ik ben eigenlijk best wel bang dat er weer een nieuwe depressie aan zit te komen. Best lang zonder gedaan. Maar na 8 jaar met deze 'ziekte' rondgelopen te hebben weet ik precies hoe het voelt als het weer tijd is. Ik hoop heel heel erg dat ik het tegen kan houdenquote:Op zondag 1 april 2012 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah, lekkerquote:Op zondag 1 april 2012 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed verhaal
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Was niet echt moeilijk om te vinden. Al hebben sommigen er flink wat problemen mee.quote:Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!
Gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was niet echt moeilijk om te vinden. Al hebben sommigen er flink wat problemen mee.
ik sluit me hierbij aan.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb em niet gevonden in drie minuten, en nu heb ik geen zin meer. Ik hoor binnenkort wel wat de grap was
Volgens mij was de grap dat er geen grap was. Ofzo. Maar ik heb ook geen 3 minuten gezocht.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb em niet gevonden in drie minuten, en nu heb ik geen zin meer. Ik hoor binnenkort wel wat de grap was
Dat zuigt behoorlijkquote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
voel me behoorlijk brak. Leuk feestje gehad gisteren met als thema club tropicana, dus we stonden allemaal exotisch gekleed met slippertjes aan te dansen
wat ik alleen niet snap is dat ik nauwelijks gedronken heb maar vanochtend wel moest kotsen
En ik voel me alsof ik echt als een gek heb lopen zuipen, maar dat is dus niet zo
Laat ik maar eens rustig wakker worden en ontbijten
Ja best wel, snap het ook niet. Heb over 8 uur tijd 4 biertjes gedronken, maar misschien is het slecht gevallen ofzoquote:
Of het meest logische: het ligt niet aan de alcohol?quote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best wel, snap het ook niet. Heb over 8 uur tijd 4 biertjes gedronken, maar misschien is het slecht gevallen ofzo
Doet me denken aan Zelda!quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie 1 april van Google
ga naar google maps en en klik rechtsboven op quest (of zoektocht in de NL uitvoering)
Zie je maps in 8 bit uitvoering
en zoom je in tot streetview dan is het ook in 8 bit
Ja, wie? Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van Vlaanderen?
Ik zag net wel een Nederlander gruwelijk op zijn bek gaan.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:18 schreef Etcetera het volgende:
https://www.google.com/intl/nl/chrome/multitask.html
En waarom blijft die toeschouwer daar zo relaxed staan en rent hij niet naar de wielrenner toe?quote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sebastian Langeveld
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1261294
Dat is ook mijn gedachte: Vind ik hem niet, dan interesseert het me niet. Blijkt de grap te zijn geweest dat er geen grap was: Kansloos.quote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Die fok grap boeit me niet alsik hem niet uit mezelf tegenkom vandaag
Wel typisch des foks.quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte: Vind ik hem niet, dan interesseert het me niet. Blijkt de grap te zijn geweest dat er geen grap was: Kansloos.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:41 schreef wyccie het volgende:
Etcie, heb je nou officieel een contract? Getekend en al?
Wel betaald en al toch?quote:Op zondag 1 april 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
wel uitzendcontract, maar ach, beter dan niets.
Dan mag ik je nu pas welgemeend feliciteren!quote:
Zekerheid en bevestigde waardering.quote:Op zondag 1 april 2012 18:56 schreef Etcetera het volgende:
En er verandert voor mij vrij weinig eigenlijk.
Daar ben ik het wel mee eens maar ik vind het ook irritant als er wel een grap is en dat ik hem niet snapquote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte: Vind ik hem niet, dan interesseert het me niet. Blijkt de grap te zijn geweest dat er geen grap was: Kansloos.
En ik voel me nog steeds als het groentjequote:Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zekerheid en bevestigde waardering.![]()
Je reist wat af zeg, voelt als een echte grotemensenbaan.
Hoeft dus echt niet. Je zit er nu al een tijdje en je hebt genoeg expertise om rond te reizen en anderen wat te leren.quote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik voel me nog steeds als het groentje![]()
Oei.quote:Morgen om 5:35 de deur uit, had wel wat later gemogen
Ik zat me laatst af te vragen bij die reclame: is het betalen van de opleiding voor een blindengeleidenhond niet meer wat voor een zorgverzekering?quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef Soempie het volgende:
M'n verstandelijke vermogens zijn eraan. Net vond ik het hondje van de blindengeleidehondenreclame () heel zielig, omdat hij blind werd geboren.
![]()
Oei, maar je gaat wel naar Keulen!quote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik voel me nog steeds als het groentje![]()
Morgen om 5:35 de deur uit, had wel wat later gemogen
Of vanuit de AWBZquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat me laatst af te vragen bij die reclame: is het betalen van de opleiding voor een blindengeleidenhond niet meer wat voor een zorgverzekering?
Vind ik wel een goed idee. Al is het wel zo dat dat veel duurder is, terwijl er ook een goed alternatief is: een stok.quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat me laatst af te vragen bij die reclame: is het betalen van de opleiding voor een blindengeleidenhond niet meer wat voor een zorgverzekering?
Ja zoiets. Ik vind het heel nobel dat die beesten worden opgeleid, maar vroeg me af of betalen via fondsenwerving wel de juiste methode is.quote:
Oh, dat is dan wel jammer.quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat ik het kantoor zie, en dat dat het wel isIn Cheltenham had ik nog een hele middag voor mezelf
Of klikken met je tong.quote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik wel een goed idee. Al is het wel zo dat dat veel duurder is, terwijl er ook een goed alternatief is: een stok.
Oh, ik was in de veronderstelling dat er dan geen stok meer nodig was.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voelen of je een afstapje nadert gaat op die manier toch best lastig.
Huh, raar. Ik zal er eens op letten hier bij het station.quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Soempie het volgende:
Wat ik altijd wel grappig (en tegelijk heel stom) vind zijn die blindenpaden die dan strak om een paal gelegd zijn of uitkomen tegen een vuilnisbak oid.
Is het poffertjesbeslag met stukjes appel erin?quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Conclusie van die appeldingen: ze zijn wel lekker maar branden ook heel makkelijk aan, en een zo'n zakje is voor mij geen volledige maaltijd.
Meer American pancakes dan poffertjes eigenlijkquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het poffertjesbeslag met stukjes appel erin?
nog nietquote:Op zondag 1 april 2012 07:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best wel bang dat er weer een nieuwe depressie aan zit te komen. Best lang zonder gedaan. Maar na 8 jaar met deze 'ziekte' rondgelopen te hebben weet ik precies hoe het voelt als het weer tijd is. Ik hoop heel heel erg dat ik het tegen kan houden
Ik herhaal nog even mijn reactie:
Heb je hulp gezocht of met iemand hierover gepraat?
Hoe gaat het daar als je zulk soort hulp zoekt? Ik heb altijd het idee dat ze vrij makkelijk en snel medicijnen voorschrijven? Maar misschien is dat ook wel helemaal niet zo. En ik vroeg me af of ze dan ook nog wel meer doen dan dat (vast wel toch?).quote:
Ik zoek eigenlijk zelden hulp, omdat ik het idee heb dat het niet goed werkt. Ze hebben inderdaad eerder al medicijnen gesuggereerd, maar ik heb de boot altijd afgehouden. Het voelt alsof ik de controle weggeef aan iets of iemand anders, als ik zou gaan slikkenquote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar als je zulk soort hulp zoekt? Ik heb altijd het idee dat ze vrij makkelijk en snel medicijnen voorschrijven? Maar misschien is dat ook wel helemaal niet zo. En ik vroeg me af of ze dan ook nog wel meer doen dan dat (vast wel toch?).
Als je denkt dat je een terugval krijgt, dan is het zeker goed om er zo snel mogelijk bij te zijn.
Hoe deed je dat in Nederland dan? Als dat goed voor je werkte, waarom zou je dat veranderen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zoek eigenlijk zelden hulp, omdat ik het idee heb dat het niet goed werkt. Ze hebben inderdaad eerder al medicijnen gesuggereerd, maar ik heb de boot altijd afgehouden. Het voelt alsof ik de controle weggeef aan iets of iemand anders, als ik zou gaan slikken
in Nederland zocht ik ook geen hulp, al ben ik wel eens gedwongen. Maar het wordt erger naarmate ik ouder wordquote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe deed je dat in Nederland dan? Als dat goed voor je werkte, waarom zou je dat veranderen?
En met iemand praten of bijvoorbeeld cognitieve therapie, heb je daar het idee van dat het niet goed werkt? Of bedoel je met die eerste zin vooral de medicijnen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zelden hulp, omdat ik het idee heb dat het niet goed werkt. Ze hebben inderdaad eerder al medicijnen gesuggereerd, maar ik heb de boot altijd afgehouden. Het voelt alsof ik de controle weggeef aan iets of iemand anders, als ik zou gaan slikken
met iemand praten ook niet. Ik heb hier al wel een aantal keer bij de school psycholoog gezeten, maar ik heb meestal het gevoel dat ik hem 1 stap voor ben. Vooral omdat ik al jaren weet dat ik het heb en er vaak heel goed in ben het objectief te bekijkenquote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En met iemand praten of bijvoorbeeld cognitieve therapie, heb je daar het idee van dat het niet goed werkt? Of bedoel je met die eerste zin vooral de medicijnen?
Heb je zelf een idee van een mogelijke behandeling die voor jou zou kunnen werken?quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met iemand praten ook niet. Ik heb hier al wel een aantal keer bij de school psycholoog gezeten, maar ik heb meestal het gevoel dat ik hem 1 stap voor ben. Vooral omdat ik al jaren weet dat ik het heb en er vaak heel goed in ben het objectief te bekijken
Ik denk alleen niet dat het counseling center hier dat aan kan bieden...quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
PS, zoals je misschien/ waarschijnlijk wel weet ben ik depressief geweest. Ook meerdere keren en best lang. Wat mij dus wel geholpen heeft is cognitieve therapie in combinatie met gedragstherapie (waarbij heel concrete opdrachten werden gegeven). Daarvoor heb ik ook wel gesprekken gehad, maar die gesprekken hebben me dus niet geholpen.
Misschien is het goed om het toch na te vragen. Of eventueel dat je navraagt of je via de mail geholpen kan worden door een psycholoog in NL? Er bestaat ook therapie online, maar ik weet dus niet of dat wat is. Ik kan me zo voorstellen dat het een goede mogelijkheid is.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het counseling center hier dat aan kan bieden...maar ik weet ook niet wat kan helpen
Heb je dat ook tegen hem gezegd en uitgelegd?quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met iemand praten ook niet. Ik heb hier al wel een aantal keer bij de school psycholoog gezeten, maar ik heb meestal het gevoel dat ik hem 1 stap voor ben. Vooral omdat ik al jaren weet dat ik het heb en er vaak heel goed in ben het objectief te bekijken
Dat is wel het jammere van die stadjes in Amerika, je hebt gewoon niet alles bij de hand, en de rest is zo ver weg.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk alleen niet dat het counseling center hier dat aan kan bieden...maar ik weet ook niet wat kan helpen
yup...quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen hem gezegd en uitgelegd?
[..]
Ja, dat is zes uur reistijd totaal... misschien maar even kijken als ik voor langere tijd in NL benquote:Dat is wel het jammere van die stadjes in Amerika, je hebt gewoon niet alles bij de hand, en de rest is zo ver weg.
Ik neem aan dat elke week Chicago net te veel is?
oh het komt niet omdat ik psychologie studeer, maar omdat ik precies weet wat er aan de hand is omdat ik er al zo lang mee rond loop. En ik me niet kan voorstellen wat praten daar aan verandert. Maar dan onderschat ik hem dus waarschijnlijk welquote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
PS, sorry ik breek even in zonder erg ver terug te lezen, maar als je denkt dat je de psycholoog een stap voor bent onderschat je iemand wel denk ik. En controle uit handen geven met medicijngebruik, is dat echt veel erger dan depressief zijn?
Mijn ex dacht ook dat ie niet naar een psycholoog hoefde omdat ie zelf een jaar psychologie had gestudeerd. Dat heeft m dus wel zn relatie gekost...
dit is interessantquote:
Desondanks weet je niet hoe je eruit moet komen, dus zo kom je niet verder.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar omdat ik precies weet wat er aan de hand is omdat ik er al zo lang mee rond loop.
Je zit in ieder geval wel in de doelgroep. Ik vind het ook een knullige naam, maar ach, als het helpt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik denk dat ik me gaan aanmelden voor de helpsessies van gripopjedip.nl maar die naam
jaquote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij is die eerste link van interapy bewezen effectief en opgezet door de UvA, maar dat weet ik niet zeker.
Die gripopjedip site ziet er in elk geval wel vrolijk uit.Laat je weten wat je gaat doen, en zo ja, of het effect heeft?
Ik moet ook nog steeds gaan. Daten?quote:Op zondag 1 april 2012 20:01 schreef Soempie het volgende:
Ik kende het Muzieum niet, maar volgens mij is het zeker wel een bezoek waard. Als ik zo de site bekijk lijkt het me leuk opgezet en interessant.
Leuk! Gaan we doen.quote:
Nee, geen haast. Sowieso kan ik pas na mei.quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het alweer open is enzo. Maar we hebben geen haast, lijkt me?
oooh.quote:
Heel goed, anders zou ik het vast ook vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 21:47 schreef Soempie het volgende:
B. ik zet het in m'n agenda bij augustus. Dan vergeet ik het niet.
Goedzoquote:Op zondag 1 april 2012 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Ingeschreven voor interapy. Thanks
Ik zal even zoeken!quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
LB, kun je nog een keer die link geven van dat speciale koor?
Had het langs zien flitsen, maar ben te lui om het terug te zoeken.
Whut? Dat is wel extra zuur.....quote:Op zondag 1 april 2012 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er nog maar bovern op, 3 jaar op een rij ben ik op dezelfde dag gedumpt. En geen enkele keer was het een 1 april grap. Excuseer me terwijl ik even een potje ga janken
Het zit je ook niet mee hè...sterkte PS!quote:Op zondag 1 april 2012 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er nog maar bovern op, 3 jaar op een rij ben ik op dezelfde dag gedumpt. En geen enkele keer was het een 1 april grap. Excuseer me terwijl ik even een potje ga janken
Groningen galmt in Nicolaikerkquote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Te bizar.
![]()
LB, link is 'm niet. Op welke woorden kan ik YouTuben?
quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als Groningen niet zo ver uit de richting was geweest was ik komen kijken/ luisteren![]()
Ik moet eigenlijk ook naar bed maar ik heb tot half negen vanavond geslapen, niet handig achteraf...
Het begin vind ik wat eng klinken, ik bedenk er zelf een enge monnik bij.quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Er staat van gisteren helaas nog niks op facebook, maar Oog tv (de stadsomroep zeg maar) heeft er meerdere items over al wekenlang, en ze hebben gisteren ook mijn vriend geïnterviewd
Was het Muzieum weg dan? Ben er nog niet geweest, maar staat wel op de lijst.quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, raar. Ik zal er eens op letten hier bij het station.
Het Muzieum komt weer terug.
quote:Het muZIEum gaat doorstarten
Op 30 november 2011 heeft de gemeenteraad Nijmegen in een raadsvergadering het advies van de wethouder van Cultuur, de heer H. Beerten, om een subsidie van 200.000,-- euro toe te kennen aan het muZIEum, aangenomen. Met dit besluit is de doorstart van het muZIEum een feit!
Het nieuwe muZIEum zal op een andere locatie, in het centrum én op loopafstand van het Centraal Station, worden gesitueerd.
Momenteel wordt hard gewerkt aan de opbouw die eind van de zomerperiode afgerond zal zijn.
quote:
Ik heb heel veel punten maar nog niks besteld. Je mag wel wat van mijn punten hebben? Als dat kan tenminstequote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
Best leuke dingen daar. Ik denk dat ik de komende weken maar even extra veel aan de zuivel ga.
Heb jij dan niks leuks gezien in de shop?quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb heel veel punten maar nog niks besteld. Je mag wel wat van mijn punten hebben? Als dat kan tenminste
Jawel meerdere leuke dingen maar steeds geen geld om te kopen, en als ik wel geld heb dan denk ik er niet aanquote:Op zondag 1 april 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij dan niks leuks gezien in de shop?
quote:De Optimel-euros zijn niet overdraagbaar als je ze al hebt ingevoerd op de website. Je kunt wel de codes aan iemand anders geven als deze nog niet zijn gebruik
Ja dat is waar, maar ik zou bijvoorbeeld iets kunnen bestellen voor je en dat je mij betaald en ik jouw adres opgeef. Of ik kan je de komende tijd een paar codes toesturen? Wij drinken op het werk altijd optimel en de laatste tijd gooien we de pakken gewoon weg omdat ik genoeg punten heb, kan ik ze dus net zo goed naar jou doorsturenquote:Op zondag 1 april 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt je codes al geregistreerd, dus dan staan je op jouw account, toch?
Je hebt nu of binnenkort vast wel geld om iets leuks te bestellen. Het is zonde als je je gespaarde puntent weggeeft.quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ja dat is waar, maar ik zou bijvoorbeeld iets kunnen bestellen voor je en dat je mij betaald en ik jouw adres opgeef. Of ik kan je de komende tijd een paar codes toesturen? Wij drinken op het werk altijd optimel en de laatste tijd gooien we de pakken gewoon weg omdat ik genoeg punten heb, kan ik ze dus net zo goed naar jou doorsturen
Ik heb die site een jaar of wat geleden bekeken en het leek me erg interessant. Vandaar ook dat het op mijn "to do" lijst staat. Volgens de toenmalige gegevens kon je er ook in het totale donker eten, onder begeleiding van een blinde. Lijkt me een bijzondere ervaring.quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ze zijn al sinds, ik dacht, 2010 gesloten.
De site is wat vreemd, want als je bijv. gelijk naar Openingstijden gaat, weet je helemaal niet dat het gesloten is. Sta je daar voor een dichte deur...
[..]
Ok dan zal ik je de komende tijd wel wat codes opsturenquote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt nu of binnenkort vast wel geld om iets leuks te bestellen. Het is zonde als je je gespaarde puntent weggeeft.
Die tweede optie zou ik wel fijn vinden en ik heb nog wel even tijd om te sparen.
Is het nog niet bekend gemaakt dan? Een A zou dat doen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou C4, het is nu 2 april, vertel op: wat was de grap?
Ik heb het nog niet gezien. Als jij het wel kan vinden hoor ik het graagquote:Op maandag 2 april 2012 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het nog niet bekend gemaakt dan? Een A zou dat doen.
Ik hoop niet dat je mijn post bedoelt. Ik ben niet per se voor of tegen AD namelijk. Dat hangt voor mij echt af van de situatie, de persoon, hoe ernstig de depressie is, enz.quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
Overigens val ik me altijd een beetje aangevallen als mensen stellen dat medicijnen onzin zijn.
Shit... gemist.quote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Mooi stuk over de aanloop naar de falkland oorlog op BBC 2 nu
Nee hoor ik bedoel jou zeker niet! Je hebt hier namelijk niet echt iets over gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 08:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mijn post bedoelt. Ik ben niet per se voor of tegen AD namelijk. Dat hangt voor mij echt af van de situatie, de persoon, hoe ernstig de depressie is, enz.
Zelf was ik vooral benieuwd naar de geestelijke gezondheidszorg in Amerika. Ik meen me te herinneren dat er een behoorlijk percentage van de mensen daar aan de AD zit? Vicodin werd volgens mij ook gewoon voorgeschreven? Ik ben dus nieuwsgierig naar hoe ze daar denken over medicijngebruik, maar heb er dus nog niet direct een mening/ oordeel over.
Ah oke, gelukkig.quote:Op maandag 2 april 2012 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor ik bedoel jou zeker niet! Je hebt hier namelijk niet echt iets over gezegdDoelde een beetje op PS die zei geen medicijnen te willen gebruiken, maar ze is er niet per se op tegen dus voel me niet aangevallen door haar
Ik weet alleen uit ervaring dat het voor mij goed helpt en ik ben erg blij dat het bestaat. Maar ik respecteer ook mensen die het zonder medicijnen doen
En ik kan me voorstellen wat je zegt over OUD, daar kunnen ze ook best zeuren
Ik las het in het baby'tjestopic. Bijna standaard in dat topic. Helaas.quote:Op maandag 2 april 2012 08:24 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kan me wel voorstellen dat je je aangevallen voelt als andere mensen zo sterk oordelen dat het onzin is. Sinds ik in OUD post voel ik me ook regelmatig aangevallen/ aangesproken.![]()
![]()
Post dat dan even in OUD. We horen de explosie hier wel.quote:
Dat onderstrepen ze hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post dat dan even in OUD. We horen de explosie hier wel.
Is dat niet de bron van de meeste rellen in OUD?quote:Op maandag 2 april 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat onderstrepen ze hoor.Komt geen rel van.
De meeste zijn pro. Ow en dat wel niet zeggen dat ik anti ben. Ik vind gewoon dat iedereen daarin zijn/haar eigen persoonlijke keus moet maken. Waar zij zich goed bij voelt. En als iemand voor wat anders kiest, moet je dat respecteren.
Ja, eigenlijk wel. Blame it on de hormonen...quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat niet de bron van de meeste rellen in OUD?
Ach, niet alleen in OUD eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Blame it on de hormonen...
Welkom in OUD, de slangenkuil van FOK!quote:Op maandag 2 april 2012 08:24 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kan me wel voorstellen dat je je aangevallen voelt als andere mensen zo sterk oordelen dat het onzin is. Sinds ik in OUD post voel ik me ook regelmatig aangevallen/ aangesproken.![]()
![]()
Ah, dit topic is nu ook onderdeel van OUD?quote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welkom in OUD, de slangenkuil van FOK!
Ja, had het gelezen, wat heerlijk zo'n relletjequote:Op maandag 2 april 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
En in OUD kunnen sommigen nogal stellig zijn over wat het beste is, terwijl ze daar dan eigenlijk helemaal geen bewijs of iets dergelijks voor hebben. Er komen soms nogal sterke opvattingen naar voren, dat ik denk: pfoe, je verplaatst je helemaal niet in een ander zijn/ haar situatie (bijvoorbeeld de discussie over borstvoeding). Soms is het ook gewoon onzin en een onderbuikgevoel wat ze verkondigen, maar dan dus wel als DE waarheid.![]()
Dus gister lag ik lekker in de clinch met iemand.
Ideetje voor een leuk topic van Nem?quote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef Cobra4 het volgende:
Post dat dan even in OUD. We horen de explosie hier wel.
Tsja, na 12,5 jaar FOK! zijn de meeste pubertjes wel toe aan de echte sex, en dat heeft soms consequentiesquote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dit topic is nu ook onderdeel van OUD?
Had al zo'n vermoeden de laatste tijd...
De verpakking is beter dan de inhoud, just my 2 centsquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 10:08 schreef Mark het volgende:
[..]
De verpakking is beter dan de inhoud, just my 2 cents
Daar zal Sven toch wel anders over denken.quote:Op maandag 2 april 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Die van mij zijn ook gewoon voor de show, werken doen ze niet.
quote:Op maandag 2 april 2012 10:08 schreef Mark het volgende:
[..]
De verpakking is beter dan de inhoud, just my 2 cents
Is dat mijn cue om te vragen naar pics van Soempie haar borsten dan?quote:Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, deze discussie, maar waardeloos zonder pics
He wat? Moet ik een topic maken?quote:Op maandag 2 april 2012 10:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ideetje voor een leuk topic van Nem?hij weet dat denk ik wel goed over de buhne te krijgen, kunnen wij allemaal lekker stelling innemen voor/tegen
Ja, dat is de wens van de Rode Leider.quote:
En waar moet over gaan dan? Het al dan niet goed zijn van borstvoeding?quote:Op maandag 2 april 2012 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat is de wens van de Rode Leider.
Over deze stelling:quote:Op maandag 2 april 2012 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar moet over gaan dan? Het al dan niet goed zijn van borstvoeding?
quote:
Even nadenken hoor. Want ik heb hier wel degelijk een mening overquote:
Mietje. Open dan zelf een topicquote:Op maandag 2 april 2012 10:21 schreef Mark het volgende:
Dan kom ik mijn 2 centen daar ook nog wel een keertje verkondigen
Mooi he, en soms is het net een slijterij.quote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dit topic is nu ook onderdeel van OUD?
Had al zo'n vermoeden de laatste tijd...
quote:Op maandag 2 april 2012 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
Game of Thrones Seizoen 2, aflevering 1 staat in de download
Wij zijn toevallig gisteren begonnen met seizoen 1quote:Op maandag 2 april 2012 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
Game of Thrones Seizoen 2, aflevering 1 staat in de download
quote:Op maandag 2 april 2012 10:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij zijn toevallig gisteren begonnen met seizoen 1. Eerste aflevering was goed te doen
.
Dat dusquote:
quote:
Kan ik nooit genoeg van zien hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet dat ze in seizoen twee speelt. Maargoed, haar tieten heb ik al gezien.
Dat weet je dat bij dezequote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet dat ze in seizoen twee speelt. Maargoed, haar tieten heb ik al gezien.
Niks mis met Carice haar tieten.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
Dat is niet zo moeilijk. In de meeste films met haar erin laat ze de kleine Cariesjes wel even gedag zeggenquote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
Zeg, waarom spuug jij je koffie over je scherm?quote:Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef iamredleader het volgende:
mijn collega vraagt zich nu vast af waarom ik koffie van mijn scherm moet vegen
quote:Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef iamredleader het volgende:
Best genant als je een tissue moet vragen omdat er borsten te zien zijnquote:Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef iamredleader het volgende:
Nou, een tissue was ook weer niet nodig hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Mark het volgende:
Best genant als je een tissue moet vragen omdat er borsten te zien zijn
Hetzelfde voor metro's. Trams en metro's lossen elkaar in veel hoger tempo af dan treinen en vaak ook bussen. Een bus missen in Friesland (bijvoorbeeld omdat ie te vroeg komt) kan je zo een half uur vertraging opleveren. Meer nog als je in de dorpen zit. Bij de metro pak je gewoon de volgende, die vijf minuten later vertrekt.quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedacht mij gisteren iets na een klein debacle met de trein en een redelijke ervaring met de tram. Mensen klagen vaak over het OV. Maar dat zijn altijd bussen en treinen. Ik geloof niet dat ik ooit iemand over de tram heb horen zeuren.
Ik heb ook nog nooit iemand tramproblemen als excuus horen gebruiken. Curieus.
Je monitor is gelamineerd na ervaringen uit het verleden?quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, een tissue was ook weer niet nodig hoor
Ruitenwissers laten plaatsen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je monitor is gelamineerd na ervaringen uit het verleden?
En een plastic cover over het toetsenbord.quote:
Metro's heb ik wel aardig wat problemen mee. En hoor ik ook wel meer mensen over. Maar inderdaad ook een stuk minder.quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hetzelfde voor metro's. Trams en metro's lossen elkaar in veel hoger tempo af dan treinen en vaak ook bussen. Een bus missen in Friesland (bijvoorbeeld omdat ie te vroeg komt) kan je zo een half uur vertraging opleveren. Meer nog als je in de dorpen zit. Bij de metro pak je gewoon de volgende, die vijf minuten later vertrekt.
Trams rijden maar in een klein aantal steden. Metro levert inderdaad minder problemen op in vergelijking met trein en bus, maar daar kan het ook goed raak zijn. Zeker met al die publieksvriendelijke stakingen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedacht mij gisteren iets na een klein debacle met de trein en een redelijke ervaring met de tram. Mensen klagen vaak over het OV. Maar dat zijn altijd bussen en treinen. Ik geloof niet dat ik ooit iemand over de tram heb horen zeuren.
Ik heb ook nog nooit iemand tramproblemen als excuus horen gebruiken. Curieus.
Dat zijn dan weer de sissy boysquote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Gek eigenlijk, ik verwacht juist van metromannen dat het enorme zeikwijven zijn
Stakingen heb ik eigenlijk nooit last van. Wel wisselstoringen en storingen omdat het opeens kouder is dan 10C of warmer dan 20Cquote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Trams rijden maar in een klein aantal steden. Metro levert inderdaad minder problemen op in vergelijking met trein en bus, maar daar kan het ook goed raak zijn. Zeker met al die publieksvriendelijke stakingen.
En het is nog niet eens vrijdag.quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en dit scherm openlaten, even weggaan van je plek, terugkomen en je bedrijfsleider aandachtig zien lezen en mij vertellen dat ik onzin volg is niet grappig
Heb je geen boss key of boss programma op je computer staan?quote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en dit scherm openlaten, even weggaan van je plek, terugkomen en je bedrijfsleider aandachtig zien lezen en mij vertellen dat ik onzin volg is niet grappig
Altijd je computer lokken als je weggaatquote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Moet je die wel tijdig activeren hequote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen boss key of boss programma op je computer staan?
Hij had 'm moeten gebruiken vóórdat 'ie van de computer wegliepquote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je die wel tijdig activeren he. Als TM niet bij het toetsenbord kon helpt zoiets ook niet.
ik zat niet op m'n plek en hij zocht iets waarvan hij dacht dat ik het wel had. En ik had fok gewoon bovenaan laten staan op m'n schermquote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen boss key of boss programma op je computer staan?
Dan helpt locken ookquote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had 'm moeten gebruiken vóórdat 'ie van de computer wegliep
quote:Op maandag 2 april 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
En een plastic cover over het toetsenbord.
quote:
Afwasbaar toetsenbord&muis, scherm heeft zo'n spat-cover en ruitenwissersquote:Op maandag 2 april 2012 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je monitor is gelamineerd na ervaringen uit het verleden?
Dat vraagt natuurlijk om veel meer schunnige pics in dit topic, voor de volgende keer dat je baas kijktquote:Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
die zijn zo goed als allemaal geblockt hier, dus leef je uitquote:Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om veel meer schunnige pics in dit topic, voor de volgende keer dat je baas kijkt
Ja, ik was het ook straal vergeten, en had die dag vrijgenomen omdat ik volgende week vrij ben. Dus heb ik mijn vrije dag van vrijdag naar donderdag verplaatst, zo wordt het een heuse vakantie van anderhalve weekquote:Op maandag 2 april 2012 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu ik ontdekt heb dat het aanstaande vrijdag Goede Vrijdag is, wordt het weer een stukje aantrekkelijker het werken aan mijn scriptie uit te stellen
Die dag is alleen de naam waard omdat ik 130% betaald krijg.quote:Op maandag 2 april 2012 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu ik ontdekt heb dat het aanstaande vrijdag Goede Vrijdag is, wordt het weer een stukje aantrekkelijker het werken aan mijn scriptie uit te stellen
Ja, voor ze het weet wil je dan ook met kerst vrij.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
Ik moet gewoon werken op Goede Vrijdag en krijg niet extra betaaldHeb wel eens geprobeerd om mijn moeder te overtuigen me vrij te geven zodat ik stil kan staan bij de kruiziging van Christus maar daar trapte ze niet in
Dat is niet meer dan normaal hoor, tenzij je ambtenaar bent.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
Ik moet gewoon werken op Goede Vrijdag en krijg niet extra betaald![]()
Was ik maar ambtenaarquote:Op maandag 2 april 2012 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan normaal hoor, tenzij je ambtenaar bent.
Met kerst heb ik toch al vrij?quote:Op maandag 2 april 2012 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, voor ze het weet wil je dan ook met kerst vrij.
Preciesquote:
Kun je mooi naar Den Haag.quote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef MaJo het volgende:
En op zich mag ik niet klagen. Mijn collega heeft altijd op maandag en donderdag vrij en mist dus daardoor alle vrije feestdagen omdat ze toch al vrij isIk werk wel op maandagen en donderdagen dus dat wordt weer feest de komende paar weken
![]()
Ik ookquote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)eest-_en_gedenkdagenquote:[..]
Met kerst heb ik toch al vrij?Ik wil als goede Christen ook op goede vrijdag vrij
En witte donderdag en as woensdag zijn ook erg belangrijk natuurlijk
Ik heb op dat punt dan ook niks te klagen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook. 36-urige werkweek met 26 ADV-dagen per jaar
.
Daarom heb ik toendertijd voor de dinsdag als papa-dag gekozen: lange weekenden met pasen en pinksteren en met Hemelvaart bijna de hele week vrijquote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef MaJo het volgende:
En op zich mag ik niet klagen. Mijn collega heeft altijd op maandag en donderdag vrij en mist dus daardoor alle vrije feestdagen omdat ze toch al vrij isIk werk wel op maandagen en donderdagen dus dat wordt weer feest de komende paar weken
![]()
Helemaal niet omdat je ook nog verlof krijgt voor je wachtdiensten, of niet? Gouden tijden waren datquote:Op maandag 2 april 2012 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb op dat punt dan ook niks te klagen.
Nee want dat zijn ambtenaren en die zijn dus wel vrijquote:
Die inderdaad jaquote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
.
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)eest-_en_gedenkdagen
Deze allemaal toch?
quote:"Heden hangt aan het Hout, hij die de aarde gehangen heeft boven de wateren; (3 X)
De Koning der Engelen draagt een kroon van doornen,
Hij die de hemel met wolken bekleedt, wordt in spottend purper gehuld.
Hij die in de Jordaan Adam weer heeft vrijgemaakt, wordt in het gelaat geslagen.
De Bruidegom der Kerk wordt met spijkers vastgenageld;
de Zoon der Maagd wordt met een lans doorboord.
Wij aanbidden Uw lijden, o Christus (2 X)
Toon ons nu ook de heerlijkheid van Uw Verrijzenis."
Het vragenuurtje is toch op een dinsdag?quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee want dat zijn ambtenaren en die zijn dus wel vrij
Ik ben eigenlijk wel een beetje van alle gelovenquote:Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die inderdaad jaEn dan ben ik plots Rooms-Katholiek
![]()
Bankmedewerker - 36 uur en 26 ADV-dagen, heerlijkquote:Op maandag 2 april 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
.
Okee, wat doe jij vrijdagavond aanstaande?quote:Op maandag 2 april 2012 12:59 schreef Bart het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje van alle geloven.
Bier zuipen en varkensvlees eten terwijl ik flink vloek. En natuurlijk daarna seks met gebruikmaking van een voorbehoedsmiddel. Hoezo?quote:Op maandag 2 april 2012 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, wat doe jij vrijdagavond aanstaande?
Opzich heb je er alle kwalificaties voor. Je houdt erg van slapen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich heb je er alle kwalificaties voor. Je houdt erg van slapen.
quote:Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich heb je er alle kwalificaties voor. Je houdt erg van slapen.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
Ik moet gewoon werken op Goede Vrijdag en krijg niet extra betaaldHeb wel eens geprobeerd om mijn moeder te overtuigen me vrij te geven zodat ik stil kan staan bij de kruiziging van Christus maar daar trapte ze niet in
Jij verdient geen vrij, want je bent geen goed Christenquote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ik maar ambtenaar
[..]
Met kerst heb ik toch al vrij?Ik wil als goede Christen ook op goede vrijdag vrij
En witte donderdag en as woensdag zijn ook erg belangrijk natuurlijk
Volgens mij ben je dan een prima Christen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Jij verdient geen vrij, want je bent geen goed ChristenDan zou je weten hoe je die termen schrijft.
Ah, ik dacht dat je dan wat anders zou doen... helaasquote:Op maandag 2 april 2012 13:09 schreef Bart het volgende:
Bier zuipen en varkensvlees eten terwijl ik flink vloek. En natuurlijk daarna seks met gebruikmaking van een voorbehoedsmiddel. Hoezo?
Zet dat vinkje dan maar bij mij. Ik ben regelmatig lam.quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je dan wat anders zou doen... helaas
* vinkje weer uitzet bij []geschikt voor Islam
Niet bij de andere religies?quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je dan wat anders zou doen... helaas
* vinkje weer uitzet bij []geschikt voor Islam
Ja maar dan moet ik dus ook werkenquote:Op maandag 2 april 2012 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vragenuurtje is toch op een dinsdag?
Omdat ik geen hoofdletters gebruik en het niet aan elkaar schrijf?quote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Jij verdient geen vrij, want je bent geen goed ChristenDan zou je weten hoe je die termen schrijft.
Betrapt!!!quote:Op maandag 2 april 2012 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik geen hoofdletters gebruik en het niet aan elkaar schrijf?vind het al heel wat dat ik die dagen ken als quasi Christen
Dat was toch wel duidelijk dacht ik zoquote:
Bij jou weet je maar nooit.quote:
Ben ik zo veranderlijk?quote:
Ja.quote:
Checkquote:Op maandag 2 april 2012 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
Zet dat vinkje dan maar bij mij. Ik ben regelmatig lam.
Lekker dan om te lezen als je zo'n 'kansloze' studie doetquote:Op maandag 2 april 2012 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Minder kansloze studies in mbo
http://www.nu.nl/binnenla(...)-studies-in-mbo.html
Omdat ik vrouw ben of echt omdat ik zo veranderlijk ben?quote:
Jaquote:Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekker dan om te lezen als je zo'n 'kansloze' studie doet
quote:Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik vrouw ben of echt omdat ik zo veranderlijk ben?
Wordt het varkensvlees eten geen probleem dan?quote:Op maandag 2 april 2012 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij de meeste weet ik het niet zo. Maar je hebt genoeg chochme om joods te zijn
Verklaar je naderquote:
Dat moet hij zelf maar met de schepper besprekenquote:Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
Wordt het varkensvlees eten geen probleem dan?
Ja zeg, als ik daar mee begin vraag je me straks ook nog de 1 april grap op FOK! te verklaren.quote:
Daar had ik al om gevraagd en dat heb je ook niet gedaanquote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik daar mee begin vraag je me straks ook nog de 1 april grap op FOK! te verklaren.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar had ik al om gevraagd en dat heb je ook niet gedaan
Nog steeds niet?quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar had ik al om gevraagd en dat heb je ook niet gedaan
Alleen Majo en HT blijkbaar nog niet.quote:Op maandag 2 april 2012 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Iedereen weet het ondertussen wel toch?
Oh jammer, ik dacht..ik stook het vuurtje nog even opquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
Jawel had het al in het 1 april topic gelezenen had dus toch gelijk dat het niets was maar ben gewoon veel te nieuwsgierig
Vond het ook matig, ik had het leuker gevonden als er écht iets te zien was geweestquote:Op maandag 2 april 2012 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht..ik stook het vuurtje nog even op
Wel jammer want er zijn echt veel betere grappen te bedenken
Denial -> zwanger -> persenquote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Ik deny helemaal nietsquote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denial -> zwanger -> persen-> kindje
Je hebt biobips op de index niet gezien?quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het ook matig, ik had het leuker gevonden als er écht iets te zien was geweest
Dat stond er al voor 1 aprilquote:Op maandag 2 april 2012 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt biobips op de index niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |