quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We willen spektakel zien! 2-2 zou leuk zijn.
Dat was vooral een drama van de kant van Psv en niet andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef J2T het volgende:
Lol @ Emery.
Ik ben bang dat AZ in de eerste 10 minuten de voorsprong al gaat verspelen. Als Valencia het niveau haalt wat zij tegen PSV haalde is het game over.
Is toch leuk. Zou ik wel vaker willen zien, een beetje smacktalk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef Slobeend het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)oep_anonieme_spelers
Rare kwast die Emery.
Dit wou ik nou net gaan typen. Valencia heeft betere voetballers maar AZ heeft al vaak bewezen dat zij als team veel kunnen bereiken. Ik zeg 60% om 40%, iets in het voordeel van Valencia dusquote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef Confetti het volgende:
Valencia is echt niet zo goed als sommigen denken. Een aardige subtopper in Spanje maar meer niet.
AZ heeft al eerder bewezen dit soort teams aan te kunnen.
1-1.
Dit dus!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen fuck met AZ, gun ze vrij weinig in de competitie maar voor vanavond zit ik al klaar met m'n klapper![]()
RETTEKETET AZ
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen fuck met AZ, gun ze vrij weinig in de competitie maar voor vanavond zit ik al klaar met m'n klapper![]()
RETTEKETET AZ
ik weet niet wat ik erger vind klappers of vuvuzela'squote:
Ik heb respect voor de mensen met een Vuvuzela. Niet iedereen kan het, het is best vermoeiend en je ziet de wedstrijd niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger vind klappers of vuvuzela's
http://retteketet-az.nl/quote:Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de mensen met een Vuvuzela. Niet iedereen kan het, het is best vermoeiend en je ziet de wedstrijd niet.
Klappers
Hij zegt ook vaak 'hun' ipv 'zij'.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat Gijp nog steeds "als" ipv "dan" zegt
Ook met "mits" en "tenzij" toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat Gijp nog steeds "als" ipv "dan" zegt
Haha, ja, dat is verschil iets crucialer.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook met "mits" en "tenzij" toch?
neequote:
in wiequote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef Grifte het volgende:
Albaaaaaaaa
Ben benieuwd, heb er wel vertrouwen in
Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt nee. We zullen de Alba pics voor onszelf moeten houden.quote:
mods zijn ook weer aanwezigquote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt nee. We zullen de Alba pics voor onszelf moeten houden.
Tegenwoordig laat ik Alba nergens meer verschijnen zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt nee. We zullen de Alba pics voor onszelf moeten houden.
Ja ik mag hopen dat de supporters wel de moeite nemen om te komen als ze thuis spelen...quote:
mods niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar iedereen kan Alba toch wel waarderen?
Helmond Sport.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen? [ afbeelding ]
Jammer dat Torres niet speelt?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Torres niet speelt?
Ik moet de Stroot ook missenquote:
Ik heb liever Sierd hier extra bij RTL7. Ik wil nog wat weten over de hoeren in Valenciaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo heeft een hokje in Sevilla gekregen.
Leen van Frisia doet niet anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk 3-0, helaas
Hoop dat Az gaat stunten!
Beter dan SBS ja.quote:
Eredivisie ook maarquote:
Die reclames, ik was ze net vergetenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leen van Frisia doet niet anders.
Ja tof, nog meer Leo Driessenquote:
Leen van Steensel vind ik toch iets beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leen van Frisia doet niet anders.
Het WK poetsen?quote:
Liever dan Grueter/Kooke/Vermeulen enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dan Leo Driessen die een finale mag doen zeker?
Elshof is een baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Liever dan Grueter/Kooke/Vermeulen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze 7 jaar terug nog gestaan tegen FC Labyrat.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Volksfeest bij een halve finale voor de kaasboeren?
Labyrat?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze 7 jaar terug nog gestaan tegen FC Labyrat.
Die speelt toch bij psvquote:
Sporting CP.quote:
Mijn niveau is heel hoog.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al weer aan het niveau hier.
Johnny de Mol die de Braziliaanse hoeren beoordeelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Analyse van de spelersvrouwen.
"Hoe vind je dat je man speelt?"quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Analyse van de spelersvrouwen.
Dank je.quote:
NSB'ers houden van SV.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ajacied422 verrekte NSB'er, ik trap jou uit de VI-kern.
Wat zegt jouw fingerspitzengefuhl dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu merk je natuurlijk ook nog weinig van de vermoeidheid.
Nee dan is het Danie Bles die outfits van vrouwelijke supporters beoordeeld. Of Quinty Trustfull die spelers gaat interviewen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnny de Mol die de Braziliaanse hoeren beoordeelt.
Sorry, ik schrik ergens van. Bukken!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat zegt jouw fingerspitzengefuhl dan?
Nee. NOS zendt niet uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is @bjornkuipers vandaag weer online?
Quinty doet Koffietijd Oranjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dan is het Danie Bles die outfits van vrouwelijke supporters beoordeeld. Of Quinty Trustfull die spelers gaat interviewen.
Die is veilig achter een paal gestopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Zit er ook een Spaanse Wesley van W. op de tribune?
Nee. Misschien staat die dikke hans van fotograaf van PSV-Tirbuun er wel voor een fot,quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Scheelde niet veel en hij kon naar de middenstipquote:
Nope.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Zeg, hebben jullie ook dat de commentator het weer eerder ziet dan wij op tv ??,
nee wel de plaatselijke gebroeders nusquote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Vastgeketend en al?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is veilig achter een paal gestopt.
ja ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Zeg, hebben jullie ook dat de commentator het weer eerder ziet dan wij op tv ??,
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
ZOAB-voetbal leek het meer tegen NEC.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe hard zou Graafschap eraf gaan tegen Valencia met hun betonvoetbal?
God houdt wel van kleine brabo's.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirkie Marcellis mag god bedanken dat hij tegen Valencia mag spelen
Prutsert dat het is
Dirk is toch een limbo?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God houdt wel van kleine brabo's.
Bouma ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God houdt wel van kleine brabo's.
Die commentator lult uit z'n nek.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Weggestuurd worden bij Barcelona omdat je te klein bentKijk met wat voor Smurfenelftal ze zelf spelen
Dries is nog kleiner als Messiquote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Weggestuurd worden bij Barcelona omdat je te klein bentKijk met wat voor Smurfenelftal ze zelf spelen
Terwijl het verschil toch beduidend groot is.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan god, hij maakt geen onderscheid.
Wint het CDA de vekriezingen, komt het door god.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan god, hij maakt geen onderscheid.
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee Mexicaantje, telt dit als penalty?
Doe 'm ff uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef JamFlava het volgende:
En ik zet de tv aan.. en de goal valt...:o
1 goal voor AZ en het is verlengen...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, dit hoeven we niet meer verder te kijken.
Ik zie het eerder 3-0 worden...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 goal voor AZ en het is verlengen...
Dan gaat de vermoeidheid opspelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 goal voor AZ en het is verlengen...
San marino kan beter verdedigen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef TLC het volgende:
Nederlandse clubs lijken soms net San Marino zo.
Udinese vergelijken met Valenciaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Thas het volgende:
Gebeurde in Udine ook, niks aan het handje, en daar stonden we nog met 10 man ook
En met Feyenoord, PSV, Twente etc. etcquote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat dit in de competitie ook nog maar een paar keer gaat gebeuren met AZ
Nog niet idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Thas het volgende:
Gebeurde in Udine ook, niks aan het handje, en daar stonden we nog met 10 man ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |