He, zoeen ken ik er ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een Boelo Boelens in een studentenhuis gewoond. Ik was hem vergeten....totdat ik die naam zag. Groningen eind jaren negentig....kan dat hem zijn?
quote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Kleurdoos het volgende:
martein
ik zou nog eerder denken dat je Martin heet en die E een typo is
Wat doen jullie onaardig tegen mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ken ook een Martein. Op een gegeven moment wen je er wel aan. Een beetje
Klassiek, als is het van oudsher volgens mij voornamelijk een roepnaam.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef bodpa09 het volgende:
Poppejans! Het derde meisje van Angela Schijf heet Zus!
Ik zag het net op de Flikken facebook pagina! (quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef bodpa09 het volgende:
Poppejans! Het derde meisje van Angela Schijf heet Zus!
Ja, Saartje roepnaam Zus bijv.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klassiek, als is het van oudsher volgens mij voornamelijk een roepnaam.
Zus is wel veel origineler dan Susan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef Susi het volgende:
Ik vind Zus dus een geweldig stoere naam, zou er zelf ook over denken mijn kind zo te noemen.
Ik vind het snoezig als koosnaampje, niet als echte naam, en al helemaal niet bij Bloem en Mensje. T zijn net alleen maar dingen zo...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef Susi het volgende:
Ik vind Zus dus een geweldig stoere naam, zou er zelf ook over denken mijn kind zo te noemen.
Geweldigquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
...
Mijn oma heeft 12 broers en zussen en de jongsten waren een tweeling, die heten dus ook echt Broer en Zus. Naja, niemand weet of het hun echte namen zijn of dat ze ze maar zo noemen
Ja psies, ik noem mn enige teefje ook altijd Zus, dat vind ik echt lief klinken, en net als bij de Pfaffs dat ze Fay zo noemen, maar een echte naam zou ik zelf wel fijn vinden voor erbijquote:Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij noemen ons jongste ook wel eens Zus. Vind ik een lieve roepnaam. Maar geen echte naam..
Jij gebruikt 'teefje' om je dochter aan te duiden?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, ik noem mn enige teefje ook altijd Zus, dat vind ik echt lief klinken, en net als bij de Pfaffs dat ze Fay zo noemen, maar een echte naam zou ik zelf wel fijn vinden voor erbij
zo hadden wij idd ook een Ome Broer in de familiequote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het snoezig als koosnaampje, niet als echte naam, en al helemaal niet bij Bloem en Mensje. T zijn net alleen maar dingen zo...
Mijn oma heeft 12 broers en zussen en de jongsten waren een tweeling, die heten dus ook echt Broer en Zus. Naja, niemand weet of het hun echte namen zijn of dat ze ze maar zo noemen
Nee haar hondquote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij gebruikt 'teefje' om je dochter aan te duiden?![]()
hendrik gaat dan nog wel, bij broer begin ik toch echt te twijfelenquote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Leandra het volgende:
Het zijn gewoon ouderwetse namen, of vind je het ook raar als iemand z'n zoon Hendrik noemt?
maak er dan hooivork van. kan je de dochter riek noemenquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn volgende zoon noem ik Vork en dochter Nagelschaartje <3
Ze vraagt hoe mensen er op komen, daar geef ik antwoord op. De kans is groot dat het kind gewoon naar oma genoemd is.quote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Leandra, dat vind ik een crappy vergelijking. Bloem, Mensje en Zus zijn naast namen ook veel gebruikte woorden.
Twijfelen?quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hendrik gaat dan nog wel, bij broer begin ik toch echt te twijfelen
welnee, als je ziet wat een namen tegenwoordig voorbij komen, daarbij vergeleken is broer nor heel normaalquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Twijfelen?
Er zullen vast ambtenaren zijn die een dergelijke naam niet goedkeuren.
Dan heb je een weiger-ambtenaar te pakken en vraag je om een verse.quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Twijfelen?
Er zullen vast ambtenaren zijn die een dergelijke naam niet goedkeuren.
Mercedes is ook een 'echte' naam.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef SacreCoeur het volgende:
nog steeds raar vind ik dat.. Mercedes mag wel maar Rolls Royce niet.
Mercedes was de dochter van dochter van een grote klant van Dhr. Daimler.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ken een Spijker en Hamer, en Hamer is een meisjequote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn volgende zoon noem ik Vork en dochter Nagelschaartje <3
Een van mijn namen is Mercedes, niks geks aan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |