Ja maar vrouwen kunnen wel verdomd moeilijk communiceren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ken haar heel goed, en ik weet 100% zeker dat het wel een fantasie was van haar, en dat ze het op dat moment echt wou, maar of ze het ook echt uit zou voeren, daar twijfel ik zelf ook sterk aan.
Ik zei op die avond ook ''Dat doe je toch niet echt''
Waarop zij zei:
''Denkt ie''.
ze hebben me zelfs een psychopaat genoemd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ergens begrijpelijk, ergens een lage kutactie. Alleen op FOK! moet men dan natuurlijk weer het ene of het andere uiterste kiezen.
ja dat mocht. kijk deel 1quote:
om de leegte voor 30-60 min. op te vullen, ga langs Dhr. Wallen en bel aan bij Mvr. H. oerenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
Ze zou tegen die jongen op haar facebook ook wel mij zwart maken, hoe slecht ik altijd wel was, en dat ik haar wel is een kk wijf of iets noemde,
Ik heb natuurlijk fout gemaakt, alleen toen ze met mij was praatte ze ook alleen maar negatief over haar vorige ex.. Dat zou ze nu wel doen bij die jongen over mij..
En als je het altijd alleen maar over de slechte kanten van je ex praat, ga je vanzelf ook denken dat hij een en al slecht was..
Ik denk juist meer aan de positieve dingen, maarja..
Ik kan haar niet loslaten, kijk, hoe ik nu weer praat en denk over haar.. lukt me gewoon erg moeilijk.
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
Ja, je moet het ook niet forceren. Het heeft tijd nodig, het heelt niet binnen een paar dagen. Ga chillen met je matties, ga naar de sportschool, ga dingen doen. Blijf bezig.
kijk mn laatste postquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahaha
1 keer eerder gedaan, toen deed ze haar hand ertussen dat het stoten wel onmogelijk werd gemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
om de leegte voor 30-60 min. op te vullen, ga langs Dhr. Wallen en bel aan bij Mvr. H. oeren
Succes gegarandeerd!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ga met een paar vrienden over een week nog naar Amsterdam ben jarig geweest, ik krijg 50 euro, op een voorwaarde dat ik het in de wallen opmaak hahaha
hoe bedoel je? dat je jaap-jan te groot is of dat Mvr. H. Oer het niet wilde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
1 keer eerder gedaan, toen deed ze haar hand ertussen dat het stoten wel onmogelijk werd gemaakt![]()
Bij de éen helpt het wel, bij de ander nietquote:
hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
hoe bedoel je? dat je jaap-jan te groot is of dat Mvr. H. Oer het niet wilde?
Trommel je maties op en gangbang haar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Gulmez het volgende:
Wanneer zouden jullie het doen, excuses aanbieden?
wacht, zoals je zegt, nog een maandje of 2. het duurt lang, maar is wel het beste. nu kunnen jullie allebij nog jullie wonden likken, en dus over 2 maanden voorzichtig je excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Gulmez het volgende:
Wanneer zouden jullie het doen, excuses aanbieden?
Het is nu allemaal te vers, ze is waarschijnlijk nog woedend, en de kans is groot dat ze dan ook het acound van mijn niffa blokt, zodat ik in geen een manier nog contact kan krijgen behalve bij haar langs gaan..
Ik denk over een maand of 2 het best is, alleen dat duurt gewoon zo lang....
Ik ben nog steeds te veel met d'r bezig denk....
Alleen het idee dat ze alleenmaar slecht over me praat tegen anderen, en mij ziet als een lul, dat voelt rot.
Je hebt echt helemaal gelijk, bedankt trouwens altijd dat je me een juiste zet in de rug geeft!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gozer, geen excuses aanbieden, lekker laten zitten.
Je laat haar meer zien door veranderd te zijn, door haar met rust te laten en door te gaan met haar leven, dan wanneer je haar blijft stalken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |