ik zal naar je zwaaienquote:Op zondag 1 april 2012 08:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
misschien zie k je dan
ik ga mn visites rijden
ik ga nú weg en ik rij rondjes door het durp op weg naar overal en nergensquote:Op zondag 1 april 2012 08:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaienWij gaan om half 11 weg en parkeren dan bij de veiling van Naaldwijk
haaaaiquote:Op zondag 1 april 2012 13:44 schreef mrien het volgende:
Wij zijn net naar Plopsaland geweest, werd ik opeens herkend door Simmu![]()
Was leuk
tralalala, foto's uploadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef lily het volgende:
Mijn humeur was redelijk totdat ik net een link via mail kreeg van mijn echtgenoot. Heftig verhaal onder spoiler. Ik heb het al eens eerder willen vertellen maar denk dan steeds; wat moeten jullie er ook mee maar nu wil ik het toch delenVreselijk idd.. Zij is een vriendin/buurvrouw van een nichtje van mijn man. Toen ze me dat verhaal vertelde, zo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het manneke nog rondrennen op de verjaardag van de man van nichtje.
Be happy with the little things in life
ja, dit!quote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat ontzettend erg zeg. Wat zal dat jongetje ook vreselijk bang zijn geweest, dat hij ineens niet meer kon horen en zien.
Ja, klopt. Maar moeilijk is dat wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef lily het volgende:
Maar goed; ik wil hier geen treurnis veroorzaken maar omdat ik ze ken speelt het gewoon erg. Herkenbaar natuurlijk, zeker voor moeders ouders.
Maar het is uiteindelijk niet ons leed. Klinkt hard maar je moet wel zo denken anders wordt je gek.
facebook!quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat vraagt eigenlijk om een foto Lady!
En goeiemorgen natuurlijk!
Oh, dan ga ik even zoeken! Volgens mij bent u mijn vriend nog nietquote:
+1quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Ha, ik ben ook bloedsjagerijnig, het zit vast in de lucht!.
het moeilijke als ik eens een gewone foto van L. maak, is dat hij 9 van de 10 keer overduidelijk autistisch op de foto staat. ik kan niet omschrijven hoe dat eruit ziet, maar het is iets stars, houterigs en zeer gespannen, tot in de spieren van zijn gezicht.quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
Ik weet precies hoe je dat bedoelt lady-wrb, je hoeft er bij mij niet op te letten hoe je het formuleert.
![]()
gelukkigquote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
![]()
Ik weet precies hoe je dat bedoelt lady-wrb, je hoeft er bij mij niet op te letten hoe je het formuleert.
![]()
Is dat nu??????? !!!quote:
die heeft toch overal schijt aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Weet je hoe blij ik een meisje ga maken met hello kitty wc papier.. Joene zal me wel keihard gaan uitlachen als die het ziet.
Nee ik heb al een, ik veeg mn reet niet af met hello kitty..quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:18 schreef moussy het volgende:
[..]
die heeft toch overal schijt aan
En ja, staat nu in de folder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |