quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen. Ajacied422
F5-en? Hoezo, ik kreeg in beeld dat het topic dicht was na mijn post.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen.
Niks te zien idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
En, omdat waarschijnlijk niemand nu de leasebak van Leerdam ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen? Daarom TT?
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...
Was lachen topic toch?quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.
bierquote:Op maandag 2 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Topic is dicht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Fuszy het volgende:
De Guzman denkt dus aan een terugkeer naar Nederland. FC Twente of Feyenoord, maar ik denk niet dat hij echt 'welkom' is. Natuurlijk kan die jongen goed voetballen, maar wat hij hier heeft geflikt kan niet op veel sympathie rekenen.
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Kijk ook niet vaak op het VBL forum in z'n geheel waardoor ik sommige pareltjes wel eens mis blijkbaar.
Wat weet jij er nou weer van...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
1) City gaf geen bankgarantiequote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.
Los daarvan staat het iemand gewoon vrij om z'n contract uit te dienen natuurlijk. Het is niet alsof hij heeft geweigerd om nog 1 stap op het veld te zetten.
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heel af en toe klik ik er ook wel eens op. Totdat ik die pareltjes van tong80 weer zie.
Godverdomme zegquote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Vind het overigens te achterlijk voor woorden dat de spelers van Feyenoord zeggen (en laten zien) moe te zijn. Ze moesten zich toch kapot schamen? En de conditietrainer helemaal, wat is dat voor faalhaas?
Ook een reden ja.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan de topics van Tong, dan al die opstelling topics die er ineens waren.
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Cara het volgende:
Hij had dankbaarder mogen zijn dat Feyenoord hem een paar jaar heeft geholpen met relativeren, het doorbetalen van zijn salaris etc. Niet dat je zodra je beter bent er maar gelijk vandoor gaat. Een verlenging had Feyenoord geld opgeleverd en waarde voor het uitgegeven geld.
Vraag jezelf eens af waar dit Feyenoord middenveld voor geroemd wordt? Juist..quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Maak een spandoek voor bij de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
AZ heeft een 10 keer zwaarder seizoen.
AZ heeft de conditioneel sterkst trainende hoofdtrainer van Nederland.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is dat ze een luizen-programmaatje hebben met alleen competitie en dat prof-voetballers daar makkelijk tegen zouden moeten kunnen.
ja gvdquote:
Dude...quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht dat die kikvorsmannen ze eens wat mannelijkheid bij kunnen brengen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme zegAls jij een vrouw was scheidt jouw kut koningswater af
WAT BEN JIJ ZUUR ZEG.
Dúh ze zijn moe, wij spelen het meest-belastende voetbal in de eredivisie, zeker wat het middenveld betreft. Continue afjagen ga je vanzelf voelen hoor ...
By the way: ZEGGEN dat je moe ben is één ding: op het veld zie je daar niets van.
Als je dat zegt begrijp je niets van voetbal.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het middenveld werkt dan wel hard, maar daarna krijgen ze een week om uit te rusten en te herstellen. Pas als ze er ook beker en Europees bij hadden gehad, had ik het kunnen begrijpen.
Goed, stel dat dat zo was. Dan nog kun je Feyenoord laksheid verwijten niet achter zo'n transfer aan te zitten. En 'het schijnt' hebben we ook niet zo veel aan in een discussie. (Goed ik besef dat dat voor mijn verhaal net zo goed geldt.)quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) City gaf geen bankgarantie
2) Dat bod is nog steeds 'penibel': het is nooit duidelijk geworden hoe concreet dat was
3) Het schijnt dat City dat bod binnen 24 uur alweer terug introk.
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude...
Al ben je nog zo getrained, als je een volledige wedstrijd niet alleen fysiek maar ook qua concentratie 100% geeft. Dan ben je op een gegeven moment moe ja. Een aantal van de spelers zouden ook nog in de pupillen moeten spelen...
Why so negative?
Hij heeft wel een klein puntje vind ik hoor. Een week herstellen is tegenwoordig een luxe te noemen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat zegt begrijp je niets van voetbal.
Oud nieuws.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. In een specifieke wedstrijd kun je door omstandigheden gewoon met kramp van het veld afgaan. Als jij zelf voetbalt weet je dat dit af en toe gewoon gebeurt. Zij het vochttekort op een of andere manier of overmatige inspanning.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.
Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
Hoe gaat dit elftal volgend seizoen met beker en Europees voetbal erbij wel niet functioneren?
Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
De guzman is beter dan bakkal schat ik zo hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Guzman moet je niet terugwillen. MISSCHIEN transfervrij. Maar zelfs dan is ons huidige middenveld van hogere klasse.
Ik denk niet echt dat het aanstellerij ofzo is. Kramp verzin/speel je niet (waarom zou je ook) maar het is er wel en daar mag best eens naar gekeken worden door experts.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat die kikvorsmannen ze eens wat mannelijkheid bij kunnen brengen.
Ja, ik zeg ook: als hij terug WIL voor nop idd. Desnoods speelt hij 10 wedstrijden, verkopen we hem na een seizoen voor 5 miljoen aan Twente. Tel uit je winst.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Guzman moet je niet terugwillen. MISSCHIEN transfervrij. Maar zelfs dan is ons huidige middenveld van hogere klasse.
Tel daar voor hem nog een zware trainingstage met Maroc bij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief hoor, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat EA met kramp het veld af ging.
Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
Hoe gaat dit elftal volgend seizoen met beker en Europees voetbal erbij wel niet functioneren?
Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
Ja, jongens de experts moeten eens naar dit fenomeen kijken. Onbegrijpelijk dat een voetballer kramp krijgt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het aanstellerij ofzo is. Kramp verzin/speel je niet (waarom zou je ook) maar het is er wel en daar mag best eens naar gekeken worden door experts.
De kramp sloeg erin door die aanslag op hem in de 16 meter voor wat ik me herinner. Daarbij maakte hij een rare draai en sloeg de kramp erin.quote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben dan toch een bredere selectiequote:Waar dat ook aan lag: het zou pas mogen als ie de afgelopen week 3 wedstrijden in de benen had gehad na een seizoen van 40 wedstrijden.
quote:Sowieso zijn voetballers in het algemeen eigenlijk een beetje het zwarte schaap onder de profsporters, als je het vergelijkt met veel andere sporters. Daar zit nog wel marge in.
Onzin.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook: als hij terug WIL voor nop idd. Desnoods speelt hij 10 wedstrijden, verkopen we hem na een seizoen voor 5 miljoen aan Twente. Tel uit je winst.
Jij begrijpt volgens mij ook meer van groene hazen en andere 'stoere' supportersdingetjes dan van voetbalquote:
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ssst...overigens vind ik Bruins en de Guzman wel van een andere categorie hoor. Als ik zie hoe Bruins zich nu zelfs bij Excelsior niet eens kan bewijzen is dat wel triest te noemen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.
Ja. En dus geen middelmaat als Guzman.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godver, haal BRuins dan ook maar.
Naast voetbal snap ik ook daar veel van. Hoe is het met de wedstrijd bezoeken?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij begrijpt volgens mij ook meer van groene hazen en andere 'stoere' supportersdingetjes dan van voetbal
Heb je gewoon een punt. Met middenvelders El Ahmadi, Clasie, Vormer, de Guzman, Goossens, Tonny en evt. Mokotjo en Bakkal heb je gewoon een linie waarover je je kwalitatief absoluut geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Feyenoord wordt toch kampioen? Dan heb je voor de CL een betere bank nodig dan nu.
Jongen, ga eens wat statistieken bekijken hoeveel kilometers ons middenveld aflegt, hoeveel versnellingen en snelle remacties ze hebben, et cetera.quote:
Kort door de bocht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. En dus geen middelmaat als Guzman.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Revalideren schat
. Verder helemaal gelijk
Overigens beweert die "guidetti" hier dat er geen geld was voor het salaris van Guzman!
quote:Feyenoord zal voor de transfer van De Guzman geen geld vangen. De Rotterdamse club kreeg al geen transfergeld, maar doordat de club De Guzman geen nieuw contract heeft aangeboden wegens geldgebrek, krijgt Feyenoord ook geen opleidingsvergoeding.
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.quote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. In een specifieke wedstrijd kun je door omstandigheden gewoon met kramp van het veld afgaan. Als jij zelf voetbalt weet je dat dit af en toe gewoon gebeurt. Zij het vochttekort op een of andere manier of overmatige inspanning.
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.
Als El Ahmadi ooit bij Tottenham ofzo wil spelen, dan krijgt ie het nog wel even 3 keer zwaarder hoor.
Je moet eens meer bekijken dan enkel de samenvatting. De wedstrijd duurt langer dan die 5 minuten op Studio Sport...quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan bij een 18-jarige ofzo, maar niet bij iemand als El Ahmadi. Die moet z'n energie kunnen doseren en z'n lichaam voldoende kennen. Het was fucking NAC, na een week rust.
Als El Ahmadi ooit bij Tottenham ofzo wil spelen, dan krijgt ie het nog wel even 3 keer zwaarder hoor.
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel daar voor hem nog een zware trainingstage met Maroc bij.
Andere sporters kunnen zich veel meer concentreren op een heel specifiek aspect van hun sport: explosiviteit, duur, kracht, snelheid, etc. Bij voetbal worden al deze zaken gecombineerd.
Hij BLIJFT erop ingaan hé, in de hoop dat er tóch op gereageerd gaat wordenquote:
Nee, het was een blessure. Als hij in 't stadion zat had hij dat gewetenquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.
Btw, was het überhaupt kramp?
Nee hoor, gewone verschillende belasting.quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.
Ik zeg helemaal nergens dat een voetballer geen kramp mag en kan krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, jongens de experts moeten eens naar dit fenomeen kijken. Onbegrijpelijk dat een voetballer kramp krijgt.
Dat zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste is zo, maar eigenlijk zijn voetballers wel de mietjes in topsportersland hoor.
Dit. Een voetballer moet redelijk allround zijn en juist daardoor is het volgens mij lastig om de balans te vinden in trainingsmethoden. Waar een lange-afstandsloper precies weet hoe en wat hij het beste kan doen om optimaal te renderen ligt dat bij een voetballer heel anders.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewone verschillende belasting.
Het is een contactsport, dat is het grootste verschil. Al zijn er inderdaad genoeg sporters die het veel zwaarder hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewone verschillende belasting.
Jongen. Ahmadi was geblesseerd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat een voetballer geen kramp mag en kan krijgen.
Dan lijken de middenvelders me eigenlijk dé groep voetballers om kwalitatief op onze bank vertegenwoordigd zijn. En dan kan je de Guzman middelmaat vinden, maar voor beter moet je sowieso een transfersom betalen (ervanuitgaande dat we niet huren).quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ga eens wat statistieken bekijken hoeveel kilometers ons middenveld aflegt, hoeveel versnellingen en snelle remacties ze hebben, et cetera.
Een hint: het ligt véél hoger dan de rest van alle clubs in Nederland. Vooral Ahmadi loopt bizar veel.
Daarnaast heeft hij ook bij Marokko aardig wat getrained, denk je ook niet?
Ja, ook dat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is een contactsport, dat is het grootste verschil. Al zijn er inderdaad genoeg sporters die het veel zwaarder hebben.
We hebben al een sterk vertegenwoordigd middenveld. Komend seizoen:quote:Op maandag 2 april 2012 15:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan lijken de middenvelders me eigenlijk dé groep voetballers om kwalitatief op onze bank vertegenwoordigd zijn. En dan kan je de Guzman middelmaat vinden, maar voor beter moet je sowieso een transfersom betalen (ervanuitgaande dat we niet huren).
Toch is de Guzman een prima aanvulling op dat rijtje. Ik blijf erbij. Vergeet niet dat we nog altijd een schuld hebben. Als je zo'n jongen na 1 of 2 jaar weer verkoopt voor meer dan z'n salaris gekost heeft is het al winstgevend.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben al een sterk vertegenwoordigd middenveld. Komend seizoen:
Ahmadi
Clasie
Vormer
Goossens
Mokotjo
Leerdam
MIsschien Bakkal wel
Vilhena
En dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Dat zijn er echt genoeg hoor.
Ja, maar niet tegen zijn salaris + het moeten betalen van een transfersom.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is de Guzman een prima aanvulling op dat rijtje. Ik blijf erbij.
Gast, jij snapt toch ook wel dat het lichaam van een 26 of 27-jarige veel meer belasting aan moet kunnen dan van een 17-jarige?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...er zit een leeftijdsvereiste op het kunnen krijgen van verontschuldigbare kramp. Sorry, was ik ff vergeten.
Btw, was het überhaupt kramp?
Dat is helemaal niet waar. Er waren juist meerdere bronnen die vertelde dat het wel zo was maar dat er een hoop users hier het niet konden geleven. Iets niet kunnen geloven is geen bron. Dat moet jij toch weten als student die 70/80 uur bezig is met werken en in september meerdere diploma's gaat behalen?quote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben die discussie al eerder gevoerd, en daaruit bleek dat er evenveel bronnen zijn die dat ontkennen als bevestigen. Ik ga er dus gewoon niet op in, ik heb geen alzheimer
Joh hij had wel kramp, luister naar het eerste wat hij zei:quote:Op maandag 2 april 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen. Ahmadi was geblesseerd.
Maar buiten dat: ze ZEGGEN wel dat ze moe zijn, maar dat zie je nog NIET terug in hun spel. In tegenstelling tot bijv. AZ.
Clasie hoor je het hele seizoen al over vermoeidheid. Na Ajax thuis was hij compleet kapot, ik heb een foto gemaakt van 'm dat hij staat te huilen van de pijn in zijn benen.
De week erna speelde hij gewoon weer de sterren van de hemel.
Iets zéggen is dus wat anders dan daadwerkelijk ook moe ZIJN. Ja, op het MOMENT zijn ze moe, gék he: ze hebben net 90 minuten lang lopen jagen
Je verdraait de feiten en verder ga ik niet meer op je in. Geloof vooral wat je zelf wilquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Er waren juist meerdere bronnen die vertelde dat het wel zo was maar dat er een hoop users hier het niet konden geleven. Iets niet kunnen geloven is geen bron. Dat moet jij toch weten als student die 70/80 uur bezig is met werken en in september meerdere diploma's gaat behalen?
Houtman zei in het stadion dat hij gewisseld werd wegens een blessure. En ja, dat hij kramp had was logisch want de keeper stond voor mijn neus minutenlang de kramp uit Ahmadi's been te trekken terwijl die RotNAC'ers gewoon doorvoetbaldenquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh hij had wel kramp, luister naar het eerste wat hij zei:
Geen transfersom en een salaris dat past binnen het salarishuis zie ik niet als een probleem.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar niet tegen zijn salaris + het moeten betalen van een transfersom.
Is gewoon geen optie dus, waarom lullen we nog over die gast
Ik verdraai helemaal nietsquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je verdraait de feiten en verder ga ik niet meer op je in. Geloof vooral wat je zelf wil.
Beide zullen niet het geval zijn. Hij verdient ruimschoots boven wat hij 'brengt' en hij heeft nog een 2-jarig contractquote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen transfersom en een salaris dat past binnen het salarishuis zie ik niet als een probleem.
Ben ik even 2 uurtjes niet op FOK! mis ik dit pareltjequote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar om te kunnen doseren moet je zelf kunnen bepalen wanneer je stopt met rennen of zachter gaat rennen. Je begrijpt toch zelf dat het in de onvoorspelbare natuur van de voetbalsport zit dat je dat juist NIET in de hand hebt. De ene keer ren je jezelf helemaal naar de tering omdat je alle gaten moet dichtlopen en de andere keer ben je totaal niet moe na een wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, jij snapt toch ook wel dat het lichaam van een 26 of 27-jarige veel meer belasting aan moet kunnen dan van een 17-jarige?Daarnaast is het een kwestie van je eigen lichaam kennen en uit ervaring meer kunnen doseren. En na een lood en loodzware wedstrijd tegen b.v. Ajax of PSV kan ik het me nog voorstellen, maar na NAC kapot? Zo zwaar had hij het nou ook weer niet op het middenveld gisteren.
Verder wil ik niet te negatief zijn hoor, maar ik denk dat er op dit vlak nog wel iets te winnen valt voor ons.
Zelfs Koeman vind het vreemd, lees ik nu. Hij geeft dan wel een vermoedelijke verklaring, maar hij weet het ook niet zeker dus. Kortom: interessant om dat eens te bekijken, zoals ik al zei.quote:Feyenoord 'vermoeid' naar militairen
Middenvelder Karim El Ahmadi van Feyenoord haalde zaterdagavond het einde van de thuiswedstrijd tegen NAC Breda (3-1) niet. De Marokkaanse international moest zich in de 77ste minuut laten vervangen met kramp in beide benen.
'Hij was niet de enige met vermoeidheidverschijnselen', zei trainer Ronald Koeman. 'Er waren meer spelers die zeker na de rust niet fris oogden. Dat is best wel een beetje vreemd, ook omdat we geen doordeweekse wedstrijden hebben gehad. Misschien kost onze speelwijze toch wel veel kracht.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |