gele kaart kon je geven. En daarmee zijn tweede dus terecht rood.quote:
Beter vallen er doelpunten voor vitessequote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt grimmiger. Zou me niets verbazen als er nog een rode kaart valt.
we staan weer waar we horen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ajax bovenaan.
Beter went iedereen aan het idee.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ajax bovenaan.
Beter went iedereen aan het idee.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:
Nah dat is ook overdrevenquote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 april de kampioenswedstrijd.
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertensquote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 april de kampioenswedstrijd.
ja die is dus ook zo dom als de achterkant van een varken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertens![]()
Daarom ook mijn opmerking met bijhorende PI.quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertens![]()
Echt hèquote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef Yesse het volgende:
En men vraagt zich maar af waar het beeld toch vandaan komt dat Ajacieden arrogant zijnMijn hele Facebook, het internet en ook dit topic staat weer vol met arrogante leuzen als 'waar we horen' en 'kampioen'.
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Ajacieden het zeggen dan zijn ze arrogant, zeggen anderen het dan zijn ze zelfverzekerd.
Ja, die zijn ook allemaal niet echt aan een goede reeks overwinningen bezig is 't wel?quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..
Heb jij een vriendin trouwens? Zo niet, dan woont je aanstaande hier in de flatquote:
Neuh, dussehh.. pics?quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin trouwens? Zo niet, dan woont je aanstaande hier in de flat
Chick met hele mooie motor
Hahahaha, I see what you did there!quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef Yesse het volgende:
En men vraagt zich maar af waar het beeld toch vandaan komt dat Ajacieden arrogant zijnMijn hele Facebook, het internet en ook dit topic staat weer vol met arrogante leuzen als 'waar we horen' en 'kampioen'.
Gelukkig is mijn vriend gezegend met realiteitszin, ondanks zijn Ajacied-zijn weet hij dat er nog genoeg kan gebeuren
Ik zal het volgende keer aan d'r vragen als ik d'r ziequote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dussehh.. pics?
Van allebei natuurlijk.
Doen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer aan d'r vragen als ik d'r zie
Volgens mij hebben zij dat wel gehad (AZ) en als die reeks volgende week opeens staakt dan is de kans zelfs aanwezig dat je 6e eindigt (theoretisch).quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook allemaal niet echt aan een goede reeks overwinningen bezig is 't wel?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik een chick kende met een heel mooi vliegtuig maar dat is niet zo.
Met een stewardess neem ik ook genoegenquote:
Als je daar genoegen mee neemt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met een stewardess neem ik ook genoegen
Al zijn die tegenwoordig ook allemaal 50+ lijkt het wel
Je doelde op Johnny Boy toch?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..
ik communiceer met jou via een notitieblokje want, stomme keel.quote:
Nee hoor.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga eventjes keihard een tentamen verprutsen.
Veel plezierquote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Succesquote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Whehehe, n00bquote:
Je kan nu wel lopen mekkeren, maar dat jullie praktisch elke dag de Stage SC verwarren met de VBL SC, daar hoor je niemand over.quote:
Ik bedoelde DMen ipv het schrijven op een notitieblokjequote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan nu wel lopen mekkeren, maar dat jullie praktisch elke dag de Stage SC verwarren met de VBL SC, daar hoor je niemand over.
Haha, mjoahquote:Op maandag 2 april 2012 12:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik bedoelde DMen ipv het schrijven op een notitieblokjeZou mij een bal jeuken wat jullie naar elkaar posten.
Volgens mij wordt de stage sc ook wel eens verward met de koffie sc.
Ja ik krijg er altijd zin in koffie van.quote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Haha, mjoah
Elkaar groeten met een bakje is wel standaard geworden ja
Dean's zusquote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Lithia het volgende:
Voor mij bedoel je.
Voel me erg aangesproken.
En alle andere groupies maak ik kapot. Of ie een groupie is van Dean of een andere bandlid.
So true.quote:
quote:
Mensen die stoer doen met foto's van Dean zn zusjequote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef jna het volgende:
Mensen die geen foto's van Dean zn zusje hebben
quote:
quote:
Wanneer welquote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Het tempo zat er vandaag niet in.![]()
Ja maar JNA is weer terug.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorgie week ging het lekker.
Maar daar merk ik op mijn werk toch niets van.quote:
Waarom Fok! je niet op je werk?quote:Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar merk ik op mijn werk toch niets van.
Volgens mij is deze site geblokkeerd.quote:
kutleven.quote:Op maandag 2 april 2012 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij is deze site geblokkeerd.
Dude, schijten doe je gewoon thuisquote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik fok! op het werk ook alleen in de pauze en tussendoor als ik zit te schijten. Of als ik in het robotcentrum of het sloophok ben.
betaald worden, terwijl je aan het schijten bent.quote:
KIJK NAAR DE PI JOHquote:Op maandag 2 april 2012 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Als je m'n vliegticket en verblijf betaald ga ik wel weer terug hoor
Dips!quote:
Rammsteinquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef The_Dean het volgende:
En meteen Engel van Rammstein. Dat heb je niet op 538
Alleen tussen 6 en 10 is het goed.quote:
Juist.quote:
:Squote:
Piles was toch altijd in het archief te vinden?quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles was toch altijd in het archief te vinden?
De goede oude tijd. Waar is die gebleven.quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Viel wel mee, maar was wel grappig toen
Alweer 4 jaar geleden
Een superretard?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nee dan gaat deze (triumph daytona 675) eruit.
Zit wel naar een supermotard voor erbij te kijken tho'. Alleen ik weet niet waar ik hem laten moet, dat is wel een vrij ernstig probleem.
Zo las ik het ook.quote:
..als dat ding valt...quote:
Dan overleeft DuCATi het.quote:
quote:
916quote:
Geen ZH hè.quote:
Gelukkig niet neequote:
Mjah, helaas weet ik uit ervaring dat alle providers dit probleem wel eens hebben...quote:
Gelukkig nooit last van hier.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah, helaas weet ik uit ervaring dat alle providers dit probleem wel eens hebben...
Over een jaar al tien?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
3FM alleen maar met ruis te ontvangen
Wanneer is Lopik weer in de lucht?
3FM, de kanker van de etherquote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Is dat niet gewoon de muziek?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Ik luister alleen maar 3FM, op vrijdagen na dan is het stomquote:
Claudiaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik luister alleen maar 3FM, op vrijdagen na dan is het stom
Na 19 uurquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik luister alleen maar 3FM, op vrijdagen na dan is het stom
Mwah, dat trucje ken ik inmiddels welquote:
Zoals?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, dat trucje ken ik inmiddels wel![]()
Fuck, wat komt er weer een hoop leuks in Paradiso komende maand![]()
Financieel slechte zaak
12 april: Go Back To The Zooquote:
Goed bezig Pilesquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
12 april: Go Back To The Zoo
19 april: Manic Street Preachers
23 april: The Asteroids Galaxy Tour
3 mei: Mama's Gun
Alleen die laatste heb ik nog geen kaartjes voor gekocht, de rest wel
Ik zou TAGT in de Rotown pakken, 6 meiquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
12 april: Go Back To The Zoo
19 april: Manic Street Preachers
23 april: The Asteroids Galaxy Tour
3 mei: Mama's Gun
Alleen die laatste heb ik nog geen kaartjes voor gekocht, de rest wel
Grote zaal volgens mij. En ik heb al kaartjes, dus Rotown gaat m niet meer worden. Ben ook niet echt een grote fan, dus maakt niet echt uitquote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou TAGT in de Rotown pakken, 6 meiZe komen intiem veel beter tot hun recht dan in de Paradiso
Of staan ze in de kleine zaal?
Mmh ok, bummerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Grote zaal volgens mij. En ik heb al kaartjes, dus Rotown gaat m niet meer worden. Ben ook niet echt een grote fan, dus maakt niet echt uit
Ga jij er ook heen? Ik ken Rotown eigenlijk helemaal nietquote:
Als toeschouwer of artiest?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik ben wel eens in de Rotown geweest.
Heb ik Bart nou geluctord?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Weer een date met piles door de neus geboord
Fuck mequote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Weer een date met piles door de neus geboord
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck me
But nooooo, ik ga ook nietDag na 5 mei ben ik meestal in een vrij vegatieve staat
Uuh ja gast, kort geslapen vannacht, care enzoquote:
Oh, de fout had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja gast, kort geslapen vannacht, care enzo
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja gast, kort geslapen vannacht, care enzo
Komt wel goed schatjesquote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, de fout had ik niet eens gezien
Niet zulke lange tenen
Kort geslapen, prikkelbaar, sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, de fout had ik niet eens gezien
Niet zulke lange tenen
En waar bemoei jij je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kort geslapen, prikkelbaar, sorry
Samequote:
Ja, dat sowiesoquote:
Het is sowieso een verpauperde kankerdag. Omdat pasen & werk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Wel jammer om te lezen dat Ferdinand Alexander Porsche overleden is... Eerst Marshall, nu Porsche.
Wat een kutdag
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef jna het volgende:
Was IDZ op bezoek bij jullie Dean?
` In een rechtstreeks tv-uitzending van
Omroep Friesland zijn twee motorrijders
op elkaar gebotst en ernstig gewond
geraakt.Ze zouden het nieuwe programma
'Doch it foar dyn doarp' ('Doe het voor
je dorp') op ludieke wijze openen,maar
botsten voor de camera's tegen elkaar.
De uitzending werd meteen stopgezet.
Het is toch nog helemaal geen Pasen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is sowieso een verpauperde kankerdag. Omdat pasen & werk.
Correctie. Ik heb me vandaag ingeschreven voor m'n masterquote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef vincm het volgende:
Misschien vandaag maar eens inschrijven voor master
Ik vroeg me al af of het aan mij lag. Niet dus.quote:
Alsof jij dr af zou wijzenquote:
Volgens ome Stenders begint het weekend op zaterdag, dus 0.00quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:23 schreef The_Dean het volgende:
Ben 23 klaar met werken, dus dan begint het.
Neh, dat is elke week hetzelfdequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond natuurlijk wel Ekstra Weekend luisteren!
Radioquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:44 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die nog radio luisteren, ze bestaan nog en zitten hier
Dude, je kent iemand die nog radio luistert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:44 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die nog radio luisteren, ze bestaan nog en zitten hier
Huh, wie op je werk dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dude, je kent iemand die nog radio luistert.
op mijn werk dan...
Gewoon ff 9292mobiel checken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef jna het volgende:
Door die Vodafone storing doen de htm informatieborden het niet. Fakking frustrerend om niet te weten hoe lang je moet wachten op de tram
quote:
Vergeet ook niet dat het volgende week Slechte Vrijdag (de 13e) isquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Sta ik net voor een dichte deur, ff vergeten dat het Goede Vrijdag is
Uhuh, dan heb ik tentamenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat het volgende week Slechte Vrijdag (de 13e) is![]()
Gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef PieterBas het volgende:
Zo, hier ben ik een tijd niet meer geweest
Ja, jij welquote:
23:30.quote:
Nog 23,5 uur werken? of tot 23:30 uur?quote:
'sup.quote:
Tot.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 23,5 uur werken? of tot 23:30 uur?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zijn er om je te steunen.
Hihi, zo ben ik niet meer genoemd sinds ik in Friesland woonde.quote:
Oohh, ik heb leuke stofjes gekocht.quote:
Tja, het is niet dat ik zomaar een sociaal leven heb gekregen... maar Fok! was uit mijn tabblad met bladwijzers in Chrome verdwenenquote:
Dat had ik gisteren alquote:
Er is altijd baas boven baas. Ik had nog een deadline vandaag, dus kon geen vrij nemen vandaag. Maar het was wel lekker rustig op het werk vandaag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al![]()
Lekker lang weekend opgenomen
terechte klacht.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |