Laten we er maar over ophouden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wel minstens net zo irritant pik
quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof iemand helmpefok serieus neemt. Dat doet 'ie zelf niet eens geloof ik.
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan naar het dichtsbijzijnste parkjewat jij wil
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soortquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest. M.a.w.: het kan ook van niet.
Jullie moeten nog tegen Twente, Heerenveen, Vitesse. Het is écht niet gegarandeerd dat je al die potten "zomaar" wint hoor.
Feijenoord
Kampioen
JAWOHLquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
Poll: Kapiteintje 4 mod
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoordquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soort
Mag ik ook stemmen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja gestemdquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heerenveen kan leuk voetballen als het de ruimte krijgt. Maar die ruimte geeft Ajax nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoord
Je grap is al uitgewerkt 422.quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?
Wanneer krijg ik de uitslag?quote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijkgraag zelfs!!
Ziet er wel goed uit man.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Succes Kapiteintje ik had geen idee dat je deze positie ambieerde ik zal voor je duimen.
Smoofie niet die hangt dan met mij aan de cam.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
Nee. Ik fiets over de snelweg naar Amsterdam toe. Kom ik nooit meer terug.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
Mijn god zeg. Hoe lang ga je deze grap doordrijven?quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie kan deze poll even naar Yvonne sturen?
Pwnd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Doe eens niet zo stoer met je seizoenskaart.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je mag het ook zelf doen, als je dat durft
Wat jij wil. Stuur maar op naar Yvon.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.
dat doet happel toch ook gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.
dúh.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen voor bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer met je seizoenskaart.
'Jaa! ik heb een seizoenskaart, jullie niet!'![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen tegen bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen tegen bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet modden in EK?
Trouwens, zwaar leven hé. 3 subforums modden
Dan gaat Tong zijn gang hier.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga 22 april naar Ajax - FC Groningen. Ik krijg een leven op de zondag.
Denken dat mensen dan niet in de SC posten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.
Calippoquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.
Snoepzakje? Is dat bij feyenoord zo?quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.
dat kost in de arena 20euro hoor met die kenker arena'squote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De SC behoeft geen moderatie.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat mensen dan niet in de SC posten.
Wát een supporterquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen voor bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
A VBL Hooligan never leaves the VBL SC. U mad?quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat mensen dan niet in de SC posten.
in VBL dan hé. Niet in de SC.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong.Echt, gelukkig zie ik die gast nooit langskomen.
wajoooooooo 5 hele jaren, topnotch ben je dan hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een supporter!
Ik heb 5 jaar lang de kenkerzooi van Feijenoord uit en thuis continue bezocht, europees, bekert, bijna alles eigenlijk.
Net het seizoen waar het goed gaat moet ik veel zondagsdiensten werkenAl ben ik na de winterstop overal weer geweest geloof ik
Wat wilde ik ook alweer zeggen? O ja:
Kapiteintje for mod, word ik nooit meer gebanned, my secret weapon
dv is toch een hoerquote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
GODVERDOMME EINDELIJK TIETEN. Niet bannen heh GGMM, zoals DV
Bij Ajax krijg je toch eenquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snoepzakje? Is dat bij feyenoord zo?
Bij Ajax krijg je een bivakmuts in de maten S of XS.
Ik ben ooit eens 10 jaar geleden naar een wedstrijd gegaan, was echt kewl.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een supporter!
Ik heb 5 jaar lang de kenkerzooi van Feijenoord uit en thuis continue bezocht, europees, bekert, bijna alles eigenlijk.
Net het seizoen waar het goed gaat moet ik veel zondagsdiensten werkenAl ben ik na de winterstop overal weer geweest geloof ik
Alsof ze mij nodig hebben in het stadion. Ze winnen nu toch ook met 6-0 ik creëer enkel ruimte voor mijn mede supporters want mijn seizoenskaart leen ik niet uit, voor je weet blijkt het een Wesley te zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een supporter!
niks mis meequote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Ajax krijg je toch een [ afbeelding ]
en ga je in groepjes van 12 kinderen een een begeleider onder de brug een corteo oefenen?
HMF post:quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong.Echt, gelukkig zie ik die gast nooit langskomen.
Yvonne kent jou goed. Stuur haar de poll, en jouw wens, en de ambitie van kapiteintje zullen uitkomenquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát een supporter!
tong die kankerlijer zegt?quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF post:
Topictitel: "Waarom zijn de bananen krom?"
Inhoud: "Omdat Jan Vertongen lelijk is."
Gesloten na 1 post.
Tong80 post:
Topictitel: "Waarom is sinas oranje?"
Inhoud: "Omdat Guidetti een kankerlijer is."
18 vervolgtopics.
Teh-fuck?
Leg die blaadjes eens heel snel terug onder het bed van je papa Ajacied422! Vooruit! Snel een beetje!quote:
Ik vanaf mijn 8equote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Vanaf m'n 7e al onafgebroken een seizoenskaart. Like a boss.
En nog steeds geen elite zoals Happel
Sorryquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leg die blaadjes eens heel snel terug onder het bed van je papa Ajacied422! Vooruit! Snel een beetje!
Tijdje terug iedereen opgeroepen om niet in z'n topcis te reageren. Ik geloof dat het gewerkt heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Is Tong eigenlijk gebanned? Ik zie maar weinig aidstopics de laatste tijd.
dus je hoeft hem vanavond niet te pijpen zodat je morgen vi mag kijken?quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SorryMoet stil doen. Hij ligt te slapen
quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus je hoeft hem vanavond niet te pijpen zodat je morgen vi mag kijken?
Geen familie die ooit naar De Kuip ging. Eerste kaartje gekocht toen ik 11 wasquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Vanaf m'n 7e al onafgebroken een seizoenskaart. Like a boss.
En nog steeds geen elite zoals Happel
vanaf volgend jaar dusquote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik al vanaf mijn 18e een club card, vet he
Die Karina ook die in elk tong-topic reageert.quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tijdje terug iedereen opgeroepen om niet in z'n topcis te reageren. Ik geloof dat het gewerkt heeft.
Ze is nu mod van EKquote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Karina ook die in elk tong-topic reageert.
ik hoop hetquote:
Mijn god zeg.quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus je hoeft hem vanavond niet te pijpen zodat je morgen vi mag kijken?
Welke reacties?quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem ligt iedereen gewoon te rollebollen van het lachen om de reacties hier
Als we 14 waren wel.quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
ik moet best lachen ja de hele tijdquote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wees blij joh. Ik moet nog tot 2016 wachten tot ik naar de ArenA magquote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het Europees Kampioenschap voetbal van 2012 komt er weer aan. Het EK 2012 forum is daarom nu open!
GGMM, Karina en BrandX gaan er modden. Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |