SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
Hoe lang heb je het dan? Succes!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik erg nerveus ben. Morgen gaat er ruim 15 cm af. Vandaag voor de laatste keer mijn lange lokjes wassen.
Ik ga er zeker mee terug! Moest alleen even mijn frustratie kwijt hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef heaven7 het volgende:
Teruggaan!
Ik heb net Neutral gevonden hier, PH 4,7 volgens de achterkant.. ben benieuwd.
Ik heb wel het idee dat ik nu meer haren verlies. Maar bij mij blijven ze ook best wel hagen in mijn krullen. Dus dan komen ze er na het douchen pas uit en lijkt het meer, denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
Sinds ik CO (en sulfaat- en sillicoonvrij) ben gaan wassen ongeveer een halfjaar terug verlies ik veel minder haren
Of zou het ook met de winter te maken kunnen hebben dat ik minder haren veries?
Hoe ervaren jullie dat met winter/zomer?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Als je haar hebt, en geen satijnen strikjes erin draagt; sure!
Over Chi hoor ik altijd positieve verhalen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand tips wat anno 2012 een goede stijltang is?
Ik heb er 1 van Carmen, voor 35,- bij Kruidvat weggetrokken. Zo even kijken welke dat precies is, superfijn ding.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand tips wat anno 2012 een goede stijltang is?
Slechte krultangen werken meestal niet goed, dan kan je beter van iemand een x een krultang lenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef RenRen- het volgende:
Een goedkope krultang, kan dat nou veel kwaad? Als je ook een beschermend goedje in je haar smeert? Ik wil namelijk voor één keer een krultang gebruiken om een fifties kapsel na te maken, en daarna zal ik het nooit meer gebruiken
Was ik al bang voor, dan vraag ik het wel aan mijn kapper, volgens mij ken ik verder niemand met een krultangquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.carmen.nl/defa(...)on&typenummer=CR2190
Die heb ik.
[..]
Slechte krultangen werken meestal niet goed, dan kan je beter van iemand een x een krultang lenen.
Klopt idd, heb het al gevonden maar Neutral kost 24 kronen (¤2,50) en Sebamed 75 kronen (¤8,-)quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik ga er zeker mee terug! Moest alleen even mijn frustratie kwijt hier![]()
Sebamed is ook pH-huidneutraal en dat verkopen ze ook in heel veel landen
Ik verlies volgens mij niet meer of minder haar in bepaalde seizoenen. Het is me in elk geval nooit opgevallen.
Ziet er goed uit, is ie fijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Carmen, voor 35,- bij Kruidvat weggetrokken. Zo even kijken welke dat precies is, superfijn ding.
Ja, over Chi lees ik ook veel. Maar dat ligt ook wel in een hogere prijsklasse? Ik ga eens even op onderzoek uit!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Over Chi hoor ik altijd positieve verhalen..
Zelf heb ik 'the wahl cutek' waar ik ook wel tevreden mee ben, geen idee waar vandaan, heb m gekregen van de kapper van mn moeder toen dr kapsalon zoveel jaar bestond
Superfijn zelfsquote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is ie fijn?
[..]
Ja, over Chi lees ik ook veel. Maar dat ligt ook wel in een hogere prijsklasse? Ik ga eens even op onderzoek uit!
Omgeruild voor iets zonder conesquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Mry het volgende:
Ga ik naar een speciaalzaak en vraag om iets zonder siliconen, krijg ik ook nog eens een heel verhaal over hoe slecht siliconen voor je haar zijn.... lees ik thuis de ingrediëntenlijst en zitten er gewoon toch siliconen in![]()
100% natuurlijk is sowieso de grootste bullshit term op de wereld. In principe is alles natuurlijk, want alle grondstoffen komen uit de natuur. Slangengif is ook 100% natuurlijk maar dat betekent nog niet dat het goed voor je is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Mry het volgende:
[..]
Omgeruild voor iets zonder cones
Dat etiketten lezen is wel slecht voor mijn vertrouwen in fabrikanten zeg. Al die producten waar '100% natuurlijk' en soortgelijke kreten op staan en die dan gewoon vol met siliconenzooi zitten....
Mooi omschrevenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
100% natuurlijk is sowieso de grootste bullshit term op de wereld. In principe is alles natuurlijk, want alle grondstoffen komen uit de natuur. Slangengif is ook 100% natuurlijk maar dat betekent nog niet dat het goed voor je is.
Tevens roept het bij sommige mensen het idee op dat natuurlijke producten bij Klazien uit Zalk in een Bertolli-achtige setting door oude lieve omaatjes handmatig in elkaar wordt gefrunnikt ipv dat het gewoon uit de boze stinkende fabriek komt rollen. Maar het werkt dus wel als verkoopstrategie.
Niet extreem lang hoor, tot mijn oksels ongeveer. Maar nu is het iets boven mijn schouders afgeknipt. Er zou nog meer af gaan, maar de kapster raadde het af vanwege mijn gezichtsvorm.quote:
Pics!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet extreem lang hoor, tot mijn oksels ongeveer. Maar nu is het iets boven mijn schouders afgeknipt. Er zou nog meer af gaan, maar de kapster raadde het af vanwege mijn gezichtsvorm.Maar ik ben hier helemaal happy mee.
Foto!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
en we zijn weer van paars naar blond met pastel
Ik zie die gloed niet echtquote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef SacreCoeur het volgende:
even een snelle dan
[ afbeelding ]
het is een pastel blauwe gloed die erover zit.. ik vind nu na 1x wassen (en het is toch echt verf) dat 't al niet meer heel duidelijk is, mij te vaag.. dus we gaan er pastel lila van maken met zilver accent in de punten.
Gaaf! Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat idee, alleen dan ipv blond, roze.
Ik vind het wel leuk. En ik blijf fan van nummer 1quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:18 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik ga hier gewoon elke maand een foto bijplakken totdat het plaatje drie meter lang breed is, oke?
[ afbeelding ]
Update, dus. Oh en als het niet boeiend is, graag melden, dan doe ik het niet meer![]()
Anyway, laatste keer de onderkant weer recht laten knippen, dus geen schuine bob meer. Nu kan het echte groeien pas beginnen.
Wow! Het ziet eruit alsof het echt superslecht voor je haar is. Je natte haar inkrijten en het er vervolgens inbranden met een stijltang, lol.quote:Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef Inu het volgende:
Deze komt nu vaak voorbij op Pinterest, misschien ook leuk voor hier?
http://www.kandeej.com/20(...)o-hair-chalking.html
Ja, het ziet er ook echt super droog uit naderhand en ze heeft al zulk piekhaar. Maar voor een keertje lijkt het me wel tofquote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Wow! Het ziet eruit alsof het echt superslecht voor je haar is. Je natte haar inkrijten en het er vervolgens inbranden met een stijltang, lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |