quote:Dan een paar uurtje later kreeg ik een smsje : " wat zou je allemaal met mij hebben willen doen zodat ik wat langer bleef" . Ik heb hier op gereageerd dat ik vanalles met hem zou willen doen, maar dat ik een braaf meisje moet zijn.
Wat een vrouwenhaat zit er bij jou, in een ander topic over vreemdgaan ook al. Alsof mannen nooit vreemdgaanquote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Ffleamig het volgende:
Vrouwen zijn tegenwoordig echt niet meer te vertrouwen, het enige waar ze aan denken de hele dag is neuken met verschillende mannen.
Typisch inderdaad, lafhartigheid en achterbaksheid lijkt wel ingebouwd te zitten bij die wezens.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mijn vermoeden toen ik de topictitel las klopte wederom weer eens: dat kan alleen maar een vrouw zijn.
Nee geen haat maar ik vind het zo zonde dat ze hun waardigheid zo zelden weten te behouden.quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhaat zit er bij jou, in een ander topic over vreemdgaan ook al. Alsof mannen nooit vreemdgaan
quote:Op maandag 2 april 2012 11:36 schreef anoniempje6 het volgende:
k heb hier op gereageerd dat ik vanalles met hem zou willen doen, maar dat ik een braaf meisje moet zijn.
Ja doe dat even voor hij een kindje met je verwekt. Je moet er toch niet aan denken je eerste kind te verwekken met zo'n achterbakse hoer.quote:Op maandag 2 april 2012 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou het eens aan je vriend opbiechten, kijken of ie dan nog steeds aan kindjes wil beginnen met je.
Mannen zijn nog veel erger!!quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mijn vermoeden toen ik de topictitel las klopte wederom weer eens: dat kan alleen maar een vrouw zijn.
En dan zijn er nog vrouwen die zich afvragen waarom Nederlandse vrouwen steeds meer uit de gratie van Nederlandse mannen vallen...
Wedden dat ze van d'r vriend ook nog verwacht dat hij het rustig op moet vatten en niet door het lint moet gaan?quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef Karina het volgende:
Je bent echt heel kansloos bezig, bah, achter je vriend zijn rug om met een andere vent klootviolenHoe zou je het vinden als jouw vriend dat deed? Vast niet zo leuk...
Jouw soort hoort hier helemaal niet. Dat is nog 100 woorden erger.quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, lafhartigheid en achterbaksheid lijkt wel ingebouwd te zitten bij die wezens.
Inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 11:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wedden dat ze van d'r vriend ook nog verwacht dat hij het rustig op moet vatten en niet door het lint moet gaan?
Dit 'overkomt' je niet als je er al 9 maanden naar toe werkt.quote:Op maandag 2 april 2012 11:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een reacties hierDit kan iedereen overkomen.
Wel eens? Je hebt over het stukje gelezen dat het al 9 maanden gaande is?quote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef CutCake het volgende:
[..]
Dit 'overkomt' je niet als je er al 9 maanden naar toe werkt.
De laatste jaren is wel duidelijk geworden dat juist vrouwen oversekst zijn hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als een man dit doet dan is het stoer en een god dat hij meerdere vrouwen kan krijgen en als een vrouw dit doet is ze een hoer. Dit zegt weer veel over kortzichtige en seksbeluste mannen.
Dat zegt meer over de mannen in de omgeving waarin je verkeert dan over mannen in het algemeen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als een man dit doet dan is het stoer en een god dat hij meerdere vrouwen kan krijgen en als een vrouw dit doet is ze een hoer. Dit zegt weer veel over kortzichtige en seksbeluste mannen.
Ja, maar ze gaat er toch ook zelf achteraan, de kroeg in, zijn nummer achterhalen en lekker sms'en.. ja kon ze echt niks aan doen..quote:Op maandag 2 april 2012 11:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een reacties hierDit kan iedereen overkomen.
Vandaar dat ik reageer dat het niet een kwestie van overkomen is maar van opzoeken.quote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wel eens? Je hebt over het stukje gelezen dat het al 9 maanden gaande is?
Dat dus. En dan ons kortzichtig noemen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat er toch ook zelf achteraan, de kroeg in, zijn nummer achterhalen en lekker sms'en.. ja kon ze echt niks aan doen..
Kom me vertellen dat dit echt zo is, als je mijn vriendin zou zijn, en ik breek je beide enkels. Je gaat gewoon te ver, je hebt GEEN goede relatie, en je bent gewoon een slet.quote:Dan een paar uurtje later kreeg ik een smsje : " wat zou je allemaal met mij hebben willen doen zodat ik wat langer bleef" . Ik heb hier op gereageerd dat ik vanalles met hem zou willen doen, maar dat ik een braaf meisje moet zijn.
Feyenoord publiek....quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom me vertellen dat dit echt zo is, als je mijn vriendin zou zijn, en ik breek je beide enkels. Je gaat gewoon te ver, je hebt GEEN goede relatie, en je bent gewoon een slet.
Goed advies man. Gewoon verder gaan na de leugen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
Leuk hoor zo'n bash topic chapeau mensen.. Alleen omdat men niet met tips komt ofzo?
Ik zou als ik jou was het contact verbreken.. verliefdheid is vaak maar voor even ( in een relatie ) gewoon geen contact met die gzoer..maak dat ook duidelijk en concentreer je op je vriend, ga nieuwe dingen met hem doen zodat je misschien weer verliefd op hem wordt
Anders lees je de OP even...quote:Op maandag 2 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
Leuk hoor zo'n bash topic chapeau mensen.. Alleen omdat men niet met tips komt ofzo?
Ik zou als ik jou was het contact verbreken.. verliefdheid is vaak maar voor even ( in een relatie ) gewoon geen contact met die gzoer..maak dat ook duidelijk en concentreer je op je vriend, ga nieuwe dingen met hem doen zodat je misschien weer verliefd op hem wordt
quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef Niltag het volgende:
Dat zinnetje dat ze braaf MOET zijn is gewoon een dooddoener.
Idd een verzoek tot ego-strelende reactie...quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef Niltag het volgende:
Dat komt in mijn geval omdat ik mij in de vriend van de TS verplaats. Die denkt dat hij een oprechte vriendin heeft, een goede relatie en een toekomst op aan het bouwen is. Ze denken zelfs al aan kinderen. Terwijl de TS smst dat ze braaf moét zijn. Wat een feeks.quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef JustAsEasy het volgende:
ps. De meeste reageren hier best agressief, wat ik deels begrijp. Hoe kun je dit in hemelsnaam niet vertellen aan je vriend?
Tja hier ben ik het wel mee eens. Zeker omdat het al 9 maanden afspeelt en niet een bevlieging is van een paar dagen. Hoe vaak zal ze ondertussen aan haar collega hebben gedacht terwijl ze met haar vriend van bil ging? Ik vind dat hij het moet weten.quote:Op maandag 2 april 2012 12:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat komt in mijn geval omdat ik mij in de vriend van de TS verplaats. Die denkt dat hij een oprechte vriendin heeft, een goede relatie en een toekomst op aan het bouwen is. Ze denken zelfs al aan kinderen. Terwijl de TS smst dat ze braaf moét zijn. Wat een feeks.
Ja, ik begrijp het ook wel.quote:Op maandag 2 april 2012 12:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat komt in mijn geval omdat ik mij in de vriend van de TS verplaats. Die denkt dat hij een oprechte vriendin heeft, een goede relatie en een toekomst op aan het bouwen is. Ze denken zelfs al aan kinderen. Terwijl de TS smst dat ze braaf moét zijn. Wat een feeks.
We gaan die vriend eens inlichten. Sturen we hem dit topic door. Dan weet TS waar de achterdeur isquote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja hier ben ik het wel mee eens. Zeker omdat het al 9 maanden afspeelt en niet een bevlieging is van een paar dagen. Hoe vaak zal ze ondertussen aan haar collega hebben gedacht terwijl ze met haar vriend van bil ging? Ik vind dat hij het moet weten.
Beste antwoord tot nu toe. TS, je hebt zelf veroorzaakt, nu moet je met je billen bloot.. Persoonlijk zal ik als ik jou was die kerel van je werk dumpen of duidelijk maken dat ie iemand anders moet zoeken. met je vriend weet je al 5 jaar waar je aan toe bent in prive, die dude van je werk heb je nooit verder meegemaakt... of wel?quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef JustAsEasy het volgende:
Een hele moeilijke situatie. Maar wel erg gemakkelijk om op te lossen.
Als je echt van je vriend houd, dan stuur je hem geen smsjes, en ga je niet flirterig met die collega om. Of moet ik het al seksmaatje noemen?
je hebt meerdere opties die je kunt doen.
1. Je vertelt je vriend dat je al 9 maanden verliefd bent op een ander. En dan vertel je er ook bij van al die smsjes.
2. Je stopt met het hele gezeik en vertelt je collega dat hij niet zo flirterig moet doen. Al moet je dit zelf ook niet meer doen
3. Je zoekt een andere baan. Dit komt wel vaker voor, is vrij lastig, maar je moet je helemaal uit de situatie werken. En als dit niet gaat als je die collega dagelijks ziet, dan moet jij de stappen nemen. Het is tevens ook jou probleem.
Ik kan je niet meer dan succes wensen, dat zul je hard nodig hebben.
ps. De meeste reageren hier best agressief, wat ik deels begrijp. Hoe kun je dit in hemelsnaam niet vertellen aan je vriend?
quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef Niltag het volgende:
Eerder een subtiele hint dat zij geen weerstand zal bieden als hij een move maakt en daarmee haar de mogelijkheid geeft om de schuld van haar heilige hoofdje af te schuiven. Want hij begon, hij heeft haar overweldigd! Dat zij daar al niet-zo-stiekem op hoopte, kan achteraf met vrij weinig moeite vergeten worden.quote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef CutCake het volgende:
Idd een verzoek tot ego-strelende reactie...
Exact.quote:Op maandag 2 april 2012 13:24 schreef Polarcat het volgende:
[..]
[..]
Eerder een subtiele hint dat zij geen weerstand zal bieden als hij een move maakt en daarmee haar de mogelijkheid geeft om de schuld van haar heilige hoofdje af te schuiven. Want hij begon, hij heeft haar overweldigd! Dat zij daar al niet-zo-stiekem op hoopte, kan achteraf met vrij weinig moeite vergeten worden.
Ik denk dat ze der nu wel over na zal denken als ze alle reacties tot zich door heeft laten dringen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:24 schreef Polarcat het volgende:
[..]
[..]
Eerder een subtiele hint dat zij geen weerstand zal bieden als hij een move maakt en daarmee haar de mogelijkheid geeft om de schuld van haar heilige hoofdje af te schuiven. Want hij begon, hij heeft haar overweldigd! Dat zij daar al niet-zo-stiekem op hoopte, kan achteraf met vrij weinig moeite vergeten worden.
Straight to the point!!quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef DSS24 het volgende:
Wat is dit nou weerHet is toevallig een vrouw die dit topic opent en alle vrouwen zijn meteen hoeren en achterbaks. Mannen die met hun pik rondslingeren bestaan ook gewoon nog hoor.
Buiten dat smsje is er verder nog niet veel gebeurd. Dus je bent naar mijn mening gewoon op tijd met aan de bel trekken. En waarom zou je deze bom bij je vriend neerleggen terwijl er feitelijk niets is gebeurd. Weg met het schuldgevoel maar maak nu wel direct een keuze.
Het gras is vaak groener aan de overkant. In het begin is de liefde altijd spannender. Als je gewoon nog verliefd bent op je huidige vriend zou ik het er echt niet op gokken. een relatie kan je echt wel verbeteren om er meer moeite in te stoppen.
Volgens mij kan zij beter helemaal geen kinderen nemen, ik wil dat mijn toekomstige zoon niets te maken krijgt met haar kinderen. Zo moeder zo dochter zeggen ze.quote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef HyperViper het volgende:
Jezus heeft ze de OP verwijderd. Wat een vies wijf moet dat zijn. Ik hoop dat jij nooit kinderen met die man neemt TS. Je bent het absoluut niet waard.
Die is nog wel terug te halen door een R&P mod hoorquote:
Ik heb net een TR gestuurd met de vraag of ze de OP nog ergens hadden liggenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is nog wel terug te halen door een R&P mod hoor.
Ik kan het wel voor je samenvatten;quote:
TS vervolgens:quote:wat zou je allemaal met mij hebben willen doen zodat ik wat langer bleef" .
Nu weet ze niet wat ze moet doen.quote:Ik heb hier op gereageerd dat ik vanalles met hem zou willen doen, maar dat ik een braaf meisje moet zijn.
Hopelijk zet een modje snel de OP weer terug!quote:'If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second'.
Ze is gewoon laf en achterbaks. Dat bleek ook uit haar eigen betoog. Haar afwezigheid in dit topic bevestigt het. Ik hoop dat die vriend snel achter de ranzige waarheid komt, kan hij verder met een respectabele dame.quote:Op maandag 2 april 2012 15:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Ts?!!
Je bent geschrokken hè?? Dit had je niet verwacht hè?
Zo reageert de maatschappij nou eenmaal op van die valse sletten.
En je vriend die dombo je maar vertrouwen!
Walgelijk wijf dat je er rond loopt!!
Ik ben te laat.quote:
Ja maar...quote:
Korte samenvatting:quote:
OP is alweer terug inmiddels.quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
TS is met haar vriend een huis aan het bouwen, wil kinderen met haar vriend. Maar ondertussen wil ze zich ook vol laten blaffen door een collega. Magdat vraagt ze?
" Hihi ik zou zoveel met je willen doen! Maar ja, het kan nu even niet hé want ik moet nu braaf zijn." Hint, hint.quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
TS een slet noemen lijkt me wat voorbarig.
Je mag je alleen afvragen of iemand die verliefd wordt op mensen die ze niet of nauwelijks spreekt wel klaar is voor een relatie, laat staan samenwonen en kinderen
Jammer dat wij haar guitige koppie er niet bij konden zien terwijl ze het typtequote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
" Hihi ik zou zoveel met je willen doen! Maar ja, het kan nu even niet hé want ik moet nu braaf zijn." Hint, hint.
Dan ben je toch wel een vies sletje hoor.
Wat wil jij met je reacties? Lekker goedkoop scoren? Bléh.quote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
" Hihi ik zou zoveel met je willen doen! Maar ja, het kan nu even niet hé want ik moet nu braaf zijn." Hint, hint.
Dan ben je toch wel een vies sletje hoor.
Voor goedkoop scoren moet je bij de TS zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat wil jij met je reacties? Lekker goedkoop scoren? Bléh.
Pwned.quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Voor goedkoop scoren moet je bij de TS zijn.
Zeker te weten, vreemdgaan is voor zwakke mensen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef OeJ het volgende:
Ja, want hier zitten verder allemaal monogame mensen heh.
Geen idee, weet wel dat ik het zelf niet ga opzoeken om iemand aan te duwen terwijl ik met mijn partner een huis aan het bouwen ben en het over kinderen heb met diegene...quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef OeJ het volgende:
Ja, want hier zitten verder allemaal monogame mensen heh.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef CutCake het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat ik het zelf niet ga opzoeken om iemand aan te duwen terwijl ik met mijn partner een huis aan het bouwen ben en het over kinderen heb met diegene...
maw, ík ben geen sletje...
Geloof je ook nog in Sinterklaas?quote:Op maandag 2 april 2012 16:07 schreef Ffleamig het volgende:
Zeker te weten, vreemdgaan is voor zwakke mensen.
Ah, een zwakkeling hier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |