Snow is een baas man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Jon Snow zo'n zeur. Met steeds dezelfde gezichtsuitdrukking.
Snow is een omhooggevallen bastaard moraalridder met altijd dezelfde bezorgde blik in z'n ogen en geen vuur in z'n buik.quote:
Hij is fokking lekker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Jon Snow zo'n zeur. Met steeds dezelfde gezichtsuitdrukking.
het karakter wel, maar idd; de acteur is een beetje eenzijdig qua gezichtsuitdrukkingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
het karakter wel, maar idd; de acteur is een beetje eenzijdig qua gezichtsuitdrukkingen![]()
Hij kijkt altijd een beetje alsof hij het niet helemaal snapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat dan weer wel, maar helaas zit ie zo ingepakt in z'n zwarte kledingquote:
SPOILER: seizoen/boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar helaas zit ie zo ingepakt in z'n zwarte kleding.
Ja hoop ik ook! Er moeten sowieso meer naakte mannen in, verhoudingen liggen overhoop.SPOILER: seizoen/boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
HODOR!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook! Er moeten sowieso meer naakte mannen in, verhoudingen liggen overhoop.
Ja weet ik, maar blijf haar Asha noemen omdat Yara een kutnaam is.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook! Er moeten sowieso meer naakte mannen in, verhoudingen liggen overhoop.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste webrip is gewoon een 720p ripquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef FrankRicard het volgende:
Wat is het beleid inzake spoilers over webrips hier? Ik wacht zelf liever tot er een fatsoenlijke 720p rip is, maar als er dan hier gespoilerd wordt, kom ik hier gewoon de komende 10 weken niet meer.
Geen spoilers aangezien veel dingen niet kloppen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef pberends het volgende:
Critici lovend over 'seksslaaf' Carice
Geen idee of er spoilers inzitten (heb episode 1 zelf nog niet gezien).
Zeer goede tieten, in tegenstelling tot die van die chick van Theon.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef muzas het volgende:
Carice d'r engels is al minder vervelend in e02, of ik ben er al snel aan gewend.
Goeie tieten ook.
Zij was speciaal geselecteerd op nietmooiheidquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zeer goede tieten, in tegenstelling tot die van die chick van Theon.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zij was speciaal geselecteerd op nietmooiheid![]()
"Probeer eens met je mond dicht te lachen... ja, stukken beter"
Aaargh, ik zit nog op stagequote:
Het was idd volledig onduidelijk, maar dat was de rest ook op het begin. "Go with the flow en dan wordt het vanzelf duidelijk" dacht ik maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef Nagil het volgende:
Ik lees erg veel reacties op internet dat mensen bang zijn dat 'niet-boek-lezers' de Stannis-scenes niet kunnen begrijpen. Ben erg benieuwd naar de reacties hier van mensen die de boeken niet lezen.
quote:Frankly, this is an outrage. I don’t know how, as a die-hard Song of Ice and Fire book geek, I’m supposed to suspend disbelief when Davos is missing the fingertips of the wrong hand. Not only should the TV show’s producers decline to indulge this prima donna, they should have surgically removed his fingertips, too. It’s all for the good of the story.
Ik heb heel erg genoten van Arya en Gendry in de boeken. Zit nogsteeds stiekem te hopen dat Arya lady of winterfell wordt met Gendry als haar manquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Well that was unladylike!"
Arya en Gendry.
Het duurt nog wel even voordat ze in aanmerking komt voor die titelquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik heb heel erg genoten van Arya en Gendry in de boeken. Zit nogsteeds stiekem te hopen dat Arya lady of winterfell wordt met Gendry als haar man
True, maarjah, grrm kennendequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat ze in aanmerking komt voor die titel
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef s0k het volgende:
Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren uit de boeken dat van Melisandre en Stannis.
In de boeken kwam dat ook niet voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef s0k het volgende:
Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren uit de boeken dat van Melisandre en Stannis.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat Stannis Melisandre aan het ballen is.
SPOILER: Over het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
ooooch verrek, helemaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms las ik over dingen heen die me niet zo boeiden
Veel stukken Davos/stannis idd
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |