En jij kan volgende week ook degene zijn met het mooiste gezicht van Nederland. Moet je wel ff zorgen dat die 16,5 miljoen anderen met hun bek over het asfalt glijden net als HMF maar dan zonder helm.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan als het volgende week verliest nog gewoon koploper zijn
alleen die automobilist deed dat danquote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof iemand helmpefok serieus neemt. Dat doet 'ie zelf niet eens geloof ik.
Nee. Geen waarheid want nog in de toekomst toch?quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wanneer helpmefok roept feyenoord kampioenen dan is het de harde waarheid??
Bij Fokkie zijn postgedrag krijg je gewoon de zin om erop te happen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
maar wel minstens net zo irritant pikquote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Geen waarheid want nog in de toekomst toch?
Aan de overkant zit ook een flat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je loopt iedere ochtend naar het parkje naar de overkant om te fappen op bomen.
En ik een kutweekend. Ipv dat je me steunt loop je me op te naaien.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goed weekend gehad
En je hapt zo lekker
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest. M.a.w.: het kan ook van niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan als het volgende week verliest nog gewoon koploper zijn
sorry sorryquote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik een kutweekend. Ipv dat je me steunt loop je me op te naaien.
Laten we er maar over ophouden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wel minstens net zo irritant pik
quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan naar het dichtsbijzijnste parkjewat jij wil
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soortquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had was ze mijn oom geweest. M.a.w.: het kan ook van niet.
Jullie moeten nog tegen Twente, Heerenveen, Vitesse. Het is écht niet gegarandeerd dat je al die potten "zomaar" wint hoor.
Feijenoord
Kampioen
JAWOHLquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
Poll: Kapiteintje 4 mod
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik woon in een urban jungle. Geen groen te bekennen hier.
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoordquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen geeft niet thuis tegen de topploegen, behalve tegen AZ. Soort zoekt soort
Mag ik ook stemmen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ja gestemdquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een peiling..
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heerenveen kan leuk voetballen als het de ruimte krijgt. Maar die ruimte geeft Ajax nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerenveen gaat knallen tegen Ajax en op hun bek tegen Feijenoord
Je grap is al uitgewerkt 422.quote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar het dichtsbijzijnste parkje. Waar is dat? Duitsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |