SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Vicky het volgende:
Mooie lamp BE!!![]()
Dude, ik heb ook een hekel aan snoeren.. wij hebben alles weggewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel eens een maand lang met één oog getrokken, omdat er links van de bank nog een snoer lag.Snobs have more fun!
KLIK!
whahaahquote:Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens een maand lang met één oog getrokken, omdat er links van de bank nog een snoer lag.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dit is HET kastje om boven ook tv te kijken en er is echt niks aan te doen. Hij hangt heel lelijk aan de blauwe muur maar anders hing hij op de tegenoverliggende muur helemaal pal in het zicht, nu zit het achter ons. Er zitten ook nog drie irritant knipperende lichtjes op.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Je moet wel even die stekkers uit de muur halen, achter de bank.![]()
Is er niet iets mogelijk met een verlengsnoer? - Ik moet hierbij wel vermelden dat ik een snoerenfobie heb. Ik kan er NIET tegen en kan niet wachten op het tijdperk van WIFI-elektriciteit. Ik heb er hier zo ongeveer vloeren voor uitgebroken, om maar geen snoeren in beeld te hebben. Tegen het ziekelijke aan, is het.
niks byzonders. dat is het merk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, we hebben een paar van die val-tegels en er komen er nog een paar bij.
Wat moet ik me bij dat jungle-gym ding voorstellen?
Voilaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
BE,maar het past toch nog steeds niet in de knik en op het einde, of zeg ik nu, onbedoeld, iets onaardigs?
Het kan ook goed zijn dat ik het concept van dit type banken niet snap. Kende het ook niet. Vind het wel een mooi ding!
Volgens mij was ik degene die ooit vroeg of je wel een plekje in de tuin overhield om met je man aan een cocktail te nippen. Maar je hebt een kruidentuin en met munt kom je een heel eind, voor een mojito.![]()
Goed bezig daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |