quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen. Ajacied422
F5-en? Hoezo, ik kreeg in beeld dat het topic dicht was na mijn post.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen.
Niks te zien idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
En, omdat waarschijnlijk niemand nu de leasebak van Leerdam ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen? Daarom TT?
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...
Was lachen topic toch?quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.
bierquote:Op maandag 2 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Topic is dicht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Fuszy het volgende:
De Guzman denkt dus aan een terugkeer naar Nederland. FC Twente of Feyenoord, maar ik denk niet dat hij echt 'welkom' is. Natuurlijk kan die jongen goed voetballen, maar wat hij hier heeft geflikt kan niet op veel sympathie rekenen.
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.
Wat weet jij er nou weer van...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
1) City gaf geen bankgarantiequote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.
Los daarvan staat het iemand gewoon vrij om z'n contract uit te dienen natuurlijk. Het is niet alsof hij heeft geweigerd om nog 1 stap op het veld te zetten.
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.
Godverdomme zegquote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
Ook een reden ja.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Cara het volgende:
Hij had dankbaarder mogen zijn dat Feyenoord hem een paar jaar heeft geholpen met relativeren, het doorbetalen van zijn salaris etc. Niet dat je zodra je beter bent er maar gelijk vandoor gaat. Een verlenging had Feyenoord geld opgeleverd en waarde voor het uitgegeven geld.
Vraag jezelf eens af waar dit Feyenoord middenveld voor geroemd wordt? Juist..quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Maak een spandoek voor bij de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
AZ heeft een 10 keer zwaarder seizoen.
AZ heeft de conditioneel sterkst trainende hoofdtrainer van Nederland.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
ja gvdquote:
Dude...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht dat die kikvorsmannen ze eens wat mannelijkheid bij kunnen brengen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme zegAls jij een vrouw was scheidt jouw kut koningswater af
WAT BEN JIJ ZUUR ZEG.
Dúh ze zijn moe, wij spelen het meest-belastende voetbal in de eredivisie, zeker wat het middenveld betreft. Continue afjagen ga je vanzelf voelen hoor ...
By the way: ZEGGEN dat je moe ben is één ding: op het veld zie je daar niets van.
Als je dat zegt begrijp je niets van voetbal.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |