gele kaart kon je geven. En daarmee zijn tweede dus terecht rood.quote:
Beter vallen er doelpunten voor vitessequote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt grimmiger. Zou me niets verbazen als er nog een rode kaart valt.
we staan weer waar we horen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ajax bovenaan.
Beter went iedereen aan het idee.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ajax bovenaan.
Beter went iedereen aan het idee.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:
Nah dat is ook overdrevenquote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 april de kampioenswedstrijd.
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertensquote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 april de kampioenswedstrijd.
ja die is dus ook zo dom als de achterkant van een varken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertens![]()
Daarom ook mijn opmerking met bijhorende PI.quote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
De kampioenwedstrijd is allang geweest toch, aldus Mertens![]()
Echt hèquote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef Yesse het volgende:
En men vraagt zich maar af waar het beeld toch vandaan komt dat Ajacieden arrogant zijnMijn hele Facebook, het internet en ook dit topic staat weer vol met arrogante leuzen als 'waar we horen' en 'kampioen'.
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Ajacieden het zeggen dan zijn ze arrogant, zeggen anderen het dan zijn ze zelfverzekerd.
Ja, die zijn ook allemaal niet echt aan een goede reeks overwinningen bezig is 't wel?quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..
Heb jij een vriendin trouwens? Zo niet, dan woont je aanstaande hier in de flatquote:
Neuh, dussehh.. pics?quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin trouwens? Zo niet, dan woont je aanstaande hier in de flat
Chick met hele mooie motor
Hahahaha, I see what you did there!quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef Yesse het volgende:
En men vraagt zich maar af waar het beeld toch vandaan komt dat Ajacieden arrogant zijnMijn hele Facebook, het internet en ook dit topic staat weer vol met arrogante leuzen als 'waar we horen' en 'kampioen'.
Gelukkig is mijn vriend gezegend met realiteitszin, ondanks zijn Ajacied-zijn weet hij dat er nog genoeg kan gebeuren
Ik zal het volgende keer aan d'r vragen als ik d'r ziequote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dussehh.. pics?
Van allebei natuurlijk.
Doen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer aan d'r vragen als ik d'r zie
Volgens mij hebben zij dat wel gehad (AZ) en als die reeks volgende week opeens staakt dan is de kans zelfs aanwezig dat je 6e eindigt (theoretisch).quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook allemaal niet echt aan een goede reeks overwinningen bezig is 't wel?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik een chick kende met een heel mooi vliegtuig maar dat is niet zo.
Met een stewardess neem ik ook genoegenquote:
Als je daar genoegen mee neemt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met een stewardess neem ik ook genoegen
Al zijn die tegenwoordig ook allemaal 50+ lijkt het wel
Je doelde op Johnny Boy toch?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je AZ-fans gehoord dan de afgelopen paar weken? Of Twente? Die wachten af tot het moment dat het ook echt zeker is dat je wint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |