quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We willen spektakel zien! 2-2 zou leuk zijn.
Dat was vooral een drama van de kant van Psv en niet andersom.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef J2T het volgende:
Lol @ Emery.
Ik ben bang dat AZ in de eerste 10 minuten de voorsprong al gaat verspelen. Als Valencia het niveau haalt wat zij tegen PSV haalde is het game over.
Is toch leuk. Zou ik wel vaker willen zien, een beetje smacktalk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef Slobeend het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)oep_anonieme_spelers
Rare kwast die Emery.
Dit wou ik nou net gaan typen. Valencia heeft betere voetballers maar AZ heeft al vaak bewezen dat zij als team veel kunnen bereiken. Ik zeg 60% om 40%, iets in het voordeel van Valencia dusquote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef Confetti het volgende:
Valencia is echt niet zo goed als sommigen denken. Een aardige subtopper in Spanje maar meer niet.
AZ heeft al eerder bewezen dit soort teams aan te kunnen.
1-1.
Dit dus!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen fuck met AZ, gun ze vrij weinig in de competitie maar voor vanavond zit ik al klaar met m'n klapper![]()
RETTEKETET AZ
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb geen fuck met AZ, gun ze vrij weinig in de competitie maar voor vanavond zit ik al klaar met m'n klapper![]()
RETTEKETET AZ
ik weet niet wat ik erger vind klappers of vuvuzela'squote:
Ik heb respect voor de mensen met een Vuvuzela. Niet iedereen kan het, het is best vermoeiend en je ziet de wedstrijd niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger vind klappers of vuvuzela's
http://retteketet-az.nl/quote:Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de mensen met een Vuvuzela. Niet iedereen kan het, het is best vermoeiend en je ziet de wedstrijd niet.
Klappers
Hij zegt ook vaak 'hun' ipv 'zij'.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat Gijp nog steeds "als" ipv "dan" zegt
Ook met "mits" en "tenzij" toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat Gijp nog steeds "als" ipv "dan" zegt
Haha, ja, dat is verschil iets crucialer.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook met "mits" en "tenzij" toch?
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |