Mooooiquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze foto van mezelf en dacht whoa, wat heb ik mooie gouden lokken
Dat nagloeien hoort niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel.
Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn.![]()
[ afbeelding ]
mooie kleuren geworden zoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n haar gekleurd. Ik had het iets roder gewild eigenlijk, het is een beetje oranje. Maar het is wel enorm fel dus ik vind het wel tof. Gooi er over een poosje wel weer een potje overheen, nu met het EK kan dit oranje ook wel.
Mijn haar bleken was wel eng en deed ook wel een beetje pijn, voelde mijn hoofdhuid een dag later nog nagloeien. De Manic Panic haarverf is iig erg fijn.![]()
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken me hier ook in: kreeg deze vraag vrijdagavond ook ineensquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
De kapster vroeg vandaag of ik wilde gaan staan, want ze lag bijna op de grond om erbij te kunnen![]()
Ghehe staan is niet zo raar! Ik moest bukken en dan m'n haar naar voren gooien, anders konden ze er geen lagen in knippen. Dan is staan een pretje hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik herken me hier ook in: kreeg deze vraag vrijdagavond ook ineensZe had de stoel al naar de hoogste stand gezet, maar wilde de onderste punten nog goed nakijken
Stond ik daar ineens
Heel gek is dat ja, alsof je daar kaal bentquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik moet binnenkort weer terug naar de kapster, kheb een mooie schaatsbaan op m'n hoofdVind het er zo gek uitzien, blonde uitgroei bij een donkerdere kleur.
Ja, dat is net dus geblondeerd. Ik ga het ook niet vandaag doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
De onderste vijf centimeter ziet er echt niet goed uit, ik zou daar niet gaan lopen verven, laat staan blonderen.
Zonde. 30 euro is veel, inclusief tijd dat het kost om erin te zetten, als je er geen ruk van ziet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:29 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon even nog een keer in laat zetten als ik mn pony bij laat knippen over een paar weekjes, kan het even bij komen en het was ook maar 30 euro met zo weinig verf
Ah, neem een vriendin mee of zo dan om je een schop onder je kont te geven als je ruggengraat inzaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef Inu het volgende:
Ja, ik ben daar altijd heel slecht in terwijl ik niet vaak tevreden benik heb zelfs een keer betaald toen die dude mn piercing eruit rukte en toen ik terugging dat ik het geld wilde hebben van het opnieuw zetten lachte ie me uit en zei die dat zoiets gewoon kan gebeuren. Nooit meer geweest en later ook gehoord dat hij om zulke acties ontslagen is...
Inderdaad. Ik ben zelf ook niet zo assertief, maar neem bij dat soort dingen altijd een vriend(in) mee. Die kan ook inspringen als ik niet alles zeg of me een beetje 'de deur laat wijzen' zegmaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah, neem een vriendin mee of zo dan om je een schop onder je kont te geven als je ruggengraat inzakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |