ik zal naar je zwaaienquote:Op zondag 1 april 2012 08:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
misschien zie k je dan
ik ga mn visites rijden
ik ga nú weg en ik rij rondjes door het durp op weg naar overal en nergensquote:Op zondag 1 april 2012 08:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaienWij gaan om half 11 weg en parkeren dan bij de veiling van Naaldwijk
haaaaiquote:Op zondag 1 april 2012 13:44 schreef mrien het volgende:
Wij zijn net naar Plopsaland geweest, werd ik opeens herkend door Simmu![]()
Was leuk
tralalala, foto's uploadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef lily het volgende:
Mijn humeur was redelijk totdat ik net een link via mail kreeg van mijn echtgenoot. Heftig verhaal onder spoiler. Ik heb het al eens eerder willen vertellen maar denk dan steeds; wat moeten jullie er ook mee maar nu wil ik het toch delenVreselijk idd.. Zij is een vriendin/buurvrouw van een nichtje van mijn man. Toen ze me dat verhaal vertelde, zo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het manneke nog rondrennen op de verjaardag van de man van nichtje.
Be happy with the little things in life
ja, dit!quote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat ontzettend erg zeg. Wat zal dat jongetje ook vreselijk bang zijn geweest, dat hij ineens niet meer kon horen en zien.
Ja, klopt. Maar moeilijk is dat wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef lily het volgende:
Maar goed; ik wil hier geen treurnis veroorzaken maar omdat ik ze ken speelt het gewoon erg. Herkenbaar natuurlijk, zeker voor moeders ouders.
Maar het is uiteindelijk niet ons leed. Klinkt hard maar je moet wel zo denken anders wordt je gek.
facebook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat vraagt eigenlijk om een foto Lady!
En goeiemorgen natuurlijk!
Oh, dan ga ik even zoeken! Volgens mij bent u mijn vriend nog nietquote:
+1quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Ha, ik ben ook bloedsjagerijnig, het zit vast in de lucht!.
het moeilijke als ik eens een gewone foto van L. maak, is dat hij 9 van de 10 keer overduidelijk autistisch op de foto staat. ik kan niet omschrijven hoe dat eruit ziet, maar het is iets stars, houterigs en zeer gespannen, tot in de spieren van zijn gezicht.quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
Ik weet precies hoe je dat bedoelt lady-wrb, je hoeft er bij mij niet op te letten hoe je het formuleert.
![]()
gelukkigquote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
Ik weet precies hoe je dat bedoelt lady-wrb, je hoeft er bij mij niet op te letten hoe je het formuleert.
![]()
Is dat nu??????? !!!quote:
die heeft toch overal schijt aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Weet je hoe blij ik een meisje ga maken met hello kitty wc papier.. Joene zal me wel keihard gaan uitlachen als die het ziet.
Nee ik heb al een, ik veeg mn reet niet af met hello kitty..quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:18 schreef moussy het volgende:
[..]
die heeft toch overal schijt aan
En ja, staat nu in de folder.
Is er ook wiskas in de aanbieding? Krijg je een glimmende poes van?quote:
Glanzende vachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is er ook wiskas in de aanbieding? Krijg je een glimmende poes van?
Ja anders veeg je alles je doos in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:45 schreef trui het volgende:
ok, maar onthoud:
"van voor naar achter
(van links naar rechts)"
Gaat vast helemaal goed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:57 schreef trui het volgende:
Willem moet vanmiddag z'n eerste spreekbeurt ever houden. ik ben plaatsvervangend zenuwachtig.
dat denk ik ook wel hoor.quote:
Loesjequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:31 schreef Vicky het volgende:
Oh en als ik een humertje heb kijk ik gewoon even naar mijn loesjespreukenmuur..
[ afbeelding ]
Oooh leuk! Die had ik ook wel gewild maar ja ik heb voor Mr.DML maar een Dirkjan scheurkalender gekocht met kerst. Vindt hij leuker. Maar die heeft maar 50 nieuwe grappen. De rest kende ik alquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:48 schreef Vicky het volgende:
Oh wat balen Gao!!
DML, ik heb een.kalender en de leuke spreuken komen op de muur.
Zoetermeer. <3quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:32 schreef trui het volgende:
fijn tico! welk huis is 't nou geworden uiteindelijk?
Ik had er helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb voor het eerst helemaal alleen geslapen. Ik was gewoon niet eens bang, zo alleen in mn huisje... Lichtje beneden aan, en zo stil.. Heerlijk.
En naast mn huis staat een boom, dus rond 6 word ik wakker van vogels.. Dat is echt goed wakker worden.
jesters .quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
mijn memmen is alweer een cupmaat af, ik hoopte zo dat er iets zou blijven hangen...
Die jaquote:
Zolang je geen inverted nipples krijgt ?quote:
3 maanden minimaal.. Maar zolang huis niet verkocht wordt, mag ik blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef trui het volgende:
het lijkt me ook dat daar nog iets in te regelen moet zijn gao. ze kunnen bijvoorbeeld toch zien op welk tijdstip je het geupload had?
klinkt als hele goede hemdjes, die ga ik ook even onthouden.
en tico, zoetermeer, leuk! en voor hoe lang is 't?
Ik zou kiezen voor kindjes pas halen als de bank er is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dilemma. De banken meneer komt straks de te grote bank voor een kleinere omruilen. Hij zou hier om een uur of 14 zijn maar belde daarstraks al dat het 17 uur werd, op zich geen probleem, maar de vraag is nu een beetje... Ga ik genieten van twee uurtjes alleen, wisselen we even de banken om en ga ik dan de mannen vsn het kdv halen, zo tegen half 6, kwart voor 6. Of... Ga ik ze om 16.30 halen zodat ze thuis zijn en om me heen kunnen hyperen als de bankenmeneer komt.
Hmmmm, toch niet echt een dilemma geloof ik...
Even opruimen, soep maken en met de pootjes omhoog dancebattle afkijken.
niet als je hello kitty pleepapier koopt, dat maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn we een stelletje ontaarde moeders!
Nee... Never works...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef simmu het volgende:
wat denken jullie. zou ik ermee weg komen om rond 5 uur te eten en het spul hier om 6 uur op bed te leggen?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef moussy het volgende:
[..]
niet als je hello kitty pleepapier koopt, dat maakt een hoop goed
Ik zou ze ook na de wissel ophalen
Tot morgenochtend 4.30 zeker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef simmu het volgende:
wat denken jullie. zou ik ermee weg komen om rond 5 uur te eten en het spul hier om 6 uur op bed te leggen?
Dan zou ik op zeker de bedtijd niet vervroegen want je verfucked hun hele ritme ermee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef simmu het volgende:
is altijd nog beter dan die 3.30 van vannacht
nee, dat was mijn ritme. ik werd wakker van mijn eigen gehoest en kon niet meer slapen. 's avonds keten ze op het moment nogal veel, dus 's ochtends wachten ze braaf tot het lampje aan gaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik op zeker de bedtijd niet vervroegen want je verfucked hun hele ritme ermee.
Dat is hier ook...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef chacama het volgende:
Als ik bedenk dat ik ze misschien wel eens eerder op zou kunnen gaan halen bij het kdv, dan wordt me dat absoluut niet in dank afgenomen....: waarom ben je zo vroeg? Ik wil nog spelen! En Fleur zegt tegenwoordig gewoon: Mam, ik kom straks zelf wel naar huis.... Dus absoluut na de wissel!
En gao, nog twee dagen en dan zee! Even uitwaaien en afkoelen.
Simmu, zelf na het eten in bed gaan liggen en ze tegen bedtijd bij jou een verhaaltje voorlezen. Dat gaat hier in elk geval wel goed als ik me beroerd voel.
dat dus! lekker rustig een soepje makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Saffier het volgende:
Duidelijk dusEven tijd voor jezelf en niemand die in de wegloopt met de wissel
Wat is er mis met blazen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Grrr, ik haat het als ik de kookwekker vergeet!Lekker je mond verbranden, dan halfgare rijst kauwen om tot de conclusie te komen dat het nog even moet...
Mijn peuterneefje schopte me vorige vakantie in mijn gezicht tijdens het aankledenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:15 schreef Vicky het volgende:
Mijn peuter is al een tijdje zo.
Die sloeg me net tijdens het aankleden in mijn gezicht
Ik word er echt knetter gek van.. Maar niet alleen van het slaan hoor..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Lenaatje het volgende:
Vicky heeft mahre ook een tijdje gedaan op die leeftijd! Heel irritant en ik kon daar zo boos over worden! Vooral dat lachen erbij. Ninthe kan nu al vreselijk knijpen, heeft ze ook echt lol aan, ik dus niet...
jeetje dat is zeker nog snel gegaan zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=2257
Ach zo'n meiske toch.... Blij dat ze nog van de kaarten heeft kunnen genieten...
Ik heb er 1 met X-benenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Modus het volgende:
Ik quote even een (vrouwelijke, 24) collega vandaag: "...als kinderen later nog steeds O-beentjes hebben komt dat omdat ze vroeger Pampers droegen.".
Zn piemel paste er anders niet inquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je moet die luier ook niet op kniehoogte omdoen, dummie !
Ik zag het ook net op twitter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=2257
Ach zo'n meiske toch.... Blij dat ze nog van de kaarten heeft kunnen genieten...
volgens mij heeft ze gewoonnooit een luier aangedaan..quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je moet die luier ook niet op kniehoogte omdoen, dummie !
been there!! UWV is gewoon kutquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef mefke79 het volgende:
en weet wat ik nu nog het ergste vind van dat solliciterengedoe: het UWV! Echt, wat een mafkezen daar. Daar valt nog wel het een en ander te verbeteren. He, wacht, ik zie een optie...Hallo UWV ik wil uw klantvriendelijkheid wel verbeteren, erger dan dit kan namelijk niet.
Dat ook. Lastig vooral dat je die info in je hoofd nog geen plekje kuntv geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef mikoxx het volgende:
Spring, inderdaadDat ook. Maar mén, wat een info zo'n eerste dag. Ik heb braaf meegeschreven, zodat ik thuis nog ff terug kan lezen....
tot de zomervakantie zit ik weer vastquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
Spring, gefeliciteerd! Wat een fijn vooruitzicht.
En je baas baalt gewoon dat hij je niet op straat heeft kunnen zetten volgens mij.
Pff Mefke, mijn man klaagde er ook steen en been over. Stom uwv.
F_r, balen dat het niet wil luken met iets 'vasts'. Bij mijn (overkoepelende) werkgever gaat het volgens mij ook enorm teruglopen als ik mijn leidinggevende moet geloven.
Hij liet wat doorschemeren tijdens de MR en daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van.
hmm dat scheelt, is dat dat ene in mijn woonplaats?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tot de zomervakantie zit ik weer vast
nee daar heb ik nooit gewerkt zelfs ze hadden mij ingepland als oa.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm dat scheelt, is dat dat ene in mijn woonplaats?
pwa?
mag je wel bezoek ontvangen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tot de zomervakantie zit ik weer vast
de 2equote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef mefke79 het volgende:
fr het altijd wonderschone r...berg of b...huis?
Huj, ik heb er drie uit die woonplaats (man, zoon1 en zoon2) en er is he-le-maal niets mis mee. Maar ja, ik woon dan ook in de buitenwijk van Tongelre *inside joke* (maar heb het serieus iemand ooit horen zeggen).quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
haha, goed onthouden Ferrari...daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Gheghe, we grapten dat als ik zou bevallen ik wel net over de dorps/stadsgrens in de berm zou gaan liggen zodat er maar geen.. mefkeswoonplaats op het paspoort zou staan
Nou in Tongelre is ook wel om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Huj, ik heb er drie uit die woonplaats (man, zoon1 en zoon2) en er is he-le-maal niets mis mee. Maar ja, ik woon dan ook in de buitenwijk van Tongelre *inside joke* (maar heb het serieus iemand ooit horen zeggen).
Zijn manager is nooit op onze vestiging aanwezig. Die ziet hem dus nooit aan het werk, dus gaat alleen maar af op zijn verhalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom zien ze dat niet van hogerhand?híj zou met zijn kont op de keien moeten. On the other hand: door hem heb je nu wel een toffe nieuwe baan meer binnen je vakgebied
Je hebt vast terugkeergarantiequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef -Spring het volgende:
Nou, hè?
Nu alleen m'n contract nog tekenen. En ik heb al opgezegd. Kleinigheidje.
Thanks Snoop!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt vast terugkeergarantie
Gefeliciteerd!
helemaal goed! Hij staat nu zo goed als tegen de bank en komt helemaal uit zoals het bedoeld was!quote:
Nee het was al een vetpot?quote:
Dat zijn pas leuke bedragenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het was al een vetpot?
Duitsland: http://www.arbeitsagentur(...)Dauer-und-Hoehe.html
Belgie: http://www.svb.nl/int/nl/bbz/kinderbijslag/kinderbijslag_be/
Maandelijks....
En wij doen het met 188, per kwartaal??
Elke euro die we krijgen is natuurlijk al mooi meegenomen, maar 9 euro is al wel bijna een hele HEMA-broek per kindquote:
ik vind hemabroeken waardeloos, vormloos, inspiratieloos, kortom daar is van alles mee loos.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Elke euro die we krijgen is natuurlijk al mooi meegenomen, maar 9 euro is al wel bijna een hele HEMA-broek per kind
voor welke film is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef snoopy het volgende:
Oudste kreeg een brief mee van school, er worden binnenkort filmopnames gemaakt op school in het weekend en ze zoeken figuranten tussen de 6 en 10 jaar.
Hij is de enige van zijn klas die niet wil
Ik ben er ooit door iemand ingeluisd voor All Starsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef livelink het volgende:
En hoe weet jij dat figureren heeel saai is![]()
daar ben ik het niet mee eens. we hebben hier al diverse modellen gehad, de een fijner dan de ander, maar ze zaten allemaal redelijk tot goed. dus. onwaar!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind hemabroeken waardeloos, vormloos, inspiratieloos, kortom daar is van alles mee loos.
ze hebben 1 model en dat in een paar kleuren. jaar in jaar uit. en een verrekt slechte pasvorm.
ik zeg toch ook niet dat het zo is? ik zeg dat ik dat vind. ik heb er wel eens een paar gekocht maar ze zaten altijd heel raar bij L. oke, die heeft dan ook een wat afwijkend figuur misschien. het zal zijn italiaanse kont zijn, vrees ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef trui het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. we hebben hier al diverse modellen gehad, de een fijner dan de ander, maar ze zaten allemaal redelijk tot goed. dus. onwaar!
welke scene van AllStars, snoopy? en goed geregeld, dat Morris geen zin heeft.
zo dan ben je goed aan de beurt, livelink. sterkte voor morgen dan maar. wie weet hoe leuk het isquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik wou dat het al morgenavond deze tijd was. Dan heb ik twee paasfeesten op twee verschillende scholen overleefd. Of juist niet natuurlijk![]()
En omdat ik er morgen voor vrij genomen heb, ga ik voor de verandering vrijdag werken. Ik kan me er al op verheugen, op een rustig dagje op mijn werk.
misschien ligt het aan die micro hema die we hier hebben. daar stelt de jongensafdeling gewoon niks voor. een rekje met broeken in zoals ik zei 1 model in een stuk of wat verschillende kleuren/dessins en dan heb je het gehad.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef trui het volgende:
je zei "ze hebben 1 model en dat in een paar kleuren". dat vind ik nou niet bepaald geformuleerd als mening. maar ik weet, ik ben een muggenzifter.
livelink, sterkte morgen.
nauwelijksquote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef snoopy het volgende:
En dan de hele avond over de kinderen praten ET
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
nauwelijks![]()
Wel pijn in m'n buik van het lachen
Heerlijk is dat hequote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik was gisteren uit eten met vriendinnen, sinds tijden weer tranen van het lachen. Geweldig.
Tja en die pasvorm past hier primaquote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind hemabroeken waardeloos, vormloos, inspiratieloos, kortom daar is van alles mee loos.
ze hebben 1 model en dat in een paar kleuren. jaar in jaar uit. en een verrekt slechte pasvorm.
Ja, fijn dat dat soort mensen er ook nog zijn...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooooooooh en kuddos voor eerlijke mensen!
Ik liet gisteren bij een vriendin voor de deur mijn tas vallen en een kwartier later kon ik mijn iphone en portemonnee niet meer vinden. Voor de deur lag (uiteraard) niks meer.
Meteen alle pasjes laten blokkeren en Puck zijn ID zat er in dus ik wilde aangifte doen. Daar moest ik een afspraak voor maken, kon niet gewoon nu op het bureau![]()
Maar goed 's avonds via mijn mama kwam het telefoontje dat iemand het gevonden had en ze mijn moeders nummer opgezocht hadden in mijn mobiel.
Die mensen bleken om de hoek van die vriendin te wonen.
![]()
![]()
![]()
Dus nu ga ik even een grote bos bloemen daar laten bezorgen
Helaas... Zo had ik een buurvrouw die in de horeca werkte... En dat was er eentje die een telefoon vond, m zsm uitzette en het ding dus achterover drukte...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Naïef misschien, maar ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen zo zijn.
Ja maar jij woont in Frieslandquote:Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Naïef misschien, maar ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen zo zijn.
Ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Tuurlijk zijn er altijd rotte appels, maar toch denk ik zeker te weten dat het merendeel van de mensen het terug zou brengen/geven. Ook in Den Haag. En ik ben heus niet wereldvreemd, ik kom de provincie wel eens uit
Ja de afstandsbediening heb ik momenteel weinig aan ?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:52 schreef Ticootje het volgende:
Mijn ketting gaat tot de woonkamer... omdat ik wel eens bier mag brengen..
Dat durf ik toch heul nie joh!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wel ja. Zo af en toe. Om even te luchten.
Jaloers Buuf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |