Die mocht ik nooit op omdat ze me ''helemaal'' wou zien.quote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
quote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gulmez
Je zei dat je haar met rust zou laten.........
Dat heb je dus nog geen dag volgehouden.
Als ze je echt iets wil vertellen, bel haar op, vraag wat ze moet en hang weer op.
Man up man!
Gewoon NIET DOEN!quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.
Maar je hebt zoals altijd gelijk!.
Alleen het is ook best wel lullig, als na alles wat ik heb gedaan, ook niet meer op haar bericht zou antwoorden.
groow up en get oover itquote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..
Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..
Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.
Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan...![]()
Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.
EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
Een meesterlijke zet van haar.quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..
Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..
Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.
Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan...![]()
Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.
EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
deze toevallig?quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef Gulmez het volgende:
Dat zou best kunnen eigenlijk..
Nu je het zegt.. Want ze miste me totaal niet, en nu opeens wel..
Ik ga niet meer op haar in, helaas heb ik het wel gedaan..
Ik heb haar een nummer gestuurd, welke ik luisterde, als ik haar miste..
Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif...quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:
Deze ..
Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
Ik kan deze zin niet lezen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Glesse het volgende:
[..]
Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif...
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:
Deze ..
Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
Ik moest ook twee keer kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?
Hoax.
Ja man, ik luister naar alle rap, hef önder sjaak appa, skiezo chillouh gers kleine viezerik, mosheb, crooks, winne typhoon en raymster en ali bquote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..?
Hoax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |