abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109790679
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:41 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Illegaal zijn en uitkering trekken? Doe mij dat kunstje eens leren?

Verder.. bron? :')

Ik snap dat hullie heel groot zijn en jij heel klein maar nu laat je toch echt kennen
gewoon inlezen, ja zelfs illegalen kunnen in Nederland een uitkering krijgen :

quote:
Op 17 maart jl. heeft de sector bestuursrecht van de rechtbank in Den Haag negatief beslist op een beroepschrift tegen de afwijzing van een IVV-uitkering. Dat is een Leidse regeling voor uitkeringen aan illegalen. Op deze Inkomensvoorziening voor Vreemdelingen zonder Verblijfsstatus kunnen illegalen een beroep doen, wanneer zij volgens de gemeente "een schrijnend geval" vormen
pi_109790697
en dan praten we maar niet over de andere kosten als zorg e.d.
pi_109790809
.

[ Bericht 100% gewijzigd door De_Guidance op 02-04-2012 00:49:27 ]
  maandag 2 april 2012 @ 02:22:19 #54
117098 Hathor
Effe niet
pi_109791880
Heel simpel dan, op staande voet ontslaan dat gepeupel, en vervangen door mensen die wel gewoon hun werk doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 03:02:32 #55
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_109792092
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 02:22 schreef Hathor het volgende:
Heel simpel dan, op staande voet ontslaan dat gepeupel, en vervangen door mensen die wel gewoon hun werk doen.
Befehl ist Befehl!
Carpe Libertatem
pi_109792569
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Werkelijk? Er is niets dat die moeder tegenhoudt om dan met haar man mee terug te verhuizen. Nee, dat wil ik niet, maar om dan maar een potentiele oorlogsmisdadiger een verblijfsvergunning aan te gaan bieden lijkt me wel heel krom.
Zout nou op met je 'potentiele oorlogsmisdadiger'. Ik heb je in een ander topic uitgebreid zien posten. Daar is heel duidelijk uigelegd dat het 1F etiketje waar het hier om gaat zonder enig bewijs wordt opgeplakt als je een Aghaanse militaire achtergrond hebt, en dat je dan als verdachte dient aan te tonen dat je geen oorlogsmisdadiger bent. In dat topic is er ook meerdere malen op gewezen dat dat in strijd is met het beginsel 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', en dat de persoon in kwestie weliswaar heeft aangetoond dat hij in dit geval geen oorlogsmisdadiger is, maar dat hij de documenten die dat aantonen twee dagen te laat heeft ingeleverd. Je weet heel goed hoe het zit, maar toch blijf je hem vanuit het diepst van je xenofobe hartje 'potentiele oorlogsmisdadiger' noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 06:29:19 ]
pi_109792775
Het verzet groeit >:)
*zet Guy Fawkes-maskertje op*
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_109792795
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Jellereppe het volgende:
Die burgemeesters weten hoe ze deze minister moeten trotseren. Kunnen veel Nederlanders nog een puntje aan zuigen.
Idd. Wie wil er nou niet dat heel Nl er als de Schilderswijk uit gaat zien?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109792854
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Onderbouw je cijfers maar eerst eens voor je ze zomaar hier neer kwakt.

Verder kunnen illegalen niet eens werken dus veel bijdragen is onmogelijk. Evenals uitkering trekken. Heb je uberhaupt enig idee waaover je het hebt of roep je maar wat rond om niet in te hoeven gaan om de pijnlijke punten van het beleid?
Och, in knotsgek Nederland kan alles, ook gebruik maken van sociale voorzieningen zoals gezondheidszorg, onderwijs, rechtsbijstand etc als je illegaal bent.
http://www.judex.nl/recht(...)n-en-uitkeringen.htm

En zelfs bijstand 8)7
http://www.volkskrant.nl/(...)galen-mogelijk.dhtml
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109792875
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 07:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Wie wil er nou niet dat heel Nl er als de Schilderswijk uit gaat zien?
Liever dat NL er als de Schilderswijk gaat uitzien dan als Almere of Zoetermeer ofzo.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_109792923
quote:
Dat is helemaal geen gewone bijstandsuitkering. En dat artikel is uit 2005.
pi_109792929
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 06:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zout nou op met je 'potentiele oorlogsmisdadiger'. Ik heb je in een ander topic uitgebreid zien posten. Daar is heel duidelijk uigelegd dat het 1F etiketje waar het hier om gaat zonder enig bewijs wordt opgeplakt als je een Aghaanse militaire achtergrond hebt, en dat je dan als verdachte dient aan te tonen dat je geen oorlogsmisdadiger bent. In dat topic is er ook meerdere malen op gewezen dat dat in strijd is met het beginsel 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', en dat de persoon in kwestie weliswaar heeft aangetoond dat hij in dit geval geen oorlogsmisdadiger is, maar dat hij de documenten die dat aantonen twee dagen te laat heeft ingeleverd. Je weet heel goed hoe het zit, maar toch blijf je hem vanuit het diepst van je xenofobe hartje 'potentiele oorlogsmisdadiger' noemen.
Hoe onschuldig ben je als we, let's say, voor Khaddafis leger werkte en naar NL vlucht nadat je verloren hebt? Terecht dat daar vragen bij gesteld worden.
pi_109792938
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:47 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Liever dat NL er als de Schilderswijk gaat uitzien dan als Almere of Zoetermeer ofzo.
Nou nee hoor. Laat ik nou net een paar jaar terug van eerstgenoemde naar laatsgenoemde verhuist zijn.
pi_109792945
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 07:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen gewone bijstandsuitkering. En dat artikel is uit 2005.
:')
Het is belastinggeld, maakt verder geen reet uit hoe je het noemt, met je newspeak.
En dus dat het uit 2005 is? :? Te ver weg of zo? Aandachtspanne van 1 jaar?
pi_109792953
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe onschuldig ben je als we, let's say, voor Khaddafis leger werkte en naar NL vlucht nadat je verloren hebt? Terecht dat daar vragen bij gesteld worden.
De meneer in kwestie kwam uit Afghanistan, niet uit Libie.
pi_109792989
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 07:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De meneer in kwestie kwam uit Afghanistan, niet uit Libie.
Ik zei ook lets say. En om een vergelijking met de actualiteit te maken. Want het geheime dienst waar deze men voor heeft nogal wat op zijn kerfstok staan.
pi_109793019
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')
Het is belastinggeld, maakt verder geen reet uit hoe je het noemt, met je newspeak.
En dus dat het uit 2005 is? :? Te ver weg of zo? Aandachtspanne van 1 jaar?
Ik wil nog wel wat inhoudelijker worden als je dat wil. Het ging hier om een rechterlijke uitspraak. De rechter bepaalde dat de gemeente twee jonge kinderen moest bijstaan met 230 euro/maand uit hoofde van de zorgplicht van gemeentes voor haar inwoners. De ouders hadden helemaal nergens recht op, niet op werk en niet op een uitkering. Je kunt wel suggereren dat je in Nederland als illegaal recht op bijstand hebt, maar in dit geval was de rechtsgrond helemaal geen Nederlandse wetgeving, maar een internationaal verdrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 08:05:00 ]
pi_109793058
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 08:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zei ook lets say. En om een vergelijking met de actualiteit te maken. Want het geheime dienst waar deze men voor heeft nogal wat op zijn kerfstok staan.
We kunnen de hele discussie nog een keer doen masr dat is onzinnig. Je weet heel goed dat deze man ontlastend bewijs heeft geleverd, maar dat dat niet meegenomen wordt in de beslissing omdat het twee dagen te laat (Afghanistan?) werd ingeleverd.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 08:20:44 #69
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109793171
Het "linkse" volksdeel is in menig opzicht uit precies hetzelfde hout gesneden als de gemiddelde monotheïst: Overlopend van de zelfbedachte waarheidsclaims, het medelijden voor "het zwakkere" en een algehele afkeer van alles dat zelfredzaam is. Vul dat aan met een vleugje leugens en een flinke dosis kruiperigheid en ziedaar: Nederland anno 2012.

Want vrijheid van meningsuiting telt alleen als de mening bevalt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109793172
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 08:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

We kunnen de hele discussie nog een keer doen masr dat is onzinnig. Je weet heel goed dat deze man ontlastend bewijs heeft geleverd, maar dat dat niet meegenomen wordt in de beslissing omdat het twee dagen te laat (Afghanistan?) werd ingeleverd.
Of het ontlastend was weten we helemaal niet en je vergeet even te melden dat het 2 dagen en 14 jaar was.
  maandag 2 april 2012 @ 08:44:51 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_109793420
Ontslaan deze burgemeesters en wel op staande voet, gewoon de laan uit sturen i.v.m. werkweigering, klaar! Grotendeels PvdA-querulanten die er normaliter geen probleem mee hebben zich dagelijks te verschuilen achter het argument landelijke regelgeving, maar nu opeens te onpas zo nodig burgelijk ongehoorzaam moeten zijn, wat mij betreft, voornamelijk omdat ze zo nodig hun landelijke partijgenoten moeten bijstaan in hun dagelijkse dwarsliggerij omwille van partijpolitiek!
pi_109793513
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:44 schreef Jian het volgende:
Ontslaan deze burgemeesters en wel op staande voet, gewoon de laan uit sturen i.v.m. werkweigering, klaar! Grotendeels PvdA-querulanten die er normaliter geen probleem mee hebben zich dagelijks te verschuilen achter het argument landelijke regelgeving, maar nu opeens te onpas zo nodig burgelijk ongehoorzaam moeten zijn, wat mij betreft, voornamelijk omdat ze zo nodig hun landelijke partijgenoten moeten bijstaan in hun dagelijkse dwarsliggerij omwille van partijpolitiek!
Idd. En wie zijn altijd de 1e die zich beroepen op EU regelgeving?
pi_109793735
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:44 schreef Jian het volgende:
Precies met gewone burgers allerlei onzinbelastingen en bekeuringen op te leggen hebben ze totaal geen moeite.

Dit is gewoon zieltjes winnen voor de partij en daar zijn burgemeesters niet voor. Walgelijk.
pi_109793757
Mooi. Dat het huidige beleid amper op een mandaat van de NL bevolking kan rekenen wordt met de dag duidelijker. Het is alleen jammer dat zgn. 'rechts' (of liever, zeikend, want volgende keer stemmen ze gewoon SP :') ) NL allemaal van die grootmuilen zijn waardoor het lijkt alsof het er heel wat zijn.

Komt wel goed, dit. Langzaamaan ontwaakt NL uit ruim 10 jaar opgedrongen bekrompenheid en chagrijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109793769
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Er zijn 40 burgemeesters die weigeren besluiten uit te voeren als dat voor 'onrust' in hun gemeente leid. Of dat veel is weet ik niet, maar wel dat ze geen bevoegdheden hebben om zulke besluiten naast zich neer te leggen.
Op zich hebben ze weldegelijk die bevoegdheid, alleen rekken ze deze wel bovenmatig op met deze opstelling.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')