abonnement Unibet Coolblue
pi_109796212
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:06:53 #2
365231 Fera
Fire & Blood
pi_109844153
Moet eerlijk zeggen dat ik erg nerveus ben. Morgen gaat er ruim 15 cm af. Vandaag voor de laatste keer mijn lange lokjes wassen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_109845096
Wtf heb tegenwoordig 1.5 dag na het wassen alweer een vette kop bah :{ Krijg ook jeuk van die shampoo dus weg ermee.
pi_109845108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik erg nerveus ben. Morgen gaat er ruim 15 cm af. Vandaag voor de laatste keer mijn lange lokjes wassen.
Hoe lang heb je het dan? Succes! :)
pi_109847362
Heeft iemand tips wat anno 2012 een goede stijltang is?
pi_109848739
Ga ik naar een speciaalzaak en vraag om iets zonder siliconen, krijg ik ook nog eens een heel verhaal over hoe slecht siliconen voor je haar zijn.... lees ik thuis de ingrediëntenlijst en zitten er gewoon toch siliconen in :') }:|
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109851156
Teruggaan!

Ik heb net Neutral gevonden hier, PH 4,7 volgens de achterkant.. ben benieuwd.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 15:00:05 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:06:55 #8
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109851493
Sinds ik CO (en sulfaat- en sillicoonvrij) ben gaan wassen ongeveer een halfjaar terug verlies ik veel minder haren *O*

Of zou het ook met de winter te maken kunnen hebben dat ik minder haren veries? :')
Hoe ervaren jullie dat met winter/zomer?
Heaven is a place on earth with you
pi_109851652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef heaven7 het volgende:
Teruggaan!

Ik heb net Neutral gevonden hier, PH 4,7 volgens de achterkant.. ben benieuwd.
Ik ga er zeker mee terug! Moest alleen even mijn frustratie kwijt hier :P

Sebamed is ook pH-huidneutraal en dat verkopen ze ook in heel veel landen :)

Ik verlies volgens mij niet meer of minder haar in bepaalde seizoenen. Het is me in elk geval nooit opgevallen.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109861398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
Sinds ik CO (en sulfaat- en sillicoonvrij) ben gaan wassen ongeveer een halfjaar terug verlies ik veel minder haren *O*

Of zou het ook met de winter te maken kunnen hebben dat ik minder haren veries? :')
Hoe ervaren jullie dat met winter/zomer?
Ik heb wel het idee dat ik nu meer haren verlies. Maar bij mij blijven ze ook best wel hagen in mijn krullen. Dus dan komen ze er na het douchen pas uit en lijkt het meer, denk ik.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:24:24 #11
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_109861930
is deze topic ook voor mannen?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:29:04 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_109862128
Ik ben in het voorjaar en de herfst altijd extra in de rui. Tegelijk met de katten. Harig zooitje hier :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_109862630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef ChesterPerry het volgende:
is deze topic ook voor mannen?
Als je haar hebt, en geen satijnen strikjes erin draagt; sure! :+
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:50:32 #14
123170 alors
zlata1234
pi_109863178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Als je haar hebt, en geen satijnen strikjes erin draagt; sure! :+
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109863591
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand tips wat anno 2012 een goede stijltang is?
Over Chi hoor ik altijd positieve verhalen..

Zelf heb ik 'the wahl cutek' waar ik ook wel tevreden mee ben, geen idee waar vandaan, heb m gekregen van de kapper van mn moeder toen dr kapsalon zoveel jaar bestond :D
pi_109863712
Ik ga eind april nog blonder :o

Deze kant op:



Maar ben best bang haha want ik ben niet zo heel licht qua huid.. Wil geen Priscilla worden :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:07:24 #17
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_109864100
Iemand leuke modellen voor mannen met kort (blond) haart
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_109866215
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand tips wat anno 2012 een goede stijltang is?
Ik heb er 1 van Carmen, voor 35,- bij Kruidvat weggetrokken. Zo even kijken welke dat precies is, superfijn ding.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_109868457
Een goedkope krultang, kan dat nou veel kwaad? Als je ook een beschermend goedje in je haar smeert? Ik wil namelijk voor één keer een krultang gebruiken om een fifties kapsel na te maken, en daarna zal ik het nooit meer gebruiken
pi_109869238
http://www.carmen.nl/defa(...)on&typenummer=CR2190

Die heb ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef RenRen- het volgende:
Een goedkope krultang, kan dat nou veel kwaad? Als je ook een beschermend goedje in je haar smeert? Ik wil namelijk voor één keer een krultang gebruiken om een fifties kapsel na te maken, en daarna zal ik het nooit meer gebruiken
Slechte krultangen werken meestal niet goed, dan kan je beter van iemand een x een krultang lenen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_109870947
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.carmen.nl/defa(...)on&typenummer=CR2190

Die heb ik.

[..]

Slechte krultangen werken meestal niet goed, dan kan je beter van iemand een x een krultang lenen.
Was ik al bang voor, dan vraag ik het wel aan mijn kapper, volgens mij ken ik verder niemand met een krultang
pi_109872202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Mry het volgende:

[..]

Ik ga er zeker mee terug! Moest alleen even mijn frustratie kwijt hier :P

Sebamed is ook pH-huidneutraal en dat verkopen ze ook in heel veel landen :)

Ik verlies volgens mij niet meer of minder haar in bepaalde seizoenen. Het is me in elk geval nooit opgevallen.
Klopt idd, heb het al gevonden maar Neutral kost 24 kronen (¤2,50) en Sebamed 75 kronen (¤8,-) :P Dus ga het eerst ff proberen :) Het ruikt naar lijm! :o
pi_109885448
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb er 1 van Carmen, voor 35,- bij Kruidvat weggetrokken. Zo even kijken welke dat precies is, superfijn ding.
Ziet er goed uit, is ie fijn?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Over Chi hoor ik altijd positieve verhalen..

Zelf heb ik 'the wahl cutek' waar ik ook wel tevreden mee ben, geen idee waar vandaan, heb m gekregen van de kapper van mn moeder toen dr kapsalon zoveel jaar bestond :D
Ja, over Chi lees ik ook veel. Maar dat ligt ook wel in een hogere prijsklasse? Ik ga eens even op onderzoek uit!
pi_109886494
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, is ie fijn?

[..]

Ja, over Chi lees ik ook veel. Maar dat ligt ook wel in een hogere prijsklasse? Ik ga eens even op onderzoek uit!
Superfijn zelfs O+ ik krijg mijn krullen er ook heel snel stijl mee. 2x een plukje er doorheen en het is kaarsrecht.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_109888996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Mry het volgende:
Ga ik naar een speciaalzaak en vraag om iets zonder siliconen, krijg ik ook nog eens een heel verhaal over hoe slecht siliconen voor je haar zijn.... lees ik thuis de ingrediëntenlijst en zitten er gewoon toch siliconen in :') }:|
Omgeruild voor iets zonder cones :)

Dat etiketten lezen is wel slecht voor mijn vertrouwen in fabrikanten zeg. Al die producten waar '100% natuurlijk' en soortgelijke kreten op staan en die dan gewoon vol met siliconenzooi zitten.... :')
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109889338
Ik gebruik zo'n braun iontec serie 7 ding _O- maar hij is wel heel fijn.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 12:10:09 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 12:09:22 #27
123170 alors
zlata1234
pi_109889342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Mry het volgende:

[..]

Omgeruild voor iets zonder cones :)

Dat etiketten lezen is wel slecht voor mijn vertrouwen in fabrikanten zeg. Al die producten waar '100% natuurlijk' en soortgelijke kreten op staan en die dan gewoon vol met siliconenzooi zitten.... :')
100% natuurlijk is sowieso de grootste bullshit term op de wereld. In principe is alles natuurlijk, want alle grondstoffen komen uit de natuur. Slangengif is ook 100% natuurlijk maar dat betekent nog niet dat het goed voor je is.

Tevens roept het bij sommige mensen het idee op dat natuurlijke producten bij Klazien uit Zalk in een Bertolli-achtige setting door oude lieve omaatjes handmatig in elkaar wordt gefrunnikt ipv dat het gewoon uit de boze stinkende fabriek komt rollen. Maar het werkt dus wel als verkoopstrategie.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109889586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef alors het volgende:

[..]

100% natuurlijk is sowieso de grootste bullshit term op de wereld. In principe is alles natuurlijk, want alle grondstoffen komen uit de natuur. Slangengif is ook 100% natuurlijk maar dat betekent nog niet dat het goed voor je is.

Tevens roept het bij sommige mensen het idee op dat natuurlijke producten bij Klazien uit Zalk in een Bertolli-achtige setting door oude lieve omaatjes handmatig in elkaar wordt gefrunnikt ipv dat het gewoon uit de boze stinkende fabriek komt rollen. Maar het werkt dus wel als verkoopstrategie.
Mooi omschreven _O-

Ik weet inderdaad hoe het zit en dat het wettelijk gezien ook allemaal mag... maar ik voel me toch altijd een beetje genaaid als bedrijven doen alsof ze milieubewust zijn en alleen gezonde/heilzame stoffen in hun producten stoppen en dat gewoon niet zo is.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:30:50 #29
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109897287
en we zijn weer van paars naar blond met pastel :D
  donderdag 5 april 2012 @ 13:11:02 #30
365231 Fera
Fire & Blood
pi_109936351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je het dan? Succes! :)
Niet extreem lang hoor, tot mijn oksels ongeveer. Maar nu is het iets boven mijn schouders afgeknipt. Er zou nog meer af gaan, maar de kapster raadde het af vanwege mijn gezichtsvorm. :P Maar ik ben hier helemaal happy mee. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_109936497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet extreem lang hoor, tot mijn oksels ongeveer. Maar nu is het iets boven mijn schouders afgeknipt. Er zou nog meer af gaan, maar de kapster raadde het af vanwege mijn gezichtsvorm. :P Maar ik ben hier helemaal happy mee. :D
Pics!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_109937521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
en we zijn weer van paars naar blond met pastel :D
Foto! :o
  donderdag 5 april 2012 @ 15:59:03 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109943201
even een snelle dan :D



het is een pastel blauwe gloed die erover zit.. ik vind nu na 1x wassen (en het is toch echt verf :P) dat 't al niet meer heel duidelijk is, mij te vaag.. dus we gaan er pastel lila van maken met zilver accent in de punten.
pi_109943393
Ik ga mijn haar misschien weer gedeeltelijk roze verven.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 5 april 2012 @ 16:09:48 #35
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109943545
welk gedeelte?
pi_109943633

Dat idee, alleen dan ipv blond, roze. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 5 april 2012 @ 16:18:18 #37
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109943855
leuk, de rest dan ook zwart nzo?

ik deed dat altijd toen ik nog een pony had, m'n pony kleurtje geven en de rest niet.
Nu ga ik meestal gewoon alles of niets :')
pi_109943888
Jep, heb sowieso al donker haar van mezelf. Ik neem er geen pony bij trouwens, dat staat me niet en dan blijf ik eeuwig stijlen :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_109944831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef SacreCoeur het volgende:
even een snelle dan :D

[ afbeelding ]

het is een pastel blauwe gloed die erover zit.. ik vind nu na 1x wassen (en het is toch echt verf :P) dat 't al niet meer heel duidelijk is, mij te vaag.. dus we gaan er pastel lila van maken met zilver accent in de punten.
Ik zie die gloed niet echt :@ maar pastel lila en zilver klinkt heel tof!
  donderdag 5 april 2012 @ 16:44:25 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109945041
het zit er tussen.. ik zie 't ook niet goed hoor :D
de vorige x was duidelijker, toen had ik het zelf gedaan :')

pi_109966559
Ik ga hier gewoon elke maand een foto bijplakken totdat het plaatje drie meter lang breed is, oke? :)



Update, dus. Oh en als het niet boeiend is, graag melden, dan doe ik het niet meer :')

Anyway, laatste keer de onderkant weer recht laten knippen, dus geen schuine bob meer. Nu kan het echte groeien pas beginnen.
pi_109966691
Die 2e foto :D

Vind het trouwens wel echt heel leuk zitten op de 1e hoor :Y Maar ik doe met je mee, ondanks dat iedereen roept dat kort zo leuk staat :)
pi_110035857
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat idee, alleen dan ipv blond, roze. :)
Gaaf! Ben benieuwd :D

Ik zoek een sock-bun, maar dan langwerpig, om victoryrolls mee te (laten) maken. Weet iemand waar je deze kunt vinden?
pi_110053465
Deze komt nu vaak voorbij op Pinterest, misschien ook leuk voor hier?

http://www.kandeej.com/20(...)o-hair-chalking.html
  zondag 8 april 2012 @ 12:52:39 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110053564
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:18 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik ga hier gewoon elke maand een foto bijplakken totdat het plaatje drie meter lang breed is, oke? :)

[ afbeelding ]

Update, dus. Oh en als het niet boeiend is, graag melden, dan doe ik het niet meer :')

Anyway, laatste keer de onderkant weer recht laten knippen, dus geen schuine bob meer. Nu kan het echte groeien pas beginnen.
Ik vind het wel leuk. En ik blijf fan van nummer 1
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110055069
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef Inu het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij op Pinterest, misschien ook leuk voor hier?

http://www.kandeej.com/20(...)o-hair-chalking.html
Wow! Het ziet eruit alsof het echt superslecht voor je haar is. Je natte haar inkrijten en het er vervolgens inbranden met een stijltang, lol.
pi_110055277
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Wow! Het ziet eruit alsof het echt superslecht voor je haar is. Je natte haar inkrijten en het er vervolgens inbranden met een stijltang, lol.
Ja, het ziet er ook echt super droog uit naderhand en ze heeft al zulk piekhaar. Maar voor een keertje lijkt het me wel tof :)
pi_110056092
Kun je dat niet doen zonder stijltang? Die colorbugs werken ongeveer hetzelfde lijkt me...
  zondag 8 april 2012 @ 17:45:26 #49
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_110063405
Ik heb van de week bij de Tuinen (een tip van hier) arganolie gekocht, werkt super zeg! Met één druppel pluist het niet meer en glanst het. Dan doe je wel lang met zo'n potje van 100 ml, denk ik :)
pi_110087956
quote:
Ja echt mooi! Ik wilde dat een paar weken geleden op n feestje maar het lukte me niet in 1 keer en toen was ik gefrustreerd en werd het gewoon een knot :P
pi_110088884
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb van de week bij de Tuinen (een tip van hier) arganolie gekocht, werkt super zeg! Met één druppel pluist het niet meer en glanst het. Dan doe je wel lang met zo'n potje van 100 ml, denk ik :)
Wat kostte het nou uiteindelijk? :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_110259068
Waarom zit mn haar altijd het best voordat ik naar bed ga?! :'(

pi_110325988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef ChicaChula het volgende:
Waarom zit mn haar altijd het best voordat ik naar bed ga?! :'(

[ afbeelding ]
Mooi!

Omdat ik zelf plaatjes kijken ook leuk vindt. Hier een foto van mijn haar

Ik was vandaag voor het eerst aan het prutsen met opsteken en was half een tutorial aan het volgen maar het lukte niet. Dus heb ik maar rondjes gemaakt van de plukjes die ik over had.



Ik heb een stuk langer dan vorig jaar. Heb alleen vorige maand er laagjes in laten knippen. Al zie je dat niet op de bovenste foto. Ik wil graag mijn haar laten groeien tot halverwege mijn rug.

En normaal krult mijn haar veel meer, maar ik had het hier veel geborsteld.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_110330329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Mooi!

Omdat ik zelf plaatjes kijken ook leuk vindt. Hier een foto van mijn haar

Ik was vandaag voor het eerst aan het prutsen met opsteken en was half een tutorial aan het volgen maar het lukte niet. Dus heb ik maar rondjes gemaakt van de plukjes die ik over had.

[ afbeelding ]

Ik heb een stuk langer dan vorig jaar. Heb alleen vorige maand er laagjes in laten knippen. Al zie je dat niet op de bovenste foto. Ik wil graag mijn haar laten groeien tot halverwege mijn rug.

En normaal krult mijn haar veel meer, maar ik had het hier veel geborsteld.
wauw O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110332636
Tof opgestoken! Hoe heb je dat gedaan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_110333017
Ik was dit aan het volgen. Gewoon voor de gein.


Maar heb alleen het eerste gedeelte gedaan. Bovenste helft van het haar een staart. Verdelen in drie stukken. En toen lukte de eerste helft van de "bow"niet zoals ik wilde, dus er maar platte rondjes van gemaakt.

Ik toupeer mijn haar trouwens niet zoals zij het doet in het filmpje. Misschien lag daar de fout.

Oja en ik heb een krultang nodig. Of een goede stijltang. Heb geen van beide.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_110333268
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef WinnieWana het volgende:
Ik was dit aan het volgen. Gewoon voor de gein.

Wat leuk en wat simpel eigenlijk! :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_110360317
Ik vind het bij jou nog veel leuker zitten eigenlijk :)

Vraagje, dit soort hair pins, blijf dat een beetje zitten als je dat bv in een knot of vlecht duwt?

  zondag 15 april 2012 @ 19:01:16 #60
372969 OFWGKTA
✞OddFutureWolfGangK
pi_110360573
ik zou best wel een zayn malik kapsel willen lol alleen weet niet hoe
fuckkubi.tumblr
pi_110362655
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het bij jou nog veel leuker zitten eigenlijk :)

Vraagje, dit soort hair pins, blijf dat een beetje zitten als je dat bv in een knot of vlecht duwt?

[ afbeelding ]
Mijn haar niet, maar als je wat minder weerbarstig haar hebt, dan wel. Ik weet verder niet de kwaliteit van die dingen natuurlijk.. Maar feitelijk gezien moet dat kunnen!
pi_110362777
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het bij jou nog veel leuker zitten eigenlijk :)

Vraagje, dit soort hair pins, blijf dat een beetje zitten als je dat bv in een knot of vlecht duwt?

[ afbeelding ]
Die zijn mooi.
pi_110373010
Is 'bicarbonate of soda' nou de juiste soort voor je haar?
pi_110622025
Weet hier iemand of er bepaalde haarproducten uit de US zijn die je echt moet uitproberen? :) Het is me opgevallen dat het aanbod gigantisch is, zijn er nog aanraders? :)
pi_110622615
Kinky curly knot today als je klitten hebt! En Suave conditioners. Verder heb ik niets wat ik nogmaals zou kopen..
pi_110622733
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 06:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kinky curly knot today als je klitten hebt! En Suave conditioners. Verder heb ik niets wat ik nogmaals zou kopen..
Suave, ok :) Ik ga deze week eens kijken! Krullen heb ik niet.
pi_110622757
Ik heb het ook niet over krullen, maar over klitten ;)
pi_110622781
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef LieLie het volgende:
Is 'bicarbonate of soda' nou de juiste soort voor je haar?
Eigenlijk kan je niet op de naam afgaan, maar als er alleen bicarbonaat in zit, is het de goede.
Wil je je haren gaan wassen met bicarbonaat? Vergeet niet om uit te spoelen met azijnwater (en neem azijn met een lekker luchtje).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110625390
Weet iemand toevallig of ontkleurder van Schwarzkopf nog te koop is bij drogisten? Ik heb zelf rondgekeken maar ik kan het niet meer vinden. Het is volgens mij de enige ontkleurder die bij drogisten te koop was.

Als alternatief heb ik "lightner" ofzoiets gekocht van Schwarzkopf maar ik merk dat dit gewoon verf is dat na een aantal beurten wassen de kleur weggaat. Bij ontkleurder haalt het de pigment uit mijn haar om het lichter te maken en dit werkt stuk beter.
pi_110625847
Er zijn nog wel ontkleurders van nutrisse en loreal verkrijgbaar bij een drogist :)
  zondag 22 april 2012 @ 12:11:40 #71
123170 alors
zlata1234
pi_110625949
En als het per se van Schwarzkopf moet zijn, heb je al eens op internet gekeken? Soms hebben webshops nog wel eens dingen die in winkel niet meer verkrijgbaar zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 22 april 2012 @ 17:46:41 #72
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_110639046
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 08:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je niet op de naam afgaan, maar als er alleen bicarbonaat in zit, is het de goede.
Wil je je haren gaan wassen met bicarbonaat? Vergeet niet om uit te spoelen met azijnwater (en neem azijn met een lekker luchtje).
Hoe dit zo...?

Ik kan niet tegen shampoo, welke dan ook, dus ik los zuiveringszout op in water en was mijn haar ermee.

@OP: Waarom geen conditioner voor glad haar? Vreemd hoor...
Mijn favo conditioner is van Aubrey, de befaamde, nooit meer iets anders.
pi_110642534
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 07:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb het ook niet over krullen, maar over klitten ;)
Ohja, slecht gelezen. Mijn haar klit eigenlijk alleen als ik niet genoeg geduld heb om het te laten drogen.
Ik ben benieuwd, Suaves zijn geloof ik vrij goed verkrijgbaar dus die kan er zeker bij :) Nog tips voor een type of zijn ze allemaal goed? Ik heb lang, steil haar. Het enige nadeel is eigenlijk dat het zo plat hangt. Lee Stafford droogshampoo voor bruin haar had ik wel al gespot, die geeft wel enigszins volume.
pi_110673583
Vraagje, ik heb sinds jaar en dag een soort bobbel in bepaalde plukken haar achter :{ Alsof er heel strak een staart heeft gezeten maar dat is dus niet zo. Wat is dit en wat doe ik eraan :? Het ziet er heel slordig uit.
pi_110680900
Cows lick, of hoe noem je dat in normaal Nederlands?
pi_110684900
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Hoe dit zo...?

Ik kan niet tegen shampoo, welke dan ook, dus ik los zuiveringszout op in water en was mijn haar ermee.

@OP: Waarom geen conditioner voor glad haar? Vreemd hoor...
Mijn favo conditioner is van Aubrey, de befaamde, nooit meer iets anders.
Dat van die azijn? Van het wassen met soda wordt mijn haar (en dat van de meeste andere mensen) stroef / klittig / hard (het is maar hoe je het uitdrukt). Azijn werkt als conditioner; dat maar het haar weer glad (de schubjes sluiten). Maar als je wel conditioner gebruikt kan dat vast ook. Of doe jij helemaal niks door je haar na wassen met zuiveringszout?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110687484
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Cows lick, of hoe noem je dat in normaal Nederlands?
Ja kan het niet zo goed vinden op google, ook niet in het Nederlands.. maar alsof je je haar 2 dagen op een strakke staart hebt gehad laag in je nek, echt zon hobbel/golf in het haar..
  maandag 23 april 2012 @ 20:13:54 #78
123170 alors
zlata1234
pi_110689430
Heb je niet gewoon slag in je haar?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110689521
Zou kunnen maar het ziet er wel héél stom uit, 1 reep 'slag' op die plek achterop je hoofd :( :( (Het is een stuk van 15 cm ofzo, horizontaal).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 20:16:06 ]
  maandag 23 april 2012 @ 20:16:16 #80
123170 alors
zlata1234
pi_110689571
Kun je geen foto's maken, ik word wel heel benieuwd nu...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110690306
Zodat je me kan uitlachen? :P Nah zal eens ff kijken of ik wat kan vinden, tis nu te schemerig om goede foto te maken. Het is ook niet altijd heb ik het idee.. het gaat op en af.
pi_110695965
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Cows lick, of hoe noem je dat in normaal Nederlands?
Spuuglok heet dat toch?

Maar heaven, krijg je het er niet uit met behulp van een föhn en zo'n ronde föhnborstel of anders met de stijltang? En dan daarna wat haarlak of een ander product erin zodat het blijft zitten?

En uitlachen? Ik zou niet durven O-)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_110707751
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Mry het volgende:

[..]

Spuuglok heet dat toch?

Ja! Dank je :D
pi_110717738
Foto met mob genomen, niet heel duidelijk maar je kan het wel zien:



Het is ook gewoon sowieso gortdroog :{ Maar hoofdhuid is snel vettig en moet het dus elke 2 dagen wassen. Alles verder al geprobeerd, alleen hoofdhuid wassen en rest niet, conditioner only methode, maskers van pure jojoba/argan/amandelolie, niks helpt :{
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:11:49 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110719060
Je hebt toch sinds kort een pH-neutrale shampoo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:12:59 #86
123170 alors
zlata1234
pi_110719113
Maar je haar daaronder is toch ook niet echt stijl? Ik vind het echt niet raar staan hoor, al snap ik wel wat je bedoelt als het zo perfect één vorm is.. Maar ik zou echt liever jouw haar hebben dan dat steile van mij :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110719461
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt toch sinds kort een pH-neutrale shampoo?
Ja dat werkt ook niet :( Of kan dat het juist droger maken?

@Alors, het ziet er zo flateuzer uit dan in het echt, vind ik :P Heb idd geen stijl haar maar het ziet er gewoon gek uit, 1 zo'n hobbel.. je ziet ook zo'n deuk zeg maar die de vorm van mn hoofd volgt en dan begint die hobbel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 14:22:06 ]
pi_110719801
ik heb de laatste tijd best veel last van een gevoelige/geïrriteerde hoofdhuid. Iemand die er ervaring mee heeft en me een shampoo aan kan raden?
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:30:22 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110719932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja dat werkt ook niet :( Of kan dat het juist droger maken?

@Alors, het ziet er zo flateuzer uit dan in het echt, vind ik :P Heb idd geen stijl haar maar het ziet er gewoon gek uit, 1 zo'n hobbel.. je ziet ook zo'n deuk zeg maar die de vorm van mn hoofd volgt en dan begint die hobbel.
Hoe lang gebruik je die nu? En wat gebruik je verder
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110720070
Hmm week of 2 gebruik ik die denk ik en verder na het wassen altijd paar druppels arganolie of jojobaolie. Paar keer per maand een oliemasker (in droog haar een heleboel pure olie, laten intrekken met folie en haarhanddoek, uren of soms een hele nacht). Dat was het eigenlijk. Föhn nooit, nooit stijltang en nooit gel oid. Heb het wel een keer of wat geverfd een tijd geleden. Laatste keer was een half jaar terug. Dat doe ik ook nooit meer trouwens.
pi_110720393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja dat werkt ook niet :( Of kan dat het juist droger maken?

@Alors, het ziet er zo flateuzer uit dan in het echt, vind ik :P Heb idd geen stijl haar maar het ziet er gewoon gek uit, 1 zo'n hobbel.. je ziet ook zo'n deuk zeg maar die de vorm van mn hoofd volgt en dan begint die hobbel.
Misschien je lagen iets hoger laten beginnen, waardoor het begin van je slag ook automatisch hoger komt te liggen en het verloop wat geleidelijker is?
pi_110720446
Ik heb al hele korte laagjes aan de zijkanten en wil het eigenlijk juist niet meer :)
pi_110720525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb al hele korte laagjes aan de zijkanten en wil het eigenlijk juist niet meer :)
Stijltang?
pi_110720900
Ja dat heb ik idd nog niet geprobeerd. Aan de andere kant maakt dat haar juist weer droger en ik moet het dan elke 2 dagen stijlen daar omdat ik het zo vaak was :o

Zucht en zucht :(
pi_110721608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat heb ik idd nog niet geprobeerd. Aan de andere kant maakt dat haar juist weer droger en ik moet het dan elke 2 dagen stijlen daar omdat ik het zo vaak was :o

Zucht en zucht :(
Vermoeiend idd :{

Ik denk wel dat het misschien minder storend voor je wordt als je haar wat langer is, zit dat ook in de planning?
pi_110722197
Is idd wel de bedoeling. Komende jaren ff geen kapper aan mijn hoofd :P Hoop dat door de zwaartekracht er geen hobbels meer zullen zitten maarja, dat duurt nog wel een tijdje :{
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:13:21 #97
123170 alors
zlata1234
pi_110733295
Met een iets natte vlecht gaan slapen misschien?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110740834
Oh een vlecht is een goeie! Voor zover dat blijft zitten door alle lagen die ik heb :P Ga het eens proberen, thanks!
pi_110755036
Ben na een tijdje afwezigheid maar weer eens terug aan het haarfront, uiteraard heb ik wel undercover de mooie haren topics gevolgt (er komt hier wel mooi haar voorbij zeg! _O_ ). Maar per toeval kwam ik via diverse forums op zg ''Rozemarijn shmpoo'' tegen, hier werd heel positief over geschreven dat deze shampoo voor minder haaruitval en minder hoofdhuid irritatie zorgt. Nou daar was ik wel beneiuwd naar. Heb gisteren maar eens bij De Tuinen voor 6,95 van Weleda. gekocht. En eerlijk is eerlijk, min hoofdhuid voelt frisser aan, vrijwel alle jeuk verdwenen en totaal geen achtergebleven schilfers meer, en dat na slechts één keer wasen ermee.
Mij haar is nu aan het drogen en in het douche zeeje zaten maar slechts 5 haren (3 lange en 2 kleintjes) dus dat deze shampoo al minder haaruitval veroorzaakt klopt, al slik ik al geruime tijd wel Finasteride erbij, maar als deze shampoo mijn haaruitval nog lager kan krijgen is dan is dat op termijn aleen maar winst.

Wordt vervolgt. :)



De haarolie van dit merk ga ik ook eens proberen.
  woensdag 25 april 2012 @ 08:37:50 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110756676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef heaven7 het volgende:
Hmm week of 2 gebruik ik die denk ik en verder na het wassen altijd paar druppels arganolie of jojobaolie. Paar keer per maand een oliemasker (in droog haar een heleboel pure olie, laten intrekken met folie en haarhanddoek, uren of soms een hele nacht). Dat was het eigenlijk. Föhn nooit, nooit stijltang en nooit gel oid. Heb het wel een keer of wat geverfd een tijd geleden. Laatste keer was een half jaar terug. Dat doe ik ook nooit meer trouwens.
Met twee weken zou ik nog wel eventjes blijven proberen. En met olie e.d. absoluut de hoofdhuid mijden. Als je dat een nacht laat zitten komt dat toch op zeker op je hoofdhuid?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110760361
Oh had juist begrepen dat het heel goed voor je hoofdhuid is? Smeer het dus overal en was het daarna uiteraard heel goed uit, 2 keer :P Hoezo zou het niet goed zijn dan?
  woensdag 25 april 2012 @ 11:10:22 #102
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110760405
Het is ook goed voor je hoofdhuid. Als die droog is. :)
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 25 april 2012 @ 11:16:03 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110760594
Ik dacht dat je last hebt van vet haar? Daarom zei ik dat.

Ik doe mijn maskers, potje/olie/wat dan ook ook niet op mijn hoofdhuid anders wordt het bij mij futloos en sneller vet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110760806
Ah oké, nou weet je wat het idee is.. ik had ook altijd vette t zone op mn gezicht maar sinds ik daar olie smeer elke avond heb ik dat dus niet meer.. omdat mn gezicht vet gehouden wordt (alleen 's avonds voor het slapen, is volgende dag weg) hoeft het zelf niet meer zoveel talg aan te maken is de theorie en bij mij lijkt dat te werken dus vandaar :)
  woensdag 25 april 2012 @ 11:33:49 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110761172
Okay.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:40:03 #106
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110761401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef heaven7 het volgende:
Ah oké, nou weet je wat het idee is.. ik had ook altijd vette t zone op mn gezicht maar sinds ik daar olie smeer elke avond heb ik dat dus niet meer.. omdat mn gezicht vet gehouden wordt (alleen 's avonds voor het slapen, is volgende dag weg) hoeft het zelf niet meer zoveel talg aan te maken is de theorie en bij mij lijkt dat te werken dus vandaar :)
Dus je smeert het op je gezicht en op je hoofdhuid?
Heaven is a place on earth with you
pi_110761842
Eh nou alleen als ik het als masker gebruik dus zoals ik al zei.
pi_110775741
Enkel olijfolie doet wat voor mijn haar; de rest niet (kokosolie maakt het zelfs droog). Amadelolie gebruik ik tegen pluis, maar helpt niets wat betreft de algemene gezondheid.

Olie is niet altijd heilig....
  woensdag 25 april 2012 @ 17:46:32 #109
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110775930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef heaven7 het volgende:
Eh nou alleen als ik het als masker gebruik dus zoals ik al zei.
Ja ik gebruik kokosolie ook voor op m'n gezicht als moisturizer. Werkt goed.
Heaven is a place on earth with you
pi_110787894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Enkel olijfolie doet wat voor mijn haar; de rest niet (kokosolie maakt het zelfs droog). Amadelolie gebruik ik tegen pluis, maar helpt niets wat betreft de algemene gezondheid.

Olie is niet altijd heilig....
Zeg ik dat dan?
pi_110791374
Nee hoor meid, ga er maar lekker mee door, je haar zit immers toppie!
pi_110791447
:') Ik probeer wat om het te verbeteren. Of het wel of niet werkt weet je niet van te voren en bovendien is 2 keer proberen te kort om te zeggen of het werkt. Ik hou er toch niet krampachtig aan vast en beweer toch niet dat olie heilig is :? Verklaar alleen waarom ik het ook op mn hoofd deed. Dat jouw haar droog wordt van kokosolie wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is of wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 22:18:19 ]
pi_110802864
Ik heb weer mooie krullers O+ het werkt bij mij echt alleen als ik die band eerst omdoe zoals hij hoort, onder mn haar, anders glijdt mn haar er zo weer vanaf...
pi_110842206
Kent iemand de zevenkruidenconditioner van Jacob Hooy?

Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Butyro-spermum Parkii Butter, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Achillea Millefolium Extract, Equisetum Arvense Extract, Petroselinum Crispum Leaf Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Artemisia Abrotanum Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Rosmarinus Officinalis Extract, Tocopheryl Acetate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Cetearyl Sulfate, Hexylene Glycol, Phenylpropanol, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Phen-ethyl alcohol, Methylisothiazolinone.
pi_110843138
Ik ben al een poosje op zoek naar een professioneel product dat glans aan mijn lokken toevoegd. Ik heb zelf al gekeken op Haarshop, maar er is een scala aan producten en ik kom er zelf niet zo wijs aan uit. Het maakt me overigens niet uit of het een poeder, serum, treatment, spray of masker is!
pi_110848197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Hersenspinseltje het volgende:
Ik ben al een poosje op zoek naar een professioneel product dat glans aan mijn lokken toevoegd. Ik heb zelf al gekeken op Haarshop, maar er is een scala aan producten en ik kom er zelf niet zo wijs aan uit. Het maakt me overigens niet uit of het een poeder, serum, treatment, spray of masker is!
ik gebruik deze nu een paar maanden, en het lijkt mijn haar ook te herstellen! ben er echt tevreden over!!!
heb al vanaf november geen knipbeurt nodig gehad O+
ik heb die witte verpakking ervan gekocht, je zult denk ik wel online moeten kopen want ze hebben hem niet in de gewone winkels.
Hij ruikt trouwens ook nog GEWELDIG!
pi_110851291
Whiii vandaag is het zover! ik ga weer naar de kapper en ik heb besloten om het nu deze kleur te doen :



SPANNENDDDDD :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:22:46 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110872954
De kapster vroeg vandaag of ik wilde gaan staan, want ze lag bijna op de grond om erbij te kunnen :') _O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110873606
:o :D Hoe lang heb je het dan?
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:41:43 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110873830
Komt nog niet eens tot mn kont of zo hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:46:49 #121
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110874080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef ChicaChula het volgende:
Whiii vandaag is het zover! ik ga weer naar de kapper en ik heb besloten om het nu deze kleur te doen :

[ afbeelding ]

SPANNENDDDDD :D
Vorige keer had je ook zoiets toch?
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:04:58 #122
123170 alors
zlata1234
pi_110880428
Ik ga morgen naar de kapper :o
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110882129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Vorige keer had je ook zoiets toch?
Haha ja klopt maar elke x als ik naar de kapper ga vind ik het spannend :P kapper zei vandaag dat ik heel gezond haar heb, vooral voor mijn lengte.. Had bijna geen dooie punten en er is echt maar een halve cm af haha dus ik ben blij!!!!! :D
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:38:16 #124
123170 alors
zlata1234
pi_110887301
Het is nu inmiddels zo gegroeid... en morgen dus weer een stukje eraf.. de weg naar alles op één laag is nog lang, maar geduld is een schone zaak (de kortste laag zit op ong 2/3 van de lengte van mijn haar). Gelukkig groeit het vanzelf :') Na de knipbeurt in oktober was er overigens op de foto van december alweer een heel stuk bijgegroeid. Ik had eigenlijk meteen na het knippen even een foto moeten maken, nouja morgen dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110887856
Jeetje, prachtig alors. Ben er jaloers op.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 28 april 2012 @ 01:02:06 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110888080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef alors het volgende:
Het is nu inmiddels zo gegroeid... en morgen dus weer een stukje eraf.. de weg naar alles op één laag is nog lang, maar geduld is een schone zaak (de kortste laag zit op ong 2/3 van de lengte van mijn haar). Gelukkig groeit het vanzelf :') Na de knipbeurt in oktober was er overigens op de foto van december alweer een heel stuk bijgegroeid. Ik had eigenlijk meteen na het knippen even een foto moeten maken, nouja morgen dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hebben we ongeveer dezelfde lengte.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 28 april 2012 @ 01:02:10 #127
123170 alors
zlata1234
pi_110888083
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef Tamashii het volgende:
Jeetje, prachtig alors. Ben er jaloers op.
dankje :@ kan me nooit echt voorstellen dat iemand jaloers is op mijn haar
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110891335
Mooi alors!!!
pi_110892101
Crap mooi haar!! :o
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:05:41 #130
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_110893120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef WinnieWana het volgende:
Ik was dit aan het volgen. Gewoon voor de gein.


Maar heb alleen het eerste gedeelte gedaan. Bovenste helft van het haar een staart. Verdelen in drie stukken. En toen lukte de eerste helft van de "bow"niet zoals ik wilde, dus er maar platte rondjes van gemaakt.

Ik toupeer mijn haar trouwens niet zoals zij het doet in het filmpje. Misschien lag daar de fout.

Oja en ik heb een krultang nodig. Of een goede stijltang. Heb geen van beide.
Wat een handige griet in die filmpjes, ik herkende een manier van haar stijlen die mijn collega een keer bij me had gedaan, en nu heb ik het zelf gedaan en het ging in 1 keer goed!

-edit- ik heb nu het strikje gedaan, te leuk haha :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Skaai op 28-04-2012 14:02:50 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_110895001
Weet iemand welke ingredienten niet in een gel moeten zitten, als ie CG-friendly moet zijn? Naast de -cone -conol en -xane?
pi_110904745
Supermooi haar Alors!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_110907044
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:31 schreef LieLie het volgende:
Weet iemand welke ingredienten niet in een gel moeten zitten, als ie CG-friendly moet zijn? Naast de -cone -conol en -xane?
Mineral oil en castor oil.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_110908602
Hoe vinden jullie het staan? Ik vind het zelf toch wel erg licht nu, ben bang dat t een beetje eehh ja hoe zeg ik dit vriendelijk haha 'poolse hoer' effect heeft met mn donkere wenkbrauwen.. Vind het toch wat lichter uitvallen dan ik eigenlijk wilde..



Denk dat ik na mn vakantie toch maar wat donkerder weer ga
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:46:26 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110909111
Ik vind het ook een beetje te voor je gezicht, maar je kan het best hebben.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110909202
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het ook een beetje te voor je gezicht, maar je kan het best hebben.
Het is in t echt nog een beetje lichter dan op de foto zelfs en straks met zon haha straks ben ik platina blond :S mja om er nu een spoeling overheen te gooien durf ik ook niet zelf.. Ik laat t een weekje zo om te kijken of ik eraan wen in ieder geval..
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:52:21 #137
123170 alors
zlata1234
pi_110909341
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef ChicaChula het volgende:
Hoe vinden jullie het staan? Ik vind het zelf toch wel erg licht nu, ben bang dat t een beetje eehh ja hoe zeg ik dit vriendelijk haha 'poolse hoer' effect heeft met mn donkere wenkbrauwen.. Vind het toch wat lichter uitvallen dan ik eigenlijk wilde..

[ afbeelding ]

Denk dat ik na mn vakantie toch maar wat donkerder weer ga
Ik vind het erg meevallen, denk dat het totaal wegvalt als je wat oogmake up op zou doen :) Ik weet niet of je dat normaalgesproken draagt hoor. Ik heb ongeveer zo'n kleur haar als jou (iets donkerder, maar wel met veel lichte highlights, en ik verf mijn wenkbrauwen zelf altijd donker.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110909370
Ik vind het wel mooi hoor :) En anders misschien wat low lights om je wenkbrauwen te matchen?

Heeft iemand trouwens ervaring met Mythic oil van Loreal?
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:54:21 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110909419
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Het is in t echt nog een beetje lichter dan op de foto zelfs en straks met zon haha straks ben ik platina blond :S mja om er nu een spoeling overheen te gooien durf ik ook niet zelf.. Ik laat t een weekje zo om te kijken of ik eraan wen in ieder geval..
Ik denk dat het wel gaat wennen hoor :D Het staat je echt niet slecht. En anders inderdaad low lights of zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110909488
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind het erg meevallen, denk dat het totaal wegvalt als je wat oogmake up op zou doen :) Ik weet niet of je dat normaalgesproken draagt hoor. Ik heb ongeveer zo'n kleur haar als jou (iets donkerder, maar wel met veel lichte highlights, en ik verf mijn wenkbrauwen zelf altijd donker.
Ik gebruik geen make-up :@

En ik wil liever ook niets aan mn wenkbrauwen doen haha toen mn zus ooit haar wenkbrauwen ging epileren vroeger ging t verkeerd en nu heeft ze nog steeds rare wenkbrauwen dus dat gebied laat ik maar gewoon zoals het is :D :')

Hmm nouja sowieso ga ik niet terug naar donkerder voordat ik op vakantie ben geweest want daar licht het sowieso weer op, dat is een beetje zonde dan!
pi_110912937
Ik kan je foto niet zien chica ;( Was net zo benieuwd.
All good things are wild and free.
pi_110918778
Ik vind donkerder haar (zoals je een hele tijd eerder had) persoonlijk ook mooier bij jou. Maar je kan het prima hebben :).
pi_111038397
Jeej vond dat watervallen zo leuk dat ik aan de oefen ben geslagen en het lukt me nu redelijk! Ga alleen niet helemaal rondom mn hoofd, vind dit leuk genoeg :)



Heb 10 van dit soort pinnetjes op Ebay gekocht voor een paar euro O+

pi_111039763
Oke thanks allemaal haha maar ik ga toch weer terug naar donker :@ (wel pas na mn vakantie) ben er toch niet zo heel blij mee..

@heaven7 haha ik probeerde het toevallig afgelopen zaterdag ook maar ik faalde echt keihard :P
  Redactie Frontpage woensdag 2 mei 2012 @ 15:11:35 #145
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_111040580
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik gebruik geen make-up :@

En ik wil liever ook niets aan mn wenkbrauwen doen haha toen mn zus ooit haar wenkbrauwen ging epileren vroeger ging t verkeerd en nu heeft ze nog steeds rare wenkbrauwen dus dat gebied laat ik maar gewoon zoals het is :D :')

Hmm nouja sowieso ga ik niet terug naar donkerder voordat ik op vakantie ben geweest want daar licht het sowieso weer op, dat is een beetje zonde dan!
Dan heeft ze het wel heel vaak laten epileren :? want het haar blijft toch niet zomaar weg lijkt me :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:01:22 #146
123170 alors
zlata1234
pi_111042869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dan heeft ze het wel heel vaak laten epileren :? want het haar blijft toch niet zomaar weg lijkt me :)
Volgens mij wordt er ook wel gezegd dat je niet moet epileren als je ziek bent want dat kan het permanent zijn, maar of dat waar is... Gold het maar voor haar op andere plekken :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111048835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dan heeft ze het wel heel vaak laten epileren :? want het haar blijft toch niet zomaar weg lijkt me :)
Haha ik weet het niet, het is iig nooit meer goed gekomen :')
pi_111059200
Beste (vooral) dames, ik heb echt even een vraag...

Ik heb halflang, vrij dik haar, maar nu wil het dat ik in het dagelijks leven vrijwel nooit iemand tegenkom met zo' n kutkapsel als ik :')

Volgens de kapper moet ik blij zijn met mijn haar, maar de realiteit is dat het altijd goed zit als ik de badkamer uitloop maar als ik 5 minuten later in een andere spiegel kijk is alle structuur verdwenen... alles wat omhoog is gezet ligt weer slap op mijn hoofd, het krult langs mijn voorhoofd, het zit nooit eens een keer ''netjes & strak'' zeg maar. Dit moet toch gewoon mogelijk zijn?
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:36 #149
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_111087456
Waarom werkt mijn haar nooit mee als het net geverfd is?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:32:25 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111087532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef EiPet het volgende:
Beste (vooral) dames, ik heb echt even een vraag...

Ik heb halflang, vrij dik haar, maar nu wil het dat ik in het dagelijks leven vrijwel nooit iemand tegenkom met zo' n kutkapsel als ik :')

Volgens de kapper moet ik blij zijn met mijn haar, maar de realiteit is dat het altijd goed zit als ik de badkamer uitloop maar als ik 5 minuten later in een andere spiegel kijk is alle structuur verdwenen... alles wat omhoog is gezet ligt weer slap op mijn hoofd, het krult langs mijn voorhoofd, het zit nooit eens een keer ''netjes & strak'' zeg maar. Dit moet toch gewoon mogelijk zijn?
Dat kunnen wij ook moeilijk beoordelen zonder te weten wat voor haar je hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111093909
Een vraagje aan alle haar experts hier. Wat moet ik doen om mn haar zo te kunnen stylen? Ik heb van mezelf veel, maar wel vrij dun haar.

  donderdag 3 mei 2012 @ 18:19:53 #152
123170 alors
zlata1234
pi_111094863
Heb je wel zulk haar? dus boven redelijk lang en slag/grove krul in je haar? Met steil haar gaat dit iig nóóit lukken.

Verder zal een goede kapper het wel zo kunnen knippen en dan zal er voor het model wel wat wax aan te pas komen.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:21:19 #153
123170 alors
zlata1234
pi_111094919
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat kunnen wij ook moeilijk beoordelen zonder te weten wat voor haar je hebt.
en waar je op doelt met je gewenste kapsel...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111095809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:19 schreef alors het volgende:
Heb je wel zulk haar? dus boven redelijk lang en slag/grove krul in je haar? Met steil haar gaat dit iig nóóit lukken.

Verder zal een goede kapper het wel zo kunnen knippen en dan zal er voor het model wel wat wax aan te pas komen.
Ik heb idd lang haar bovenop met een slag. Ik krijg het alleen nooit zo perfect gestyled.
pi_111124925
Vandaag mn haar gekruld (nja gewoon met natte vlechten geslapen) en nu heb ik een hele mooie volle bos slag haha maar krijg het niet goed op de foto!





voor t eerst dat het redelijk blijft zitten!

[ Bericht 5% gewijzigd door ChicaChula op 04-05-2012 13:04:22 ]
pi_111131555
Gister alleen de dode puntjes laten knippen, een cm of 3. Ik heb nu lang haar tot een cm of 4 voorbij de schouders en lagen erin. Ik vind het altijd zo typisch hoe groot dat verschil van die paar cm die eraf is, kan maken op je gehele kapsel. Het voelt standaard alsof er een enorm stuk af is en het zit de eerste dagen ook nooit zo goed als het zat.
Hoe kan dat toch? En waarom trekken kappers zo vaak hun mond niet naar je open? :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:26:06 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111131604
Ik vind 3 cm wel veel, dan zou je eigenlijk iets vaker heen moeten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111131712
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 3 cm wel veel, dan zou je eigenlijk iets vaker heen moeten.
Could be. Het is een maand of 3 geleden, denk ik. En laatst zei de kapster nog dat ik heus niet elke 8 weken hoef want 'dan groeit het nooit'. En ik wilde het langer hebben. ;) Maar toen ze gister zei wat ze eraf ging halen, was ik ook wel verrast dat zoveel blijkbaar nodig was.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:31:25 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111131820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Could be. Het is een maand of 3 geleden, denk ik. En laatst zei de kapster nog dat ik heus niet elke 8 weken hoef want 'dan groeit het nooit'. En ik wilde het langer hebben. ;) Maar toen ze gister zei wat ze eraf ging halen, was ik ook wel verrast dat zoveel blijkbaar nodig was.
3cm voor 3 maanden is wel heel erg, dan moet je wel heel slecht voor je haar zijn :D en dat zal toch niet.

Je kan beter een paar keer per jaar een centimeter eraf halen, anders krijg je het onderaan dun en piekerig en dan kan alles wat je erbij gegroeid hebt er meteen weer af. En dan groeit het echt nog wel, maar dan groeit het ook gelijk mooi en gezond.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111131937
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

3cm voor 3 maanden is wel heel erg, dan moet je wel heel slecht voor je haar zijn :D en dat zal toch niet.

Je kan beter een paar keer per jaar een centimeter eraf halen, anders krijg je het onderaan dun en piekerig en dan kan alles wat je erbij gegroeid hebt er meteen weer af. En dan groeit het echt nog wel, maar dan groeit het ook gelijk mooi en gezond.
Misschien was het 4 maanden. :@ Maar ik denk wel dat het toch echt 3 cm was dat eraf gegaan is (of de laatste keer te weinig? :P )
Dus gewoon maar elke 8 weken proberen te gaan? En dan écht alleen puntjes?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:36:51 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111132021
Hmm, ik heb vrijdag ongeveer een centimeter eraf laten halen, en de keer daarvoor was 22 december. Loopt niet zo heel nauw. maar goed, ik weet ook niet wat jij met je haar doet natuurlijk :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111132115
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hmm, ik heb vrijdag ongeveer een centimeter eraf laten halen, en de keer daarvoor was 22 december. Loopt niet zo heel nauw. maar goed, ik weet ook niet wat jij met je haar doet natuurlijk :D
Niets bijzonders. Ik was het dagelijks, heb er geen verf of kleurspoeling in, droog het meestal gewoon in de lucht en soms moet ik het föhnen. Mijn haar is verder hartstikke gezond hoor. :P
Maar misschien heeft de kapster te enthousiast gedaan. -O-
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:41:39 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111132195
Dan zou ik het gewoon een beetje in de gaten houden. Als het onderaan niet heeeeeeeel prachtig meer is gewoon een centimeter eraf laten halen. Elke 3/4 maand ofzo als je haar gewoon gezond is.

Je haar groeit 1 - 1.5cm per maand dus dan groeit het nog zat en blijft het mooi.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111132262
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zou ik het gewoon een beetje in de gaten houden. Als het onderaan niet heeeeeeeel prachtig meer is gewoon een centimeter eraf laten halen. Elke 3/4 maand ofzo als je haar gewoon gezond is.

Je haar groeit 1 - 1.5cm per maand dus dan groeit het nog zat en blijft het mooi.
Ja, dat is ook wel zo. Maar nu leek het ook niet meer echt te groeien sinds de laatste keer (beetje maar). Heb net teruggebladerd in mijn agenda en het was bijna 4 maanden geleden.
pi_111773649
Hee ik heb wat haarvragen!

Moroccan oil? Is dit fijn spul? Zit er siliconen in?

Verder ga ik binnenkort naar de vs en ik vroeg me af welke haarproducten ik daar kan kopen? Die ze hier bijvoorbeeld bijvoorbeeld bijna niet hebben of daar veel goedkoper zijn?
pi_111774044
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:00 schreef Cheeseburgertje het volgende:
Hee ik heb wat haarvragen!

Moroccan oil? Is dit fijn spul? Zit er siliconen in?

Verder ga ik binnenkort naar de vs en ik vroeg me af welke haarproducten ik daar kan kopen? Die ze hier bijvoorbeeld bijvoorbeeld bijna niet hebben of daar veel goedkoper zijn?
Ik heb een klein flesje en vond het wel fijn. Zitten siliconen in ja.

Mijn haar werd er vooral heel zacht van, en het bleef ook langer makkelijk uitkambaar :)
pi_111774089
Hallo allemaal :W

Sinds gisteren mijn middenblonde/rossige lokken verruilt voor bruin haar. Het er twee uur voor bij de kapper gezeten, maar dan heb je ook wat. Heb het vaker bruin gehad, en blijf dat mooier vinden dan m'n eigen kleur.

Heb dik golvend haar. Het duurde een tijdje voor alles een likje verf had. Hahaha!
Ik was het overigens twee keer per week. Gelukkig nooit vet haar. Het is in de winter wel droog en pluizig, maar dat zal komen omdat golvend haar van nature wat droger is. Föhn het ook zelden om die reden.

Nu de temperatuur wat hoger is heb ik geen last meer van dat droge en pluizige.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111804332
Kan die moroccan olie schade aan mijn hairextentions aanbrengen?
  zondag 20 mei 2012 @ 21:44:48 #169
123170 alors
zlata1234
pi_111804652
Volgens mij wordt olie afgeraden bij extensions, omdat ze dan gemakkelijker losraken...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111809866
Jaa zo iets dacht ik ook al inderdaad, dat risico dan maar niet nemen.

Niemand met haartips voor in de vs? Wat ik daar kan kopen en hier niet, of voor lagere prijzen?
  zondag 20 mei 2012 @ 23:11:47 #171
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_111810864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:54 schreef ChicaChula het volgende:
Vandaag mn haar gekruld (nja gewoon met natte vlechten geslapen) en nu heb ik een hele mooie volle bos slag haha maar krijg het niet goed op de foto!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

voor t eerst dat het redelijk blijft zitten!
Mooi :)
Wat doe je er in zodat de krullen blijven zitten?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_111811225
Ik zou mijn haar trouwens laten groeien, maar nu is het korter dan eerst en heeft het een heel andere kleur :') Goed, nu laat ik het tot mijn schouders groeien en laat ik alleen het verven bijwerken.
pi_111811770
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:56 schreef Cheeseburgertje het volgende:
Jaa zo iets dacht ik ook al inderdaad, dat risico dan maar niet nemen.

Niemand met haartips voor in de vs? Wat ik daar kan kopen en hier niet, of voor lagere prijzen?
Dr. Bonner producten misschien is dat iets voor je?
We fear that which we cannot see
pi_111811953
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:32 schreef Natalie het volgende:
Hallo allemaal :W

Sinds gisteren mijn middenblonde/rossige lokken verruilt voor bruin haar. Het er twee uur voor bij de kapper gezeten, maar dan heb je ook wat. Heb het vaker bruin gehad, en blijf dat mooier vinden dan m'n eigen kleur.

Heb dik golvend haar. Het duurde een tijdje voor alles een likje verf had. Hahaha!
Ik was het overigens twee keer per week. Gelukkig nooit vet haar. Het is in de winter wel droog en pluizig, maar dat zal komen omdat golvend haar van nature wat droger is. Föhn het ook zelden om die reden.

Nu de temperatuur wat hoger is heb ik geen last meer van dat droge en pluizige.
Pics?
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik zou mijn haar trouwens laten groeien, maar nu is het korter dan eerst en heeft het een heel andere kleur :') Goed, nu laat ik het tot mijn schouders groeien en laat ik alleen het verven bijwerken.
En pics?
pi_111812117
Ik wil mijn haar ook verven! Maar ik heb het eens met henna geverfd, en ik weet niet zeker of dat er nu al allemaal uit gegroeid is. Mijn haar is vrij donker en je zag de henna niet zo, dus ik kan het ook niet echt zien. :+
En ik ben bang dat als er toch nog wat in zit de verf heel raar gaat uitvallen. Hmpf. ;(
pi_111812870
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

Pics?

[..]

En pics?
Ik ben een beetje lui, dus van het model komt nog een betere foto :Y

SPOILER: Voor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Na
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111813103
Oeh, leuke kleur RenRen. O+
Heb je deze kleur al lang? Ik heb namelijk wel eens gelezen dat het lastig is om rood geverfd haar mooi te houden, maar bij jou is de kleur echt mooi!
pi_111813196
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:49 schreef Bobs. het volgende:
Oeh, leuke kleur RenRen. O+
Heb je deze kleur al lang? Ik heb namelijk wel eens gelezen dat het lastig is om rood geverfd haar mooi te houden, maar bij jou is de kleur echt mooi!
Dankjewel O+ Echt heel anders maar ben er heel blij mee. Mijn sproeten komen gelijk meer uit :')
Nee, totaal niet! Ik heb het nu sinds donderdag, e ndaarvoor dus die donkerblonde kleur (Mijn eigen haarkleur dus). Maar ik heb een koper haarmasker gekregen, en dat zou al een hoop helpen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 00:05:37 #179
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_111813895
Wauw, Ren, staat je mooi!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_111822139


Update, het gaat langzaaaaaaaaaaaam
pi_111822376
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi :)
Wat doe je er in zodat de krullen blijven zitten?
Niets eigenlijk haha en toch klagen dat het uitzakt :P ik moet er eigenlijk haarlak ofzo in doen denk ik maar ik vind mn haar altijd gelijk vies als ik er iets in doe..
pi_111822403
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik ben een beetje lui, dus van het model komt nog een betere foto :Y

SPOILER: Voor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Na
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je super!
pi_111823338
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]

Update, het gaat langzaaaaaaaaaaaam
Ik herken het :(
pi_111824406
quote:
17s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Wauw, Ren, staat je mooi!
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Staat je super!
Heel erg bedankt O+
  maandag 21 mei 2012 @ 12:22:47 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111825608
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]

Update, het gaat langzaaaaaaaaaaaam
Ik zie aardig verschil, hoor
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112157741
Even een stomme vraag, maar ik wil mijn haar (onnatuurlijk) rood laten verven. Nu hoor ik telkens alles over kinki kappers. Kan dat echt alleen bij kinki kappers of doen normale kappers dat ook gewoon goed?

Denk aan zoiets ongeveer qua kleur, iig lekker fel.

  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:34:25 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_112158298
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
Even een stomme vraag, maar ik wil mijn haar (onnatuurlijk) rood laten verven. Nu hoor ik telkens alles over kinki kappers. Kan dat echt alleen bij kinki kappers of doen normale kappers dat ook gewoon goed?

Denk aan zoiets ongeveer qua kleur, iig lekker fel.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
En zelf doen? Ontkleuren bij je kapper naar keuze en thuis het rood erin? Dat laatste zal je geregeld moeten doen om het rood te houden namelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_112158922
Dat is ook nog wel een optie ja. Al zou ik liever hebben dat de kapper de eerste keer meteen de kleur er ook in doet. Met vervolgens het advies qua welk product ik moet gebruiken om de kleur zelf bij te houden en weer zelf te kleuren.
pi_112159248
De kleur is niet het tricky gedeelte natuurlijk, dat is het ontkleuren. Kinki is volgens mij wel goed met kleuren. Maar normale kappers kunnen het vast ook wel :)
pi_112160466
Zelf doen zou best goed kunnen, zijn er genoeg die dat doen :)
http://www.hairdyeforum.com hier staat wel veel info, hoort ook een webshop bij met goede verf. Wat aparte kleuren betreft is Special Effects een goede! Ontkleuren is wel altijd wel even lastig ja. Al hoeft je haar niet wit te zijn voor zo'n rode kleur, dat scheelt wel iets. Voor het beste resultaat kun je zulke verf overigens het beste een paar uur laten zitten, dan blijft het langer mooi. Op de verpakking staat wel altijd iets van een kwartiertje, maar omdat het niet schadelijk is voor je haar maakt dat niet uit.

Ik deed mijn felle kleurtjes wel altijd zelf :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_112164083
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
Even een stomme vraag, maar ik wil mijn haar (onnatuurlijk) rood laten verven. Nu hoor ik telkens alles over kinki kappers. Kan dat echt alleen bij kinki kappers of doen normale kappers dat ook gewoon goed?

Denk aan zoiets ongeveer qua kleur, iig lekker fel.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook iets dergelijks, dit is mijn hoofd:


Gewoon bij de kapper in 't dorp gedaan ;) Je moet gewoon de aller felste kleur uit het boekje kiezen, komt wel goed.
Ik weet niet wat voor haarkleur je nu hebt maar ik ben van mezelf hartstikke blond dus pakt het sowieso vrij fel uit.

Ik durf het niet zelf te doen want dat is 1x gruwelijk fout gegaan :@ :D En mijn kapper is toch hartstikke lief. Knippen doe ik dan weer wel zelf ;)
pi_112168203
Hallo dames,

Ik ben een man en heb dik krullend haar, waar ik heel blij mee ben. Op het moment ben ik het aan het laten groeien, wat een paar problemen met zich mee brengt.

Voorheen had ik altijd gel in, omdat mijn haar kort was. Nu ik het laat groeien stop ik er dus niks meer in. Maar mijn haar is dan enorm droog en gaat pluizen, waarbij ik gewoon een soort afro-kapsel krijg. Nu heb ik andrelon perfecte krul mousse geprobeerd, en dat helpt al veel, maar helemaal tevreden ben ik nog niet aangezien na een paar uur mijn haar er alweer droog uitziet. Ik wil dus minder droog, meer wet-look (hoewel dat een beetje too much is).

Welke mousse zou ik het beste kunnen proberen? Vind het namelijk zonde om alle 32 bussen die hier bij de etos staan uit te proberen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:50:57 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112168268
Als je haar droog en pluizig is moet je daar aan werken, niet de symptoombestrijding.

Lees de link in de OP over handleiding voor mooie krullen even.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112168380
Bij de Truly Yoursbox zat een shampoo die echt heel fijn is voor mij, maar hij is zo duur :( 35 euro voor een flesje shampoo en dan nog conditioner erbij gaat mij te fur.
pi_112168670
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Als je haar droog en pluizig is moet je daar aan werken, niet de symptoombestrijding.

Lees de link in de OP over handleiding voor mooie krullen even.
Hmm, ik gebruik andrelon anti-roos shampoo, en daar zitten heel wat van die stofjes in die niet goed zijn. Not so nice...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:10:18 #196
123170 alors
zlata1234
pi_112169031
Anti-roos is sowieso hele agressieve shampoo, als je het niet nodig hebt, niet gebruiken dus. Probeer eens een mildere shampoo en ga conditioner gebruiken. Verder is het moeilijk te zeggen wat voor jou werkt, elk haar is weer anders. Er zijn leave ins die je na het wassen in je haar kunt smeren die wellicht helpen, of een beetje olie.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:12:07 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112169107
Antiroos ook alleen gebruiken wanneer je daadwerkelijk roos hebt, en ermee stoppen wanneer het over is. Anders krijg je weer roos van die shampoo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112169298
Het allerbeste kun je nog babyshampoo gebruiken, dat is lekker neutraal en zacht voor je haar :Y
pi_112169489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef pasopikbijt het volgende:
Het allerbeste kun je nog babyshampoo gebruiken, dat is lekker neutraal en zacht voor je haar :Y
Echt? Want SLS staat vrij hoog in het lijstje.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:25:31 #200
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_112169626
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Echt? Want SLS staat vrij hoog in het lijstje.
Dit. Ik zou die van zwitsal in ieder geval niet aanraden
Heaven is a place on earth with you
pi_112169757
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Echt? Want SLS staat vrij hoog in het lijstje.
Ik weet niet wat er wordt bedoelt met SLS maar de babyshampoo waar ik ervaring mee heb is gewoon de cheap-ass versie van de aldi :') Mijn haar werd er in ieder geval best zacht van en absoluut niet droog :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:30:56 #202
123170 alors
zlata1234
pi_112169842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dit. Ik zou die van zwitsal in ieder geval niet aanraden
Bij babyproducten is het net zo goed etiketten lezen als je zeker wilt zijn, zit genoeg rommel in.

Hier staan wel wat milde producten zoals

Nature Babycare Baby Shampoo
Ingrediënten: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycerin, Sodium Coco-Sulfate, Sodium Chloride, Stearamidopropyl Morpholine Lactate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Citric Acid.

Urtekram baby shampoo no perfume
Ingrediënten: Aqua, glycerin, coco-glucoside, sodium cocoyl glutamate, cocamidopropyl betaine, glyceryl oleate, xanthan gum, citric acid.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:36:55 #203
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_112173226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef pasopikbijt het volgende:
Het allerbeste kun je nog babyshampoo gebruiken, dat is lekker neutraal en zacht voor je haar :Y
de olive lijn van de action werkt ook als een tiet, kost ook maar 1.80 de fles en er zit nauwelijks zooi in.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_112173394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

de olive lijn van de action werkt ook als een tiet, kost ook maar 1.80 de fles en er zit nauwelijks zooi in.
Hmm ik ga eens kijken..
pi_112179895
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik heb ook iets dergelijks, dit is mijn hoofd:
[ afbeelding ]

Gewoon bij de kapper in 't dorp gedaan ;) Je moet gewoon de aller felste kleur uit het boekje kiezen, komt wel goed.
Ik weet niet wat voor haarkleur je nu hebt maar ik ben van mezelf hartstikke blond dus pakt het sowieso vrij fel uit.

Ik durf het niet zelf te doen want dat is 1x gruwelijk fout gegaan :@ :D En mijn kapper is toch hartstikke lief. Knippen doe ik dan weer wel zelf ;)
Goed kleurtje. :Y

Ik zal eens bij de kapper kijken en navragen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Zelf doen zou best goed kunnen, zijn er genoeg die dat doen :)
http://www.hairdyeforum.com hier staat wel veel info, hoort ook een webshop bij met goede verf. Wat aparte kleuren betreft is Special Effects een goede! Ontkleuren is wel altijd wel even lastig ja. Al hoeft je haar niet wit te zijn voor zo'n rode kleur, dat scheelt wel iets. Voor het beste resultaat kun je zulke verf overigens het beste een paar uur laten zitten, dan blijft het langer mooi. Op de verpakking staat wel altijd iets van een kwartiertje, maar omdat het niet schadelijk is voor je haar maakt dat niet uit.

Ik deed mijn felle kleurtjes wel altijd zelf :Y
Goede webshop. :D die ga ik onthouden.

Kan langer laten zitten echt geen kwaad? Ik bleef nu altijd tussen de minimale en de maximale tijd zitten. Meestal meer richting de maximale tijd omdat ik donker haar heb.
pi_112184468
Kan alleen bij een aantal van die merken met felle kleurtjes. Special Effects, Directions, Manic Panic.. geloof dat er nog wel wat meer is. Die zijn zelfs verzorgend voor je haar :) je kunt ze ook mengen en door je conditioner heen doen om de kleur mooi te houden :D. Zulke verf werkt ook anders.. dit legt een laagje om je haar heen. Maar vergis je niet, ondanks dat het vaak als 'tijdelijk' aangeduid wordt, krijg je het er vaak toch niet meer uit. Mijn roze kleurtje kreeg ik er zelfs met ontkleurder niet meer uit.. :X

Maar, dit geldt dus niet voor die gewone pakjes van de drogist. Daarbij moet je je altijd wel aan de tijden houden!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:47:20 #207
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112206170
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef mikeon het volgende:
Hallo dames,

Ik ben een man en heb dik krullend haar, waar ik heel blij mee ben. Op het moment ben ik het aan het laten groeien, wat een paar problemen met zich mee brengt.

Voorheen had ik altijd gel in, omdat mijn haar kort was. Nu ik het laat groeien stop ik er dus niks meer in. Maar mijn haar is dan enorm droog en gaat pluizen, waarbij ik gewoon een soort afro-kapsel krijg. Nu heb ik andrelon perfecte krul mousse geprobeerd, en dat helpt al veel, maar helemaal tevreden ben ik nog niet aangezien na een paar uur mijn haar er alweer droog uitziet. Ik wil dus minder droog, meer wet-look (hoewel dat een beetje too much is).

Welke mousse zou ik het beste kunnen proberen? Vind het namelijk zonde om alle 32 bussen die hier bij de etos staan uit te proberen.
Als je droog haar hebt, zijn de gegeven tips inderdaad heel handig. De oorzaak bestrijden is veel beter dan de symptomen, want in dat laatste geval blijf je bezig. Ook kun je leave-in conditioner gebruiken en een goed voedende crèmespoeling, om maar zoveel mogelijk vochtbalans in je haar te krijgen.

Je kunt ook een mistje maken (plantenspuit met water/beetje conditioner/olie o.i.d.) die je af en toe over je haar verstuift als het weer erg droog wordt. Door het water breng je wat vocht in je haar en de olie legt een laagje over je haar, waardoor het water niet direct uit je haar kan trekken.

Oh, en uiteraard geen borstel gebruiken maar een kam waarvan de tanden ver uit elkaar staan (of alleen je vingers gebruiken om knopen uit je haar te halen). Hoe minder je de krul uit elkaar trekt, hoe minder pluizig de boel is.
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:57:10 #208
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112206473
Ik ben nog altijd bezig nieuwe vlechttechnieken en opsteekstijlen te vinden voor mijn haar (zeker nu ik het lang laat groeien), er is zoveel moois te vinden op internet :9 Hier een vlecht-experimentje.

Kan niet wachten tot mijn haar langer is, dan zou de vlecht nog veel mooier zijn O+

Ik heb voor mijn verjaardag trouwens een paar haarspullen gekregen O+ :9 Een Ficcare en een Flexi 8


Ze zitten geweldig O+
pi_112228115
Waar gaat je haar nou echt mooi van glanzen zonder dat het vet wordt? Ik gebruik nu ongeveer een half jaar een shampoo/conditioner zonder cones/sls/etc. en als verzorging gebruik ik kokosolie (alleen in de punten). Ik merk alleen heel weinig verschil met hiervoor.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:05:31 #210
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_112229078
Ik doe soms een héél klein puntje kokosolie in m'n palmen wrijven en dan over m'n haar strijken (dus niet alleen in de punten maar wel zorgen dat het niet op de hoofdhuid komt), dat werkt bij mij :)
pi_112237634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef AppleMartini het volgende:
Ik doe soms een héél klein puntje kokosolie in m'n palmen wrijven en dan over m'n haar strijken (dus niet alleen in de punten maar wel zorgen dat het niet op de hoofdhuid komt), dat werkt bij mij :)
Heb ik wel eens geprobeerd ja, maar m'n haar wordt er vettig van (ook al gebruik ik erg weinig) en ik krijg er niet een mooie glans van :'(
pi_112237795
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Heb ik wel eens geprobeerd ja, maar m'n haar wordt er vettig van (ook al gebruik ik erg weinig) en ik krijg er niet een mooie glans van :'(
Dat heb ik dus ook ALTIJD met dat soort spulletjes! Mijn haar wordt zo snel vet... En dan heb ik het al vermindert door het 1x in de week te wassen ipv om de dag. Gewoon een keer één week lekker smerig laten worden, dan een keer gewoon wassen, en dan ben je er al.
Maarja, je doet er 1x zoiets in en het is gelijk vet. Ik heb het ook met de meeste mousse, sommige haarlak, wax is ook het laatste wat ik moet gebruiken..
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:42:16 #213
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_112238288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Heb ik wel eens geprobeerd ja, maar m'n haar wordt er vettig van (ook al gebruik ik erg weinig) en ik krijg er niet een mooie glans van :'(
Oh man, zonde ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:16:44 #214
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112240777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik ben nog altijd bezig nieuwe vlechttechnieken en opsteekstijlen te vinden voor mijn haar (zeker nu ik het lang laat groeien), er is zoveel moois te vinden op internet :9 Hier een vlecht-experimentje.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot mijn haar langer is, dan zou de vlecht nog veel mooier zijn O+

Ik heb voor mijn verjaardag trouwens een paar haarspullen gekregen O+ :9 Een Ficcare en een Flexi 8
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ze zitten geweldig O+
Mooi!
Ik krijg altijd zulke lamme armen van ingewikkelde vlecht-technieken..

Hoe heb je dat kapsel rechtsonder gedaan? Ik heb ook nog ergens zo'n ding geloof ik, maar geen idee hoe ik m'n haar er mooi mee opsteek.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:20:49 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_112241076
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik ben nog altijd bezig nieuwe vlechttechnieken en opsteekstijlen te vinden voor mijn haar (zeker nu ik het lang laat groeien), er is zoveel moois te vinden op internet :9 Hier een vlecht-experimentje.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot mijn haar langer is, dan zou de vlecht nog veel mooier zijn O+

Ik heb voor mijn verjaardag trouwens een paar haarspullen gekregen O+ :9 Een Ficcare en een Flexi 8
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ze zitten geweldig O+
Mooi O+

Ficcares O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:28:07 #216
123170 alors
zlata1234
pi_112241699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik ben nog altijd bezig nieuwe vlechttechnieken en opsteekstijlen te vinden voor mijn haar (zeker nu ik het lang laat groeien), er is zoveel moois te vinden op internet :9 Hier een vlecht-experimentje.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot mijn haar langer is, dan zou de vlecht nog veel mooier zijn O+

Ik heb voor mijn verjaardag trouwens een paar haarspullen gekregen O+ :9 Een Ficcare en een Flexi 8
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ze zitten geweldig O+
Wauw wat heb jij mooi dik haar O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_112244175
Goedenavond,
Ik heb van mezelf best dik haar. Normaal is het kort alleen ik laat het nu wat langer groeien. Het is nu net lang genoeg om over mijn ogen te komen(aan de bovenkant, aan de zijkant is het kort). Ik heb veel wax producten gebruikt, maar geen van alleen werk echt voor mij. Bij de een lijkt het op gel, de andere maakt er een nat zooitje van en de andere kan het juist niet goed omhoog zetten. Wat is volgens jullie, haarkenners, de beste wax voor een man met dik half lang haar? Ik waardeer ieder advies ( behalve murrays want daar krijg ik acne van).
Harstikke bedankt.
pi_112244663
Is het mogelijk om je haar fysiek dikker te maken? Nee zeker? Ik wil namelijk zo'n vlechtje voor doen, zo langs je haarlijn, maar mijn haar is zo dun dat je daar geen fatsoenlijke vlecht mee kunt maken.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:21:05 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112244903
Je kan je haar licht touperen zodat het meer lijkt en het dan losjes vlechten, maar als je haar echt superdun is werkt dat ook niet nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112245310
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan je haar licht touperen zodat het meer lijkt en het dan losjes vlechten, maar als je haar echt superdun is werkt dat ook niet nee.
Vooral daar, gek genoeg, als ik mijn haar bij mijn nek zou vlechten zou ik er minder last van hebben :')

Maar dat is een goede tip, dat ga ik proberen :Y
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:06:25 #221
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112257955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook ALTIJD met dat soort spulletjes! Mijn haar wordt zo snel vet... En dan heb ik het al vermindert door het 1x in de week te wassen ipv om de dag. Gewoon een keer één week lekker smerig laten worden, dan een keer gewoon wassen, en dan ben je er al.
Maarja, je doet er 1x zoiets in en het is gelijk vet. Ik heb het ook met de meeste mousse, sommige haarlak, wax is ook het laatste wat ik moet gebruiken..
Heb je het ook als je van de olie bijv. maar een paar druppels gebruikt? Sommige mensen gebruiken een pipetje en hebben maar 1 of 2 druppels nodig voor haar dat tot halverwege de rug valt...

quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Mooi!
Ik krijg altijd zulke lamme armen van ingewikkelde vlecht-technieken..

Hoe heb je dat kapsel rechtsonder gedaan? Ik heb ook nog ergens zo'n ding geloof ik, maar geen idee hoe ik m'n haar er mooi mee opsteek.
Ja, die lamme armen zijn erg vervelend, tussendoor even je armen laten rusten is wel nodig ;)

Dat kapsel heb ik gedaan door eerst een halfhoge paardenstaart te maken. Daarna ben ik de staart losjes gaan ronddraaien (twisten), niet te strak op het hoofd, en heb ik de staart omhoog gevouwen. De puntjes en de staart zelf heb ik onder een pluk haar geschoven, wat dus kon doordat ik de staart niet tot strak op de hoofdhuid heb gedraaid. Daarna heb ik de pin van de Flexi 8 zo dicht mogelijk langs mijn hoofdhuid geschoven en de knip dicht gedaan.

quote:
17s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooi O+

Ficcares O+
Inderdaad, ze zijn gaaf O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef alors het volgende:

[..]

Wauw wat heb jij mooi dik haar O+
O+ Dank je wel, ben er ook erg blij mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Destroyer94 het volgende:
Goedenavond,
Ik heb van mezelf best dik haar. Normaal is het kort alleen ik laat het nu wat langer groeien. Het is nu net lang genoeg om over mijn ogen te komen(aan de bovenkant, aan de zijkant is het kort). Ik heb veel wax producten gebruikt, maar geen van alleen werk echt voor mij. Bij de een lijkt het op gel, de andere maakt er een nat zooitje van en de andere kan het juist niet goed omhoog zetten. Wat is volgens jullie, haarkenners, de beste wax voor een man met dik half lang haar? Ik waardeer ieder advies ( behalve murrays want daar krijg ik acne van).
Harstikke bedankt.
Ben je echt specifiek op zoek naar wax? Of is gel ook een optie?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:15 schreef RenRen- het volgende:
Is het mogelijk om je haar fysiek dikker te maken? Nee zeker? Ik wil namelijk zo'n vlechtje voor doen, zo langs je haarlijn, maar mijn haar is zo dun dat je daar geen fatsoenlijke vlecht mee kunt maken.
Misschien kun je iets veranderen m.b.v. goede voeding en het innemen van genoeg vitaminen en mineralen.

Een vlecht kun je groter laten lijken door losjes te vlechten of na het vlechten de plukken iets naar buiten te trekken.
pi_112259124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Misschien kun je iets veranderen m.b.v. goede voeding en het innemen van genoeg vitaminen en mineralen.

Een vlecht kun je groter laten lijken door losjes te vlechten of na het vlechten de plukken iets naar buiten te trekken.
Ik ben al bezig met gezond eten en i kneem iedere dag vitamines, dus misschien zie ik op een gegeven moment wat verandering :D

Thanks, dat is wel eenidee.
pi_112265379
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Heb je het ook als je van de olie bijv. maar een paar druppels gebruikt? Sommige mensen gebruiken een pipetje en hebben maar 1 of 2 druppels nodig voor haar dat tot halverwege de rug valt...

Naja, weet je wat het is? Ik doe al zo lang zonder dat ik er eigenlijk niet eens behoefte aan heb :P Ik ben wel blij met mijn haar als ik er helemaal niks mee doe.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:05 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112273662


Ik zag deze foto van mezelf en dacht whoa, wat heb ik mooie gouden lokken :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112284516
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag deze foto van mezelf en dacht whoa, wat heb ik mooie gouden lokken :D
Goede gedachte.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_112286890
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag deze foto van mezelf en dacht whoa, wat heb ik mooie gouden lokken :D
Mooooi O+

en Gehotseflots, leuke spelden!
pi_112612227
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel. :')

Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn. O+

  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:35:10 #228
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_112613713
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel. :')

Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn. O+

[ afbeelding ]
Dat nagloeien hoort niet. :N
En zit er nou een pluk paars in je haar?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:35:36 #229
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_112613741
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel. :')

Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn. O+

[ afbeelding ]
mooie kleuren geworden zo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_112613925
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel. :')

Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn. O+

[ afbeelding ]
Gaaf :9 zou willen dat ik soms het lef had voor dit soort dingen :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:04:55 #231
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112617858
Ziet er mooi uit!

En ja, zoals Sharana zegt: ik wou dat ik zoveel lef had.
Mijn haar is lang en saai, geen idee wat ik er mee aan moet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 juni 2012 @ 21:40:00 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112712238
Geen spam, maar ik zag op Groupon de Argan Moroccan haarolie!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 10 juni 2012 @ 22:56:24 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112717404
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
De kapster vroeg vandaag of ik wilde gaan staan, want ze lag bijna op de grond om erbij te kunnen :') _O-
Ik herken me hier ook in: kreeg deze vraag vrijdagavond ook ineens :P Ze had de stoel al naar de hoogste stand gezet, maar wilde de onderste punten nog goed nakijken :P Stond ik daar ineens :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_112721221
Ik moet binnenkort weer terug naar de kapster, kheb een mooie schaatsbaan op m'n hoofd :') Vind het er zo gek uitzien, blonde uitgroei bij een donkerdere kleur.
pi_112862165
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik herken me hier ook in: kreeg deze vraag vrijdagavond ook ineens :P Ze had de stoel al naar de hoogste stand gezet, maar wilde de onderste punten nog goed nakijken :P Stond ik daar ineens :P
Ghehe staan is niet zo raar! Ik moest bukken en dan m'n haar naar voren gooien, anders konden ze er geen lagen in knippen. Dan is staan een pretje hoor! ;) Zo lang gebukt staan is echt een hel voor je rug. Ik stond ook echt te kijken van :X :X en geloof niet dat ik ooit nog terug ga naar die kapper

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik moet binnenkort weer terug naar de kapster, kheb een mooie schaatsbaan op m'n hoofd :') Vind het er zo gek uitzien, blonde uitgroei bij een donkerdere kleur.
Heel gek is dat ja, alsof je daar kaal bent :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_112930143
Net terug van de kapper, wilde eigenlijk felblonde punten (ombre), maar ze hebben veel te voorzichtig gedaan en nu valt het nauwelijks op :{

pi_112930216
Dat zou ik wel gaan vertellen, je ziet echt bijna niets.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:15:57 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112930344
Inderdaad. Ik zie helemaal geen ombre-effect. Teruggaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:16:40 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112930373
To be honest, het lijkt zelfs alsof de onderste punten donkerder zijn dan het midden en bovenste gedeelte van je haar. Dus nogmaals; teruggaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112930379
Nee, ze wilden de onderste laag niet ontkleuren, die was te broos. E op zich is wat er is ontkleurd ook wel echt blonder, maar is er te veel nog mn eigen kleur en mengt het iets te goed. Ik denk dat ik er zelf gewoon nog wat in gooi... Het was ook niet zo dramatisch duur :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:19:32 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112930537
De onderste 6 centimeter ziet er echt niet goed uit, ik zou daar niet gaan lopen verven, laat staan blonderen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:20:01 #242
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112930562
Ik denk dat gewoon terug gaan naar de kapper het beste is.
pi_112930593
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
De onderste vijf centimeter ziet er echt niet goed uit, ik zou daar niet gaan lopen verven, laat staan blonderen.
Ja, dat is net dus geblondeerd. Ik ga het ook niet vandaag doen :)

Het valt gewoon allemaal wat weg tussen de niet geverfde punten. Jammer maar helaas...
pi_112930974
Ik denk dat ik het gewoon even nog een keer in laat zetten als ik mn pony bij laat knippen over een paar weekjes, kan het even bij komen en het was ook maar 30 euro met zo weinig verf :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:32:16 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112931110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:29 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon even nog een keer in laat zetten als ik mn pony bij laat knippen over een paar weekjes, kan het even bij komen en het was ook maar 30 euro met zo weinig verf :)
Zonde. 30 euro is veel, inclusief tijd dat het kost om erin te zetten, als je er geen ruk van ziet.

Ik denk dat vaak mensen ontevreden zijn over de kapper, maar gewoon niet teruggaan omdat ze niemand willen beledigen oid. Feit blijft dat het gewoon niet goed is gebeurd en zelfs 1 euro dan teveel is. Ik zou gewoon teruggaan en zeggen dat je over paar week je pony laat bijknippen en dat je dan graag weer je punten geverfd wilt hebben, maar dan gratis.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112931223
Ja, ik ben daar altijd heel slecht in terwijl ik niet vaak tevreden ben :') ik heb zelfs een keer betaald toen die dude mn piercing eruit rukte en toen ik terugging dat ik het geld wilde hebben van het opnieuw zetten lachte ie me uit en zei die dat zoiets gewoon kan gebeuren. Nooit meer geweest en later ook gehoord dat hij om zulke acties ontslagen is...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:35:15 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112931234
Maakt het uit of je 't morgen of over twee weken doet? Lijkt me niet, dus ik zou er gewoon heengaan. Dat is anders dertig euro voor jan lul uitgegeven.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:36:04 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112931260
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef Inu het volgende:
Ja, ik ben daar altijd heel slecht in terwijl ik niet vaak tevreden ben :') ik heb zelfs een keer betaald toen die dude mn piercing eruit rukte en toen ik terugging dat ik het geld wilde hebben van het opnieuw zetten lachte ie me uit en zei die dat zoiets gewoon kan gebeuren. Nooit meer geweest en later ook gehoord dat hij om zulke acties ontslagen is...
Ah, neem een vriendin mee of zo dan om je een schop onder je kont te geven als je ruggengraat inzakt :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:37:43 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112931338
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ah, neem een vriendin mee of zo dan om je een schop onder je kont te geven als je ruggengraat inzakt :D
Inderdaad. Ik ben zelf ook niet zo assertief, maar neem bij dat soort dingen altijd een vriend(in) mee. Die kan ook inspringen als ik niet alles zeg of me een beetje 'de deur laat wijzen' zegmaar.

Naast geld en tijd, is het ook gewoon een teleurstelling want je had op iets gehoopt. En je moet wel vandaag teruggaan want na twee week doen ze niets meer met zo'n klacht.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112931405
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:40:05 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112931433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen :')
Mooi zo *O* ! En wat zeiden ze?

En wat gaat er nu door je heen, 8-) ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:40:43 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112931464
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Heb ff gebeld en kan volgende week terugkomen. Neem ik gewoon mn vriend mee, die sleurt me wel weer mee naar buiten als ik toch wil betalen :')
_O- Ik zie nu voor me hoe hij je meetrekt terwijl jij geld naar ze gooit :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112931498
Ja, heb gewoon uitgelegd dat het te vroeg is uitgespoeld en het blonde stukje wegvalt, of daar nog wat aan gedaan kan worden en toen heeft ie gewoon een plekje ingepland. Kreeg gelukkig wel iemand anders aan de lijn :D het viel reuze mee

/drphil
pi_112931519
Ik heb een donkere, olijfkleurige huid en heel licht grijs/blauw/groene ogen. Welke haarkleur zou mij het beste staan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 juni 2012 @ 15:43:21 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112931598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Inu het volgende:
Ja, heb gewoon uitgelegd dat het te vroeg is uitgespoeld en het blonde stukje wegvalt, of daar nog wat aan gedaan kan worden en toen heeft ie gewoon een plekje ingepland. Kreeg gelukkig wel iemand anders aan de lijn :D het viel reuze mee

/drphil
Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.

En een andere kapper zoeken, :+ . Piercings uitrukken en niet goed verven e.d. Lijkt me geen goeie kapper.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_112931692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Idd en niet betalen. Desnoods loop je gewoon de zaak uit met blonde lokken als ze boos worden. /worstcase. Ze komen heus niet achter je aan.

En een andere kapper zoeken, :+ . Piercings uitrukken en niet goed verven e.d. Lijkt me geen goeie kapper.
Nee, die van die piercing was in Utrecht, woon ik ondertussen al niet meer :) ik laat mn haar ook niet zo vaak verven en knippen doen ze hier altijd prima :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:45:29 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112931715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb een donkere, olijfkleurige huid en heel licht grijs/blauw/groene ogen. Welke haarkleur zou mij het beste staan?
Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112931791
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bruin of zwart staat dan vast goed op je huid en laat je ogen shinen.
Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:51:02 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112931991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ja, maar wat voor bruin? Donkerbruin neem ik aan. Maar heb je het dan over bruinzwart of chocoladebruin? Of donker goudbruin?
Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112932137
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik denk dat je het allemaal wel kan hebben, maar ik kan dat verder niet echt zeggen zonder je gezicht te kennen.
En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:15:11 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_112933138
Zo mijn haar reageerd echt zo goed op Aussie.. en het is nu 1 + 1 gratis bij Etos :D
Zoiets moeten ze niet tegen mij zeggen :') koop gelijk bijna de hele winkel leeg.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:15:50 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_112933176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

En welke tint/soort blond zou het beste staan bij mijn omschrijving?
Bruin lijkt me beter, maar goed, kwestie van smaak.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_112935749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo mijn haar reageerd echt zo goed op Aussie.. en het is nu 1 + 1 gratis bij Etos :D
Zoiets moeten ze niet tegen mij zeggen :') koop gelijk bijna de hele winkel leeg.
Ik heb mn zus ook een stapeltje mee laten nemen uit Londen, daar is het bij de Boots altijd 2 voor 5 pond :9
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 17:20:44 #264
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_112936129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Flexi 8
[ afbeelding ]afbeelding ]

Ze zitten geweldig O+
Oh die Flexi 8, dat is mooi O+
Ik google erop maar kan het zo gauw niet in Nederland vinden :o waar hebben je vrienden/familie dat gekocht? :o

Ik zou zoiets wel willen voor de bruiloft van mijn zus, ik weet namelijk écht niet wat ik met mijn haar moet :') :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 17:50:28 #265
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_112937254
Zojuist besloten ze online te bestellen :P maar ik vind het zo onwijs moeilijk om een maat te kiezen. Ik heb stijl haar, vaak heb ik moeite om een goeie haarklem te vinden die alles vasthoudt als ik het in een knot oid wil vastzetten. Ik neig dus naar een medium clip, zo'n 9,50cm lang (dat is de lengte van de pin).

gehotseflotst jij hebt zo te zien erg vol haar, welke maat heb jij? Straks heb je een medium ofzo :P dan weet ik dat ik die niet moet hebben :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:36:08 #266
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112939688
De mijne is via de .com website besteld, was heel snel binnen O+ en hij zit echt top!

Ik heb een L, die past goed als ik mijn haar opsteek en al mijn haar binnen de knot wil hebben. Voor een gewone staart is ie te groot.

Ik heb mijn staartomtrek gemeten en toen op de maatwijzer op de site gekeken ;)
Het lastigste is het bepalen waar je de Flexi 8 voor wilt gebruiken, want voor een halve staart heb je een andere maat nodig dan voor een knot.

Dus... weet je de omtrek van je haar en welke haarstijlen je met de Flexi 8 wilt kunnen maken?
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 19:22:51 #267
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_112942070
Nou ik heb het filmpje bekeken, ik vind een mooie clip met stijl haar in een staart heel mooi, daar heb ik blijkbaar geen grote clip voor nodig, een small dus. Als ik het wil opsteken is een medium met mijn haar blijkbaar wel goed.

Ik heb trouwens een 10% kortingscode gevonden :D 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 21:52:15 #268
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_112947989
Deze 2 besteld O+

Een medium:


En een small :)


Ik wilde er wel meer bestellen maar ik moet eerst dit maar eens mooi vinden :P.
En de verzendkosten waren maar $7 dus dat valt ook wel mee :D.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 16:57:55 #269
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112972025
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef Skaai het volgende:
Deze 2 besteld O+

Een medium:
[ afbeelding ]

En een small :)
[ afbeelding ]

Ik wilde er wel meer bestellen maar ik moet eerst dit maar eens mooi vinden :P.
En de verzendkosten waren maar $7 dus dat valt ook wel mee :D.
Leuk!! O+ Ben benieuwd hoe ze je gaan bevallen :Y
pi_112975967
Leuke knipjes!

Hoe doe je die in het haar?
Noot noot.
pi_113111320
Weet iemand een goede site voor kapsels. Ik kan echt niks leuks vinden en ik zit letterlijk met de handen in het haar.
#TeamMiley
pi_113115739
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand een goede site voor kapsels. Ik kan echt niks leuks vinden en ik zit letterlijk met de handen in het haar.

Misschien heb je hier wat aan..

Stappenplan kapsels.

http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/200838

Intussen groeit mijn eigen haar gestaag door, zodra het op heuplengte is plaats ik foto's. dat zal over 1 tot 1,5 jaar zijn. Intussen draag ik twee losse staarten die al ruim 40 cm lang zijn.
pi_113117248
Hm, ik ga mijn haar dus echt laten groeien :')
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2012 @ 22:07:07 #274
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113118255
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke knipjes!

Hoe doe je die in het haar?
Zo!

http://www.flexi8.com/sizing-and-styling.html?id=gsYG8Pz9

Er zijn op youtube ook wel wat tutorials te vinden als je op Flexi 8 zoekt :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113118815
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

Zo!

http://www.flexi8.com/sizing-and-styling.html?id=gsYG8Pz9

Er zijn op youtube ook wel wat tutorials te vinden als je op Flexi 8 zoekt :)
Leuk! O+

Doet me op de één of andere manier denken aan die knip van Titanic :')
Noot noot.
pi_113138833
Yooo ben ik weer met mijn update (en zeg het aub als het gaat vervelen!)



Langzaam maar gestaag...

Dit is overigens wat ik terug wil:

pi_113138909
^Mooi hoor, het schiet al op. Toch aardig wat gegroeid in 6 maanden :)
Hoe vaak knip je het bij?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:40:40 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_113140827
Ik had afgelopen week ineens een bevlieging, ik was het zat en wilde alles eraf knippen :(
Maar ik was sterk en deed het niet :7
Heb het eens gemeten, zit op 80 cm nu :o
M`n dochter van 4 redt de 60 cm trouwens O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 14:53:18 #279
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113143774
Naar aanleiding van dit filmpje :


Deze krullen gefixed 8-)


Ik had het alleen met schuifspeldjes vast gezet, werkt ook! Nu eens kijken of ze het einde van de dag halen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Skaai op 20-06-2012 15:00:56 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:04:50 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113144295
Je kan ook eens youtuben op sock bun, is ook supermakkelijk en zonder hitte krullen maken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 15:09:12 #281
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113144511
Zoiets kwam ik ook al tegen ja, en eentje met een chignon ofzo? Leuke tutorials zijn er O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:14:49 #282
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113144755
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan ook eens youtuben op sock bun, is ook supermakkelijk en zonder hitte krullen maken.
Klinkt goed! Maar zakt het dan niet snel uit, of valt dat wel mee?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_113145245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
^Mooi hoor, het schiet al op. Toch aardig wat gegroeid in 6 maanden :)
Hoe vaak knip je het bij?
Thanks, ja ik hoop dat het tegen mijn bacheloruitreiking in oktober een eindje voorbij mn schouders komt. Heb het tot nu toe 1 keer laten knippen nog, maar het is best gezond dus ik stel het nog even uit.
pi_113145648
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Skaai het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje :


Deze krullen gefixed 8-)
[ afbeelding ]

Ik had het alleen met schuifspeldjes vast gezet, werkt ook! Nu eens kijken of ze het einde van de dag halen :P
Mooi! Maar wat een werk :X die met een stoffen haarband werkt bij mij ook heel goed en dat blijft nog een dag of 2 zitten ook en ik heb heel dik haar :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:51:40 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113146416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Klinkt goed! Maar zakt het dan niet snel uit, of valt dat wel mee?
Ik heb lang en veel haar dus bij mij blijft het geen hele dag prachtig zitten nee ;( maar als je wat normaler haar hebt, het een klein beetje vochtig maakt en er wat mousse oid in doet voordat je hem erin draait kan je er best een eindje mee doen.

En keiweinig werk dus dat is sowieso goed :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_113156168
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Skaai het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje :


Deze krullen gefixed 8-)
[ afbeelding ]

Ik had het alleen met schuifspeldjes vast gezet, werkt ook! Nu eens kijken of ze het einde van de dag halen :P
Heel mooi. Youtube staat idd vol van leuke tutorials.

Ik heb natuurlijk krul. Dat ziet er zo uit



Helaas is er niet zoiets als stijl haar krijgen zonder hitte. Dat zou ook wel eens leuk zijn voor een keertje. :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_113169354
Ik heb best dun haar (iedereen zegt altijd "fijn" haar maar dat is ook dun. Dunne afzonderlijke haren zegmaar) en dit soort dingen blijven bij mij ook maar een paar uur mooi :') Ik heb gewoon achterlijk eigenwijs haar en ik heb er gewoon mee leren leven en het in mijn voordeel te gebruiken. Vroeger werd ik helemaal gek als er een random plukje niet goed zat en pinde ik het gelijk vast met dertig klipjes, maar tegenwoordig pak ik gewoon de haarlak erbij en zorg dat de rest er bij past :P
Ik probeer maar gewoon geen gekke dingen meer, want het werkt het toch niet mee :') Ik heb mijn natuurlijke haar geaccepteerd en vind het steeds mooier :Y
pi_113196759
Hoe kan ik mijn haar pluisvrij krijgen? Ik kan met uit als er conditioner in zit, spoel dat uit, gooi er mousse in, knijp mijn haar uit en daarna crunch ik het met een shirt, laat het verder aan de lucht drogen, maar het blijft pluizen. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113198486
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kan ik mijn haar pluisvrij krijgen? Ik kan met uit als er conditioner in zit, spoel dat uit, gooi er mousse in, knijp mijn haar uit en daarna crunch ik het met een shirt, laat het verder aan de lucht drogen, maar het blijft pluizen. :(
Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_113198715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik
Bij krullen is het geloof ik juist verstandig om alleen te kammen als het nat is.

Ik merk zelf dat ik veel minder pluis heb als ik niet crunch... maar wel ook minder krullen natuurlijk.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_113200062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik
Als ik mijn haar kam als het droog is, wordt het coupe Whitney Houston. :') Als er conditioner in zit maakt het niet veel uit, dan gaat het sowieso beter.

Ik gebruik gewoon een kam met brede tanden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113200102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef Mry het volgende:

[..]

Bij krullen is het geloof ik juist verstandig om alleen te kammen als het nat is.

Ik merk zelf dat ik veel minder pluis heb als ik niet crunch... maar wel ook minder krullen natuurlijk.
Bij mij maakt het niet veel uit, het pluist vooral bovenop, en daar crunch ik nauwelijks, dat knijp ik uit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113201679
Ik kam mijn haar echt dagelijks, als ik heb geslapen zakt het in, soms ook maar aan één kant.
pi_113214048
Wat dat betreft is mijn haar weer heel makkelijk. Ik kam het nat en droog, niks aan 't handje :P Maar het is wel snel plat en futloos.. Maar dat los ik op met een klein beetje haarlak of af en toe even een knotje dragen, waarna het een lekkere slag erin heeft :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:29:20 #295
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_113219260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor haarborstel gebruik je? Sowieso is kammen niet heel verstandig als je haar nog nat is geloof ik
Krullerig haar houdt niet zo van droog gekamd/geborsteld worden nee :P





... om maar een paar voorbeelden te geven. Het is nog zeker een keer zo erg als ik de eerste dag na het wassen mijn haar uitborstel :P

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kan ik mijn haar pluisvrij krijgen? Ik kan met uit als er conditioner in zit, spoel dat uit, gooi er mousse in, knijp mijn haar uit en daarna crunch ik het met een shirt, laat het verder aan de lucht drogen, maar het blijft pluizen. :(
Van wat voor materiaal is het shirt?

Misschien moet je een ander stylingproduct gebruiken... gebruik je ook leave-in conditioner?

Helemaal pluisvrij krijg ik mijn haar ook echt niet, volgens mij is pluis onderdeel van krullend haar ;) Pluis bovenop je hoofd kan ook gewoon kort, nieuw haar zijn...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:31:50 #296
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113219342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:29 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Krullerig haar houdt niet zo van droog gekamd/geborsteld worden nee :P

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

... om maar een paar voorbeelden te geven. Het is nog zeker een keer zo erg als ik de eerste dag na het wassen mijn haar uitborstel :P

[..]

Van wat voor materiaal is het shirt?

Misschien moet je een ander stylingproduct gebruiken... gebruik je ook leave-in conditioner?

Helemaal pluisvrij krijg ik mijn haar ook echt niet, volgens mij is pluis onderdeel van krullend haar ;) Pluis bovenop je hoofd kan ook gewoon kort, nieuw haar zijn...
Jij snapt het.

Ik gebruik geen leave-in, kan geen vinden zonder siliconen, voor de budgetselectie. :(

En dat is het ook, maar het is zo ontzettend veel. Word er een beetje gek van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:35:37 #297
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_113219456
Je kunt ook wat lichte conditioner als leave-in gebruiken. Verdunnen met wat water en dan in je haar smerenen. Het is wel uitzoeken hoeveel je moet gebruiken, want ik krijg snel vettig haar met deze methode.

Je kunt ook proberen de ergste pluis te verminderen door een paar druppels kokosolie/jojoba olie/olijfolie te gebruiken. Helpt hier als een tierelier O+ Voor mijn haar werkt gel ook fijner dan mousse, bij mousse blijft het wat pluiziger en.. eh.. wilder :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:36:53 #298
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113219490
Even op zoek naar gel dus. En kokosolie heb ik in de badkamer liggen maar niet in de douche. :( Ik ga wel even proberen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:39:45 #299
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_113219576
Als je geen SLS/SL(E)S gebruikt in je shampoo's moet je ook even opletten voor welke gel je gaat. In sommige soorten zit zo veel rommel dat je weer SLS nodig hebt om de gel eruit te krijgen }:|

Olijfolie werkt ook goed en is lekker goedkoop - maar daar kan je haar weer een groen tintje van krijgen, als je blond of geblondeerd haar hebt :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:43:37 #300
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113219657
Ik gebruik wel SLS, maar van siliconen krijg ik nog meer last van roos dan normaal.

Mijn moeder gebruikt standaard kokosvet bij het koken, dus dat hebben we altijd wel in huis. En ik ben half Surinaams, dus ik dat slaat niet op mij. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113233064
Mn haar is nu heel tof O+ ze hebben de punten nog een keer ingezet met blondeer en de bovenste laag donkerder gemaakt met een spoeling en nu zie je het veel beter :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')