Misschien kan ze trouwen met de nieuwste aanwinst in onze buurt: Kyenquote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
In de krant, Félynn.
Laat maar lekker spellen de rest van haar leven
quote:Op maandag 16 april 2012 01:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kan ze trouwen met de nieuwste aanwinst in onze buurt: Kyen
Samen spellen![]()
Dat gaat met een naam die al meer dan 100 jaar voorkomt niet lukken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Twijfelen?
Er zullen vast ambtenaren zijn die een dergelijke naam niet goedkeuren.
Ik vind Tonk anders prima in dat rijtje passen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef Ynske het volgende:
In een boek wat ik aan t lezen ben
Mn ouders hebben me de naam Tonk gegeven. Ik weet nog altijd niet of ik het ze kwalijk moet nemen. maar één ding staan voor me vast: ik ben een stuk beter af dan de Plinke, Storm, Bink, Dex, Hunter, Flemming,Bronja en al die andere 3 tot 5jarigen het modieuze Amsterdam-Zuid namen.
Als ik dat lees,vraag ik me af of dat idd een juiste afspiegeling van maatschappij is
Ik denk dat het juist hetzelfde is als Feline, maar dan op een hippe, andere manierquote:Op maandag 16 april 2012 12:39 schreef Kwisted het volgende:
het klinkt wel leuk Félynn. Maar dan zou ik nog eerder gewoon Felein/Felijn doen. Lijkt wel op Feline.
Ach ik vind bijna alle meisjesnamen die beginnen met een F heel erg mooi.
Ik kan me niet voorstellen dat je het als Feline uitspreekt, zal toch Felien zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist hetzelfde is als Feline, maar dan op een hippe, andere manierNet als zo'n vrouw die haar kinderen dubbele, oud-hollandse namen had gegeven.. Gosh, wat waren ze ook alweer?
Iets van Matthysz ofzo geloof ik
Ik ken een hond die Buddy heet en het zoontje van die mensen heet Busterquote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Poppejans het volgende:
Is Storm ook een aparte naam dan![]()
zo heette een jaar of 20 geleden de broer van Brooke Logan uit B&B alIk dacht dat dat een hele normale naam was. Net als Dex trouwens, ook gangbaar toch? Gewoon een Engelse naam.
En ik ken een hond die Hunter heet
Een kennis van mij heeft een zoontje Hunter. Hij is Nederlands en zijn vrouw Chinees, ze wonen ook in China.quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef Poppejans het volgende:
Is Storm ook een aparte naam dan![]()
zo heette een jaar of 20 geleden de broer van Brooke Logan uit B&B alIk dacht dat dat een hele normale naam was. Net als Dex trouwens, ook gangbaar toch? Gewoon een Engelse naam.
En ik ken een hond die Hunter heet
Tonk doet me hieraan denkenquote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef snoopy het volgende:
Ik ken alleen een Storm uit dat rijtje. En die woont niet in Amsterdam
Tonk
quote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef Quarant het volgende:
Felix voor een jongen daarentegen is wel leuk
tietje is een traditionele naam in friesland, tettie, tetje, tietje, titia, tietsie, tiet, allemaal dezelfde naam, vaak een familienaam.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanavond bij miljoenenjacht,leerde ik dat er ouders zijn die hun dochter tietje hebben genoemd!arm kind
Nee hoor. Als je niet beter weet is er weinig grappigs aanquote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Felix vind ik ook echt een leuke naam, maar te zeer kat![]()
Tante Tette, wat zouden wij een lol gehad hebben als we die gehad hadden
Nou ja, chinese namenquote:Op dinsdag 17 april 2012 03:49 schreef Vlindur het volgende:
Leng en lang?dat is ook wel apart zeg!
T iet schijnt T iete te heten overigens.
De dochter van voormalig minister Tineke Huizinga van de CU heet T ettaquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tietje is een traditionele naam in friesland, tettie, tetje, tietje, titia, tietsie, tiet, allemaal dezelfde naam, vaak een familienaam.
wij hadden een tante tette, dochter tietje, kleindochter titia. ik vind t wel schattig, maar sociaal gezien niet zo handig nee....
Hoe is Feline een kattennaam?quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Risu het volgende:
Feline of iets in die richting vind ik niks. Het is toch een kind, geen kat?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, chinese namen![]()
Ik besef me nu pas dat mn vader Nang heet en dat dat in die combi ook gek is![]()
Van de andere 5 kinderen weet ik de namen niet, ik zou het bijna eens navragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |