Mijn god zeg. Hoe lang ga je deze grap doordrijven?quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie kan deze poll even naar Yvonne sturen?
Pwnd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
Doe eens niet zo stoer met je seizoenskaart.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je mag het ook zelf doen, als je dat durft
Wat jij wil. Stuur maar op naar Yvon.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.
dat doet happel toch ook gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven en het recht heb om onzin posts van ajacieden te verwijderen.
dúh.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word alleen mod als ik mezelf kan blijven
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen voor bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer met je seizoenskaart.
'Jaa! ik heb een seizoenskaart, jullie niet!'![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen tegen bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen tegen bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet modden in EK?
Trouwens, zwaar leven hé. 3 subforums modden
Dan gaat Tong zijn gang hier.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga 22 april naar Ajax - FC Groningen. Ik krijg een leven op de zondag.
Denken dat mensen dan niet in de SC posten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, zodra EK écht begint te lopen zitten we hier in de zomerstop.
Calippoquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.
Snoepzakje? Is dat bij feyenoord zo?quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien leuk om ff zo'n kids-arrangement mee te pakken voor 10 euro: een foto met de mascotte, calippo en snoepzakje.
dat kost in de arena 20euro hoor met die kenker arena'squote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De SC behoeft geen moderatie.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat mensen dan niet in de SC posten.
Wát een supporterquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een seizoenskaart maar heb echt geen zin om naar Amsterdam te reizen voor bagger ploegjes als Heracles. Weet je niet hoe koud het kan worden in die betonnen bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |