Laten we er maar over ophouden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wel minstens net zo irritant pik
quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof iemand helmpefok serieus neemt. Dat doet 'ie zelf niet eens geloof ik.
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan naar het dichtsbijzijnste parkjewat jij wil
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soortquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest. M.a.w.: het kan ook van niet.
Jullie moeten nog tegen Twente, Heerenveen, Vitesse. Het is écht niet gegarandeerd dat je al die potten "zomaar" wint hoor.
Feijenoord
Kampioen
JAWOHLquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
Poll: Kapiteintje 4 mod
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoordquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soort
Mag ik ook stemmen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja gestemdquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heerenveen kan leuk voetballen als het de ruimte krijgt. Maar die ruimte geeft Ajax nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoord
Je grap is al uitgewerkt 422.quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?
Wanneer krijg ik de uitslag?quote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijkgraag zelfs!!
Ziet er wel goed uit man.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Succes Kapiteintje ik had geen idee dat je deze positie ambieerde ik zal voor je duimen.
Smoofie niet die hangt dan met mij aan de cam.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
Nee. Ik fiets over de snelweg naar Amsterdam toe. Kom ik nooit meer terug.quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie,ajacied422 en ajacied4lfe, als ajax kampioen wordt he gaan jullie dan een feestje vieren op skype?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |