Ben net terug van mijn neef, hij is nog bevriend met mijn ex op facebook, dus als ik bij m'n neef ben kijk ik ff altijd op haar profiel..
Ze is een hele tijd niet online geweest, toen wij een relatie hadden was ze dagelijks online, dat is best raar, wel heeft ze een jongen op facebook met wie ze praat die ik niet ken, hij heeft een beetje een rare gezicht, beetje bol, lang haar.. totaal geen type voor haar.
En nu haat ze me sowieso voor het leven, maar ik weet zeker dat die jongen nooit kan tippen aan mij, klinkt eigendunk, maar wij pasten echt bij elkaar.. Ik weet niet of hun een relatie hebben, alleen ik zag gister van hem ook een iets met ''hallo mooie vrouw!''
Ik kan beter niet kijken, ik wind me er alleen over op, en bedenk hoe hij nou beter is dan ik, sinds begin maart is het totaal fout tussen mij en mijn ex, en zeker na dat gangbang gebeuren is er tussen allebei wat kapot, mijn hart, en mijn streek bij haar....
Toch kan ik haar op de een of anderen manier loslaten, maar stel dat ze OOIT weer een relatie zou willen, zou ik dat niet willen.. Of ze nou wel of niet die gangbang heeft gedaan, maar het idee alleen al... zo snel na ''ons''..
Wat wil ik dan wel? geen idee.. soms zeggen ze wel is dat volwassen net nog kinderen zijn, ze willen altijd het gene wat niet te krijgen is.. las ik ergens op internet
Ik kan beter nooit meer op gaar profiel kijken, alleen de verleiding is heel groot, als het thuis niet kan, maar bij je neef wel op de pc..
Ik hecht me nooit eigenlijk aan iemand, nog nooit bij een anderen ex gedaan, alleen zij was zo speciaal voor mij, en sommige hier zeggen ook ''het stelde nooit wat voor

'' en dat kan vanuit haar kant, alleen voor mij was het wel heel erg voor.
Ik moet het loslaten, maar ik blijf een leegte houden en ik wil niet eens een anderen vriendin, dan ga ik die gene alleen maar vergelijken met mijn ex, en dan heb ik weer de neiging om te denken 'dit zou mijn ex nooit zeggen'
Ik had is tussen onze relatie door een vriendin, toen het ook een tijdje uit was, alleen dat meisje noemde me steeds moppie... ik irriteer me gewoon eraan, ik kan niet meer ooit met haar, alleen ik kan niet echt zonder haar inbreng eigenlijk, normaal ben ik absoluut geen ''aanhankelijk typje'' alleen haar kan ik gewoon niet loslaten, blifjt in mijn hoofd hangen, en het verdriet is bijna nog net zo hoog als toen het uit was.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gulmez op 03-04-2012 17:08:55 ]