SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom je es ff nachtbaggeren!quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:32 schreef einzweipolizei het volgende:
Gelezen. Ben benieuwd of we nog wat van Gulmez horen.
Timur pikt het zeker weer op?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:36 schreef Salvad0R het volgende:
altijd prachtig, figuren die niet begrijpen wat er publiek is aan een publiek forum.
Idd, zulke verhalen maken 't leuk op FOK!.quote:
Ik had ook wel interesse naar waar ik mezelf kon inschrijven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, zulke verhalen maken 't leuk op FOK!.
Alleen jammer dat er nog geen gegevens zijn vrij gekomen of de advertentie zelf.
Geen animo: [FO] [FEA] Kleur toekennen aan de TS van een reeks..quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Is het mogelijk dat alle reacties van Gulmez in dit topic een kleurtje krijgen, zoals indien gewenst ook mogelijk is met TS en je eigen postings? Zou wel sjiektof zijn bij van die topicreeksen
Ik zag net bij settings dat je wel kan instellen dat de ts een andere kleur krijgt. Maar dan is dat in een reeks geopend door een andere ts waarschijnlijk diegene, ik weet eigenlijk niet. Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen animo: [FO] [FEA] Kleur toekennen aan de TS van een reeks...
Bij een reeks krijgt de TS van het nieuwe reekstopic een kleurtje. Wel zo handig in algemene topics. Anders sta je bijvoorbeeld als eerste hekkensluitende SC-er altijd gekleurd op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zag net bij settings dat je wel kan instellen dat de ts een andere kleur krijgt. Maar dan is dat in een reeks geopend door een andere ts waarschijnlijk diegene, ik weet eigenlijk niet. Of heb je dat al geprobeerd?
Oh ja, nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij een reeks krijgt de TS van het nieuwe reekstopic een kleurtje. Wel zo handig in algemene topics. Anders sta je bijvoorbeeld als eerste hekkensluitende SC-er altijd gekleurd op.
Moeilijk hè dat lezen.quote:
Ik heb de op gelezen en het is mij duidelijk. Dat je loopt te stoken!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de op gelezen en het is mij duidelijk. Dat je loopt te stoken!
Nevermind ik begrijp dat dit de essentie is van fok.
Alsof TS mee mag doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze gaf de tijd en plaats van de gangbang door
Lekker hoor, zo'n fluffer op leeftijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze gaf de tijd en plaats van de gangbang door
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .quote:
Als de hele familie zich ermee ging bemoeien zou ik dat ook zeggen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .
Ze zei toen, nee het is echt, en die advertentie was ook echt, maar het is zogenaamd niet serieus, en ze dacht dat ik dat ook wel wist, aangezien die reactie wat ik zei op die avond..
Voor de rest heeft ze tijd nodig om alles te verwerken, en adviseren mij nooit meer conact met haar te hebben, en zijn blij dat ik zo meedacht, en daar was ze dan wel tevreden over.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als de hele familie zich ermee ging bemoeien zou ik dat ook zeggen ja.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat tussen over iets fantaseren en iets online zetten, en het echt uitvoeren 2 hele verschillende dingen zijn, ze heeft met haar gepraat en het blijkt dat het zogenaamd niet serieus was, en dat ik zei ''ik trapte er bijna in'' dat zei ik alleen maar, om haar reactie te kijken of het echt nep was.. .
Ze zei toen, nee het is echt, en die advertentie was ook echt, maar het is zogenaamd niet serieus, en ze dacht dat ik dat ook wel wist, aangezien die reactie wat ik zei op die avond..
Voor de rest heeft ze tijd nodig om alles te verwerken, en adviseren mij nooit meer conact met haar te hebben, en zijn blij dat ik zo meedacht, en daar was ze dan wel tevreden over.
Als ik dat op internet ga zetten en de hele familie panisch gaat lopen doen dat ik ook zou zeggen dat het een grap of zo was.quote:
Een fantasie die ze realiteit wil maken ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ken haar heel goed, en ik weet 100% zeker dat het wel een fantasie was van haar, en dat ze het op dat moment echt wou, maar of ze het ook echt uit zou voeren, daar twijfel ik zelf ook sterk aan.
Ik zei op die avond ook ''Dat doe je toch niet echt''
Waarop zij zei:
''Denkt ie''.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |