelijk dat alle reacties van Gulmez in dit topic een kleurtje krijgen, zoals indien gewenst ook mogelijk is met TS en je eigen postings? Zou wel sjiektof zijn bij van die topicreeksen
Ik zag net bij settings dat je wel kan instellen dat de ts een andere kleur krijgt. Maar dan is dat in een reeks geopend door een andere ts waarschijnlijk diegene, ik weet eigenlijk niet. Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen animo: [FO] [FEA] Kleur toekennen aan de TS van een reeks...
Bij een reeks krijgt de TS van het nieuwe reekstopic een kleurtje. Wel zo handig in algemene topics. Anders sta je bijvoorbeeld als eerste hekkensluitende SC-er altijd gekleurd op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zag net bij settings dat je wel kan instellen dat de ts een andere kleur krijgt. Maar dan is dat in een reeks geopend door een andere ts waarschijnlijk diegene, ik weet eigenlijk niet. Of heb je dat al geprobeerd?
Oh ja, nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij een reeks krijgt de TS van het nieuwe reekstopic een kleurtje. Wel zo handig in algemene topics. Anders sta je bijvoorbeeld als eerste hekkensluitende SC-er altijd gekleurd op.
Moeilijk hè dat lezen.quote:
Ik heb de op gelezen en het is mij duidelijk. Dat je loopt te stoken!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de op gelezen en het is mij duidelijk. Dat je loopt te stoken!
Nevermind ik begrijp dat dit de essentie is van fok.
Alsof TS mee mag doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze gaf de tijd en plaats van de gangbang door
Lekker hoor, zo'n fluffer op leeftijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze gaf de tijd en plaats van de gangbang door
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .quote:
Als de hele familie zich ermee ging bemoeien zou ik dat ook zeggen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .
Ze zei toen, nee het is echt, en die advertentie was ook echt, maar het is zogenaamd niet serieus, en ze dacht dat ik dat ook wel wist, aangezien die reactie wat ik zei op die avond..
Voor de rest heeft ze tijd nodig om alles te verwerken, en adviseren mij nooit meer conact met haar te hebben, en zijn blij dat ik zo meedacht, en daar was ze dan wel tevreden over.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als de hele familie zich ermee ging bemoeien zou ik dat ook zeggen ja.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .
Ze zei toen, nee het is echt, en die advertentie was ook echt, maar het is zogenaamd niet serieus, en ze dacht dat ik dat ook wel wist, aangezien die reactie wat ik zei op die avond..
Voor de rest heeft ze tijd nodig om alles te verwerken, en adviseren mij nooit meer conact met haar te hebben, en zijn blij dat ik zo meedacht, en daar was ze dan wel tevreden over.
Als ik dat op internet ga zetten en de hele familie panisch gaat lopen doen dat ik ook zou zeggen dat het een grap of zo was.quote:
Een fantasie die ze realiteit wil maken ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ken haar heel goed, en ik weet 100% zeker dat het wel een fantasie was van haar, en dat ze het op dat moment echt wou, maar of ze het ook echt uit zou voeren, daar twijfel ik zelf ook sterk aan.
Ik zei op die avond ook ''Dat doe je toch niet echt''
Waarop zij zei:
''Denkt ie''.
Ja maar vrouwen kunnen wel verdomd moeilijk communiceren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ken haar heel goed, en ik weet 100% zeker dat het wel een fantasie was van haar, en dat ze het op dat moment echt wou, maar of ze het ook echt uit zou voeren, daar twijfel ik zelf ook sterk aan.
Ik zei op die avond ook ''Dat doe je toch niet echt''
Waarop zij zei:
''Denkt ie''.
ze hebben me zelfs een psychopaat genoemd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ergens begrijpelijk, ergens een lage kutactie. Alleen op FOK! moet men dan natuurlijk weer het ene of het andere uiterste kiezen.
ja dat mocht. kijk deel 1quote:
om de leegte voor 30-60 min. op te vullen, ga langs Dhr. Wallen en bel aan bij Mvr. H. oerenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
Ze zou tegen die jongen op haar facebook ook wel mij zwart maken, hoe slecht ik altijd wel was, en dat ik haar wel is een kk wijf of iets noemde,
Ik heb natuurlijk fout gemaakt, alleen toen ze met mij was praatte ze ook alleen maar negatief over haar vorige ex.. Dat zou ze nu wel doen bij die jongen over mij..
En als je het altijd alleen maar over de slechte kanten van je ex praat, ga je vanzelf ook denken dat hij een en al slecht was..
Ik denk juist meer aan de positieve dingen, maarja..
Ik kan haar niet loslaten, kijk, hoe ik nu weer praat en denk over haar.. lukt me gewoon erg moeilijk.
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
Ja, je moet het ook niet forceren. Het heeft tijd nodig, het heelt niet binnen een paar dagen. Ga chillen met je matties, ga naar de sportschool, ga dingen doen. Blijf bezig.
kijk mn laatste postquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahaha
1 keer eerder gedaan, toen deed ze haar hand ertussen dat het stoten wel onmogelijk werd gemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
om de leegte voor 30-60 min. op te vullen, ga langs Dhr. Wallen en bel aan bij Mvr. H. oeren
Succes gegarandeerd!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahaha
hoe bedoel je? dat je jaap-jan te groot is of dat Mvr. H. Oer het niet wilde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
1 keer eerder gedaan, toen deed ze haar hand ertussen dat het stoten wel onmogelijk werd gemaakt![]()
Bij de éen helpt het wel, bij de ander nietquote:
hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
hoe bedoel je? dat je jaap-jan te groot is of dat Mvr. H. Oer het niet wilde?
Trommel je maties op en gangbang haar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Gulmez het volgende:
Wanneer zouden jullie het doen, excuses aanbieden?
wacht, zoals je zegt, nog een maandje of 2. het duurt lang, maar is wel het beste. nu kunnen jullie allebij nog jullie wonden likken, en dus over 2 maanden voorzichtig je excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Gulmez het volgende:
Wanneer zouden jullie het doen, excuses aanbieden?
Het is nu allemaal te vers, ze is waarschijnlijk nog woedend, en de kans is groot dat ze dan ook het acound van mijn niffa blokt, zodat ik in geen een manier nog contact kan krijgen behalve bij haar langs gaan..
Ik denk over een maand of 2 het best is, alleen dat duurt gewoon zo lang....
Ik ben nog steeds te veel met d'r bezig denk....
Alleen het idee dat ze alleenmaar slecht over me praat tegen anderen, en mij ziet als een lul, dat voelt rot.
Je hebt echt helemaal gelijk, bedankt trouwens altijd dat je me een juiste zet in de rug geeft!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gozer, geen excuses aanbieden, lekker laten zitten.
Je laat haar meer zien door veranderd te zijn, door haar met rust te laten en door te gaan met haar leven, dan wanneer je haar blijft stalken.
Leuk nummer he van Hef,quote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Weissman het volgende:
Yeah, ik heb je bitch op de webcam; een dag later je bitch in een gangbang
Viel me ook al op!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef Ashen het volgende:
Je moet het positief zien, ze sluit wel af met xx
Ze was op me verliefd btw toen ik iets met mijn ex had..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef Gamesua het volgende:
Waarom ging je niet vanaf het begin met die lieve Turkse meid Tugce. Had je vast ook geen problemen mee gehad, die hebben niet van dit soort vreemde ideeen. Ze klinkt in ieder geval echt als een geweldige meid! Plus, alle Tugces die ik heb gekend waren echt kankerlekker.
Nee I know that feel bro. Ook geen Turkse meiden voor mij. Ik wil geen meid die:quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ze was op me verliefd btw toen ik iets met mijn ex had..
Toen was het ff uit, en ging zij slijmen bij mij, toen zei ik: Ben je verliefd op mij?
En toen zei zij.. Hoe durf je dat te zeggen, en werd helemaal boosZe deed het zogenaamd alleen op mij te troosten..
Beetje een rare meid is het.. en ik wil liever geen Turkse meisjes.
Wat is dezequote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Nee I know that feel bro. Ook geen Turkse meiden voor mij. Ik wil geen meid die:
- of CHP-, of AKP-fanaat is (en vandaaruit ook nog eens onderverdeeld in een of andere vage groep)
- altijd onder direct bevel staat van haar moeder
- het voorkomen van geroddel belangrijker vindt dan haar en jouw leven
- wil niet constant familie op bezoek
Bovendien kom ik maar weinig Turkse meisjes tegen die intellectueel tegen mij zijn opgewassen (uit Westerse landen is dat wat meer om de een of andere reden). En zelfs dan is er altijd een ideologisch of cultureel probleem.
Echtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Volgens mij doet Tugce alweer wat normaler
Ik probeerde haar toe te voegen op social media, en ze accepteerde het..
Dus waarschijnlijk bedoeld ze het goed, en komt ze op voor haar vriendin, wat ik ook serieus waardeer.
Als jij dat denkt, dan denk je dat maar, maar als je alle pagina's had gelezen, dan zou je wel beter weten, en ik ben gewoon iemand die moeilijk afstand kan nemen van iemand, maar vanaf nu herstel ik me weer, door die mail ben ik weer even van slag, maar vanaf nu zet ik het gewoon door wat ik al dagen deed, want ik voelde me de laatste tijd wel beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef b4kl4p het volgende:
Volgens mij is dit hele topic een grote trolololololo
Dat zei je gister, eergister, de dag daarvoor, de dag daarvoorquote:Op donderdag 5 april 2012 17:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, dan denk je dat maar, maar als je alle pagina's had gelezen, dan zou je wel beter weten, en ik ben gewoon iemand die moeilijk afstand kan nemen van iemand, maar vanaf nu herstel ik me weer, door die mail ben ik weer even van slag, maar vanaf nu zet ik het gewoon door wat ik al dagen deed, want ik voelde me de laatste tijd wel beter.
Dus vanaf nu houd ik weer afstand tot haar leven, en bemoei me alleen met mij zelf.
En we zitten nu al diep in december.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Gulmez het volgende:
EN ik stuur niet eens wat naar haar, de laatste keer contact was in maart........
Is zo, gulmez en zn gangbang. Vraag me nog steeds af waar je je daar voor op moet geven?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:48 schreef DjinN het volgende:
trolololo of niet, dit is een bazentopic überhaupt
Bug van YvonneTrollololoquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:50 schreef Bendoe het volgende:
Waarom stond dit in MyAT voordat ik hier postte?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:01 schreef amenth het volgende:
mattie fuck die bitch er zijn er genoeg ik rauw nooit om chimeids msischien halve dag en daarna op naar volgende het gaat altijd over om goede reden jammer maar maak niet uit je leef maar 1x dus gewoon zoveel mogelijk verschillende nemen snap je anders ben je dood en heb je je halve leven met zon psychisch wijf gedeeld
nigguh preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:01 schreef amenth het volgende:
mattie fuck die bitch er zijn er genoeg ik rauw nooit om chimeids msischien halve dag en daarna op naar volgende het gaat altijd over om goede reden jammer maar maak niet uit je leef maar 1x dus gewoon zoveel mogelijk verschillende nemen snap je anders ben je dood en heb je je halve leven met zon psychisch wijf gedeeld
ditquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:01 schreef amenth het volgende:
En waarom is dat relevant om dat hier te vermelden precies?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef EL_Presidente het volgende:
Gulmez is vandaag te vinden in de Escape @ Amsterdam
dan kunnen we jou even lekker gangbangen met zijn allen..quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
En waarom is dat relevant om dat hier te vermelden precies?
Nou gedraag je.... En succes.quote:Op zondag 8 april 2012 17:53 schreef Gulmez het volgende:
Dit is precies wat ze zei in het mailtje.
zou ik je nog een keer iets mogen vertellen?
Die mocht ik nooit op omdat ze me ''helemaal'' wou zien.quote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
quote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gulmez
Je zei dat je haar met rust zou laten.........
Dat heb je dus nog geen dag volgehouden.
Als ze je echt iets wil vertellen, bel haar op, vraag wat ze moet en hang weer op.
Man up man!
Gewoon NIET DOEN!quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.
Maar je hebt zoals altijd gelijk!.
Alleen het is ook best wel lullig, als na alles wat ik heb gedaan, ook niet meer op haar bericht zou antwoorden.
groow up en get oover itquote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..
Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..
Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.
Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan...![]()
Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.
EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
Een meesterlijke zet van haar.quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..
Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..
Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.
Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan...![]()
Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.
EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
deze toevallig?quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef Gulmez het volgende:
Dat zou best kunnen eigenlijk..
Nu je het zegt.. Want ze miste me totaal niet, en nu opeens wel..
Ik ga niet meer op haar in, helaas heb ik het wel gedaan..
Ik heb haar een nummer gestuurd, welke ik luisterde, als ik haar miste..
Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif...quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:
Deze ..
Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
Ik kan deze zin niet lezen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Glesse het volgende:
[..]
Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif...
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:
Deze ..
Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
Ik moest ook twee keer kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?
Hoax.
Ja man, ik luister naar alle rap, hef önder sjaak appa, skiezo chillouh gers kleine viezerik, mosheb, crooks, winne typhoon en raymster en ali bquote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?
Hoax.
Er is in mijn situatie in de tussentijd niks veranderd, of gebeurd..quote:
Je bent gew een pussy.quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Er is in mijn situatie in de tussentijd niks veranderd, of gebeurd..
En alles wat er is gebeurd, staat in dit topic.
Laatste is dat ik een mailtje heb gekregen van haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |