abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110064046
Gulmez hoe was Escape gisteren. :P
pi_110064253
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
Die mocht ik nooit op omdat ze me ''helemaal'' wou zien.

Ze was zo'n schatje, en ik voel me nu schuldiger als ooit, nu ze vraagt of ze nog wat mag zeggen...
pi_110065059
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Misschien is haar laatste wens dat jij een andere pet gaat zoeken, ipv dat nikepetje =\
_O-

Ik denk dat ze gaat zeggen dat ze nog nooit zo lekker is genomen als bij die gangbang! :D :D :o :'( :'(
  zondag 8 april 2012 @ 18:43:13 #129
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110065171
Gulmez

Je zei dat je haar met rust zou laten.........

Dat heb je dus nog geen dag volgehouden.

Als ze je echt iets wil vertellen, bel haar op, vraag wat ze moet en hang weer op.

Man up man!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110068568
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gulmez

Je zei dat je haar met rust zou laten.........

Dat heb je dus nog geen dag volgehouden.

Als ze je echt iets wil vertellen, bel haar op, vraag wat ze moet en hang weer op.

Man up man!
Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.
Maar je hebt zoals altijd gelijk! :) .
Alleen het is ook best wel lullig, als na alles wat ik heb gedaan, ook niet meer op haar bericht zou antwoorden.
  zondag 8 april 2012 @ 20:08:57 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110068658
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb het 4 dagen volgehouden, en ik ben gewoon benieuwd naar haar verhaal, en in de hoop dat ze mij ooit zou willen vergeven.
Maar je hebt zoals altijd gelijk! :) .
Alleen het is ook best wel lullig, als na alles wat ik heb gedaan, ook niet meer op haar bericht zou antwoorden.
Gewoon NIET DOEN!

Je bent te ver gegaan klaar.

Al wil ze je nu terug, dan moet je sterk zijn en zeggen tegen haar: "Ik kan jou niet het leven geven die je verdiend, het spijt me"

Dan pas, laat je zien dat je van haar houd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110068779
Je hebt echt gelijk..

Ik heb gezegd dat ze voor altijd in mijn hart zal blijven branden, en haar bedankt voor elke seconde liefde die ze me heeft gegeven..

Maar je hebt echt gelijk!!
Het brengt weer onrust met zich mee, en dat was iets wat ik juist niet meer wou,
  zondag 8 april 2012 @ 20:30:20 #133
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_110069682
Klote man. Gulmez zet die meid gewoon uit je koppie. Je denkt er teveel over na!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_110095275
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..

Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..

Eigenlijk ging het met mij net weer iets beter....
En nu komt zij weer met die brief.

Het geeft hele onrust mee..
Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan... :')

Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.

EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
  maandag 9 april 2012 @ 14:42:43 #135
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_110095347
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:
Mijn ex stuurde net een vrij kort berichtje, maar sinds gister is het weer ons eerste contact na de breuk..

Over dat gangbang gedoe gaat ze totaal niet op in, er staat alleen in dat ze het net zoals mij ontzettend moeilijk heeft gehad.
En dat ze een mogelijkheid samen met mij zou willen zoeken om samen tot een oplossing te komen, want ze mist me heel erg, en dat had ze niet verwacht dat het zo erg was..

Ik weet het eerlijk gezegd niet, ik ga aan haar vragen hoe ze ''ons' voor ons ziet..
Maar ik weet niet..
Er is wel ontzettend veel gebeurd, en ik zou eigenlijk a.s zaterdag voor de lol met vrienden naar de wallen gaan... :')

Ik weet het niet..
Nu ik in die ''machtspositie'' zit, is het makkelijker om te zeggen dat ik het niet meer wil voorgoed, alleen ja.. ik mis haar heel erg..
Ik weet het echt niet..
Als ik nu ''ja'' zeg, en het gaat tussen ons weer verkeerd.. Dan heeft ze helemaal geen goede herinneringen meer van onze relatie.

EEN DING snap ik niet... Toen het uit ging, en k helemaal kapot van ellende ging, har ze geen spatje pijn, en nu opeens wel.... Ik snap het niet!!
groow up en get oover it
pi_110096316
Gulmez, typisch een Turkse romanticus ;)

Zit je nu aan de raki terwijl je oude Turkse Kadir Inanir films zit te kijken? :+
pi_110100390
haha nee ik kom net van buiten en ben nu
aan het luisteren en straks weer naar buiten
pi_110100619
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Gulmez het volgende:

Maar ik weet niet..

Ik weet het niet..
Ik weet het echt niet..

Een meesterlijke zet van haar.

Ik zal even voorspellen hoe dit gaat verlopen:
Zij weet dat jij het moeilijk heeft met de breuk.
Zij is ontzettend kwaad over hetgeen je haar geflikt hebt.
Zij zoekt toenadering tot jou.
Zij hoopt dat je hierop ingaat wat je waarschijnlijk wel gaat doen gezien het feit dat je haar zo ontzettend mist.
Zij gaat het weer uitmaken, hiermee trapt ze je dubbelhard in je ballen.
Zij heeft gewonnen, jij bent niets anders dan een zielig hoopje meer.
pi_110103318
Dat zou best kunnen eigenlijk..
Nu je het zegt.. Want ze miste me totaal niet, en nu opeens wel..

Ik ga niet meer op haar in, helaas heb ik het wel gedaan..

Ik heb haar een nummer gestuurd, welke ik luisterde, als ik haar miste..
pi_110103412
Ik heb haar berichtje weer is gelezen, en je kan echt wel is gelijk hebben...
Ik wacht het even af, maar ik ga niet meer in op haar berichten.. tot ik weet waarom ze opeens zo'n omslag maakt.. :{
  maandag 9 april 2012 @ 18:43:34 #141
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_110103509
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef Gulmez het volgende:
Dat zou best kunnen eigenlijk..
Nu je het zegt.. Want ze miste me totaal niet, en nu opeens wel..

Ik ga niet meer op haar in, helaas heb ik het wel gedaan..

Ik heb haar een nummer gestuurd, welke ik luisterde, als ik haar miste..
deze toevallig?
pi_110103611

Deze ..

Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
  maandag 9 april 2012 @ 18:49:00 #143
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_110103682
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:

Deze ..

Maar, deze week werd ik ook al door een vriendin van haar uitgescholden, die omslag van haar is inderdaad merkwaardig nu ik er over nadenk..
Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif... :{
pi_110107224
Wtf :')
pi_110108185
quote:
6s.gif Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Glesse het volgende:

[..]

Missgien is ze goet te graaze genomen door een man of veif... :{
Ik kan deze zin niet lezen. :')

mar matjee misgien moet jei gewoon effen nederlants lerun wnat dit is egt supur slegt

[ Bericht 3% gewijzigd door krokdown op 09-04-2012 22:20:45 ]
pi_110113628
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:

Deze ..

Jij als Turk zijnde luistert naar dit soort muziek..? :')

Hoax.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_110113970
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoax.
Ik moest ook twee keer kijken. :')
pi_110114833
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoax.
Ja man, ik luister naar alle rap, hef önder sjaak appa, skiezo chillouh gers kleine viezerik, mosheb, crooks, winne typhoon en raymster en ali b
pi_110114996
en freskuu?
pi_110115016

Hier voor jou Gulmez.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')