Reden van wijziging:
Vergrendel bericht:
Edithistory
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 02-04-2012 11:36 door (0%)
Ik heb dus het volgende voor en weet niet meer goed wat te doen;
Ik ben momenteel 5j samen met mijn vriend , we wonen samen en zijn aan het bouwen (alles zelf aan het doen) en we hebben een hele goeie relatie, we zouden ook graag nadat de bouw klaar is aan kindjes willen beginnen. Ik ben echt superblij dat ik hem heb leren kennen. Het klikt super tussen ons en van uiterlijk is hij ook helemaal mijn type. Ik zie hem ook doodgraag en wil samen met hem oud worden.
Maar... nu ben ik dus verliefd geworden op een andere jongen. Ik was altijd van het principe dat dit niet kon, alleen als het slecht zat in je relatie of als er iets miste, maar dit is bij mij nu dus niet het geval. Nu , die jongen werkt bij mij , dus ik zie hem ook iedere dag (niet constant maar af en toe komen we elkaar tegen op een dag). Elke keer als ik hem zie maakt men hart een sprongetje en krijg ik een megasmile op mijn gezicht en hij ook. Er hangt ook kweetni hoeveel chemie tussen ons en ik moet me inhouden om hem gewoon niet te bespringen. Meestal zeg ik wel niveel tegen hem en ben ik wat koeler, maar je ziet het altijd zo aan mijn gezicht dat hij me zot maakt. Ik weet ook dat hij een vriendin heeft, ik weet wel niet hoe serieus dit is en of ze al lang samen zijn, samenwonen, .... geen idee. Hij flirt ook elke keer wel , want hij fluit dan als ik voorbij kom of hij roept van ver en heeft altijd zo fonkeltjes in zijn ogen.
Nu was ik vrijdag ook iets gaan drinken na het werk in een cafeetje in de buurt van het werk en hij kwam daar ook binnen. Ik had al wat gedronken , dus was ook wat losser en we waren echt elkaar een beetje aan het zot maken. Hij ging wel ineens naar huis. Heb dan zijn gsmnr gevraagd aan een collega en hem opgebeld dat ik het niet fijn vond dat hij ineens zo snel weg was en dan nog wat geflirt aan de telefoon. Dan een paar uurtje later kreeg ik een smsje : " wat zou je allemaal met mij hebben willen doen zodat ik wat langer bleef" . Ik heb hier op gereageerd dat ik vanalles met hem zou willen doen, maar dat ik een braaf meisje moet zijn.
Ik wil mijn vriend echt niet kwijt en zie hem supergraag en wil niet alles op het spel zetten, maar mijn verliefdheid gaat ook niet echt over (is nu +/-9maand). We zien elkaar elke dag dus ff afstand nemen zit er niet in en ik hou ook wel wat van het gevoel dat de verliefheid mee brengt.
Ik doe ook af en toe romatische dingen me mijn vriend, dus dit is ook niet echt een oplossing.
ooh... weet niet wat te doen...
graag reacties...
[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 02-04-2012 15:32:59 ]