Plaatje voor 't bewijs:quote:Katie Melua married her fiancé, former World Superbike champion James Toseland, on Saturday (September 1).
According to the Evening Standard, the couple, who started dating in April 2011 and got engaged at the beginning of this year, wed in front of 200 guests in the Nash Conservatory at Royal Botanic Gardens, Kew.
Among those who attended the service were producer William Orbit, Prince Pieter-Christiaan Michiel of the Netherlands and Toseland's friends and former colleagues from the world of motorsport. The singer's representative had earlier confirmed that the wedding would be taking place over the weekend.
quote:'I'm getting married today': Brian McFadden tweets his excitement as he is pictured tying the knot to Vogue Williams in Florence
They've spent the past few weeks at home in their native Ireland preparing for their nuptials.
And Brian McFadden has now finally tied the knot with Irish DJ Vogue Williams.
The 32-year-old singer and the brunette beauty married in a romantic ceremony at the Castello of Vincigliata in Florence, Italy, attended by friends and family, on Sunday.
Bron
Wat heeft hij toch een bolle kop gekregen, wat dat betreft is het net Leonardo Dicaprio, maar net iets erger.quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef Karina het volgende:
Brian McFadden (voormalig Westlife) is ook getrouwd, helaas dames
[ afbeelding ]
[..]
quote:AMSTERDAM - „Er is geen rancune”, glunderde Harry Mens afgelopen weekeinde op het huwelijk van zijn oudste, strálende dochter Suze met Greenberg Nielsen-headhunter Emiel de Sévrèn Jacquet.
De complete ’familie’ was bijeen om in de pittoreske St.-Gerlachuskerk in Houthem, op het terrein van het fameuze Château St. Gerlach, de huwelijksinzegening bij te wonen.
Het was een ‘klein’ huwelijk, zonder sterren en bekende Nederlanders, met slechts veertig gasten. Natuurlijk was ook Michiel Mol, de vriend van zus Marlous, van de partij. „Een geweldige aanwinst, ik ben heel blij met hem”, aldus de tv-presentator.
Bron
Nee, ze moeten nog trouwen, het is nu alleen zeker dat ze gaan trouwen. In juli riep hij al dat hij met haar wilde trouwen (heb hier het artikel nog geplaatst), maar nu heeft hij haar blijkbaar ten huwelijk gevraagd. Trouwdatum is nog niet bekendquote:Op donderdag 13 september 2012 09:27 schreef Karina het volgende:
Willibrord Frequin is voor de vierde keer getrouwd, de "gelukkige" is de twintig jaar jongere Gesina.
[ afbeelding ]
Ik was op het verkeerde spoor gezet door de zin dat hij voor de vierde keer in het huwelijksbootje staptquote:Op donderdag 13 september 2012 09:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, ze moeten nog trouwen, het is nu alleen zeker dat ze gaan trouwen. In juli riep hij al dat hij met haar wilde trouwen (heb hier het artikel nog geplaatst), maar nu heeft hij haar blijkbaar ten huwelijk gevraagd. Trouwdatum is nog niet bekend
Ik moest gniffelenquote:
Wat vulgair zegquote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar niet, eerlijk gezegd, haar naam is Lady Mary Charteris en ze trouwt met Robbie Furze, vanThe Big Pink. Misschien kennen jullie haar wel, ik post het omdat ze wel een heel bijzondere trouwjurk heeft!
[ afbeelding ]
Apart bruidsmeisje ook![]()
[ afbeelding ]
Prachtige jurk zo te zien, alleen die hoofdtooi is lelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 10:10 schreef kvd het volgende:
Anne Hathaway is getrouwd
[ afbeelding ]
meer wazige foto's:
http://www.dailymail.co.u(...)ig-Sur-ceremony.html
Wat heeft die nou om d'r hoofd zitten?quote:Op zondag 30 september 2012 10:10 schreef kvd het volgende:
Anne Hathaway is getrouwd
[ afbeelding ]
meer wazige foto's:
http://www.dailymail.co.u(...)ig-Sur-ceremony.html
Mooi stel, mooie jurk!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Kings of Leon bassist Jared Followill trouwt Martha Patterson
[ afbeelding ]
Mooi samenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Kings of Leon bassist Jared Followill trouwt Martha Patterson
[ afbeelding ]
Wat een ouwelijk (en suf) gezicht heeft hij, ik ben even gaan googlen, normaal oogt hij gewoon haar leeftijd.quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Karina het volgende:
Holy Valance en Nick Candy
[ afbeelding ]
Dit is alleen geen foto van haar huwelijk. Dit wel:quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest gelijk aan Ben van Lost denkenquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ieks, dat pak!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is alleen geen foto van haar huwelijk. Dit wel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |