quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen. Ajacied422
F5-en? Hoezo, ik kreeg in beeld dat het topic dicht was na mijn post.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen.
Niks te zien idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
En, omdat waarschijnlijk niemand nu de leasebak van Leerdam ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen? Daarom TT?
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...
Was lachen topic toch?quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.
bierquote:Op maandag 2 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Topic is dicht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Fuszy het volgende:
De Guzman denkt dus aan een terugkeer naar Nederland. FC Twente of Feyenoord, maar ik denk niet dat hij echt 'welkom' is. Natuurlijk kan die jongen goed voetballen, maar wat hij hier heeft geflikt kan niet op veel sympathie rekenen.
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.
Wat weet jij er nou weer van...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
1) City gaf geen bankgarantiequote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.
Los daarvan staat het iemand gewoon vrij om z'n contract uit te dienen natuurlijk. Het is niet alsof hij heeft geweigerd om nog 1 stap op het veld te zetten.
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.
Godverdomme zegquote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
Ook een reden ja.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Cara het volgende:
Hij had dankbaarder mogen zijn dat Feyenoord hem een paar jaar heeft geholpen met relativeren, het doorbetalen van zijn salaris etc. Niet dat je zodra je beter bent er maar gelijk vandoor gaat. Een verlenging had Feyenoord geld opgeleverd en waarde voor het uitgegeven geld.
Vraag jezelf eens af waar dit Feyenoord middenveld voor geroemd wordt? Juist..quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Maak een spandoek voor bij de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
AZ heeft een 10 keer zwaarder seizoen.
AZ heeft de conditioneel sterkst trainende hoofdtrainer van Nederland.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
ja gvdquote:
Dude...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht dat die kikvorsmannen ze eens wat mannelijkheid bij kunnen brengen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme zegAls jij een vrouw was scheidt jouw kut koningswater af
WAT BEN JIJ ZUUR ZEG.
Dúh ze zijn moe, wij spelen het meest-belastende voetbal in de eredivisie, zeker wat het middenveld betreft. Continue afjagen ga je vanzelf voelen hoor ...
By the way: ZEGGEN dat je moe ben is één ding: op het veld zie je daar niets van.
Als je dat zegt begrijp je niets van voetbal.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.
Goed, stel dat dat zo was. Dan nog kun je Feyenoord laksheid verwijten niet achter zo'n transfer aan te zitten. En 'het schijnt' hebben we ook niet zo veel aan in een discussie. (Goed ik besef dat dat voor mijn verhaal net zo goed geldt.)quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) City gaf geen bankgarantie
2) Dat bod is nog steeds 'penibel': het is nooit duidelijk geworden hoe concreet dat was
3) Het schijnt dat City dat bod binnen 24 uur alweer terug introk.
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude...
Al ben je nog zo getrained, als je een volledige wedstrijd niet alleen fysiek maar ook qua concentratie 100% geeft. Dan ben je op een gegeven moment moe ja. Een aantal van de spelers zouden ook nog in de pupillen moeten spelen...
Why so negative?
Hij heeft wel een klein puntje vind ik hoor. Een week herstellen is tegenwoordig een luxe te noemen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat zegt begrijp je niets van voetbal.
Oud nieuws.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. In een specifieke wedstrijd kun je door omstandigheden gewoon met kramp van het veld afgaan. Als jij zelf voetbalt weet je dat dit af en toe gewoon gebeurt. Zij het vochttekort op een of andere manier of overmatige inspanning.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.
Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
Hoe gaat dit elftal volgend seizoen met beker en Europees voetbal erbij wel niet functioneren?
Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
De guzman is beter dan bakkal schat ik zo hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Guzman moet je niet terugwillen. MISSCHIEN transfervrij. Maar zelfs dan is ons huidige middenveld van hogere klasse.
Ik denk niet echt dat het aanstellerij ofzo is. Kramp verzin/speel je niet (waarom zou je ook) maar het is er wel en daar mag best eens naar gekeken worden door experts.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat die kikvorsmannen ze eens wat mannelijkheid bij kunnen brengen.
Ja, ik zeg ook: als hij terug WIL voor nop idd. Desnoods speelt hij 10 wedstrijden, verkopen we hem na een seizoen voor 5 miljoen aan Twente. Tel uit je winst.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Guzman moet je niet terugwillen. MISSCHIEN transfervrij. Maar zelfs dan is ons huidige middenveld van hogere klasse.
Tel daar voor hem nog een zware trainingstage met Maroc bij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.
Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
Hoe gaat dit elftal volgend seizoen met beker en Europees voetbal erbij wel niet functioneren?
Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
Ja, jongens de experts moeten eens naar dit fenomeen kijken. Onbegrijpelijk dat een voetballer kramp krijgt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het aanstellerij ofzo is. Kramp verzin/speel je niet (waarom zou je ook) maar het is er wel en daar mag best eens naar gekeken worden door experts.
De kramp sloeg erin door die aanslag op hem in de 16 meter voor wat ik me herinner. Daarbij maakte hij een rare draai en sloeg de kramp erin.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben dan toch een bredere selectiequote:Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
quote:Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
Onzin.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook: als hij terug WIL voor nop idd. Desnoods speelt hij 10 wedstrijden, verkopen we hem na een seizoen voor 5 miljoen aan Twente. Tel uit je winst.
Jij begrijpt volgens mij ook meer van groene hazen en andere 'stoere' supportersdingetjes dan van voetbalquote:
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ssst...overigens vind ik Bruins en de Guzman wel van een andere categorie hoor. Als ik zie hoe Bruins zich nu zelfs bij Excelsior niet eens kan bewijzen is dat wel triest te noemen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.
Ja. En dus geen middelmaat als Guzman.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.
Naast voetbal snap ik ook daar veel van. Hoe is het met de wedstrijd bezoeken?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij begrijpt volgens mij ook meer van groene hazen en andere 'stoere' supportersdingetjes dan van voetbal
Heb je gewoon een punt. Met middenvelders El Ahmadi, Clasie, Vormer, de Guzman, Goossens, Tonny en evt. Mokotjo en Bakkal heb je gewoon een linie waarover je je kwalitatief absoluut geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.
Jongen, ga eens wat statistieken bekijken hoeveel kilometers ons middenveld aflegt, hoeveel versnellingen en snelle remacties ze hebben, et cetera.quote:
Kort door de bocht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. En dus geen middelmaat als Guzman.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Revalideren schat
. Verder helemaal gelijk
Overigens beweert die "guidetti" hier dat er geen geld was voor het salaris van Guzman!
quote:Feyenoord zal voor de transfer van De Guzman geen geld vangen. De Rotterdamse club kreeg al geen transfergeld, maar doordat de club De Guzman geen nieuw contract heeft aangeboden wegens geldgebrek, krijgt Feyenoord ook geen opleidingsvergoeding.
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. In een specifieke wedstrijd kun je door omstandigheden gewoon met kramp van het veld afgaan. Als jij zelf voetbalt weet je dat dit af en toe gewoon gebeurt. Zij het vochttekort op een of andere manier of overmatige inspanning.
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.
Als El Ahmadi ooit bij Tottenham ofzo wil spelen, dan krijgt ie het nog wel even 3 keer zwaarder hoor.
Je moet eens meer bekijken dan enkel de samenvatting. De wedstrijd duurt langer dan die 5 minuten op Studio Sport...quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.
Als El Ahmadi ooit bij Tottenham ofzo wil spelen, dan krijgt ie het nog wel even 3 keer zwaarder hoor.
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel daar voor hem nog een zware trainingstage met Maroc bij.
Andere sporters kunnen zich veel meer concentreren op een heel specifiek aspect van hun sport: explosiviteit, duur, kracht, snelheid, etc. Bij voetbal worden al deze zaken gecombineerd.
Hij BLIJFT erop ingaan hé, in de hoop dat er tóch op gereageerd gaat wordenquote:
Nee, het was een blessure. Als hij in 't stadion zat had hij dat gewetenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.
Btw, was het überhaupt kramp?
Nee hoor, gewone verschillende belasting.quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.
Ik zeg helemaal nergens dat een voetballer geen kramp mag en kan krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, jongens de experts moeten eens naar dit fenomeen kijken. Onbegrijpelijk dat een voetballer kramp krijgt.
Dat zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.
Dit. Een voetballer moet redelijk allround zijn en juist daardoor is het volgens mij lastig om de balans te vinden in trainingsmethoden. Waar een lange-afstandsloper precies weet hoe en wat hij het beste kan doen om optimaal te renderen ligt dat bij een voetballer heel anders.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewone verschillende belasting.
Het is een contactsport, dat is het grootste verschil. Al zijn er inderdaad genoeg sporters die het veel zwaarder hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewone verschillende belasting.
Jongen. Ahmadi was geblesseerd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat een voetballer geen kramp mag en kan krijgen.
Dan lijken de middenvelders me eigenlijk dé groep voetballers om kwalitatief op onze bank vertegenwoordigd zijn. En dan kan je de Guzman middelmaat vinden, maar voor beter moet je sowieso een transfersom betalen (ervanuitgaande dat we niet huren).quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ga eens wat statistieken bekijken hoeveel kilometers ons middenveld aflegt, hoeveel versnellingen en snelle remacties ze hebben, et cetera.
Een hint: het ligt véél hoger dan de rest van alle clubs in Nederland. Vooral Ahmadi loopt bizar veel.
Daarnaast heeft hij ook bij Marokko aardig wat getrained, denk je ook niet?
Ja, ook dat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is een contactsport, dat is het grootste verschil. Al zijn er inderdaad genoeg sporters die het veel zwaarder hebben.
We hebben al een sterk vertegenwoordigd middenveld. Komend seizoen:quote:Op maandag 2 april 2012 15:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan lijken de middenvelders me eigenlijk dé groep voetballers om kwalitatief op onze bank vertegenwoordigd zijn. En dan kan je de Guzman middelmaat vinden, maar voor beter moet je sowieso een transfersom betalen (ervanuitgaande dat we niet huren).
Toch is de Guzman een prima aanvulling op dat rijtje. Ik blijf erbij. Vergeet niet dat we nog altijd een schuld hebben. Als je zo'n jongen na 1 of 2 jaar weer verkoopt voor meer dan z'n salaris gekost heeft is het al winstgevend.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben al een sterk vertegenwoordigd middenveld. Komend seizoen:
Ahmadi
Clasie
Vormer
Goossens
Mokotjo
Leerdam
MIsschien Bakkal wel
Vilhena
En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Dat zijn er echt genoeg hoor.
Ja, maar niet tegen zijn salaris + het moeten betalen van een transfersom.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is de Guzman een prima aanvulling op dat rijtje. Ik blijf erbij.
Gast, jij snapt toch ook wel dat het lichaam van een 26 of 27-jarige veel meer belasting aan moet kunnen dan van een 17-jarige?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.
Btw, was het überhaupt kramp?
Dat is helemaal niet waar. Er waren juist meerdere bronnen die vertelde dat het wel zo was maar dat er een hoop users hier het niet konden geleven. Iets niet kunnen geloven is geen bron. Dat moet jij toch weten als student die 70/80 uur bezig is met werken en in september meerdere diploma's gaat behalen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben die discussie al eerder gevoerd, en daaruit bleek dat er evenveel bronnen zijn die dat ontkennen als bevestigen. Ik ga er dus gewoon niet op in, ik heb geen alzheimer
Joh hij had wel kramp, luister naar het eerste wat hij zei:quote:Op maandag 2 april 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen. Ahmadi was geblesseerd.
Maar buiten dat: ze ZEGGEN wel dat ze moe zijn, maar dat zie je nog NIET terug in hun spel. In tegenstelling tot bijv. AZ.
Clasie hoor je het hele seizoen al over vermoeidheid. Na Ajax thuis was hij compleet kapot, ik heb een foto gemaakt van 'm dat hij staat te huilen van de pijn in zijn benen.
De week erna speelde hij gewoon weer de sterren van de hemel.
Iets zéggen is dus wat anders dan daadwerkelijk ook moe ZIJN. Ja, op het MOMENT zijn ze moe, gék he: ze hebben net 90 minuten lang lopen jagen
Je verdraait de feiten en verder ga ik niet meer op je in. Geloof vooral wat je zelf wilquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Er waren juist meerdere bronnen die vertelde dat het wel zo was maar dat er een hoop users hier het niet konden geleven. Iets niet kunnen geloven is geen bron. Dat moet jij toch weten als student die 70/80 uur bezig is met werken en in september meerdere diploma's gaat behalen?
Houtman zei in het stadion dat hij gewisseld werd wegens een blessure. En ja, dat hij kramp had was logisch want de keeper stond voor mijn neus minutenlang de kramp uit Ahmadi's been te trekken terwijl die RotNAC'ers gewoon doorvoetbaldenquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh hij had wel kramp, luister naar het eerste wat hij zei:
Geen transfersom en een salaris dat past binnen het salarishuis zie ik niet als een probleem.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar niet tegen zijn salaris + het moeten betalen van een transfersom.
Is gewoon geen optie dus, waarom lullen we nog over die gast
Ik verdraai helemaal nietsquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je verdraait de feiten en verder ga ik niet meer op je in. Geloof vooral wat je zelf wil.
Beide zullen niet het geval zijn. Hij verdient ruimschoots boven wat hij 'brengt' en hij heeft nog een 2-jarig contractquote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen transfersom en een salaris dat past binnen het salarishuis zie ik niet als een probleem.
Ben ik even 2 uurtjes niet op FOK! mis ik dit pareltjequote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar om te kunnen doseren moet je zelf kunnen bepalen wanneer je stopt met rennen of zachter gaat rennen. Je begrijpt toch zelf dat het in de onvoorspelbare natuur van de voetbalsport zit dat je dat juist NIET in de hand hebt. De ene keer ren je jezelf helemaal naar de tering omdat je alle gaten moet dichtlopen en de andere keer ben je totaal niet moe na een wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, jij snapt toch ook wel dat het lichaam van een 26 of 27-jarige veel meer belasting aan moet kunnen dan van een 17-jarige?Daarnaast is het een kwestie van je eigen lichaam kennen en uit ervaring meer kunnen doseren. En na een lood en loodzware wedstrijd tegen b.v. Ajax of PSV kan ik het me nog voorstellen, maar na NAC kapot? Zo zwaar had hij het nou ook weer niet op het middenveld gisteren.
Verder wil ik niet te negatief zijn hoor, maar ik denk dat er op dit vlak nog wel iets te winnen valt voor ons.
Zelfs Koeman vind het vreemd, lees ik nu. Hij geeft dan wel een vermoedelijke verklaring, maar hij weet het ook niet zeker dus. Kortom: interessant om dat eens te bekijken, zoals ik al zei.quote:Feyenoord 'vermoeid' naar militairen
Middenvelder Karim El Ahmadi van Feyenoord haalde zaterdagavond het einde van de thuiswedstrijd tegen NAC Breda (3-1) niet. De Marokkaanse international moest zich in de 77ste minuut laten vervangen met kramp in beide benen.
'Hij was niet de enige met vermoeidheidverschijnselen', zei trainer Ronald Koeman. 'Er waren meer spelers die zeker na de rust niet fris oogden. Dat is best wel een beetje vreemd, ook omdat we geen doordeweekse wedstrijden hebben gehad. Misschien kost onze speelwijze toch wel veel kracht.'
Hij is nog mod.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik even 2 uurtjes niet op FOK! mis ik dit pareltje![]()
![]()
Waarom gooit Happel deze op slot, hij is toch geen mod meer?
Je hebt het wel degelijk gedeeltelijk in de hand. Jij weet ook wel dat Feyenoord het zichzelf vaak te moeilijk heeft gemaakt dit seizoen. En dat is ook iets wat veel kracht kost.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar om te kunnen doseren moet je zelf kunnen bepalen wanneer je stopt met rennen of zachter gaat rennen. Je begrijpt toch zelf dat het in de onvoorspelbare natuur van de voetbalsport zit dat je dat juist NIET in de hand hebt. De ene keer ren je jezelf helemaal naar de tering omdat je alle gaten moet dichtlopen en de andere keer ben je totaal niet moe na een wedstrijd.
Je praat dus onzin.
Feit.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Ritmo het volgende:
Maar goed jongens, Ritmo zegt het en dan is het per definitie dom, achterlijk of onzin he?
Nee, maar je kunt toch zelf wel bedenken dat het succes van dit seizoen voor Feyenoord met name ligt bij het extreem fel druk zetten. Daarbij staan ze met 3 middenvelders en moeten er dus grotere afstanden overbrugd worden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs Koeman vind het vreemd, lees ik nu. Hij geeft dan wel een vermoedelijke verklaring, maar hij weet het ook niet zeker dus. Kortom: interessant om dat eens te bekijken, zoals ik al zei.
Maar goed jongens, Ritmo zegt het en dan is het per definitie dom, achterlijk of onzin he?
Ik vind het inderdaad nogal dom.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs Koeman vind het vreemd, lees ik nu. Hij geeft dan wel een vermoedelijke verklaring, maar hij weet het ook niet zeker dus. Kortom: interessant om dat eens te bekijken, zoals ik al zei.
Ja, zo lust ik er nog wel 10. Ontkracht ik je ene argument, slinger je er wel weer een andere dooddoener in.quote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt het wel degelijk gedeeltelijk in de hand. Jij weet ook wel dat Feyenoord het zichzelf vaak te moeilijk heeft gemaakt dit seizoen. En dat is ook iets wat veel kracht kost.
En dan is het nog maar de vraag of Mokotjo ook nog beter wordt, van die vind ik ook niet zo denderend eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben al een sterk vertegenwoordigd middenveld. Komend seizoen:
Ahmadi
Clasie Verdedigende middenvelder, niet te vergelijken met Guzman.
Vormer Verdedigende middenvelder, niet te vergelijken met Guzman.
Goossens Die is nu écht middelmaat, verder niks mis mee hoor. Tevens vaak geblesseerd.
Mokotjo
Leerdam Verdedigende middenvelder, niet te vergelijken met Guzman.
MIsschien Bakkal wel Wat je zegt 'misschien', daar dus niet van uitgaan.
Vilhena Te jong (of eerder te onervaren) om volgend seizoen al in een belangrijke wedstrijd te starten
En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Dat zijn er echt genoeg hoor.
Hmf is mijn kloon.quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Guidetti het volgende:
Happel en HMF, vertel eens. Wat is jullie relatie?
En krijg je meer persoonlijke duels, grotere kans op blessures of uitval, grotere kans op vermoeiing aan het eind van de pot et cetera.quote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch zelf wel bedenken dat het succes van dit seizoen voor Feyenoord met name ligt bij het extreem fel druk zetten. Daarbij staan ze met 3 middenvelders en moeten er dus grotere afstanden overbrugd worden.
Wereldtalent, aldus Van Hanegem.quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag of Mokotjo ook nog beter wordt, van die vind ik ook niet zo denderend eerlijk gezegd.
Doe dit lekker even in FB?quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Guidetti het volgende:
Happel en HMF, vertel eens. Wat is jullie relatie?
Met andere woorden zeg je dus "we hebben een tien nodig". En Clasie / Ahmadi verdedigende middenvelders noemenquote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag of Mokotjo ook nog beter wordt, van die vind ik ook niet zo denderend eerlijk gezegd.
Je moet eens een pot rugby kijken en vervolgens een voetbalwedstrijd. Knapen zijn het.quote:Op maandag 2 april 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soccereen Amerikaan die Rugby als voorbeeld neemt met hun gay American Football
Precies. Als er 1 team is dat zich enkel op basis van het spel in de Eredivisie vermoeid mag noemen is het (met name het middenveld) van Feyenoord wel.quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En krijg je meer persoonlijke duels, grotere kans op blessures of uitval, grotere kans op vermoeiing aan het eind van de pot et cetera.
En zelfs blessures, állés is ons bespaard gebleven eigenlijk. Ploeg is nog steeds superfit op het veld.
Nee, dik RESPECT juist voor onze technische staf / conditietrainers / artsen / medische staff / et cetera.
Ik heb anders wel het idee dat ze wat vaker richting de 16 mogen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met andere woorden zeg je dus "we hebben een tien nodig". En Clasie / Ahmadi verdedigende middenvelders noemen
Was daar íéts van terug te zien in thuis tegen NAC?quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Muto het volgende:
De helft van de spelers had pijntjes na Graafschap uit. Dat werkt zeker een tijdje door, waardoor je je slapper voelt.
Dat geldt idd voor de topwedstrijden. Maar in zo'n wedstrijd als gisteren hebben ze nou echt niet veel druk gezet hoor. En dat zou ook niet moeten. Het was meer dat ze na een snelle 1-0 (zoals zo vaak) zichzelf weer helemaal lieten terugzakken. Dan ga je achter de feiten aanlopen, volgt de gelijkmaker en dat kost teveel energie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch zelf wel bedenken dat het succes van dit seizoen voor Feyenoord met name ligt bij het extreem fel druk zetten. Daarbij staan ze met 3 middenvelders en moeten er dus grotere afstanden overbrugd worden.
Zijn gewoon latente homo's die rugbyers met al dat gefriemel in de scrum...quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet eens een pot rugby kijken en vervolgens een voetbalwedstrijd. Knapen zijn het.
Jij hebt Ahmadi niet uit gezien bij PSV bijvoorbeeld? Of uit bij Twente?quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het idee dat ze wat vaker richting de 16 mogen.
Nee, maar als je een week met pijntjes werkt dat door in je uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was daar íéts van terug te zien in thuis tegen NAC?Écht niet hoor.
Klopt, niet te vergelijken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet eens een pot rugby kijken en vervolgens een voetbalwedstrijd. Knapen zijn het.
Ahmadi heb ik niet doorgestreept hoor. Maar Het Middenveld van Feyenoord (jongen let op die hoofdletters(!)) speelt toch in een soort pijl naar achteren? Met clasie als achterste controleur en Bakkal en Ahmadi op 'de flanken'?quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met andere woorden zeg je dus "we hebben een tien nodig". En Clasie / Ahmadi verdedigende middenvelders noemenTechnisch gezien kan je dat nog wel zeggen maar echt kloppen doet het niet.
Maar klopt, daar heb je gelijk in(dat we een tien moeten hebben). Jammer genoeg is Guzman te duur, niet transfervrij en zelfs dan nog niet veel beter dan bijvoorbeeld Bakkal.
Lekker een ander alternatief vinden dus: lukt Geeltje vanzelf wel.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt idd voor de topwedstrijden. Maar in zo'n wedstrijd als gisteren hebben ze nou echt niet veel druk gezet hoor.
Dáár heb je gelijk in, en dát zou het ENIGE zijn wat je mag scharen onder het kopje 'mentaliteitsprobleem' (waar we het een tijdje geleden over hadden).quote:En dat zou ook niet moeten. Het was meer dat ze na een snelle 1-0 (zoals zo vaak) zichzelf weer helemaal lieten terugzakken. Dan ga je achter de feiten aanlopen, volgt de gelijkmaker en dat kost teveel energie.
Op slot gooien deden ze prima in de tweede helft op de persoonlijke fout van De Vrij na.quote:En dat bovenstaande is een mooi leerpunt voor het team voor de komende maanden/jaar. Een wedstrijd als die van gisteren snel beslissen, op slot gooien en energie bewaren voor echte tegenstanders.
Nee, toch? Dacht dat daar van afgezien was. Hebben ze bij RTL7 uiteindelijk toch een stel gevonden die wilde...quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Muto het volgende:
Volgende week Feyenoordsupporters in Voetbalfans op RTL 7.
Clasie staat links op de flank meestal. rechts Ahmadi, voorin Bakkal. De vorm is dus naar mijn mening (iig tegen NAC) dit:quote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ahmadi heb ik niet doorgestreept hoor. Maar Het Middenveld van Feyenoord (jongen let op die hoofdletters(!)) speelt toch in een soort pijl naar achteren? Met clasie als achterste controleur en Bakkal en Ahmadi op 'de flanken'?
Scherpquote:
Dat sowieso, maar die hele aanstellerij is gewoon triest. Die smerige Busquets van Barcelona had nooit met zo'n streek weg kunnen komen bij het rugby.quote:
Aah damn, dat worden dus weer trollende Ajacieden hier na de uitzending...quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Muto het volgende:
Volgende week Feyenoordsupporters in Voetbalfans op RTL 7.
Volgens jouw opstelling staan ze dus wel degelijk op een verdedigende positie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie staat links op de flank meestal. rechts Ahmadi, voorin Bakkal. De vorm is dus naar mijn mening (iig tegen NAC) dit:
^
Onze bezetting "achterin" is:quote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens jouw opstelling staan ze dus wel degelijk op een verdedigende positie.
Is ook zo. Bakkal speelt vooruit, wat meer op de linkerflank. Clasie min of meer daarachter en El Ahmadi staat net iets voor Clasie op de rechterflank.quote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens jouw opstelling staan ze dus wel degelijk op een verdedigende positie.
Het zijn wel primadonna's ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die hele aanstellerij is gewoon triest. Die smerige Busquets van Barcelona had nooit met zo'n streek weg kunnen komen bij het rugby.
Dat vond ik dus echt wel meevallen. Na de eerste minuten en de 1-0 tot de 2-1 (een periode waardoor je dus NAC terug laat komen) was het weer van: "mooi, 1-0 en de andere goals komen vanzelf wel".quote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]1e helft werd NAC compleet overrompeld.
Dat was ook niet erg idd, want toen stond je met 3-1 voor, terwijl NAC geen enkele aanstalte maakte om voor de 3-2 of 3-3 te gaan.quote:2e helft heb je gelijk, maar dat was dan ook gewoon de tactiek van Koeman. Wel zaaddodende tweede helft trouwens
Ik zei eerder dit topic al dat dat straks met Janmaat en Vormer erbij minder gaat worden.quote:Dáár heb je gelijk in, en dát zou het ENIGE zijn wat je mag scharen onder het kopje 'mentaliteitsprobleem' (waar we het een tijdje geleden over hadden).
Dat is zo idd, maar om eerst op de 3-1 te komen heeft toch iets teveel energie gekost.quote:Op slot gooien deden ze prima in de tweede helft op de persoonlijke fout van De Vrij na.
Ja theoretisch gezien klopt het ook, alleen in de praktijk is (zeker Ahmadi) toch meer een aanvallende middenvelder hoor. Clasie móét wel achter blijven hangen omdat het linksachterin niet zo rotsvast staat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook zo. Bakkal speelt vooruit, wat meer op de linkerflank. Clasie min of meer daarachter en El Ahmadi staat net iets voor Clasie op de rechterflank.
Ik denk juist dat hij dat wel lekker vind, in de scrum bij de Allblacksquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn wel primadonna's ja.
Ik denk dat ze Cristiano Ronaldo al aan het huilen krijgen door hem alleen aan te kijken voor de wedstrijd, bij een Haka van de Allblacks was hij het stadion uitgerend.
Ik ken hem niet. Thoughts?quote:Mitchell te Vrede maakt komende zomer transfervrij de overstap van Excelsior naar Feyenoord. De 20-jarige spits zal in De Kuip in principe een contract voor twee jaar met een optie voor nog eens twee jaar ondertekenen. ‘Mitchell is een jonge spits met veel groeipotentie’, aldus technisch directeur Martin van Geel. ‘We zien in hem een waardevolle toevoeging aan de selectie.’
Mitchell te Vrede genoot zijn opleiding bij AFC en AZ en maakte afgelopen zomer de overstap naar Excelsior. De spits speelde inmiddels 19 wedstrijden in de hoofdmacht van de Kralingers, maar maakt met name indruk met zijn scoringsdrift in de wedstrijden van het gecombineerde beloftenelftal Jong Feyenoord/Excelsior.
‘Mitchell is een fysiek sterke spits, een allrounder met ook de nodige snelheid’, vertelt Martin van Geel. ‘In het beloftenteam laat hij zien dat hij gemakkelijk scoort. Hij is zeker nog niet uitontwikkeld. Onze technische staf gaat graag met hem aan de slag omdat we denken dat hij veel mogelijkheden heeft. Met zijn lengte zou hij bovendien ook nog een ideale pinchhitter kunnen zijn.’
Zeer goed. 4 jaar staat hij dus gewoon vast in principe, kost vrijwel niets, en kan uitgroeien tot een goede voetballer op zijn positie.quote:
Ik vind die Janmaat eigenlijk helemaal niet zo extreem sterk. Hij zal zich echt nog moeten ontwikkelen in mijn ogen om echt beter te zijn dan Leerdam hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt wel meevallen. Na de eerste minuten en de 1-0 tot de 2-1 (een periode waardoor je dus NAC terug laat komen) was het weer van: "mooi, 1-0 en de andere goals komen vanzelf wel".
[..]
Dat was ook niet erg idd, want toen stond je met 3-1 voor, terwijl NAC geen enkele aanstalte maakte om voor de 3-2 of 3-3 te gaan.
[..]
Ik zei eerder dit topic al dat dat straks met Janmaat en Vormer erbij minder gaat worden.![]()
Daar vertrouw ik eigenlijk wel een beetje op.
[..]
Dat is zo idd, maar om eerst op de 3-1 te komen heeft toch iets teveel energie gekost.
Ja, een echtpaar uit Zwolle. De man wil eigenlijk nooit naar De Kuip wegens zijn gezondheid, maar als hij gaat lopen de emoties hoog op. Zoiets las ik vandaag in het AD iig.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, toch? Dacht dat daar van afgezien was. Hebben ze bij RTL7 uiteindelijk toch een stel gevonden die wilde...
Ik hoop niet dat dit de vervanger van Guidetti is...quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef Ritmo het volgende:
Aanwinst 4 erbij dus. Hoewel nog moet blijken of het een aanwinst is natuurlijk.
Leerdam stond anders wel te zwijnen hoor weer tegen NAC. De slechtste voetballer op 't veld aan Feijenoordkant (was wel een 6je hoor, dat dan weer wel)quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die Janmaat eigenlijk helemaal niet zo extreem sterk. Hij zal zich echt nog moeten ontwikkelen in mijn ogen om echt beter te zijn dan Leerdam hoor.
El Ahmadi is gewoon zowel aanvallend als verdedigend enorm belangrijk. Box to Box.quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja theoretisch gezien klopt het ook, alleen in de praktijk is (zeker Ahmadi) toch meer een aanvallende middenvelder hoor. Clasie móét wel achter blijven hangen omdat het linksachterin niet zo rotsvast staat.
Het is niet uitgesloten dat die jongen het in aanvallend opzicht gewoon goed kan.
Maar ik zei al: ik ben met hem eens dat we een 10 nodig hebben(dat is feitelijk wat hij gewoon zegt: voor de rest hebben we een prima middenveld). En Guzman is daar ábsoluut niet de jongen voor (Transfersom, hoog salaris, kusje kroel)
Denk na. Natuurlijk nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit de vervanger van Guidetti is...
Bedoel ook niet alleen qua kracht, ook qua felheid. En dat is ie wel redelijk.Leerdam natuurlijk ook, maar veel andere spelers missen het nog.quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die Janmaat eigenlijk helemaal niet zo extreem sterk. Hij zal zich echt nog moeten ontwikkelen in mijn ogen om echt beter te zijn dan Leerdam hoor.
Zeiden we ook van Clasie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef Ritmo het volgende:
Aanwinst 4 erbij dus. Hoewel nog moet blijken of het een aanwinst is natuurlijk.
Alsof alle Feyenoorders hooligans zijn.quote:Voetbalfans "Feyenoord"
Aflevering 2 Seizoen 2
Een grote Feyenoord fan wordt gevolgd die op weg is naar een belangrijke wedstrijd. Het is zeker geen hooligan, maar een man of vrouw waarbij hun club de rode draad in hun leven vormt.
Nee joh.quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit de vervanger van Guidetti is...
Ik zie Janmaat anders ook genoeg fouten maken. Elke keer als ik kijk grijpt hij wel een keer slap in waardoor een aanvaller een gevaarlijk schot op doel kan lanceren waar regelmatig een doelpunt uit valt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leerdam stond anders wel te zwijnen hoor weer tegen NAC. De slechtste voetballer op 't veld aan Feijenoordkant (was wel een 6je hoor, dat dan weer wel)
Het is ook weer echt de naam die we dragen héquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Muto het volgende:
Alleen al die beschrijving op de website van Voetbalfans:
[..]
Alsof alle Feyenoorders hooligans zijn.
Ja, maar die verdediging is uitermate zwakker dan die van Feijenoord door de linie heen. Komt hij bij ons erbij heb je dus dik kans dat hij zich kan optrekken aan de rest.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie Janmaat anders ook genoeg fouten maken. Elke keer als ik kijk grijpt hij wel een keer slap in waardoor een aanvaller een gevaarlijk schot op doel kan lanceren waar regelmatig een doelpunt uit valt.
Maar dat staat hier toch los van?quote:
Hij is ouder dan Guidetti.quote:
Komtie: De tijd zal het leren.quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar die verdediging is uitermate zwakker dan die van Feijenoord door de linie heen. Komt hij bij ons erbij heb je dus dik kans dat hij zich kan optrekken aan de rest.
Nogmaals: dat zeiden we ook van Clasie. Blijft gewoon afwachten hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dat staat hier toch los van?![]()
Bedoel eerder dat ik hem nog niet goed genoeg ken om in te schatten hoe goed ie is.
Misschien is het idd wel een hele grote aanwist, maar dat moeten we nog zien.
Suggestieve media gebaggerquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Muto het volgende:
Alleen al die beschrijving op de website van Voetbalfans:
[..]
Alsof alle Feyenoorders hooligans zijn.
Sowieso is dat programma echt schadelijk voor het imago van de voetbalsupporter.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is ook weer echt de naam die we dragen hé. Ik ben bang dat het beschamend gaat worden
Als je die PSV'ers zag
![]()
Ik ben het met je eens. Die PSV'ers. Dacht je dat het na het schoenpompdebacel niet slechter kon worden...quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso is dat programma echt schadelijk voor het imago van de voetbalsupporter.
Dat is toch precies wat ik bedoek?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals: dat zeiden we ook van Clasie. Blijft gewoon afwachten hoe zo'n jongen zich ontwikkelt.
grote mislukking, zelfs voor Excelsior komt hij zwaar te kort.quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeer goed. 4 jaar staat hij dus gewoon vast in principe, kost vrijwel niets, en kan uitgroeien tot een goede voetballer op zijn positie.
Wederom: Geel
Dat ze Fernandez maar lekker verkopenquote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ouder dan Guidetti.
We hebben al een 'spits' met Fernandez, een backup met Achahbar en nu dus deze gozer.
Zal er dan nog een 4e spits bijkomen?
Iddquote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die PSV'ers. Dacht je dat het na het schoenpompdebacel niet slechter kon worden...
quote:Feyenoord wil talenten binden
Feyenoord hoopt op korte termijn een aantal talenten voor langere tijd vast te leggen. Technisch directeur Martin van Geel praat deze week met de belangenbehartigers van Kelvin Leerdam en Jerson Cabral.
John Veldman komt donderdag als eerste langs bij de ‘td’. De zaakwaarnemer van Leerdam zal daarbij terugkomen op de aanbieding die begin februari aan de 21-jarige rechtsback werd gedaan om diens tot medio 2013 lopende contract open te breken en te verlengen.
Vrijdag spreekt Van Geel met Wessel Weezenberg, de belangenbehartiger van Cabral. Ook de 21-jarige linksbuiten ligt bij Feyenoord vast tot halverwege 2013. Hij kreeg eind januari al een voorstel om zijn contract tegen een hoger salaris te verlengen.
“Beide zaakwaarnemers zullen terugkomen op de aanbieding die hun spelers is gedaan”, aldus Van Geel. “Of we deze week al tot een akkoord kunnen komen is afwachten.”
Binnenkort praat de technisch directeur eveneens met de zaakwaarnemers van de A-junioren Anass Achahbar (18), Tonny Trindade de Vilhena (17) en Terence Kongolo (18). De eerste twee talenten liggen vast tot de zomer van 2014, Kongolo tot die van 2013.
“We willen die jongens financieel belonen voor de ontwikkeling die ze de dit seizoen doormaken,” zegt Van Geel. “Daarnaast willen we een stuk bescherming inbouwen door ze langer aan ons te binden.”
De doelmannen Erwin Mulder (contract tot medio 2013) en Ronald Graafland (contract tot komende zomer) werd door Feyenoord al eerder een aanbieding gedaan. Zij geven beiden aan dat het een kwestie van tijd is voordat ze een nieuwe verbintenis tekenen.
Kijk je het Jong elftal weleens? Gast is echt niet zo slecht als je hier wil voordoen hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
grote mislukking, zelfs voor Excelsior komt hij zwaar te kort.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers-Doetinchem.dhtmlquote:Publicatie beelden relschoppers Doetinchem
De politie in de Achterhoek wil beelden van de rellen tussen supporters van de Graafschap en Feyenoord op 25 maart gebruiken om de veroorzakers in de kraag te grijpen.
Circa 100 supporters van beide clubs waren betrokken bij een confrontatie bij het Doetinchemse stadion de Vijverberg.
De politie roept betrokkenen op zich te melden. Gebeurt dat niet, dan worden de beelden gepubliceerd, maakte de politie maandag bekend. De politie vraagt ook getuigen die de rellen hebben vastgelegd met een camera, het beeldmateriaal af te staan.
Bij de ongeregeldheden is één beveiligster gewond geraakt. De ME trad op maar er werd niemand opgepakt. Veel Feyenoordsupporters zaten tijdens de wedstrijd verspreid door het stadion in plaats van in het vak voor bezoekers.
Fernandez, really?quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ouder dan Guidetti.
We hebben al een 'spits' met Fernandez, een backup met Achahbar en nu dus deze gozer.
Zal er dan nog een 4e spits bijkomen?
Arme Happelquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers-Doetinchem.dhtml
Sowieso kunnen we hem en Swerts toch niet meer als serieuze leden van de selectie beschouwen?quote:
Dat vinden wij allemaal, maar uiteindelijk heeft hij een contract en nummer 9.quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fernandez, really?![]()
Als hij nou nog geweldig zou voetballen zou ik hem na zijn 'incidentjes' nog een kans geven. Maar die gozer is echt niet het type speler wat je in je selectie wilt hebben als Feyenoord-zijnde.
Het is dat hij zich als een mongool gedraagt maar hij speelde op links niet onverdienstelijk. Maar ja, dat doet Cissé nu ook.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso kunnen we hem en Swerts toch niet meer als serieuze leden van de selectie beschouwen?
Zodra we een iets bredere bank hebben (al is het maar met een paar doorbrekende jeugdspelers), belanden die gewoon op de tribune.
Zou die verlenging van Swerts van de baan zijn? Ik hoor er niets meer over..quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso kunnen we hem en Swerts toch niet meer als serieuze leden van de selectie beschouwen?
Zodra we een iets bredere bank hebben (al is het maar met een paar doorbrekende jeugdspelers), belanden die gewoon op de tribune.
Jezus! Wat een hoop spelersquote:Binnenkort praat de technisch directeur eveneens met de zaakwaarnemers van de A-junioren Anass Achahbar (18), Tonny Trindade de Vilhena (17) en Terence Kongolo (18). De eerste twee talenten liggen vast tot de zomer van 2014, Kongolo tot die van 2013.
“We willen die jongens financieel belonen voor de ontwikkeling die ze de dit seizoen doormaken,” zegt Van Geel. “Daarnaast willen we een stuk bescherming inbouwen door ze langer aan ons te binden.”
De doelmannen Erwin Mulder (contract tot medio 2013) en Ronald Graafland (contract tot komende zomer) werd door Feyenoord al eerder een aanbieding gedaan. Zij geven beiden aan dat het een kwestie van tijd is voordat ze een nieuwe verbintenis tekenen.
Oh ja, die was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is dat hij zich als een mongool gedraagt maar hij speelde op links niet onverdienstelijk. Maar ja, dat doet Cissé nu ook.
Cissé kan trouwens ook in de spits jongens.
Volgens mij kun je hem beter op z'n huidige plek laten staan. Daar speelt ie echt prima.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is dat hij zich als een mongool gedraagt maar hij speelde op links niet onverdienstelijk. Maar ja, dat doet Cissé nu ook.
Cissé kan trouwens ook in de spits jongens.
Volgens mij is dat met de komst van Janmaat en de komende terugkeer van Schenkeveld nu wel van de baan ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef eight het volgende:
[..]
Zou die verlenging van Swerts van de baan zijn? Ik hoor er niets meer over..
Vastleggen van jeugdspelers is volgens mij altijd goedkoper dan het halen spelers van andere clubs. Hopelijk timmeren ze de boel goed dicht en krijgen we geen Castaignos-verhalen meer.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus! Wat een hoop spelers
Als dat maar salarieël tenminste geen problemen gaat geven: TOP
GEEL
Weet ik: just sayingquote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem beter op z'n huidige plek laten staan. Daar speelt ie echt prima.
Je mag toch goffedomme hopen van wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met de komst van Janmaat en de komende terugkeer van Schenkeveld nu wel van de baan ja.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mag toch goffedomme hopen van wel.
Dat die gast ooit landskampioen profvoetballer is geworden
Ze hebben in principe iedereen die niet verlengd gaat worden voor 1 april een brief moeten sturen. Dit om pro forma het contract te ontbinden, als ze dit later doen wordt het namelijk automatisch verlengd. (geloof ik)quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met de komst van Janmaat en de komende terugkeer van Schenkeveld nu wel van de baan ja.
Daar dacht ik laatst ook al aan. Maar het is de meest verstandige en logische manier van handelen nu. Pure investering.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus! Wat een hoop spelers
Als dat maar salarieël tenminste geen problemen gaat geven: TOP
GEEL
Toch is het positief dat Van Geel constant bezig is, en niet zoals Beenhakker op 18 augustus eens rond gaat bellen of er nog wat te vinden is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet uitgesloten dat Swerts die brief gehad heeft?quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben in principe iedereen die niet verlengd gaat worden voor 1 april een brief moeten sturen. Dit om pro forma het contract te ontbinden, als ze dit later doen wordt het namelijk automatisch verlengd. (geloof ik)
Dat is waar ook ja. Heb verder niets gehoord of Swerts zo'n brief heeft gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben in principe iedereen die niet verlengd gaat worden voor 1 april een brief moeten sturen. Dit om pro forma het contract te ontbinden, als ze dit later doen wordt het namelijk automatisch verlengd. (geloof ik)
Geen idee, ik heb er niks over gehoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat Swerts die brief gehad heeft?
Ja, als je er vanuit gaat dat die jongens ook daadwerkelijk gaan verkopen. En dát is maar zeer de vraag.quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst ook al aan. Maar het is de meest verstandige en logische manier van handelen nu. Pure investering.
Die Ajacied dan, met z'n "Stone Iceland". Driedubbel gestikt, stevige jas.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is ook weer echt de naam die we dragen hé. Ik ben bang dat het beschamend gaat worden
Als je die PSV'ers zag
![]()
Die heeft z'n brief tot contractverlenging ÓP 1 april gehad natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja. Heb verder niets gehoord of Swerts zo'n brief heeft gehad.
Idd. Beenhakker had een bepaalde arrogantie van: "als ik bel of ik vraag of ze (bij)tekenen, dan doe ik dat als dat mij uitkomt, en dan hebben ze niet te weigeren" over zich.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch is het positief dat Van Geel constant bezig is, en niet zoals Beenhakker op 18 augustus eens rond gaat bellen of er nog wat te vinden is.
Plus, spelers weten nu gewoon dat het graag of niet is. De club presteert weer, er is concurrentie en van Geel is niet bang om spelers in de wacht te zetten als ze lastig doen. Aan de andere kant beloont hij ze tijdig voor hun prestaties en loyaliteit. Precies zoals het hoort.quote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Beenhakker had een bepaalde arrogantie van: "als ik bel of ik vraag of ze (bij)tekenen, dan doe ik dat als dat mij uitkomt, en dan hebben ze niet te weigeren" over zich.
Van Geel gaat heel respectvol met spelers om, informeert op tijd mensen en gaat niet af wachten. Daardoor zie je ook direct dat je respect terugkrijgt van die spelers.
Beenhakker had de functie vanwege zijn naam en mogelijke contacten, Van Geel vanwege zijn competenties en bewezen contacten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Beenhakker had een bepaalde arrogantie van: "als ik bel of ik vraag of ze (bij)tekenen, dan doe ik dat als dat mij uitkomt, en dan hebben ze niet te weigeren" over zich.
Van Geel gaat heel respectvol met spelers om, informeert op tijd mensen en gaat niet af wachten. Daardoor zie je ook direct dat je respect terugkrijgt van die spelers.
Als je 1 op de 3 jongens verkoopt, haal je direct al die contracten er uit.quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, als je er vanuit gaat dat die jongens ook daadwerkelijk gaan verkopen. En dát is maar zeer de vraag.
De spelers die je écht kan verkopen zijn de maximaal 15 die uitkomen in je eerste elftal.
Als je echter 35 contractspelers ofzo hebt....
Daarom is het zo lekker om Excelsior als satellietje te hebben
Wel kut dat ze waarschijnlijk degraderen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, als je er vanuit gaat dat die jongens ook daadwerkelijk gaan verkopen. En dát is maar zeer de vraag.
De spelers die je écht kan verkopen zijn de maximaal 15 die uitkomen in je eerste elftal.
Als je echter 35 contractspelers ofzo hebt....
Daarom is het zo lekker om Excelsior als satellietje te hebben
Inderdaad, die gemakzucht heeft ervoor gezorgd dat Rekik, Castaignos, Fer en Wijnaldum binnen 8 maanden tijd allemaal Feyenoord hebben verlaten. Niet verwonderlijk dat Feyenoord van hem af wildequote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zijn baas in de play-offs, gewoon de Graafschap voorblijven.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wel kut dat ze waarschijnlijk degraderen.
Dat probeerde Beenhakker ook, maar toen ging het helemaal mis. Die stelde via de media opeens deadlines aan jongens als Vlaar, waarna die verbaast zeiden dat ze nog niet eens een contractvoorstel hadden gezien.quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus, spelers weten nu gewoon dat het graag of niet is. De club presteert weer, er is concurrentie en van Geel is niet bang om spelers in de wacht te zetten als ze lastig doen. Aan de andere kant beloont hij ze tijdig voor hun prestaties en loyaliteit. Precies zoals het hoort.
Dat gaat niet gebeuren, De Graafschap lijkt nu al de handdoek in de ring te hebben gegooid.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wel kut dat ze waarschijnlijk degraderen.
Precies dit idd. Ik was ook eerst erg blij toen ie kwam. Maar ik denk dat hij gewoon niet meer in de huidige voetbalwereld past. Zijn manier van handelen en doen werkten 10 a 20 jaar geleden goed, nu niet meer.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, die gemakzucht heeft ervoor gezorgd dat Rekik, Castaignos, Fer en Wijnaldum binnen 8 maanden tijd allemaal Feyenoord hebben verlaten. Niet verwonderlijk dat Feyenoord van hem af wilde. Beenhakker mag Van Geel dankbaar zijn dat hij nog 10 miljoen uit deze catastrofale situatie heeft weten te redden. En dan ook nog zo'n act opvoeren tijdens die persconferentie, beschamend. Ik had/heb Beenhakker redelijk hoog zitten, maar hij heeft simpelweg kei- en keihard gefaald bij Feyenoord.
Beenhakker heeft gewoon 1 kunstje. Een beetje ouwe-jongens-krentenbrood met de spelers omgaan en hopen dat ze op basis van zijn naam en die van de club toch wel overstag gaan. Hij was alleen 1 dingetje vergeten: Spelersmakelaars geven geen fuck om namen, tenzij je ¤ heet...quote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat probeerde Beenhakker ook, maar toen ging het helemaal mis. Die stelde via de media opeens deadlines aan jongens als Vlaar, waarna die verbaast zeiden dat ze nog niet eens een contractvoorstel hadden gezien.
Beenhakker heeft volgens Derksen wel het legioen koest gehouden.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Tja dat we blij waren met beenhakker na Boszis niet verwonderlijk
Door ze in slaap te zuchten....quote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beenhakker heeft volgens Derksen wel het legioen koest gehouden.
De naam Beenhakker zegt zo'n Castaignos ook weinig meer.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beenhakker heeft gewoon 1 kunstje. Een beetje ouwe-jongens-krentenbrood met de spelers omgaan en hopen dat ze op basis van zijn naam en die van de club toch wel overstag gaan. Hij was alleen 1 dingetje vergeten: Spelersmakelaars geven geen fuck om namen, tenzij je ¤ heet...
Nee, maar Castaignos zou nog ontvankelijk kunnen zijn voor de grootsheid van Feyenoord. Dat is Arie Treffers echt niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De naam Beenhakker zegt zo'n Castaignos ook weinig meer.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beenhakker heeft volgens Derksen wel het legioen koest gehouden.
Te Vrede is er enkel bijgehaald zodat we hem nog voor de start van het volgende seizoen voor 5 miljoen aan Eindhovense subsidie kunnen overdragen aan PSV.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Te Vrede de opvolger van Guidetti lees ik net, dan hoeven we van Feyenoord niet veel te verwachten volgend seizoen.
.......... We weten niet eens of John nog een jaar komt. Bij CL niet onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Te Vrede de opvolger van Guidetti lees ik net, dan hoeven we van Feyenoord niet veel te verwachten volgend seizoen.
De Graafschap heeft anders wel een veel gemakkelijker programma. De enerlaatste speelronde wordt belangrijk, dan spelen ze tegen elkaar.quote:
Eerder de opvolger van Fernandez, of een nieuwe 3e spits.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje jammer dat je meteen over PSV moet beginnen. Ik vind het gewoon vreemd en zou niet weten wat ze met Te Vrede moeten. Feyenoord was juist goed bezig met de aankopen voor volgend seizoen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te Vrede is er enkel bijgehaald zodat we hem nog voor de start van het volgende seizoen voor 5 miljoen aan Eindhovense subsidie kunnen overdragen aan PSV.
Bij Feyenoord spreken we niet meer van opvolgen, slechts nog van aanvullen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Breedte van de selectie en zulksquote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je meteen over PSV moet beginnen. Ik vind het gewoon vreemd en zou niet weten wat ze met Te Vrede moeten. Feyenoord was juist goed bezig met de aankopen voor volgend seizoen.
Het is je al uitgelegd, slechts voor de breedte. Net zoals Goossens niet voor de basis is gehaald.quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je meteen over PSV moet beginnen. Ik vind het gewoon vreemd en zou niet weten wat ze met Te Vrede moeten. Feyenoord was juist goed bezig met de aankopen voor volgend seizoen.
Dus jou opmerking was geen troll...quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet ook wel. Volgend jaar de dubbel pakken en kwartfinale CL (we laten die joden zien hoe het wél moet). 8) Zo'n brede selectie komt dan wel beter uit weetje.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Breedte van de selectie en zulks
quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is je al uitgelegd, slechts voor de breedte. Net zoals Goossens/Janmaat niet voor de basis is gehaald.
Iemand die 20 wedstrijden per jaar geschorst is en een talent.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee joh, ik troll nooit
Voor de breedte heb je Fernandez en Achahbar toch al?
In Milaan en Londen zal men rillen bij de naam Te Vrede.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ook wel. Volgend jaar de dubbel pakken en kwartfinale CL (we laten die joden zien hoe het wél moet). 8) Zo'n brede selectie komt dan wel beter uit weetje.
Jwtzlf.
Dit dus ja. En dat kan ook prima, met meer wedstrijden volgend seizoen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Grifte het volgende:
Janmaat zeker voor de basis, Leerdam is gewoon gelegenheids rb, geen schande voor hem dat er een vervanger komt, hij moet zich gewoon bewijzen op het middenveld.
Fernandez zie ik liever gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee joh, ik troll nooit
Voor de breedte heb je Fernandez en Achahbar toch al?
Ik denk het eerlijk gezegd nog niet. Misschien in de beker, als we daar een keer meer dan 1 ronde overleven.quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef Ritmo het volgende:
Volgend seizoen gaat Achabar toch wel wat spelen mag ik aannemen.
Die jongen kost vrijwel niets en heeft blijkbaar potentie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar is Te Vrede wel zoveel verder dan een B-junior?quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Merkie het volgende:
Van Geel investeert in de breedte, dat is heel slim. Je kan niet voor iedere geblesseerde speler een B-junior bij de selectie halen.
Dat zou dus eigenlijk ook betekenen dat een van de 4 CV's (waarschijnlijk Vlaar) verkocht wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Grifte het volgende:
Janmaat zeker voor de basis, Leerdam is gewoon gelegenheids rb, geen schande voor hem dat er een vervanger komt, hij moet zich gewoon bewijzen op het middenveld.
Hij is dan 18 of 19 'al', en zit al een jaar bij de selectie. Dan zou je toch wel regelmatige invalbeurten moeten gaan maken onderhand.quote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd nog niet. Misschien in de beker, als we daar een keer meer dan 1 ronde overleven.
Geen idee. Hij is wel ouder en dus fysiek sterker.quote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar is Te Vrede wel zoveel verder dan een B-junior?
Hoe leg je die link? Leerdam gaat voor een middenveldpositie, hoe heeft dat effect op de 4 CV's?quote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zou dus eigenlijk ook betekenen dat een van de 4 CV's (waarschijnlijk Vlaar) verkocht wordt.
Met die argumentatie kon je ook v. Beukering halen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is wel ouder en dus fysiek sterker.
Nu de ballen wat fijner voor hem neerleggen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met die argumentatie kon je ook v. Beukering halen.
Ik wilde PRECIES dit zeggenquote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe leg je die link? Leerdam gaat voor een middenveldpositie, hoe heeft dat effect op de 4 CV's?
Als je bij Excelsior amper speelt dan lijk het me sterk dat je wat kan toevoegen aan Feyenoord, maar we zullen het wel zien dan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die jongen kost vrijwel niets en heeft blijkbaar potentie.
Je kunt hem ook laten gaan en dan over een paar jaar weer terug kopen voor een paar miljoen zoals psv dat graag doet.
En dan klopt het ook nog. Hij was ok fysiek sterker, alleen niet zo snel...quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met die argumentatie kon je ook v. Beukering halen.
van een spits moet je wel verwachten dat hij snelheid heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan klopt het ook nog. Hij was ok fysiek sterker, alleen niet zo snel...
Ja klopt, maar de aanname was dat hij vanwege een hogere leeftijd ook fysiek sterker zou zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van een spits moet je wel verwachten dat hij snelheid heeft.
Dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Joh heb gewoon vertrouwen in mister Yellow, alles komt goed
quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu de ballen wat fijner voor hem neerleggen.
Inderdaad. Knap hoe je een negatieve snelheid kunt behalen. - 5 km/h rennen is mij iig nog nooit gelukt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de aanname was dat hij vanwege een hogere leeftijd ook fysiek sterker zou zijn.
De snelheid van Jhon gaan we nooit meer evenaren.
Überhaupt iemand gemeten wat zijn snelheid was?quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de aanname was dat hij vanwege een hogere leeftijd ook fysiek sterker zou zijn.
De snelheid van Jhon gaan we nooit meer evenaren.
Dat 'sprintje' vind ik samen met de 10-0 echt een van de dieptepunten van wat ik ooit heb gezien wat betreft Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan klopt het ook nog. Hij was ok fysiek sterker, alleen niet zo snel...
Dat was ook echt beschamend ja.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat 'sprintje' vind ik samen met de 10-0 echt een van de dieptepunten van wat ik ooit heb gezien wat betreft Feyenoord.
Hangt er vanaf. Wat is 'snel'? Snelheid in uitkappen/uithalen/schieten is wat anders dan snelheid in sprinten ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van een spits moet je wel verwachten dat hij snelheid heeft.
Een gelegenheidsRB is iets anders dan een échte RB hé. Verder komt Schenkeveld volgend seizoen terug. Dan heb je dus 2 plaatsen voor 4 écht CV's, en geen gelegenheidsRB-positie meer omdat die positie dan vergeven is. Mark my words.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wilde PRECIES dit zeggenEr komt iemand op de RB positie bij, de 'oude' RB gaat een linie naar voren, dus verliezen we een CV.... duuuuus?
Het zegt genoeg dat de verdediger die vanuit Schiedam aan zijn inhaalrace begon, moest inhouden om hem niet voorbij te lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Überhaupt iemand gemeten wat zijn snelheid was?
Huntelaar is ook niet super snel volgens mij, maar als hij de bal heeft ligt de bal binnen 2 seconden in het net. Ik heb liever dat iemand op die manier snel is dan snel als Usain Schaken.quote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Wat is 'snel'? Snelheid in uitkappen/uithalen/schieten is wat anders dan snelheid in sprinten ofzo.
Precies, dat bedoel ik. Zelfde geldt voor v. Nistelrooy, die was ook niet extreem snel met lopen ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huntelaar is ook niet super snel volgens mij, maar als hij de bal heeft ligt de bal binnen 2 seconden in het net. Ik heb liever dat iemand op die manier snel is dan snel als Usain Schaken.Al ligt dat ook aan de positie.
Dude, ik heb dit een paar keer gelezen. Maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een gelegenheidsRB is iets anders dan een échte RB hé. Verder komt Schenkeveld volgend seizoen terug. Dan heb je dus 2 plaatsen voor 4 écht CV's, en geen gelegenheidsRB-positie meer omdat die positie dan vergeven is. Mark my words.
Ik snap het ook niet helemaal, maar ik begrijp dat - omdat Schenkeveld erbij komt - er eventueel een CV mag vertrekken.quote:Op maandag 2 april 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, ik heb dit een paar keer gelezen. Maar ik snap het nog steeds niet.
Een goede spits moet gewoon een egoïstische goalgetter zijn. Hoe zeer ik de man ook haat: Pipo Inzaghi is een wereldspits. Hij kan niet voetballen, is een kwal, maar scoort altijd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Zelfde geldt voor v. Nistelrooy, die was ook niet extreem snel met lopen ofzo.
Enige kritiek (naast het feit dat ie vaak geblesseerd was natuurlijk) die ik op hem had was altijd dat ie totaal niet doelgericht was. Kon idd erg hard rennen en zichzelf vrij spelen, maar vervolgens schoot ie naast of in de handen van de keeper.quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
Cissé is ook een beest met zijn grote stappen. Verbaas me er keer op keer over hoe snel die gast wel niet is.
Aah ok, maar Schenkeveld kan ook RBquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar ik begrijp dat - omdat Schenkeveld erbij komt - er eventueel een CV mag vertrekken.
Nou, die mening deel ik met hem, maar dat heeft geen reet met Janmaat noch Leerdam te maken
Idd. Een pure goede spits moet inzicht en handelingssnelheid hebben. Voor buitenspelers is snelheid in lopen etc. weer belangrijker.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een goede spits moet gewoon een egoïstische goalgetter zijn. Hoe zeer ik de man ook haat: Pipo Inzaghi is een wereldspits. Hij kan niet voetballen, is een kwal, maar scoort altijd.
De goals tegen Twente en NAC waren idd van zeldzame klasse (voor zijn doen). Ontzettend doelgericht.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Enige kritiek (naast het feit dat ie vaak geblesseerd was natuurlijk) die ik op hem had was altijd dat ie totaal niet doelgericht was. Kon idd erg hard rennen en zichzelf vrij spelen, maar vervolgens schoot ie naast of in de handen van de keeper.
Dat ie de laatste weken wél die bal er goed inschiet, stemt me hoopvol.
Zou dat toch Makaay's werk ook zijn?
Ja zie je, daarom geven die gasten bij ons geen fatsoenlijke voorzet af... Als jij al zegt dat alleen hardlopen belangrijker isquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Een pure goede spits moet inzicht en handelingssnelheid hebben. Voor buitenspelers is snelheid in lopen etc. weer belangrijker.
Huidige situatie = 3 CV's + GelegenheidsRB Leerdam + Nelom.quote:Op maandag 2 april 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, ik heb dit een paar keer gelezen. Maar ik snap het nog steeds niet.
Dat is ook op een andere manier hoopvol.quote:Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
De goals tegen Twente en NAC waren idd van zeldzame klasse (voor zijn doen). Ontzettend doelgericht.
Ik zeg niet dat alleen rennen belangrijk isquote:Op maandag 2 april 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja zie je, daarom geven die gasten bij ons geen fatsoenlijke voorzet af... Als jij al zegt dat alleen hardlopen belangrijker is
Ik zag hem al op Twitter ja, geniaal.quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Deze is het posten wel waard:
[ afbeelding ]
Hij gebruikt z'n lichaam ook goed. "Vroeger" was hij altijd sterk en snel, maar puntje bij paaltje waren verdedigers hem toch redelijk eenvoudig te slim af. Maar zoals hij tegen Twente en NAC speelde, dan moet je toch gewoon een beer van een verdediger zijn om hem af te stoppen. Er is echt individueel met hem gewerkt volgens mij, dat moet wel.quote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook op een andere manier hoopvol.
Hij heeft wel eens gezegd dat ie nooit de bal echt goed kon raken om uit te halen, vanwege de chronische pijn/last in z'n voet. Wellicht dat dat nu echter over is.
Ik denk eerder dat het als volgt gaat zijn:quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Huidige situatie = 3 CV's + GelegenheidsRB Leerdam + Nelom.
Nu speelt dus 2/3 van de CV's, en als er plek is op het middenveld (en Leerdam dus naar voren schuift) zelfs 3/3 omdat de Vrij dan naar rechtsback kan.
Situatie volgend seizoen = 4 CV's + Janmaat + Nelom en Ramsteijn
Hier speelt dus slechts 2/4 (Als je Ramsteijn als LCV rekent zelfs 2/5) van de CV's, en is er ook geen kans op een 3/4 omdat Janmaat op zijn plek voetbalt.
Het aantal plaatsen wordt dus kleiner en het aantal spelers voor die plaatsen wordt groter. Duidelijk dus dat er een CV vertrekt.
Precíés dat was mijn argument twee topics terug in mijn 'rant' tegen het publiek gisteren. Godverdomme, dat "Ajaxpubliek" van NAC was nog terecht ook.quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Merkie het volgende:
Daarom snap ik ook niet dat mensen 10 minuten voor tijd weggaan bij NAC, kom op man, de voorgaande seizoenen waren echt drama (ook het eerste jaar onder Been, ondanks dat we veel punten hadden). Soms heb ik het idee dat 90% dat allemaal allang weer vergeten is.
BMI is geen Linksback hé.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het als volgt gaat zijn:
LB: 1. BMI, 2. Nelom (Backup Ramsteijn)
CV: 1. Vlaar, 2. De Vrij (Backup BMI en Schenkeveld)
RB: 1. Janmaat, 2. Schenkeveld (Backup Leerdam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |